Onsz

Molenstraat 20 1741GK Schagen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Onsz

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Onsz

R. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Hier een heerlijke avond gehad. Vriendelijk personeel, dat ondanks de drukte (alle tafels bezet) voldoende aandacht aan iedereen weet te schenken. De gerechten zijn zeer smaakvol. Zelf had ik het 3-gangen keuze menu. Met gerookte eendenborstfilet als voorgerecht. Het hoofdgerecht een heerlijke biefstuk, wel waren de groenten en de rode wijn saus erg zout. En als dessert een brownie met goede chocolade smaak. Mijn partner had hetzelfde menu, alleen vroeg of hij misschien een ander dessert mocht buiten het keuze menu om. Dit was geen enkel probleem. Zeker een restaurant om naar terug te komen.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Lekker eten tegen naar mijn mening de beste prijs-kwaliteitverhouding in Schagen. Gezellig ingericht en attente maar niet opdringerige bediening. Enige minpunt is de toch wel zeer beperkte bierkaart.
Echoes .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Wij hebben hier heerlijk gegeten.
We werden spontaan en leuk ontvangen.
Het eten was erg goed en toen ik zei dat ik bij mijn gerecht de saus niet wilde omdat ik die niet lust werd er gelijk meegedacht, dat vond ik erg klantvriendelijk.
Bert Z.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Inmiddels een paar keren gegeten. De eerste keer was het een valse start (net een paar dagen geopend). De keren daarna vriendelijk ontvangen, lekkere gegeten en een leuk praatje gemaakt met de eigenaar. Inmiddels is het restaurant al meer dan een jaar open.