Ons Restaurant

Marktstraat 82 5731 HX Mierlo Nederland Kaart

Over het restaurant Ons Restaurant

Grootmoeders keuken met een knipoog

Het knusse thuisgevoel maar dan met een goed glas wijn en een plateau lekkers. Gastvrouw en -heer Milica en Marcel brengen je Mierlo's mooiste avondje met hun Brabantse gastvrijheid. Zij laten je gerechten proeven uit de streek en niet alleen de vleeseters onder ons kunnen hier een heerlijk maaltje eten. Ons Restaurant is echt als grootmoeders keuken met een knipoog naar nu.

Meer informatie over restaurant Ons Restaurant

• Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie combinaties van smaken, origineel menu, borden prachtig opgemaakt! De chef en gastvrouw zijn gepassioneerd bezig met hun vak. We komen zeker terug.
Kristel J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Was erg goed en bijzondere gerechten!
Hein_de_Jong .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Verrassend menu (zoals we gewend zijn bij ONS) en weer uitstekend gegeten, ook voor gasten met een dieet verzoek. Zeer attente bediening in een aangename en vriendelijke sfeer. ONS wordt door ons van harte aanbevolen!
hen-rik .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fijne, vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten. Geluidniveau 'levendig' door een groot gezelschap. Kom hier zeker nog eens terug.
anika.warncke .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was ontzettend goed! De aankleding was heel leuk. Locatie van het restaurant is goed te bereiken. De beding is vriendelijke en is netjes gekleed.
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Goede wijnglazen! Vriendelijk personeel met aandacht! Mooie opgemaakte borden! Prima prijs! Wat wil je nog meer ? Wij hebben een fijne avond gehad!
Misseke .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Intiem, gezellig, prima producten, creatief vegetarisch gerecht. Vier gangen was voor ons teveel, maar het smaakte zo goed! Heerlijke stevige espresso. Lekker rustig. Komen graag terug.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het is de 2e keer dat we daar waren wezen eten en dat zal zeker gebeuren, we waren iets te vroeg maar dat was helemaal geen probleem we werden gezellig binnen gelaten. Het eten is net zo als de eerste keer prima.
Genoeg keuze menu's. Er was voldoende aanwezig en de smaak en het opdienen was prima niets op aan te merken. Nogmaals aub hieraan niets veranderen, het was gewoon top wat jullie daar doen.
Tot snel en bedankt voor die fijne avond.
Arnoldie L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben lekker gegeten.
Niets op aan te merken.
Maar we vonden het geen waw restaurant. Stoelen zaten niet makkelijk.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Echt een aanrader om gezellig te eten in een huiselijke sfeer, eten was echt voortreffelijk!
De verwarming mag wat hoger, het was wel te koud in het begin, later was het warmer, maar het waaide nog bij onze benen.
helma T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Na vele verhalen zelf eens gaan proeven. De binnenkomst was al gezellig, het ontvangst ook, leuke bediening. het eten was voortreffelijk, we hebben echt genoten. De gerechten hebben een leuke benaming en nodigen uit om te nemen. Uiteindelijk teveel gegeten. Dus met een omweg naar huis gelopen om te laten zakken. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. een dikke 10.
JMA P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten in een sfeervolle zaak.
Beperkt aantal mensen mogelijk vinden wij ideaal.
Zeer vriendelijk personeel.
Uitstekend.
Daan A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Erg charmant restaurant waar met passie wordt gekookt en geserveerd, Heerlijke wildgerechten met een klein zoetje en bijpassende wijn.
will-i-am .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zaterdag 17-12 het 4 gangen menu gebruikt in een leuke gezellige ambiance. personeel was heel correct en prettig in omgang. wisten niet wat te verwachten in bepaalde gerechten (rode koolcake??), maar het was een verrassing voor de smaakpupillen. geen gehaast vanuit de bediening om je zo snel mogelijk af te werken. lekker avondvullend. bijna 3 uur in een leuk restaurant met leuk personeel op je gemak zijn en heerlijk kunnen eten voor een leuke prijs. voor mij een aanrader voor iedereen die er van houd om op je gemak lekker te eten.
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben goed gegeten bij Ons Restaurant . Goede service en bediening . Vriendelijk .
Prima prijs-kwaliteitsverhouding .
pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Voldoende keuze, ook alles wat we hadden gekozen was echt heerlijk, zeer mooi opgediend! Schitterend voorgerecht, verrukkelijk hoofdgerecht, zalm en diamant haas , met frietjes en een super salade, eens wat anders dan gewoon die sla met tomaat..... De timing was prima, Het toetje heel bijzonder en erg lekker. Het was weer een heerlijk etentje. Zeker een aanrader!! Bedankt van Ons aan ONS....!!
berthieberkers .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het is een zeer gezellig restaurant met goede en vriendelijke bediening en met heerlijke gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Berthie.
w.vlerkenvanbree .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We heebben een hele fijne avond gehad. Eten was goed en bediening uitstekend. We hadden AH menu maar ze waren erg flexibel in onze keuzes en combinaties. Leuk dat we met dit restaurant kennis hebben gemaakt door deze actie.
h.vd.zanden .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
sfeervol, vriendelijke bediening goed eten de saus in een apart bakje en 25€korting op het totaal bedrag geen gezeur met een aparte kaart