Ons Lagerhuys

• Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Arian H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Chateau Briant gegeten.
Viel erg tegen , vlees was taai en zeer donker van kleur.
De mooie rosé kleur was niet te bekennen.

Het wijntje,biertje,broodje en watertje zoals de serveerster het noemde waren oké.
Voor ons geen tweede keer.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op de valreep nog kunnen reserveren en ondanks de (de gezellige) drukte heerlijk gegeten en vriendelijke bediening door spontane, leuke meiden
Bartolo71 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Salade kwam uit een zakje en een scheut fantasieloze dressing helpt niet. Bah. Kroketten waren oke, maar geen keuze uit brood, dus klef wit.
Corloes .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
We zijn enigszins teleurgesteld: zo viel de vitello tonnato tegen. De tonijnsaus was erg summier en het vlees was zo droog dat dit wel enige smeuiigheid kon gebruiken. De hoofdgerechten waren in orde, maar niet spectaculair. Zo was de pepersaus bij de tournedos erg vlak van smaak en we vragen ons af of deze wel zelf bereid is... Kortom: qua prijs/kwaliteitverhouding zijn we niet enthousiast. Geen amuses, geen brood, geen water etc. en dan is de rekening aan de hoge kant.
Stephanie M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Met 14 man familiediner gehad in dit zeer sfeervolle restaurant. Bediening was erg vriendelijk, oplettend en meedenkend. Ruime keuze van de kaart en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!
Enrico78 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Goed gegeten in Garderen. Amuses van Wild en samen met partner de klassieke Chateau Briand gegeten. Vriendelijke en oplettende bediening. Prima prijs kwaliteitverhouding. Aanrader mocht je in Garderen komen.
Vn .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Top restaurant; prima bediening; goede prijs/kwaliteitverhouding! Een echte aanrader!
Na een teleurstellende ervaring in een hotel in deze regio, twee avonden gedineerd bij Ons Lagerhuys.
Dennis1242 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Samen met mijn vriendin een dagje weg in de buurt van Garderen. Via IENS terecht gekomen bij Ons Lagerhuys.

Kaart is niet te groot wat mij altijd gelijk aanstaat.. Gerechten zagen er netjes en verzorgt uit.
Alleen de garnituren hadden wel wat meer aandacht mogen hebben (meer een tip).
Maar voor de rest een prima restaurant met leuke bediening en lekkere gerechten.
Vooral de gebakken mosselen van mij partner waren goed op smaak!

