Ons Restaurant

Marktstraat 82 5731 HX Mierlo Nederland Kaart

Over het restaurant Ons Restaurant

Grootmoeders keuken met een knipoog

Het knusse thuisgevoel maar dan met een goed glas wijn en een plateau lekkers. Gastvrouw en -heer Milica en Marcel brengen je Mierlo's mooiste avondje met hun Brabantse gastvrijheid. Zij laten je gerechten proeven uit de streek en niet alleen de vleeseters onder ons kunnen hier een heerlijk maaltje eten. Ons Restaurant is echt als grootmoeders keuken met een knipoog naar nu.

Meer informatie over restaurant Ons Restaurant

9,3

Jouw recensie over het restaurant Ons Restaurant

Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Huiselijke sfeer, heerlijk vers en smaakvol gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Anton K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Elke keer verbazen wij ons er weer over hoe ze weer nieuwe heerlijke gerechten op tafel kunnen toveren, tegen ook nog eens een hele goede prijs. De bediening is altijd zeer vriendelijk en goed. Een echte aanrader en ik kan al weer niet wachten om er weer naar toe te gaan!
chantal F.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Verrassende combinaties van smaken, relaxte sfeer, fijne stoelen, we komen zeker terug !
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijke gerechten, mooi opgediend,
Peter_van_der_Els .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Van mijn partner een verrassingslunch aangeboden gekregen die ik niet snel zal vergeten. Het ene gerecht nog lekkerder dan het andere. O.a. bestaande uit "vergeten" gerechten uit verschillende delen van het land, met uitleg over de technieken en de geschiedenis van het gerecht. Meer dan interessant. Uiteraard vergezeld van de lekkerste wijn voor dit gerecht. I.v.m. mijn verjaardag was een subtiele aankleding aangebracht, en de muziekkeuze en -volume was subliem. De 2 en een half uur vlogen voorbij, en elke minuut was genieten.
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een ontzettend knus en gezellig restaurant. Hier komen we zeker nog eens terug!
tineke H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het was heerlijk en verrassend.????
Lia O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
onverwachte combinaties, uitermate smakelijk.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Was wederom afwisselend, veel variatie, heel lekker allemaal, juiste verhoudingen, ga zo door, komen zeker nog een keer terug
Merel G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Top ervaring ! Werkelijk geweldig lekker, heerlijk, smaakvol gegeten. Dit is echt mijn lievelingsrestaurant. We gingen voor de nieuwe kaart... met wildgerechten, echt zalig, zeker in combinatie met de aanbevolen wijn.
De sfeer is er altijd warm en je voelt je meteen welkom door de vriendelijke ontvangst en bediening. Vooral zo doorgaan ! Wij komen snel weer terug, want er stonden nog meer gerechten op de kaart die we uit willen proberen.
Anton K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zeer persoonlijke bediening, grote flexibiliteit met betrekking tot de grechten.
Een zeer grote aanrader!
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ben hier al vaker gaan eten, en elke keer weer een culinaire smaakverrassing. Dit keer was er een nieuwe kaart met onder andere wildkeuken, heerlijk! Leuke inrichting en persoonlijke bediening. Overal wordt over meegedacht en alles kan voor de klant, en zo hoort het! Voor mij het beste restaurant in Mierlo als je tenminste van bijzondere gerechten, smaakexplosies en pure ambacht houdt! En voor de prijs... daar hoef je het niet voor te laten. Die is namelijk net zo goed (betaalbaar).
Fridy S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig restaurant , goede sfeer, goed toegankelijk misschien iets meer parkeer plaatsen?
Voor herhaling vatbaar. Komen vast nog een keertje terug.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De ontvangst was al heel hartelijk en het eten was heerlijk
Harrie R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben er lekker gegeten. Zeer smaakvol. Hier is eten nog een feestje. Personeel heel aardig.
Zeker een aanrader en als ik alle beoordelingen lees denken wij er niet alleen zo over.
Hein_de_Jong .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zoals altijd weer uitstekekend gegeten in een prettige sfeer met attente bediening en aandacht voor dieetwensen.
Van harte aanbevolen.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was echt een smaaksensatie!
We hebben heerlijk gegeten!
(Ook een aanrader voor de vegetarische eters)
Zeker voor herhaling vatbaar
Thom D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten, de bediening was gemoedelijk en zeer vriendelijk. Het opdienen van de soep was voor ons een heel plezierige verassing, die ik hier niet ga verklappen!
maria_bressers .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was er erg gezellig, het eten was lekker, en de mensen waren erg vriendelijk.
Jammer dat alles zo dicht op elkaar staat. En dat wij naast 3 dames zaten de erg luidruchtig waren.
joop B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekkere gerechte in een sfeervolle omgeving.
Bij na vraag over de samen stelling van de gerechten, een duidelijk antwoord.
De gerechten waren zeer smaakvol en mooi op gemaakt.