Ons Gheluk

Vismarkt 9 5256 BC Heusden Nederland Kaart

Over het restaurant Ons Gheluk

Internationale smaken in Heusden

In de schitterende vestingstad Heusden vind je Restaurant Centraal. In deze gezellige, ongedwongen zaak geniet je van wereldse gerechten. Eigenzinnig, creatief en heerlijk van smaak. De porties zijn middelgroot, zo kun je lekker veel proeven.

Meer informatie over restaurant Ons Gheluk

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben een high tea hier gehad. Er werd van alles beloofd maar dat kwam allemaal niet. Kregen warm en koud gelijk. Eigenlijk alles gelijk. Waar mee geadverteerd werd kregen we niks.
Het is ons heel erg tegengevallen en zeker niet voor herhaling vatbaar. Als verklaring kregen we te horen dat ze een andere leverancier hadden. Maar volgens ons moet dat niks uitmaken. Al met al een flinke tegenvaller.
Camiel B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vanavond heerlijk wezen eten met een aantal vrienden, wij hebben de grand menu op! lekkere voorgerechtjes daarna 2 soepjes en verschillende hoofdgerechten de kipsaté was helemaal top. bediening was aardig en professioneel. de sfeer is gezellig mooie schilderijen aan de muur van vroeger. Wij komen graag nog een keer terug bij jullie.
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening goede service.
We hebben een gezellige avond gehad.met familie
Voor herhaling vatbaar.
Josje V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijke en professionele ontvangst. Aardig personeel. Gerechten waren goed klaar gemaakt. Erg gezellige sfeer en inrichting.
alie.heijmans .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
zeer goed ,alleen min puntje dat het toetje niet de tweede gratis was,heb ik ook gezegd,de rest was prima maar dit valt me zo tegen, vonden ze neit leuk, ik zei ik schrijf een goede recensie maar schrijf het laatste als min punt
Benno C.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij kozen voor het menu van de chef en dat bleek een prima keuze. Verschillende kleinere gerechten volgden elkaar op. Dit gaf voor ons voldoende idee van de kwaliteit van de keuken. We zullen er nog wel terugkeren. Aanrader!
hermien.dautzenberg .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was uitermate vriendelijk. Omdat we bij het raam zaten was het daar wel kouder dan in de rest van de ruimte.
tonluijten .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heel lekkere mosterdsoep met zalmsnippers, sommige stukjes speenvarken te gaar en daardoor taai en het grand dessert viel tegen. Bediening vriendelijk maar niet professioneel. Gezellige drukte en goede sfeer. Het prijsniveau was over het algemeen passend.
value .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hier gegeten met een AH dinerbon. Lekker gegeten met keuze uit de hele kart, maar wel met een kanttekening.
Wat als tournedos op de kaart staat verdient mijns inziens die naam niet. Het was een goede biefstuk, maar een echte tournedos is rond van vorm en ongeveer4-5 cm hoog. Wij kregen een langwerpig stuk vlees van 2 cm dikte, maar eerlijk gezegd hadden we voor een prijs van €23,25 voor het hoofdgerecht wat beters verwacht.
Reactie van de keuken was simpelweg "wij snijden ons vlees anders". Jaja.
We kregen ook echt de indruk dat de kok nogal een liefhebber van spekjes is. De aardappelgratin was wel heerlijk.
Al met al was dankzij de AH dinerbon de prijs/kwaliteitsverhouding net goed, maar wij zouden hiervoor niet de volle prijs willen betalen.
Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Voor bezoek gebeld met de vraag of het toegankelijk was voor invalide, met een rolstoel. Gaven aan dat dit lastig werd, voor wc moet je naar beneden. Hier was een goede oplossing voor het pannenkoekenhuis aan de overkant heeft een invalide toilet daar mochten we heen. (toen we dan ook echt naar de wc moesten waren ze eigenlijk al gesloten... gelukkig was er nog iemand en mochten we toch naar de wc)
Bij aankomst blijkt dat dat wanneer wij naar binnen willen we 3 treden op moeten. Met goede moed naar binnen misschien een andere ingang, nee helaas. Kregen gelijk het excuus naar ons hoofd gegooid door de man en vrouw (denk de eigenaren) dat het een oud pand is en het dus daar aan lag (gebeld?!). Vriendelijk meisje in het personeel vroeg of ze kon helpen, dit was wel fijn.
