Onsz - Oss

Donderdag t/m Zaterdag vanaf 17:30
Zondag vanaf 16:30
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Lekker onbeperkt tapas en grill zonder tijdslimiet. Alle gerechtjes (keuze uit 82 (!!) gerechtjes) zijn lekker, smaakvol en goed op temperatuur. Gezellig ambiance. Reserveren is wel noodzakelijk want zit vaak vol. Circa 300 mensen. Nergens massaal vreetschuur gevoel door goede indeling. Personeel zeer vriendelijk en snel. Zeker weer een aanrader !!
Marijkekol .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Onsz.
Super lekker, vlotte bediening.
Grote keuze van tapas en alles wat we hebben uitgekozen was echt lekker.
Voor herhaling vatbaar.
Kruimel20 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Bediening goed en vriendelijk. Eten zoals je kan verwachten in een all you can eat concept met zo'n 80 gerechtjes. Kwalitatief niet van hoog niveau, lijkt veel kant en klaar spul te zijn. Ik zou het persoonlijk niet aanraden. Voor deze prijs kun je ergens anders ook goed en vers eten krijgen.
Proever2013 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Voor de eerste keer met het nieuwe concept hier gegeten. Per gang onbeperkt 2 gerechtjes bestellen is een mooi concept. (€25,50 per couvert). De kwaliteit is echter matig. Er wordt veel lente-ui als garnituur gebruikt, de basissauzen zijn bij een aantal gerechten hetzelfde. Het pasteitje is erg vlak van smaak, geitenkaaskroketje is lekker, biefstukje taai gebakken, dessert redelijk. De bediening is en blijft afstandelijk. Een training zou wonderen kunnen doen. Wellicht dat de leidinggevende een goed voorbeeld kan gaan geven.