Ons paviljoen 11

Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Simpele kaart.
Lekker gegeten.
Het was super druk maar alles kwam toch gewoon goed.

Jammer dat de Pannekoeken koud waren!
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten met een groep van 9 personen.
Het was heel druk zaterdagavond, maar toch was de bediening heel aardig en snel.
En het eten was ook voor alle 9 heerlijk.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Afgelopen zondag hier gegeten rond een 5 uur.

Bij binnenkomt tafeltje gekozen voor 4 en toch best wel lang gewacht voordat er iemand aankwam, gelukkig maakte de serveerster aan het einde het goed.

Het eten was overigens heel erg lekker. De spareribs waren echt superlekker en viel net niet van het bot af, heerlijk ! Ook het voorgerecht sharingplate met alleen vis was ook super. De prijzen zijn zeer redelijk te noemen en liggen iets onder het gemiddelde.

Het decor mag wel iets warmer, en de ruimte tussen de stoelen tussen de tafeltjes was best krap. Denk niet dat iedereen comfortable kan zitten wanneer het helemaal vol zit.
Eoncan .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We hebben niet uitgebreid gegeten maar de bestelling van de drankjes en borrelhapjes verliep soepel. De hapjes en drankjes was van het verwachte kwaliteit. Decor en style kan wel iets beter. Service was wel goed. Ondanks de drukte was de bediening snel.
Angetje .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
De tournados was uitstekend, ook mijn vrienden waren tevreden over hun gerechten, resp. zalm en gamba,s. We kregen er verse groenten, sla en frites bij geserveerd. De huiswijn, ik een rode en mijn vrienden een witte, was heel goed. De bediening was vriendelijk. Het restaurant gezellig en prachtig uitzicht op een wilde zee.
An.