Onze Woudstee

Parallelweg 26 3849 MN Hierden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Onze Woudstee

Arman T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
In mijn jonge jaren hier als kind ooit op vakantie geweest en nu na al die jaren waren we even terug in de Woudstee en dat was zeer naar ons zin! We waren eerst even een dagje naar de sauna geweest en daarna gegeten in de Woudstee. De ontvangst was zeer vriendelijke en de zweer in het restaurant was ook zeer aangenaam en zeker de inrichting sprak ons zeer aan. Het eten was net zo verrassend als de inrichting en dat bedoel ik zeer positief! Alles zag er super mooi uit en ze gebruiken mooie en verse producten, zeer smaak vol!
Dit bezoek aan de Woudstee heeft ons zeer positief verrast echt een dikke tien!!!
Nelly S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten en heel fijn en lang gezeten, wat een fijne plek voor een avondje uit. Het was super mooi weer dus we konden lekker lang op het mooi terras tafelen en natuurlijk na zitten, we waren er echt even uit!
We kenden deze plek niet maar het is zeker een aanrader, het eten de ambiance en de service is top.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Altijd weer zeer goed verzorgd en zeer smaakvol.
Wij komen hier graag, mooi en zweervol restaurant waar je zeer vriendelijk en correct wordt bedient, geen overdreven gedoe maar zeer oprecht vriendelijk.
De keuken is zeer constant in zijn gerechten qua smaak, altijd zeer mooi op smaak en zeker ook qua presentatie.
Ze variëren ook regelmatig de menukaart die altijd zeer gevarieerd is en aangepast is bij de seizoenen.
Kortom dit is één van onze favoriete restaurants in de buurt, wij komen hier zeer graag!
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Als cadeau voor Vaderdag heeft mijn gezin mij uitgenodigd om in dit restaurant te gaan dineren.
Een ontzettend leuk cadeau waarvan je vader hart sneller gaat kloppen, wat ontzettend lief en gezellig dat je kinderen dit voor je doen!
Ze waren hier al vaker geweest en vonden tijd dat wij hier ook eens gingen eten, ook omdat het vlakbij is.
Het was mooi weer dus we konden heerlijk buiten eten waar alles prachtig was opgedekt, het zag er zeer uitnodigend uit en dat klopt ook wel want het zat helemaal vol.
De bediening was zeer correct en vriendelijk, ondanks dat het druk was merkte je geen stress.
Het eten was echt heel goed, mooie opmaak met veel verse producten, echt heel bijzonder!
Er is een ruime en zeer gevarieerde keus en dat zie je niet vaak meer.
Het dessert wat we namen was een grand dessert een heerlijke proeverij van diverse nagerechten, dit was een mooi afsluiting van een hele fijne avond!
Bedankt lieve kinderen en Herberg ‘’Onze Woudstee’’ wij komen zeker terug!!!
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Altijd weer een feest om hier te eten, of zoals we ook vaak doen na een wandeling een heerlijk gebakje bij de koffie. Het gebak ziet er altijd prachtig uit, geserveerd met vers fruit, slagroom en een bijpassend sausje, dat zie bijna nergens. De worteltaart met karamelsaus is een aanrader! We gaan hier ook vaak eten en dat is altijd goed, de kwaliteit is zeer constant en de service is prima. Wij komen hier graag en komen zeker nog vaak langs.
Jenny B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening!
Het was voor ons een ontdekking het afgelopen jaar!
Vrienden attendeerde ons op dit restaurant en na drie bezoeken is het tijd voor een mooie beoordeling, want dat verdienden ze!
Het ontvangst is altijd zeer vriendelijk en het restaurant ziet er altijd goed verzorgd uit, veel kaarsen en verse bloemen (dat zie je bijna nergens meer)
De menukaart is zeer gevarieerd en alles smaakt altijd super lekker en vers. Wat zo leuk is aan alle gerechten is dat het er altijd prachtig uit ziet.
