Onsz - Valkenswaard

Woensdag t/m Vrijdag 17:30 - 22:30
Zaterdag 17:00 - 22:30
Marcel-nicole .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vandaag voor de tweede keer hier gegeten, wij waren redelijk aan de vroege kant dus in het begin nog lekker rustig.
Over het eten, brood met brie was helaas aan de taaie kant, het pasteitje met ragout was wel lekker, maar ik moest het pasteitje echt zoeken. Sommige gerechten waren zo heet dat we twijfelden aan de versheid, maar ze waren wel redelijk. De parfait van bastogne mogen jullie nooit van de kaart halen, die is zo ontzettend lekker! De mini hamburger is ook aan te raden, de carpaccio is ook erg lekker.

De bediening is erg netjes, (behalve 1) beleefd en hield alles goed bij. De 10 hebben ze niet gekregen omdat een 'foodrunner' helaas de handen niet fatsoenlijk waste na het bezoek van het toilet. Als een klant naast je staat is het zeker wel belangrijk dat je dit doet.

Aleidavivian .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Dit restaurant is een echte aanrader. Veel keus en allemaal even smakelijk. Vriendelijk personeel. Vooral de wrap zalm en de rundercapaccio om mee te starten is ook een aanrader.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Prachtige locatie. Mooi ingericht en fris. Het concept "Hapje kiezen van de kaart" tapa's 2.0 is niet nieuw. Het geeft een eetschuur effect. Er mag echt meer aandacht worden geschonken aan het personeel. Je moet zelfs moeite doen om een tweede drankje te krijgen terwijl je meer dan een half uur tussen je gerechtjes zit te wachten. Kan veel beter.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Een tijd geleden (2 januari) hier gegeten, toen beviel het eten niet echt. Vandaag (nu :-) ) is het eten zeker goed te doen. Ik raad overigens Malbec Rood wijn aan als je meer vlees eet bij de gerechten.

Nummer 05 was erg lekker.
10 smaakte een beetje alsof het al een tijd in de koelkast had gelegen.
26 is ook zeker een aanrader!
52 vond ik minder.

De service is alweer erg top!
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
"U mag uw jas daar ophangen", zegt het meisje bij de ontvangstdesk. We kijken elkaar aan en denken beiden hetzelfde namelijk: "die moet nog veel leren" en "zo het is een hele eer!! we mogen onze jas ophangen alsof het een gunst is. Ons favoriete restaurant in Valkenswaard is op woensdag gesloten en we willen de nieuwe formule op deze locatie een kans geven. Foute start dus.
Tapasformule, all-you-can-eat voor 28,75. Met ruim 70 keuze's op de kaart valt er genoeg te kiezen, redelijke kwaliteit, prijs/kwaliteit, iets aan de hoge kant.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Gereserveerd bij ons voor het proeven van diverse gerechten. Wat meteen opviel was de strakke planning en het juiste personeel op de juiste plek. Onze interesse was getrokken door de enorme keuze aan gerechten. Ik denk wel meer dan 60. Hoe kan je zoveel gerechten aanbieden en het ook nog heerlijk laten smaken? Niet dus. Het was wel eetbaar maar niet heel lekker. Niet mooi opgemaakt, enorm veel groente erbij. De deserts waren wel heerlijk.