Ons Restaurant

Marktstraat 82 5731 HX Mierlo Nederland Kaart

Over het restaurant Ons Restaurant

Grootmoeders keuken met een knipoog

Het knusse thuisgevoel maar dan met een goed glas wijn en een plateau lekkers. Gastvrouw en -heer Milica en Marcel brengen je Mierlo's mooiste avondje met hun Brabantse gastvrijheid. Zij laten je gerechten proeven uit de streek en niet alleen de vleeseters onder ons kunnen hier een heerlijk maaltje eten. Ons Restaurant is echt als grootmoeders keuken met een knipoog naar nu.

Meer informatie over restaurant Ons Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
José V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Eten bij restaurant ONS is als een feest. Elk bord ziet er niet alleen feestelijk uit, het is allemaal super lekker.
Een groot compliment voor de kok en natuurlijk ook voor de gastvrijheid.
Lia W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wij hebben hier prima, rustig en gezellig gegeten.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben hier vanavond weer geweldig gegeten. Wat een smaken en wat een uitdagende gerechten met een vleugje humor. Niet te hoge prijs en geweldige kwaliteit.
moniquecortooms .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We zijn bij ONS Restaurant gaan eten met de AH-actie. Mooie kaart om uit te kiezen, een selectie van de reguliere kaart. Wat hebben we lekker gegeten!! Echt heerlijk!!! Overal tevreden over. De porties zijn niet te groot, maar zeker wel voldoende, waardoor je van elke gang goed kunt genieten en aan het einde met een voldaan/vol gevoel de deur uit gaat.
De bediening liet de borden lang staan, wat wij erg fijn vonden. Dan voel je je niet gejaagd om door te gaan naar de volgende gang. We hebben er echt een hele avond kunnen tafelen, precies zoals wij het graag doen!
De bediening was heel aardig en correct: van de juiste kant serveren, netjes, hulpvaardig, vriendelijk. Leuke meiden!
Wij hebben genoten van deze avond en komen snel nog eens terug met vrienden. We raden dit restaurant aan iedereen aan!
Ik hoop dat de kaart van het AH-menu misschien nog af en toe eens wisselt, want dan komen we zeker nog vaker! En we willen ook de vegetarische variant die ze beloven te kunnen maken eens uitproberen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten. Net iets op een andere manier klaar gemaakt. Het personeel serveert het eten ook echt met trots. En terecht! Wij komen terug!
Cilia J.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijke gegeten: zeer verrassende combinaties in de gerechten!
Hanneke O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie combinaties van smaken, origineel menu, borden prachtig opgemaakt! De chef en gastvrouw zijn gepassioneerd bezig met hun vak. We komen zeker terug.
Kristel J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Was erg goed en bijzondere gerechten!
Hein_de_Jong .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Verrassend menu (zoals we gewend zijn bij ONS) en weer uitstekend gegeten, ook voor gasten met een dieet verzoek. Zeer attente bediening in een aangename en vriendelijke sfeer. ONS wordt door ons van harte aanbevolen!
hen-rik .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fijne, vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten. Geluidniveau 'levendig' door een groot gezelschap. Kom hier zeker nog eens terug.
anika.warncke .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was ontzettend goed! De aankleding was heel leuk. Locatie van het restaurant is goed te bereiken. De beding is vriendelijke en is netjes gekleed.
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Goede wijnglazen! Vriendelijk personeel met aandacht! Mooie opgemaakte borden! Prima prijs! Wat wil je nog meer ? Wij hebben een fijne avond gehad!
Misseke .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Intiem, gezellig, prima producten, creatief vegetarisch gerecht. Vier gangen was voor ons teveel, maar het smaakte zo goed! Heerlijke stevige espresso. Lekker rustig. Komen graag terug.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het is de 2e keer dat we daar waren wezen eten en dat zal zeker gebeuren, we waren iets te vroeg maar dat was helemaal geen probleem we werden gezellig binnen gelaten. Het eten is net zo als de eerste keer prima.
Genoeg keuze menu's. Er was voldoende aanwezig en de smaak en het opdienen was prima niets op aan te merken. Nogmaals aub hieraan niets veranderen, het was gewoon top wat jullie daar doen.
Tot snel en bedankt voor die fijne avond.
Arnoldie L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben lekker gegeten.
Niets op aan te merken.
Maar we vonden het geen waw restaurant. Stoelen zaten niet makkelijk.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Echt een aanrader om gezellig te eten in een huiselijke sfeer, eten was echt voortreffelijk!
De verwarming mag wat hoger, het was wel te koud in het begin, later was het warmer, maar het waaide nog bij onze benen.
helma T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Na vele verhalen zelf eens gaan proeven. De binnenkomst was al gezellig, het ontvangst ook, leuke bediening. het eten was voortreffelijk, we hebben echt genoten. De gerechten hebben een leuke benaming en nodigen uit om te nemen. Uiteindelijk teveel gegeten. Dus met een omweg naar huis gelopen om te laten zakken. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. een dikke 10.
JMA P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten in een sfeervolle zaak.
Beperkt aantal mensen mogelijk vinden wij ideaal.
Zeer vriendelijk personeel.
Uitstekend.
Daan A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Erg charmant restaurant waar met passie wordt gekookt en geserveerd, Heerlijke wildgerechten met een klein zoetje en bijpassende wijn.