Wij komen hier erg graag en zijn zeer tevreden een dikke tien jongens!
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Eerste Pinksterdag weer in de Woudstee gegeten met een grote groep en dat was weer er goed en gezellig. De meeste restaurants waar we eten met deze groep raken nog al in de stress vanwege de vele dieet wensen van onze gasten, hier niet, alles kon worden aangepast. CHAPEAU! Het is een leuk restaurant, uitgebreide kaart, zeer vriendelijke bediening en goed keuken.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gisteren voor het eerst geweest en dat was zeer de moeite waard!
We hebben ons laten verwennen met het verrassingsmenu en dat was ontzetten lekker en goed verzorgd.
Wat ons opviel waren de mooie opgemaakte producten met veel vers fruit, het gaf een echts zomer gevoel!
Mooi bedrijf, goed eten en leuke bediening!
Wij komen zeker terug.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten, leuk bedrijf!!

Wat een heerlijke plek om eens lekker te gaan eten, top bediening en het eten is super lekker!
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Ik heb afgelopen weekend dit restaurant voor de vijfde keer bezocht en ik moet zeggen het is iedere keer weer een feest!!!
Dit keer zaten we buiten want het weer was heerlijk. Bij aankomst viel het meteen op dat alles er keurig netjes uitzag , tafels waren mooi opgedekte en de tuin zag er net als het restaurant binnen goed verzorgd uit. We werden zeer vriendelijke bediend en het eten was zeer goed, mooie verse producten en zeer in verhouding met de prijs, TOP!!! Wat ons ook altijd opvalt is dat de huiswijnen zeer goed zijn.
GA ZO DOOR!!!
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
We waren afgelopen weekend op doorreis en kwamen in dit mooie restaurant terecht, en dat was zeer de moeite waard! Mooie kaart en zeer vriendelijke bediening.
We bestelende alle twee een voorgerecht met diverse visgerechten en dat zag er geweldig uit, het was met zeer veel zorg gepresenteerd en smaakte ook nog eens heerlijk. Als hoofdschotel gingen we ook voor een vis gerecht en ook deze was zeer aanbevelen. Mijn partner ging als nagerecht voor een kopje koffie waar hij van het huis heerlijke bonbons kreeg en een klein glaasje met likeur en slagroom en ik ging voor het Franse aardbeien taartje met aardbeienijs, één feestje!!
Deze herberg was voor ons een mooie afsluiting van een top weekend
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Voor de 3e keer bij de woudstee gegeten. De derde keer was een zeer slechte ervaring. De eerste keren waren wij tevreden over de kwaliteit van de gerechten. Zowel mijn vrouw als ik, kozen dit keer voor de red snapper. De vis was taai, droog en na onze mening oud. Toen wij dit kenbaar maakte, konden wij weliswaar nieuwe gerechten krijgen, maar dat vonden wij geen optie. Op de rekening werd wel 1 hoofdgerecht in mindering gebracht, maar de "nare" smaak (ervaring) was hierdoor niet weg. Voor ons geen de Woudstee meer.
Netty B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Altijd goed en gezellig.
Ik ben vandaag op uitnodiging van vrienden weer in de Woudstee geweest en dit keer voor een high tea. Dit was de beste tot nu toe, we gaan vaak op pad en sluiten af met een high tea maar deze overtrof alles! Zeer royaal en zeer smakelijk. We komen hier vaak en het is altijd zeer goed en de bediening is altijd zeer correct, lekkere muziek op de achtergrond en overal branden kaarsen en staan verse bloemen (oog voor detail)
L. P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Ik was op bezoek in het restaurant met een Australisch echtpaar, dat juist die dag was aangekomen. Toen de vrouw van het echtpaar om water vroeg uit de kraan bleek dit niet te kunnen. Men had geen leidingwater werd verzekerd en dronk alleen bronwater................ Ik bood aan om kraanwater te betalen, maar ook dat was niet mogelijk. Ik ben er voor de laatste keer geweest!
