Ons Pannenkoek

Leidseweg 46 2251 LC Voorschoten Nederland Kaart

Over restaurant Ons Pannenkoek

Ons Pannenkoek in Voorschoten serveert de lekkerste pannenkoeken, zowel voor kinderen als volwassenen. Naast de geliefde pannenkoeken met spek, stroop en kaas zijn er ook minder gebruikelijke varianten als pannenkoek met zalm, rode ui en kruidenboter of met geitenkaas, walnoten, honing en rucola. Ook serveren ze 'normaal' eten zoals biefstuk en maaltijdsalades

Meer informatie over restaurant Ons Pannenkoek

Maandag t/m zondag vanaf 11:00

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Voordelig
B. D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Onlangs ben ik voor de eerste keer bij Ons Pannenkoek geweest. De pannenkoek (Full Pull) was erg lekker, met veel en verse toppings, en een feest voor de vleesliefhebbers onder ons. Het toetje (ijsproeverij) was uitmuntend! Daarbij was de bediening was vlot en attent; al met al een zeer prima pannenkoekenrestaurant.
Natalie D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
De eigenaar heeft de kritiek uit de minder positieve recensies ter harte genomen en ik herken dan ook veel uit deze recensies niet meer. Overigens vind ik dit niet echt een familiepannenkoekenrestaurant maar meer een modern eetcafé gespecialiseerd in pannenkoeken. En in die hoedanigheid is dit restaurant echt een aanrader! De pannenkoeken zijn erg lekker maar de vleesgerechten zijn helemaal niet te versmaden! Kwaliteit van een klasserestaurant voor heel weinig geld. Alles is erg verzorgd (inclusief de manier van serveren van de drankjes) en het personeel is vriendelijk en doet zeer zijn/haar best. Het is een klein restaurant (met wat groter buitengedeelte dat heel sfeervol is ingericht) waar reserveren aanbevolen is. Enige puntje is dat de capaciteit van de keuken beperkt lijkt, waardoor het eten niet supersnel geserveerd wordt. Als je daarmee rekening houdt, is het restaurant zeker aan te bevelen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk in de tuin gezeten, heeft een gezellige uitstraling. Pannekoeken waren goed gevuld en viel bij iedereen in de smaak. Fijne persoonlijke service.
Wilmahogendoorn .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Op 6 juli gingen we met 3 personen om 18.30 uur eten bij Ons Pannenkoek. Onze drankjes kwamen redelijk snel. Na 3 kwartier was er nog geen pannenkoek op onze tafel. Ik vroeg of het nog lang ging duren en de ober vertelde dat in Nederland iedereen tussen 5 en 7 wil eten en dat wij de laatstbinnengekomenen waren. Het was niet druk in het restaurant. Er keken meerdere mensen een beetje geïrriteerd. Toen onze bestelling kwam zag het er niet lekker uit. De krentjes waren zwart en de appel verbrand en de pannenkoeken waren heel droog en dik, van boven bruin alsof je in een tefalpan zonder boter een pannenkoek bakt. Echt heel jammer. Na afloop begreep de ober dat het ons niet gesmaakt had en liet ons alleen de drankjes afrekenen. Dat was heel netjes. Zo jammer dat het tegenviel!! Ik hoop dat het een incident was. Er stond alleen 1 man in de keuken en 1 man in de bediening. Misschien is het dan teveel om ook nog vleesgerechten te moeten serveren die ook op de kaart staan.
Lu K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Het is erg jammer dat Ons Pannenkoek geen gezellige uitstraling heeft. Het lijkt meer op een cafetaria. De pannenkoeken waren eenvoudig en niet smaakvol. De appel lag in losse stukjes, niet meegebakken bovenop de pannenkoek. De tafeltjes staan te dicht op elkaar, versiert meteen ielig plantje.
Dit restaurant kan echt iets worden, maar dan moet er wel iets gebeuren met het interieur en de pannenkoeken.
Bij Ons Pannenkoek denk je meer aan een gezellige, knusse uitstraling.
Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Dog .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Het eten smaakt goed, maar de bediening is nog niet helemaal optimaal. Het decor heeft ook nog wat aandacht nodig. Als de bediening en decor net zo goed wordt als het eten, dan woedt dit een erg goed restaurant.
Edebouvere .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Een aanwinst voor Voorschoten!!
Keuze uit wel 50 pannenkoeken, zowel hartige als zoete variaties.
Moeilijk om je keuze te bepalen.
Mijn kleindochter (6 jaar) mocht haar pannenkoek zelf versieren met o.a. smarties, chocoladekorrels en nog veel meer.
Ook de voorgerechten evenals de desserts waren zeer smakelijk.
Prijs-kwaliteit verhouding is prima.
We gaan er zeker weer heen!!
EdBdH
NitadeB .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk gegeten. De voorafjes (soep, gamba's en flamkuchen) waren erg lekker en smakelijk. De hartige pannenkoeken (met spek/kaas) waren voortreffelijk. Pannekoek niet te dik, precies goed. De pannenkoek voor kinderen wordt geserveerd met smarties en andere zoetigheden, zodat ze deze zelf kunnen versieren. Was een groot succes en ging bijna op! Er is erg veel keuze, en naast pannenkoeken zijn er ook andere heerlijke gerechten. Uitstekende bediening in gezellige sfeer! We komen hier zeker terug!! Kijk door de weinig inspirerende facade van het pand heen en ga naar binnen en ervaar de gastvrijheid en het heerlijke eten, voor een realistische prijs.
RKvD .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gelunched bij Ons Pannenkoek. Zoveel meer dan een pannenkoekenrestaurant!
De parmahamsalade is een heerlijke maaltijdsalade met veel verse ingredienten. Een aangename verrassing! De spek-kaas pannenkoek was ook heerlijk en ze maken veel werk betreffende de verzorging van bijv een kopje koffie of thee. Zeker een aanrader, ook voor mensen die niet van pannenkoeken houden!
Pblenk .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Het was onze eerste keer bij Ons Pannenkoek, maar zeker wel de laatste keer.
Om de volgende punten:
- spek was voorgebakken, waardoor het keihard was en geen smaak
- kaart waren een paar A4 papiertjes met een nietje, zag er niet echt professioneel uit
- geen speelfaciliteiten voor kinderen (terwijl ze zich een familierestaurant noemen) of kleurtjes aan tafel
- er zijn geen kinderpannenkoeken te verkrijgen, alternatief is om wat overblijft mee te nemen. Wij hebben liever een kinderpannenkoek om voedselverspilling tegen te gaan en meenemen is met ingrediënten als voorgebakken spek niet heel smakelijk.
- het restaurant had weinig sfeer