Mochten wij weer in de buurt komen van de Veluwe komen wij hier zeker weer terug.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Tijdens een korte vakantie op de veluwe hebben we hier heerlijk gegeten. Dit restaurant is niet bijzender, maar wel gewoon goed. Pluspuntje voor de serveerster die de bestellingen uit haar hoofd opanam en onthield wie wat besteld hed. Soms moesten we wat lang wachten op ons drinken. Interieuer vond ik niet heel boeiend, maar we konder heerlijk buiten zitten op het terras. De kwaliteit van het was verbaxzingwekkend goed. Fijn om te merken dat hier passie en aandacht in wordt gestoken. Ook de variatie van de bijgerechten was verassend en prettig. Als ik de volgende keer weer in de buurt ben kom ik zeker weer bij jullie eten.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
We hebben onlangs weer eens in dit restaurant gegeten. We kozen voor de asperges. De aardappeltjes waren wat aan de ongare kant maar een kniesoor die daar op let als de rest maar goed is. De asperges waren heerlijk. Alleen was de prijs-kwaliteit verhouding iets minder. Echter geen reden om niet terug te komen.
Aline W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Deze week ons teamuitje bij het Lagerhuys georganiseerd. Eerst gescooterd, zeker aan te raden, echt super leuk! Daarna ge-bbq-d. Was prima! Erg gezellig en fantastische service!
Bedankt!
Joostem .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Bediening niet alert tijdens aperitief, salade asperges met zalm had een te zure boventoon, proeverij was gemiddeld, gefrituurde gambas met lauw korstdeeg en meloen niet echt culinair, salade niet vers bereid..wijn geen goede prijs kwaliteit. Als antwoord of het gesmaakt heeft,gelijk in de verdediging gaan heeft weinig zin. Resumé: geen aanrader gezien de culinaire prestaties.
RudolphJ .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Echt overheerlijk gegeten (gezin met 3 kinderen). Leuke kindermenu's en geweldige vegetarische schotel. Echt een aanrader. Vlotte en bovenal vriendelijke bediening. Voor lekker eten tegen een schappelijke prijs!
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Op weg naar huis, weer eens langs Ons Lagerhuys gegaan. Zomaar binnen gevallen en een leuk plekje gekregen. De proeverij van voorgerechten smaakte ons uitstekend en is aan te bevelen. Ook de eendeborstfilet voor haar en de herten- en zwijnbiefstuk voor hem waren heerlijk. Er was meer dan voldoende aan bijgerechten. Zij nam de pannacotta en hij een lekkere bak zwarte koffie. De bediening was attent en er werd bij de proeverij goed verteld wat er aanwezig was. Ben ik in de buurt, dan kom ik zeker weer langs.
Mamamaartje .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
We hebben hier samen lekker gegeten. Als eerste een broodje met heerlijke tapenade en kruidenboter. Het voorgerecht was een proeverij van de kaart. Het smaakte allemaal goed. Als hoofdgerecht de saté en herten- en zwijnenbiefstuk. Het laatste was niet helemaal mijn smaak. Voldoende bijgerechten. We namen een cappuchino na. Bediening was vriendelijk. We hebben genoten, het enige minpuntje was onze plek: we zaten pal voor de deur waar veel kou doorheen kwam.
MatthijsDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Aanrader in Garderen ! Voorgerecht, de twijfelaar (carpaccio van rundvlees en tonijn) echte aanrader. Was heerlijk en zeer royale portie. Wij hebben daarna Hollandse biefstuk gegeten met friet en salade was ook prima!
Gezellige sfeer en betaalbaar.
Lilianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Een zeer uitgebreide kaart, daarom gingen we voor twee voorgerechten. Met name de kippenlevers waren perfect. Niet te gaar want dan worden ze droog, maar niet te rauw. Zuigzacht. Bij het hoofdgerecht worden meerdere schaaltjes met groenten en aardappelen op tafel gezet. Dat vind ik altijd erg gul en gastvrij over komen. Alles smaakte goed. De porties zijn royaal en dat is fijn na een hele dag door de bossen gestruind te hebben. Vriendelijke spontane bediening. Ondanks dat de tent helemaal vol zat ging alles heel vlot. Wij komen terug!
Hannatb .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Als vegetariër verwacht ik niet zo heel veel bij een BBQ/grill restaurant. Maar onze verwachtingen werden meer dan overtroffen! We hebben heerlijk en erg verassend gegeten. Eens iets anders dan de eeuwige salade met geitenkaas. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader, zelfs voor vegetariërs!
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Wij aten hier met een groep van 16 personen. De inrichting van het restaurant is aantrekkelijk, gezellig. Onze lange tafel had iets langer gemogen, we zaten nu erg dicht bij elkaar, dat snijdt wat lastig.
Personeel is zeer vriendelijk en attent, houdt goed in de gaten of er voldoende drankjes en garnituren zijn.
Als voorgerecht at ik de visschotel met Hollandse garnalen, zalm met wasabi en paling met mierikswortelmayonaise. Het was zeker lekker, hoewel ik in het geheel geen mierikswortel proefde en ook weinig wasabi.
De biefstuk bij het hoofdgerecht was uitstekend! Mooi medium gebakken, goede kwaliteit vlees. Salade en groenten waren ook goed verzorgd en smakelijk. Dit restaurant is een aanrader in Garderen!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Afgelopen donderdag hier heerlijk gegeten. Eerst een proeverij van voorgerechten, waarbij vooral de eend en de garnalen erg lekker waren, gevolgd door een heerlijk malse chateaubriand.
Zeker een aanrader, mede door de leuke inrichting en de hele aardige en attente bediening!