Ons Restaurant

Marktstraat 82 5731 HX Mierlo Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht
      wisselend 3 gangen keuze menu zie site
      wisselend keuze menu zie site

Over het restaurant Ons Restaurant

Grootmoeders keuken met een knipoog

Het knusse thuisgevoel maar dan met een goed glas wijn en een plateau lekkers. Gastvrouw en -heer Milica en Marcel brengen je Mierlo's mooiste avondje met hun Brabantse gastvrijheid. Zij laten je gerechten proeven uit de streek en niet alleen de vleeseters onder ons kunnen hier een heerlijk maaltje eten. Ons Restaurant is echt als grootmoeders keuken met een knipoog naar nu.

Meer informatie over restaurant Ons Restaurant

Silvia G.
Elselina M.
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heel goed gegeten en zeer goede service. Van herhaling vatbaar!
Mariel V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk en prettige bediening, ik kan dit restaurant ieder van harte aanbevelen!
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Verrassende gerechten in een klein gezellig restaurant met super bediening! Culinair en ongedwongen.
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Super lekker en gezellig.
Een heel ontspannen sfeer
Vriendelijke bediening
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Lekker gegeten, verrassend en goed op smaak. Hartelijke ontvangst.
Chantal B.
leuke bediening
goeie prijs
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Bij binnenkomst stonden we helaas ongeveer 10 minuten te wachten voor dat we een tafel kregen toegewezen.
Eenmaal aan tafel, werden we prima geholpen met een leuk gesprek.
Het personeel was zeer spontaan en vriendelijk zoals altijd bij jullie.
Het voorgerecht zag er smakelijk uit en was overheerlijk, het hoofd gerecht was voldoende aangepast en eveneens ook heerlijk net als het nagerecht. Het was wel erg warm binnen maar dat was het overal met dat weer. We hebben weer heerlijk gegeten bij jullie en weer tot ziens.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wauw ik heb zelf jaren in de horeca gewerkt als service monteur, dus heb wel veel plekken gezien maar dit kleine restaurant zorgt ervoor dat je echt een relaxte avond uit eten gaat. Geen opdringerig personeel maar vriendelijke en alerte dames die op het juiste moment je bedienen met wat je nodig hebt. Wij zijn hier gaan eten met de Ah actie. Gewoon heerlijk eten met eerlijke producten super op smaak met altijd een speelse twist! Iedereen die van zichzelf vindt dat ze op de beste plekken in het Brabantse gegeten moeten hebben moeten naar Ons Restaurant te Mierlo. Gr Vincent Schaap
Elvira A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten, fijn buiten op het terras kunnen eten, goede bediening, kortom een aanrader
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hebben erg goed gegeten en vriendelijk personeel
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Geweldig restaurant met vriendelijk personeel. Het eten is heerlijk en wordt mooi opgediend. Echt een aanrader.
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurantbon. De gerechten waren erg lekker en mooi opgemaakt. Vriendelijke bediening. Een aanrader!
MM V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Super ontvangen, ik had een tafeltje voor 4 personen gereserveerd. In verband met het warme weer hadden ze zowel binnen als buiten een tafeltje gereserveerd zodat we de keuze hadden. Fijn, meegedacht.
Vriendelijke bediening, gezellige inrichting, kwaliteit en hoeveelheid van het eten is goed.
Wij hebben besloten om nog eens terug te gaan.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Het overtrof onze verwachtingen, leuke sfeer, heerlijk menu,Top bediening. We komen zeer zeker weer terug.
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
De keuze is beperkt bij het AH menu, we hebben lekker gegeten maar zouden prijs en kwaliteit voor 37,50 per persoon echt niet in verhouding hebben gevonden. Heerlijk buiten gezeten, fijne sfeer. Jammer dat het restaurant niet laat kiezen van een menu van de kaart. Volgens de recensies zit er veel meet mogelijkheid in om nieuwe mensen enthousiast te maken voor dit restaurant.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
We hebben weer fantastisch gegeten. Er werd zelfs op verzoek een heerlijk alcoholvrij aperitief gemaakt!
Al een aantal keren hier gegeten en elke keer weer verrassend goed. Wat een aanwinst voor Mierlo en omgeving.
José V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Op een positieve manier werd restaurant Ons in Mierlo onder onze aandacht gebracht. Wij zullen in de toekomst zeker nog eens terugkomen!