Ons Restaurant

Marktstraat 82 5731 HX Mierlo Nederland Kaart

Over restaurant Ons Restaurant

Grootmoeders keuken met een knipoog

Het knusse thuisgevoel maar dan met een goed glas wijn en een plateau lekkers. Gastvrouw en -heer Milica en Marcel brengen je Mierlo's mooiste avondje met hun Brabantse gastvrijheid. Zij laten je gerechten proeven uit de streek en niet alleen de vleeseters onder ons kunnen hier een heerlijk maaltje eten. Ons Restaurant is echt als grootmoeders keuken met een knipoog naar nu.

Meer informatie over restaurant Ons Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Ruud2920 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Leuk, klein restaurant met zeer vriendelijke bediening, lekkere simpele gerechten voor een leuke prijs. Sfeer was goed, eenvoudige maar gezellige aankleding.
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Na een familiebezoek in Mierlo besloten we de avondspits te mijden en eerst te gaan eten. Per ongeluk, want Iens weigerde dienst, beland bij Ons. Een klein, maar gezellig eetcafe. Wij namen een "Ons garnalencocktail" en een "Storm in een diep bord" (tomatensoep) vooraf. Vervolgden met een "Donder en bliksem" en een "Koetjesreep".
Gerechten met een bijzondere naam maar bovenal bijzonder lekker van smaak. En ook nog leuk opgediend! Tot slot cappuciono en op huis aan. Kortom heerlijk gegeten, wellicht als we weer eens in Mierlo zijn.....
Loesika .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heel erg gezellig restaurant. Ontzettend lekker gegeten. Leuke inrichting, fijne muziek op de achtergrond. Echt een aanrader!!!
Pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben samen zeer gezellig gezeten en lekker gegeten. Een hartelijk welkom, met een heerlijk mandje stokbrood, een zeer lekker voorgerecht met zalm en heerlijke soep. Hoofdgerecht was vlees en vis met een heerlijk sausje, groenten aardappelpuree enz. , en goede frietjes. Een goed glas port en zeer lekkere wijn!! Het mooie toetje was een verrukkelijk toetje, helemaal af!. ....De complimenten aan de kok!! En het attent personeel. (o.a. de leuke meiden, netjes gekleed ) EEN AANWINST VOOR MIERLO :)
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
eerlijk is eerlijk, lekker gegeten, maar voor die prijs 36,50 p.p. ... aan de dure kant ... is geen AH actie prijs, hebben voor minder bij andere zeker zo lekker gegeten
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
eerlijk is eerlijk, prima gegeten, maar voor die prijs ... 36,50 p.p. (3-gangen) kun je ook beter en lekkerder eten en volgens ons niet n AH actie prijs gewoon te duur zeker gezien de sfeer van n veredeld eetcafe ... jammer
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Buitengewoon vriendelijke en goede bediening. Eten was voortreffelijk en werd geserveerd in niet al te grote porties, waardoor je met smaak kon genieten van een 3-gangendiner.
Jwaubachs .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuke bediening. De prijs was in verhouding met het aangebodene in orde.
Wel wat rumoerig , maar wat wil je ook in zo'n kleine ruimte
Lenie L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Dankzij de "Albert Heijn"-bonnen zijn we terecht gekomen in dit knusse restaurant in Mierlo.
Dit restaurant is een enorme aanrader, zowel met als zonder bonnen.
Het eten is uitstekend en de sfeer is romantisch te noemen.
De bediening is vriendelijk en zeer behulpzaam.
Chapeau
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het restaurant is klein maar erg gezellig. De ontvangst is vriendelijk. We waren er gekomen via de AH spaaractie. Daarvoor had men een aparte menukaart die er goed uitzag. De uitleg was goed. Het eten was prima. De tijd tussen de gangen was netjes. Niet te kort en niet te lang. Er is voldoende parkeergelegenheid bij het restaurant.
Kortom. We hebben een fijne avond gehad.
Jbergerhof .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Geweldig goed restaurant. Goede bediening en vriendelijk personeel een aanrader . Of het nu met familie, vrienden of van de AH actie altijd goed.
Domichielsen .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Zeer gezellig. Met zorg toebereide gerechten. Ook erg vriendelijk personeel.
In verhouding tot andere gelegenheden is de wijn 20% duurder.
Echt een aanrader.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Super lekker eten. Goede bediening en alles is met grote zorg aangekleed. Wij gaan hier altijd erg graag eten. Deze mensen snappen helemaal hoe het werkt.
Annuska D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voor de 2e keer geweest en wederom weer erg lekker, gezellig en verrassend. We hebben maar meteen voor de kerst gereserveerd. Benieuwd wat we gaan eten.
Gonnyvdvorst .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het was top!! Super bediening heerlijk eten
Erg goed!
Echt een aanrader
Ik had dit niet verwacht, zeker van buitenaf ziet het er een beetje als een eetcafé uit, maar binnen is het een heel gezellig, sfeervol restaurant
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Dit restaurant ademt de sfeer uit van een eetcafé maar dan wel een kwalitatief zeer goede. Vriendelijke ontvangst door het personeel. Genoten van een vier gangen diner heerlijk van smaak met verse ingrediënten en meer dan voldoende. En dan de opmaak : een lust voor het oog. Dit geheel maakte voor een ons een heel gezellige avond. Dank je wel !!!
Coby J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Een ontzettend leuk restaurant. Personeel erg vriendelijk al duurde het wel erg lang voor ons werd gevraagd wat we wilden drinken en eten! Maar toen het geserveerd werd was het een lust voor het oog en en in een woord heerlijk! Sinds lange tijd het beste wat we in de regio gegeten hebben . We waren met 6 en de menig hierover was unaniem!
Rich.jolan .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Zeer vriendelijk personeel. Eten was verrassend goed voor de prijs op de kaart.
Van ons verdiend dit restaurantje in Mierlo een sterretje, omdat er ook
voor onze kleine peuter is gekookt ander dan standaard friet, appelmoes en snack.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Goede sfeer leuke inrichting
keurig verzorgde toiletten.
Goede gerechten.
Bediening van de gastvrouw en overig personeel, heel goed.
Hein_de_Jong .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Weer uitstekend gegeten bij ONS in Mierlo. Origineel menu (ook als je dieet wensen hebt) en de aandacht voor de gast van de bediening is bijzonder prettig.