Ons Gheluk

Vismarkt 9 5256 BC Heusden Nederland Kaart

Over restaurant Ons Gheluk

Internationale smaken in Heusden

In de schitterende vestingstad Heusden vind je Restaurant Centraal. In deze gezellige, ongedwongen zaak geniet je van wereldse gerechten. Eigenzinnig, creatief en heerlijk van smaak. De porties zijn middelgroot, zo kun je lekker veel proeven.

Meer informatie over restaurant Ons Gheluk

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Als de linkse button als best wordt bedoeld is goed.
Heel positief super lekker en heel vriendelijke bediening. Gezelluge accommodatie. We hebben een hele fijne avond gehad.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We gaan hier geregeld eten en het is er goed. De prijs via groupon is ook goed,wat wil je nog meer ?Ik neem. altijd de kipsate en die is altijd verrukkelijk lekker
Roland.paula .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Menu van de chef gekozen met allemaal kleine hapjes, zonder overleg werden er 2 soorten hoofdgerecht gegeven en op die manier het toetje weggelaten, jammer! Porties meer dan voldoende maar wel van matige kwaliteit/smaak
Jean-Paul W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wel lekker gegeten, een de kaart was kort en overzichtelijk, maar de prijzen waren erg duur. als ik terug zou komen, is het om alleen een kop koffie te drinken.
Nicoleleegwater .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Eerst lees ik altijd de recensies of alles vers is en wat kan het dan tegen vallen als dat het niet is. Een high tea via Groupon geboekt. Eerst heel lang wachten om vervolgens mierzoete fabrieks koekjes te krijgen.
Geen heerlijke scones of zo. Wat een tegenvaller!
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hier met 4 personen met een groupon deal gegeten.
We mochten zelf een tafeltje kiezen, net op tijd want het was/werd behoorlijk druk!
Leuk om een amuse te krijgen, alleen werd er niet bij verteld wat het was, dus daar zelf even naar gevraagd.
Wel werd gevraagd of we brood wilden, later bleek dit 4,50 te kosten, ook de extra bestelde patat wordt apart berekend?
Prima voorgerechten, carpaccio en de parade.
Helaas ging er toen iets mis, ruim een uur moeten wachten op het hoofdgerecht, excuus was dat alles vers wordt bereid, mmm de gerechten speenvarken en gamba's zijn ook zeker het proeven waard, maar helaas een wat karige portie.
Gelukkig werd er een heerlijk bereide aardappel gratin bij geserveerd, die waren dan ook schoon op!
Maar goed, het grand dessert, wat gelukkig wel met een mooie tussen pose werd gebracht maakte weer veel goed.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zaterdag 05-11-2016
Na restaurant centraal, wilden wij opnieuw onze lunch nuttigen bij ons Geluk.
Kwamen binnen, mochten van geluk spreken dat we een plaatsje toegewezen kregen, want verder was alles gereserveerd voor de hightee.
Wij bestelde een uitsmijter die erg karig was met wat rauwkost zonder enige smaak.
En een tosti met oude kaas tomaat en ui, maar die laatste twee ben ik nog aan het zoeken, dit moet en kan beter.
Dit is dus twee maal, dit zijn wij niet gewend als wij gaan lunchen.
Maw. niet voor herhaling vatbaar.

Jammer.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wat een lieve schatten, Sophie, Aniek en Milou, aan jullie lag het niet, dat ik nooit meer terugkom. Wat een héérlijke warme openheid hadden jullie alledrie bij je. Super fijn! Ook het restaurant zelf is schitterend.
Wat jammer dan ook, dat het eten zó tegenviel...
De knoflooksoep niet meegerekend dan! Die was goddelijk.
Maar de gerechten waren te eenvoudig. De smaak daagde niet uit maar bracht slechts 'hmm'-reacties teweeg. Het kwistig werken met rauwe ui maakt dat ik die nú nóg proef.
Moord op m'n tong dus. De salade had niets om het lijf. Ik weer teveel ui!
Vier gamba's die dreven in de olie. Too much! Bovendien was het darmkanaal niet schoon, van die gamba's. Dat mocht ik zelf doen. Ik heb ze maar laten verzuipen in hun oliebad...
Niet fijn.
Maar nogmaals, de ambience was top!
En die meiden geweldig!

Succes Sophie & Aniek!