De kok deed zijn best om service te verlenen (er was geen bediening), maar het was allemaal heel minimaal.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijke pannenkoek gegeten, rijkelijk belegd :) de biefstuk die ze serveren is ook erg goed. Echt mals en goed gebakken. En eindelijk eens een goed glas wijn voor een normale prijs. De bediening is erg vriendelijk. Zal straks leuk worden met de mooie dagen om daar ook op het terras te zitten :) dus zeker tot snel!!
FrankvdMeer .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De twee voorgerechten (zalm en brood met tapenade) waren een prima start van de maaltijd. De pannenkoeken met zoetigheden voor de kinderen waren fantastisch. De biefstuk was perfect gebakken en het stuk brood dat erbij geserveerd werd om de jus mee op te deppen was de "icing on the cake" . Ook de salade met parmaham smaakte heerlijk.
Prima service en vriendelijk personeel. Kindvriendelijk restaurant. Bedankt voor de gezellige avond. Wij komen zeker nog eens terug!
Vosjasper .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Dinsdag 12 januari super lekker gegeten. Werden goed en vriendelijk ontvangen door de gastheer en konden een tafeltje uitzoeken. De sfeer binnen was prima en de pannenkoek was heerlijk (wel veel!!). Opmaak van alles was leuk(bijvoorbeeld bij thee en warme chocolademelk). En een klasse prijs kwaliteit verhouding. Komen zeker terug en niet alleen voor de pannenkoeken