Onze Woudstee

Meer informatie over restaurant Onze Woudstee

Voordelig
Wiegersma A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het eten heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding, we komen hier een aantal keer per jaar met veel plezier. Goede en correcte bediening en het is leuk om elke keer wel weer een verbetering waar te nemen. Of het nu een wijziging aan het interieur is, een verbetering in receptuur/gerechten of het terras. Heerlijke plek in de zomer om na een fietstocht even bij te komen. Leuke plek voor kinderen en aardige bediening.
Nick K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Nadat we naar de Zwaluwhoeve waren geweest, zijn we gaan eten bij onze Woudstee. Het interieur ziet er prima verzorgd en gezellig uit. De bediening is vriendelijk en enthousiast. We hebben echter wel lang op ons eten moeten wachten. Op zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht. We hadden beide kogelbiefstuk. Deze was echt top bereid! De rest er omheen was prima maar niet speciaal. Kortom leuk restaurant maar niet speciaal.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij (oma & kleinkinderen) hebben hier eerste kerstdag een geweldig buffet genoten. Bediening is attent en weet je het gevoel te geven dat je de belangrijkste gast bent. Buffet was prachtig opgemaakt met oog voor detail. Bediening gaf je desgewenst extra uitleg over de gerechten. Alles heerlijk op smaak. De ambiance was mooi en zeer kerstsfeerderig. Voor herhaling vatbaar!
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Het is inderdaad een gezellig en warm restaurant. De twee heren in de bediening zijn zeer behulpzaam maar dat mag je uiteraard ook wel verwachten. Een klein beetje peper in de bips zal misschien op de plaats zijn want het gaat af en toe wel erg gemoedelijk. Willen ze de belevenis van de gasten naar een nog hoger plan tillen dan raad ik ze aan de gasten in- en uit de jassen te helpen. Dat werd verzuimd, je mocht zelf te kapstok opzoeken terwijl zij toekeken. Maar goed, dat is het enige wat ik te zeuren heb.
Het eten is lekker maar niet heel uitzonderlijk te noemen. Wat opvalt, is die enorme hoop sla die ik bij mijn voorgerecht aantrof samen met wat stukjes druif en aardbei. Maar goed, ik had o.a. paté dus dat fruit zag ik maar even door de vingers en die sla, ach waarom ook niet. Als hoofd een wildragout en een stukje hertenfilet. Beide in zeer goede uitvoeringen. Erg lekker! De filet hoefde ik eigenlijk niet te snijden want die kon ik bijna door een rietje opzuigen zo mals. Kennelijk had de kok die dag te ruim ingekocht bij de groenteboer want ook hier weer een enorme berg sla op mijn bord met bovenop zo’n jaren zeventig sinaasappel krul. Moet dat nou? Het past niet en het voegt niets toe terwijl er juist op tafel o.a. lekkere rode kool, tuinbonen en aardappel gratin stond wat wel naadloos aansloot. Er staan mooie wildgerechten op de kaart die prima in deze omgeving passen. Ik snap best dat de een kok op safe wil spelen en daarom ook een sateetje op het menu heeft staan maar hij zou wat meer vertrouwen in zichzelf moeten hebben en meer van de koude grond kunnen koken want hij heeft bewezen dat hij dat kan. Die enkele gast die voor de saté komt krijgt hij ook wel om.
Morrismurph .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Gastvrijheid met een kapitale 'G'!
Smaakvolle, verse producten verwerkt in zéér ruime porties (voor ons zelfs echt té ruim).
Zeer attente en vriendelijke bediening. Complimenten voor dit absolute vakwerk, en mochten we ooit weer in de buurt zijn dan komen we beslist graag terug!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Heb samen met vrienden hier gisteravond heerlijk gegeten!
Blij dat er aan mijn vraag om zonder zout mijn hertebiefstukje te bereiden werd prima gehoor aan gegeven!
Daarna met zijn allen een grand dessert en suikervrij ijs genuttigd !
Geweldig dat er aan verscheidene diëten aandacht werd besteed !
Dank!!!
Smedaa .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
1Ste kerstdag 2015 hier als vegetariër een fantastische ervaring mogen beleven.
Bij het lopend buffet was al zoveel te kiezen dat het apart geserveerde bijna overdone was. Smaken waren goed, niet zout of overheersend.
Prima logistiek (per tafel uitnodiging tot het buffet, dat zelfs voor de laatste tafels nog overdadig was). Bediening was prettig gepast, netjes maar niet bekakt. Ambiance sfeervol. Na de eerste twee gangen werd het pijnlijk voor de maag: een overweldigend toetjesbuffet...................
Dit alles in een sfeervol onderkomen.
Nadeel: we moesten weer naar Hoogezand rijden, 150 km verderop.

M. M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Prachtige locatie midden in de bossen, buiten eten is hier heerlijk. Het spoor ligt aan de overzijde van de weg, dus een passerende trein kan voorkomen, maar een kniesoor die hier op let!
Eten en service, het plaatje klopt! Prima prijs/kwaliteit verhoudingen, we komen gaarg terug...