En dank voor jullie goede zorg...

Groet, Ilse en Leona
A R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Leuke sfeervolle tent, niet heel goedkoop maar ook niet te duur. Wordt hard gewerkt zijn niet super vriendelijk maar ook niet sjago
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Het was weer een tijd geleden dat we hier gegeten hadden maar op deze mooie avond streken we neer op het terras bij Centraal. We kozen voor een driegangen menu. Vooraf vitello tonato en sashimi van zalm en tonijn. De "tonato" had een wat stevigere smaak mogen hebben maar was verder lekker. Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de zeebaars met risotto en mosterd/dille-saus waarbij wat salade en een heel lekkere aardappel gratin geserveerd werd. Prima in orde. Het nagerecht bestond uit een kaasplankje en een grand dessert die we beide lieten begeleiden door een port. Centraal heeft een goede wijnkaart waardoor we tevreden waren over zowel de wijn bij het hoofdgerecht als de port.
Al met al blijkt dat Centraal onder de nieuwe eigenaar goed op weg is; goede en smakelijke gerechten voor een schappelijke prijs. De moeite waard.
Maresasiemons .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het was erg druk en moesten redelijk lang wachten. Maar dat was het waard. Het was heerlijk en de bediening was vriendelijk.
Als tip zou ik toch op sommige plekken tafeltje er tussen uithalen. Je zit wel erg dicht op elkaar.
Lisanneschapendonk .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Een heerlijke hightea gehad. Het meisje wat ons bediende was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heerlijk. Alles was vers en huisgemaakt. Een super middag gehad!
Irenenijland .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gevarieerd menu gegeten bij Centraal. Zeer vriendelijk personeel. Borden werden pas op tafel gezet nadat de (warme) gerechten al op tafel stonden. Dit werd snel geregeld, zodoende konden wij genieten van een heerlijke maaltijd.
Toiletdeur slot ging zeer stroef, kreeg het bijna niet omgedraaid, hoop dat dit wordt aangepast. Er hing wel een bordje waarop stond dat de deur klemde maar dat lijkt mij niet voldoende
Heleenmols .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was prima. Helaas moest de witte wijn 1 keer terug omdat hij niet gekoeld was. Het was ook een beetje raar dat toen we telefonisch wilden reserveren er gezegd werd dat ze helemaal vol zaten. Toen we 5 minuten later online gingen reserveren konden we wel terecht.
Nellekekooijmans .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
bediening is vriendelijk. Hoewel het erg druk was, bleven ze ontspannen en rust uitstralen.
Eten goed verzorgd en lekker.
Gclercx .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Goed gegeten. Keurige en nette bediening. Onze ervaring is goed wn prettig te noemen ondanks wat verwarring over de betaling. Maar dat lag helemaal aan ons.
Ric .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We waren met de boot in Heusden en dat is inmiddels al zo'n 14 dagen geleden.We hebben het tapas menu van de chef gegeten en hoewel geen echte top zeer smakelijk gezien de prijs.
De reden waarom ik deze recensie schrijf dat alle gerechten goed en goed geprijsd waren ,op één uitzondering na.Ik had het kunnen weten toen er gevraagd werd , wilt u water ,ja graag ,plat of bubbels ,oh nee dacht ik daar gaan we weer ,ik zei kraanwater ,maar dat mochten ze niet schenken ,hoe is het mogelijk dat er nog steeds restaurants zijn die denken hiermee weg te komen.Dus 2 halve liters water uit een flesje , bij het afrekenen moest ik 9,50 euro betalen voor het water ,het spijt me het heeft niets te maken wat ik wel of niet kan betalen ,maar ik vind het niet kunnen.Ik hoop oprecht dat de eigenaar hier nog eens goed over nadenkt.vriendelijke groet Toos en Ric
John P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
High Tea. Lekkere produkten . Lekkerste sandwich met zalm op heerlijk vers brood( helaas maar 1 stuk pp ).
ik zou t zoete en warm/hartig in twee gedeelten reserveren omdat er vishapjes tussen liggen en niet iedereen houd hiervan en omdat je dan ook 2 gangen hebt zeg maar
Hermien.dautzenberg .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Alles was heerlijk, de bediening goed, alleen het knoflooksoepje had iets dikker kunnen zijn maar dat is de enige opmerking