Ons Restaurant

Marktstraat 82 5731 HX Mierlo Nederland Kaart

Over het restaurant Ons Restaurant

Grootmoeders keuken met een knipoog

Het knusse thuisgevoel maar dan met een goed glas wijn en een plateau lekkers. Gastvrouw en -heer Milica en Marcel brengen je Mierlo's mooiste avondje met hun Brabantse gastvrijheid. Zij laten je gerechten proeven uit de streek en niet alleen de vleeseters onder ons kunnen hier een heerlijk maaltje eten. Ons Restaurant is echt als grootmoeders keuken met een knipoog naar nu.

Meer informatie over restaurant Ons Restaurant

9,1

Jouw recensie over het restaurant Ons Restaurant

Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gisteren samen met een vriendin Super gegeten bij restaurant Ons. Eten was echt heerlijk en leuk opgediend. Sfeer is er heel gezellig en de bediening is heel vriendelijk. Zeker een aanrader!!!! Wij gaan er nog vaker naar terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Zeer gezellige ambiance, vriendelijke bediening.
Eten van goede kwaliteit en duidelijk gebruik gemaakt van verse ingrediënten.
Al met al was 't super
N J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
In restaurant "Ons" voel je je thuis. We hebben een heerlijk 3 gangen menu gegeten met de AH aktie. Prachtig opgemaakte borden, en erg vriendelijke bediening.
Een aanrader!
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer.
Super mooie gerechten heel mooi op de borden.
Gaan graag nog eens terug.
Beveel het iedereen aan.
Bjorn V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het exterieur van het restaurant viel tegen, maar het eten in het restaurant was in één woord geweldig! Prima service!!!
helma T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was verrassend en heerlijk. mooie borden die er uitnodigend uitzagen.
alleen maar complimenten. tot de volgende keer.
brouwer.ingrid .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben met 8 personen met smaak gegeten bij restaurant Ons. We zaten aan de stamtafel, veel privacy. Het eten was voortreffelijk. We konden kiezen uit een tweetal AH-menu's. Leuke inrichting van het restaurant. Knus. Bedankt chef-kok en bediening! We komen zeker terug. Complimenten!
nancyvandenhurk .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
In een woord SUPER! Heerlijk gegeten wij komen zeker terug! Ontdekt via de Ah actie bij ons nu al met stip op 1 in onze top 5!
Toos P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten . We hadden gekozen voor een 3 gangenmenu. Gerechten werden goed uitgelegd en met name de rode wijn (het zusje van de witte wijn) was erg lekker. We komen zeker nog eens terug.
Elisan J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie en verrassend lekker en gezellig gegeten! Leuke kleinschalige ruimte met erg vriendelijk en leuk personeel! Zeker voor herhaling vatbaar en nogmaals bedankt voor de heerlijke gerechten!
Filemon01 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
In eerste instantie hadden wij op basis van de buitenkant onze bedenkingen, het zag er niet echt uitnodigend uit. Maar eenmaal binnen was er de Brabantse gezelligheid en ongedwongen sfeer inclusief leuke inrichting. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie en hiervoor was een speciaal 3- of 4 gangen diner samengesteld. WIj hebben gekozen voor de 3 gangen en dit was ruim voldoende. Heerlijk gegeten o.a carpaccio en diamanthaas. Ook het toetje van de chef was zeer lekker. Kortom heerlijk gegeten met een prima prijs/kwaliteitverhouding.
Aamj V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Alles was goed prijs kwaliteit was ook goed Erg gezellig bediening was ook goed het is aan te bevelen we gaan er zeker nog vakker heen
edwin S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Iedere keer weet Ons restaurant ons te verassen met mooie smaakcombinaties. Dit in een knusse huiselijke sfeer maakt het bezoek iedere keer een feest
edwin S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Telkens weer weten de gastvrouw en chefkok ons te verassen met smaakcombinatie die uitnodigen tot proeven. En iedere keer blijkt het weer een schot in de roos te zijn. Dit gecombineerd met de familiaire sfeer maakt
M K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten.... Een echte aanrader!!
Merie H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellig, klein restaurant met een open keuken. Het eten is van goede kwaliteit en het personeel erg vriendelijk. Het voorgerecht en hoofdgerecht werden vrij snel geserveerd. Het nagerecht liet iets langer oo zich wachten wat positief was.
lex Z.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
AH menu gehad; prima kwaliteit en goede keuzemogelijkheid, gekneusde pols bij 1 persoon; meteen ijsblokjes met handdoek gehad.attent!
Brechtje S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijke ambiance, we zaten buiten, het eten is mooi van proporties en met zorg klaar gemaakt......alles mooi op smaak en goed van kwaliteit. Bediening heel vriendelijk en professioneel. Zeer de moeite waard. Jammer dat we zo ver weg wonen van dit restaurant.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Goede plek om een avondje heerlijk door te brengen. Bediening heel vriendelijk en het eten erg goed. Zeker de moeite waard.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij hebben gegeten in jullie restaurant en waren erg enthousiast. Goede en erg vriendelijke ontvangst en bediening. De gerechten waren smaakvol en met zorg bereid. Wij zullen jullie restaurant zeker aanbevelen. Zeker voor herhaling vatbaar!