Ons Restaurant

Marktstraat 82 5731 HX Mierlo Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Ons Restaurant

Grootmoeders keuken met een knipoog

Het knusse thuisgevoel maar dan met een goed glas wijn en een plateau lekkers. Gastvrouw en -heer Milica en Marcel brengen je Mierlo's mooiste avondje met hun Brabantse gastvrijheid. Zij laten je gerechten proeven uit de streek en niet alleen de vleeseters onder ons kunnen hier een heerlijk maaltje eten. Ons Restaurant is echt als grootmoeders keuken met een knipoog naar nu.

Meer informatie over restaurant Ons Restaurant

9,2

Jouw recensie over het restaurant Ons Restaurant

Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Was wederom afwisselend, veel variatie, heel lekker allemaal, juiste verhoudingen, ga zo door, komen zeker nog een keer terug
Merel G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Top ervaring ! Werkelijk geweldig lekker, heerlijk, smaakvol gegeten. Dit is echt mijn lievelingsrestaurant. We gingen voor de nieuwe kaart... met wildgerechten, echt zalig, zeker in combinatie met de aanbevolen wijn.
De sfeer is er altijd warm en je voelt je meteen welkom door de vriendelijke ontvangst en bediening. Vooral zo doorgaan ! Wij komen snel weer terug, want er stonden nog meer gerechten op de kaart die we uit willen proberen.
Anton K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zeer persoonlijke bediening, grote flexibiliteit met betrekking tot de grechten.
Een zeer grote aanrader!
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ben hier al vaker gaan eten, en elke keer weer een culinaire smaakverrassing. Dit keer was er een nieuwe kaart met onder andere wildkeuken, heerlijk! Leuke inrichting en persoonlijke bediening. Overal wordt over meegedacht en alles kan voor de klant, en zo hoort het! Voor mij het beste restaurant in Mierlo als je tenminste van bijzondere gerechten, smaakexplosies en pure ambacht houdt! En voor de prijs... daar hoef je het niet voor te laten. Die is namelijk net zo goed (betaalbaar).
Fridy S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig restaurant , goede sfeer, goed toegankelijk misschien iets meer parkeer plaatsen?
Voor herhaling vatbaar. Komen vast nog een keertje terug.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De ontvangst was al heel hartelijk en het eten was heerlijk
Harrie R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben er lekker gegeten. Zeer smaakvol. Hier is eten nog een feestje. Personeel heel aardig.
Zeker een aanrader en als ik alle beoordelingen lees denken wij er niet alleen zo over.
Hein_de_Jong .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zoals altijd weer uitstekekend gegeten in een prettige sfeer met attente bediening en aandacht voor dieetwensen.
Van harte aanbevolen.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was echt een smaaksensatie!
We hebben heerlijk gegeten!
(Ook een aanrader voor de vegetarische eters)
Zeker voor herhaling vatbaar
Thom D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten, de bediening was gemoedelijk en zeer vriendelijk. Het opdienen van de soep was voor ons een heel plezierige verassing, die ik hier niet ga verklappen!
maria_bressers .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was er erg gezellig, het eten was lekker, en de mensen waren erg vriendelijk.
Jammer dat alles zo dicht op elkaar staat. En dat wij naast 3 dames zaten de erg luidruchtig waren.
joop B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekkere gerechte in een sfeervolle omgeving.
Bij na vraag over de samen stelling van de gerechten, een duidelijk antwoord.
De gerechten waren zeer smaakvol en mooi op gemaakt.
M G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede balans tussen prijs en kwaliteit. Leuke inrichting en prettige bediening. De ruimte is aan de kleine maar knusse kant. Dorpssfeer.
nvdhurk .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben weer genoten, en het eten was heerlijk. Klein probleempje met de voet van de tafeltjes, is nog al groot waardoor je je benen moeilijk kwijt kunt.
Harry L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
"Ons" is eenvoudig restaurant. De ontvangst was gezellig. Het eten prima. Compliment en zeker een restaurant om nog eens terug te komen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Hoe de chef hier tovert met producten en smaken is geweldig! een feest voor de mond en smaakpapillen.
We zijn nu in korte tijd al 2 keer wezen eten, zó lekker.
Ons is een plek waar je eten nog écht kunt waarderen, wij vonden het van het voorgerecht tot het toetje verrukkelijk!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was van een goede kwaliteit en erg smaakvol. Zoals je het graag wil hebben. De porties zijn voldoende. Geen grote hoeveelheden maar gewoon oké.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We waren er een tijdje terug. Toen waren we al tevreden. Dit keer met vrienden die er voor de eerste keer waren. Alle vier waren we erover eens dat het eten en de opmaak voortreffelijke waren. En dan hebben we het over alle vier gangen. Met de bediening en entourage erbij meer dan een dikke aanrader.
henk377 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben drie gangen menu gehad bij ons restaurant in Mierlo.
De bediening uitstekend, vriendelijk personeel en de sfeer zeer goed
Weronika D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Super lekker gegeten en gedronken. De chef-kok kan echt toveren met combineren van smaken! We kommen zeker terug!!!!!!!!