Ons Gheluk

Vismarkt 9 5256 BC Heusden Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Ons Gheluk

Internationale smaken in Heusden

In de schitterende vestingstad Heusden vind je Restaurant Ons Gheluk. In deze gezellige, ongedwongen zaak geniet je van wereldse gerechten. Eigenzinnig, creatief en heerlijk van smaak.
Ook uitstekend voor feesten, bruiloften, buffet en condoleance.

Meer informatie over restaurant Ons Gheluk

Toos23 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor de derde keer met de Albert Heijn-actie. zeker voor herhaling vatbaar.
hebben het menu van de chef genomen allemaal kleine proef gerechtjes als voor ,tussen, en hoofd gerecht een soort tapas gerechtjes van keuze van vis en/ of vlees. toppie.
Liza S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening, gezellige sfeer. De gerechten waren van goede kwaliteit. We maakten gebruik van de AH-actie en hadden wel het idee dat de grootte van de porties hierop waren afgestemd; de "normale" prijs van de gerechten voor wat je krijgt vonden we niet helemaal in verhouding. Maar we mochten niet klagen met de mooie actie van AH.
Overigens konden we kiezen uit gerechten van de complete kaart, en niet een aangepast AH-keuzemenu, zoals je wel eens bij andere restaurants ziet.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijke avond gehad, keuze uit gehele menukaart, ook met AH bonnen. Prachtig restaurant, prettige bediening. Aanrader!
Corné K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Sfeervol restaurant op een mooie locatie aan de Vismarkt in Heusden
Nette vriendelijke bediening en het eten was erg lekker.
Gaan daar zeker nog eens terug.
nijlpaard .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ondanks de 2 AH kaarten die we inleverden, we waren met 4 personen, moesten we toch nog 193 euro bijbetalen...of het restaurant is stervensduur, of ze hebben een fout gemaakt. Zelfs voor lekker eten heb ik ècht zo`n bedrag niet over!
nokkie O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Prima verzorgd, voor de Ah restaurantactie mocht je gewoon alles van de kaart kiezen, erg over te spreken!
Er was niks te merken van eventuele onvriendelijkheid, zoals in andere recensies te lezen was, de bediening was correct en het eten verzorgd en lekker
jkok29a .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten,voorgerecht hoofdgerecht en kaasplankje alles was heerlijk.Komen zeker terug.Zijn er al meer geweest,maar nu was het echt super lekker.
Diny W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed gegeten. Allebei vis als hoofdgerecht. De keuze van de desserts viel ons tegen. We hebben daarom maar koffie gedronken die erg lekker was.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij hebben hier op 12/7 gegeten met Social Deal. Hadden graag op mijn man zijn verjaardag gegaan echter dit was meer dan twee weken van tevoren niet meer te reserveren. Nog getracht via email maar nee, niet mogelijk, jammer, beetje starre houding.
Avond zelf was prima. Mooi weer dus kekker op het terras gezeten. Op foutje van de jongeman die ipv een fles rode wijn een glas rode wijn kwam brengen verder goed verlopen. Eten was goed, Vooraf Carpaccio , mijn man tournedos ( meerprijs) ik snoekbaarsfilet, beetje droog doordat het dunne filets waren. vlees van mijn man was goed. Toe een lekkere Dame Blanche, flesje wijn erbij en een karaf water. Prima gegeten !
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het was er warm zonder de deuren open...

• Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hadden geboekt met de AH dinerzegels. Bij aankomst werd om de spaarkaart gevraagd. De dame begon uitgebreid de kaart te controleren en te voelen of de zegels we echt waren. Ze legde dit ook zeer duidelijk uit. Ze moest even controleren of wij de boel niet aan het oplichten waren! De soep was prima, het hoofdgerecht bevatte te veel kaas (we hadden een hoofdgerecht met kaas gekozen en er werden aardappelen met een laagje kaas bij geserveerd) en de sla te veel dressing (balsamico, dus zeer uitgesproken van smaak). Verder was het een mooie zaak.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker gegeten! We hoefden niet lang te wachten! Eten was goed warm! Vlotte bediening! Zeker voor herhaling vatbaar! Echt een gezellig restaurant wat ik iedereen kan aanraden!
A R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Super gegeten! Service kan wel iets beter zoals vaker drinken schrnken! maar het eten was heerlijk! Blijft een super restaurant om te eten! Advies: allemaal bedrijfsleiding aan doen!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De zalm in mijn het voorgerecht was niet stevig genoeg de tonijn was poed, kleine portie.
De zeebaars was te weinig gekruid en de risotto was niet zacht genoeg. De sla als sidedish was nauwelijks aangemaakt. De tournedos van de anderen was uitstekend. Het dessert was de Dame Blanche. Bolletjes vanilleijs in een schaaltje gekwakt met chocoladesaus. Werkelijk geen presentatie en niet met echte gesmolten chocolade. De bediening was prima. Het is dat we met de AH actie aten en dus ongeveer de helft betaalde anders was het te duur geweest.
dia D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
personeel vriendelijk. De bazin helaas niet . Gereserveerd via jullie site met korting prima maar we hadden oon een dinercheque deze mochten we niet inleveren omdat we via iens een korting kregen. De oplossing van het restaurant was pech gehad en gewoon betalen en dit op een zeer onvriedelijke manier. Wij wonen in heusden en hebben er vaker gegeten maar dit was de laatste keer.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Vorige week hier gegeten. We hadden een tapas menu gereserveerd. Het was mooi weer, dus we konden buiten zitten. Er werden ons 2 tafel(tjes) toegewezen. Deze waren echter niet schoongemaakt, en daar voelden we ons, nadat we drinken hadden gekregen, niet comfortabel bij. Mijn schoonvader vroeg de serveerster dus of ze de tafels schoon wilde maken, wat ze wel gelijk deed. Zelf had ze het niet eens in de gaten. Gebrek aan ervaring dus. Verder wel een aardige meid. Vooraf hadden we brood met 2 onbekende substanties erbij. De ene smaakte wel aardig, maar ik wilde als enige van ons vieren ook de andere proberen. Leek op een soort geel/groenachtige olijfolie die vreselijk vies was. Geen idee wat het was. Nooit meer dit spul voor mij. Gelukkig kon ik het nog wegspoelen met wat cola. Hierna kregen we vier koude voorgerechten, carpaccio/zalm met dille/tonijn met sushimi/serranoham. De carpaccio smaakte het beste. De tonijn was smakeloos en de zalm ging wel. Serranoham was heel erg zout. Verder ook weinig smaak aan, saai.
Hierna kregen we knoflooksoep en tomatensoep. De knoflooksoep smaakte het beste, maar vond ik wel erg naar boter smaken. Dreef veel vet op ook. De tomatensoep vond ik niet lekker. Smakeloze rode brij, met wat vermalen gras er bovenop ofzo om het op te fleuren denk ik. Niet mijn ding. Vervolgens kwamen de hoofdgerechten. Varkenshaas met onbestemde saus/Kipsate/Garnalen in een of ander goedje/Zeebaarsfilet. De varkenshaas was veel te rauw. We hebben hele stukken moeten laten liggen. Het is wel varkensvlees, en dat moet voor mij gaar zijn. De kipsate smaakte wel goed, maar zat erg weinig satésaus bij. De garnalen lustte ik als enige, maar waren flink vet door de saus waar ze inzaten. Die saus was verder wel smakeloos. Doe mij maar een pittig sausje erbij voortaan... De zeebaarsfilet bevatte nog vrij veel graat, maar was verder wel goed.
Als laatste besloten we nog een dessert te nemen. Gezien de prijs was onze verwachting hooggespannen. Dat bleek helaas een tegenvaller. Alles in het bakje gekwakt zonder enige poging om er wat leuks van te maken. Ijs van de dameblanche was al vloeibaar. Zelf had ik een coupe ijs met slagroom. Het chocolade ijs hiervan bevatte veel harde stukken ijs. Alsof het ontdooid was geweest. Er zat een mooie kers op, die helaas niet zo smaakte als hij eruit zag. Het leek wel alsof hij rot was... De cheesecake was erg machtig en zat weinig smaak aan. Voor de sier zat er wat aardbeiensaus overheen en dat was het enigste smaakvolle eraan eigenlijk. We zijn hier eerder geweest toen het nog 'Centraal' heette. Toen was het vele malen beter. Nu is het véél te duur. Bij de pannenkoekenbakker, er tegenover heb je veel beter eten voor stukken minder geld. Daar heb je voor 5 euro een heerlijk dessert. Ik kom hier niet meer. En de andere 3 waar ik mee was ook niet meer. Voor deze prijs verwacht ik veel beter eten.
Elsbeth H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima adres voor een heerlijke lunch. Prettige en vriendelijke bediening. Mooie locatie.
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
misschien ideetje om grote luifel aan te schaffen ..die heel het terras bedekt.......verder een prima locatie...
komen vast nog eens terug....