Ons Restaurant

Marktstraat 82 5731 HX Mierlo Nederland Kaart

Over het restaurant Ons Restaurant

Grootmoeders keuken met een knipoog

Het knusse thuisgevoel maar dan met een goed glas wijn en een plateau lekkers. Gastvrouw en -heer Milica en Marcel brengen je Mierlo's mooiste avondje met hun Brabantse gastvrijheid. Zij laten je gerechten proeven uit de streek en niet alleen de vleeseters onder ons kunnen hier een heerlijk maaltje eten. Ons Restaurant is echt als grootmoeders keuken met een knipoog naar nu.

Meer informatie over restaurant Ons Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het is de 2e keer dat we daar waren wezen eten en dat zal zeker gebeuren, we waren iets te vroeg maar dat was helemaal geen probleem we werden gezellig binnen gelaten. Het eten is net zo als de eerste keer prima.
Genoeg keuze menu's. Er was voldoende aanwezig en de smaak en het opdienen was prima niets op aan te merken. Nogmaals aub hieraan niets veranderen, het was gewoon top wat jullie daar doen.
Tot snel en bedankt voor die fijne avond.
Arnoldie L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben lekker gegeten.
Niets op aan te merken.
Maar we vonden het geen waw restaurant. Stoelen zaten niet makkelijk.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Echt een aanrader om gezellig te eten in een huiselijke sfeer, eten was echt voortreffelijk!
De verwarming mag wat hoger, het was wel te koud in het begin, later was het warmer, maar het waaide nog bij onze benen.
helma T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Na vele verhalen zelf eens gaan proeven. De binnenkomst was al gezellig, het ontvangst ook, leuke bediening. het eten was voortreffelijk, we hebben echt genoten. De gerechten hebben een leuke benaming en nodigen uit om te nemen. Uiteindelijk teveel gegeten. Dus met een omweg naar huis gelopen om te laten zakken. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. een dikke 10.
JMA P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten in een sfeervolle zaak.
Beperkt aantal mensen mogelijk vinden wij ideaal.
Zeer vriendelijk personeel.
Uitstekend.
Daan A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Erg charmant restaurant waar met passie wordt gekookt en geserveerd, Heerlijke wildgerechten met een klein zoetje en bijpassende wijn.
will-i-am .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zaterdag 17-12 het 4 gangen menu gebruikt in een leuke gezellige ambiance. personeel was heel correct en prettig in omgang. wisten niet wat te verwachten in bepaalde gerechten (rode koolcake??), maar het was een verrassing voor de smaakpupillen. geen gehaast vanuit de bediening om je zo snel mogelijk af te werken. lekker avondvullend. bijna 3 uur in een leuk restaurant met leuk personeel op je gemak zijn en heerlijk kunnen eten voor een leuke prijs. voor mij een aanrader voor iedereen die er van houd om op je gemak lekker te eten.
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben goed gegeten bij Ons Restaurant . Goede service en bediening . Vriendelijk .
Prima prijs-kwaliteitsverhouding .
pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Voldoende keuze, ook alles wat we hadden gekozen was echt heerlijk, zeer mooi opgediend! Schitterend voorgerecht, verrukkelijk hoofdgerecht, zalm en diamant haas , met frietjes en een super salade, eens wat anders dan gewoon die sla met tomaat..... De timing was prima, Het toetje heel bijzonder en erg lekker. Het was weer een heerlijk etentje. Zeker een aanrader!! Bedankt van Ons aan ONS....!!
berthieberkers .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het is een zeer gezellig restaurant met goede en vriendelijke bediening en met heerlijke gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Berthie.
w.vlerkenvanbree .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We heebben een hele fijne avond gehad. Eten was goed en bediening uitstekend. We hadden AH menu maar ze waren erg flexibel in onze keuzes en combinaties. Leuk dat we met dit restaurant kennis hebben gemaakt door deze actie.
h.vd.zanden .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
sfeervol, vriendelijke bediening goed eten de saus in een apart bakje en 25€korting op het totaal bedrag geen gezeur met een aparte kaart
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Met ons vijven genoten van driegangenmenu met spaarkaartvoordeel. Prima ontvangen en lekker gegeten. Mooie keuzes en smakelijke gerechten. Wel iets doen aan de koude-benen-tocht van degenen aan het looppad!
whjvandelaak .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
3 gangen menu van AH. Prima keuze vlees of vis, zowel voorgerecht als hoofdgerecht. Mooi opgemaakte borden.
Zalm met garnalen als voorgerecht, hoofdgerecht diamanthaas gekozen, erg lekker! En het nagerecht van de chef, crème bulee, ijs en witte chocomousse was een heerlijke afsluiting
ruud2920 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Leuk, klein restaurant met zeer vriendelijke bediening, lekkere simpele gerechten voor een leuke prijs. Sfeer was goed, eenvoudige maar gezellige aankleding.
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Na een familiebezoek in Mierlo besloten we de avondspits te mijden en eerst te gaan eten. Per ongeluk, want Iens weigerde dienst, beland bij Ons. Een klein, maar gezellig eetcafe. Wij namen een "Ons garnalencocktail" en een "Storm in een diep bord" (tomatensoep) vooraf. Vervolgden met een "Donder en bliksem" en een "Koetjesreep".
Gerechten met een bijzondere naam maar bovenal bijzonder lekker van smaak. En ook nog leuk opgediend! Tot slot cappuciono en op huis aan. Kortom heerlijk gegeten, wellicht als we weer eens in Mierlo zijn.....
Loesika .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heel erg gezellig restaurant. Ontzettend lekker gegeten. Leuke inrichting, fijne muziek op de achtergrond. Echt een aanrader!!!
pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben samen zeer gezellig gezeten en lekker gegeten. Een hartelijk welkom, met een heerlijk mandje stokbrood, een zeer lekker voorgerecht met zalm en heerlijke soep. Hoofdgerecht was vlees en vis met een heerlijk sausje, groenten aardappelpuree enz. , en goede frietjes. Een goed glas port en zeer lekkere wijn!! Het mooie toetje was een verrukkelijk toetje, helemaal af!. ....De complimenten aan de kok!! En het attent personeel. (o.a. de leuke meiden, netjes gekleed ) EEN AANWINST VOOR MIERLO :)
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
eerlijk is eerlijk, lekker gegeten, maar voor die prijs 36,50 p.p. ... aan de dure kant ... is geen AH actie prijs, hebben voor minder bij andere zeker zo lekker gegeten