Wiegersma A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het eten heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding, we komen hier een aantal keer per jaar met veel plezier. Goede en correcte bediening en het is leuk om elke keer wel weer een verbetering waar te nemen. Of het nu een wijziging aan het interieur is, een verbetering in receptuur/gerechten of het terras. Heerlijke plek in de zomer om na een fietstocht even bij te komen. Leuke plek voor kinderen en aardige bediening.
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Nadat we naar de Zwaluwhoeve waren geweest, zijn we gaan eten bij onze Woudstee. Het interieur ziet er prima verzorgd en gezellig uit. De bediening is vriendelijk en enthousiast. We hebben echter wel lang op ons eten moeten wachten. Op zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht. We hadden beide kogelbiefstuk. Deze was echt top bereid! De rest er omheen was prima maar niet speciaal. Kortom leuk restaurant maar niet speciaal.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij (oma & kleinkinderen) hebben hier eerste kerstdag een geweldig buffet genoten. Bediening is attent en weet je het gevoel te geven dat je de belangrijkste gast bent. Buffet was prachtig opgemaakt met oog voor detail. Bediening gaf je desgewenst extra uitleg over de gerechten. Alles heerlijk op smaak. De ambiance was mooi en zeer kerstsfeerderig. Voor herhaling vatbaar!
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Het is inderdaad een gezellig en warm restaurant. De twee heren in de bediening zijn zeer behulpzaam maar dat mag je uiteraard ook wel verwachten. Een klein beetje peper in de bips zal misschien op de plaats zijn want het gaat af en toe wel erg gemoedelijk. Willen ze de belevenis van de gasten naar een nog hoger plan tillen dan raad ik ze aan de gasten in- en uit de jassen te helpen. Dat werd verzuimd, je mocht zelf te kapstok opzoeken terwijl zij toekeken. Maar goed, dat is het enige wat ik te zeuren heb.
Het eten is lekker maar niet heel uitzonderlijk te noemen. Wat opvalt, is die enorme hoop sla die ik bij mijn voorgerecht aantrof samen met wat stukjes druif en aardbei. Maar goed, ik had o.a. paté dus dat fruit zag ik maar even door de vingers en die sla, ach waarom ook niet. Als hoofd een wildragout en een stukje hertenfilet. Beide in zeer goede uitvoeringen. Erg lekker! De filet hoefde ik eigenlijk niet te snijden want die kon ik bijna door een rietje opzuigen zo mals. Kennelijk had de kok die dag te ruim ingekocht bij de groenteboer want ook hier weer een enorme berg sla op mijn bord met bovenop zo’n jaren zeventig sinaasappel krul. Moet dat nou? Het past niet en het voegt niets toe terwijl er juist op tafel o.a. lekkere rode kool, tuinbonen en aardappel gratin stond wat wel naadloos aansloot. Er staan mooie wildgerechten op de kaart die prima in deze omgeving passen. Ik snap best dat de een kok op safe wil spelen en daarom ook een sateetje op het menu heeft staan maar hij zou wat meer vertrouwen in zichzelf moeten hebben en meer van de koude grond kunnen koken want hij heeft bewezen dat hij dat kan. Die enkele gast die voor de saté komt krijgt hij ook wel om.
Morrismurph .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Gastvrijheid met een kapitale 'G'!
Smaakvolle, verse producten verwerkt in zéér ruime porties (voor ons zelfs echt té ruim).
Zeer attente en vriendelijke bediening. Complimenten voor dit absolute vakwerk, en mochten we ooit weer in de buurt zijn dan komen we beslist graag terug!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Heb samen met vrienden hier gisteravond heerlijk gegeten!
Blij dat er aan mijn vraag om zonder zout mijn hertebiefstukje te bereiden werd prima gehoor aan gegeven!
Daarna met zijn allen een grand dessert en suikervrij ijs genuttigd !
Geweldig dat er aan verscheidene diëten aandacht werd besteed !
Dank!!!