Uiteindelijk wel lekker gegeten, jammer dat het zo heeft gelopen.
Dus geen aanrader wanneer je met invalide gaat.
frank L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met 5 man wezen eten bij ons Gheluk was erg gezellig heerlijk 3 gangen gegeten... de bediening was netjes en heel gastvrij de diner kaart was heel ruim zo wel vlees als vis ! Het was echt een top avond we hadden alle 5 gruwelijk lekker gegeten echt een aanrader voor gezellig avondje diner !
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, mochten kiezen van de gewone kaart met de AH restaurantactie! Aankleding was niet echt sfeervol, maar je komt voor het eten. Het was binnen inderdaad koud, wat ik vooraf al had vernomen uit eerdere recensies.
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Samen met onze buren.
Gekozen voor het verrassingsmenu van de chef.
Super lekker eten.
Uitstekende bediening.
Gaan hier zeker nog een keer terug komen
j.debok .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Weg bestelde allen het verrassings-menu.
Het voorgerecht was uitstekend, de tussen-gerechten(2 soepjes) heel lekker.
Het laatste hoofd-gerecht bestond uit 4 vlees en visgerechtjes, deze werden in 1 keer gerserveerd.
De tomatensaus over de heilbot was geen sucses.de andere gerechtjes waren heerlijk.
Heel jammer was wel, dat het laatste gerechtje wat je nuttigde inmiddels koud geworden was!
Beter zou het zij deze laatste gang ook in 2 keer te presenteren.
De ambiance was warm gezellig en de bediening waren prima.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat een slecht eten en slechte bediening. Kom hier nooit meer terug. Binnen was het koud, als oplossing maar een jas aangetrokken. Klopte gewoon niks van.
Erg vervelend om te horen dat het afgelopen zaterdag niet naar u zin was.
Onze vraag is dan ook waarom u niet op de avond zelf aangeven dat het niet naar u zin was.
Zo u contact met ons op willen nemen via info@onsgheluk.nl om te kijken naar oplossing
Sjoerdtina .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Waren hier met vrienden en zaten bij het raam. Was steenkoud. Vriendin deed het gordijn dicht. Serveerster vertelde dat ze daar meer klachten over kreeg omdat er een kier bovenin het raam zat. Twee jonge meisjes die serveerden. De een kwam de bestelling opnemen. Vervolgens kwam de ander na 20 minuten omdat ze niet begreep van de eerste had opgeschreven. Duurde heel erg lang. Na anderhalf uur nog geen voorgerecht. Serveerster vroeg wel of we brood bij het drankje vooraf wilden. Voor die paar stukjes brood moest je 4,50 euro extra betalen. Vraag over wijn kon ze niet beantwoorden want dat had ze nog niet geleerd op school. Blijkbaar had ze ook weinig vertrouwen in de kennis van haar baas want hem vroeg ze het ook niet. Prijs/kwaliteit beneden alle peil. Beslist geen aanrader!
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten was erg lekker. We hadden de spaarkaarten van de AH en hadden alle keus van de kaart. Zelfs tapas eten was mogelijk. Bediening was heel vriendelijk. De plek waar we zaten was wat minder, dat was precies voor de deur, waardoor er erg veel kou naar binnen kwam elkekeer als er mensen in en uit gingen.
ine V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
nou ik had mijn dochter en moeder een etentje kado gedaan en dacht een net restaurant gevonden te hebben
de ontvangst was goed
meteen na dat we gingen zitten vroegen wat we wilde drinken en of we er brood bij wilde
dat was er binnen 2 minuten
daarna na een lange tijd kwamen ze eten opnemen en kwamen 2 keer terug om te vragen wat we wilden met t vlees en de scampies dienwe niet besteld hadden
de afwas bleef op tafel staan
t voorgerecht was redelijk
t hoofd gerecht was kak
n tournedo voor 23,75 en dan n stukje taai vlees zonder iets erbij belachelijk
kipsate 2 stokjes sate met weinig vlees en een berg sate saus met taaie kroepoek zonder iets erbij
en n kalsmedaillon
we kregen een bakje aardappel gratin en een bakje sla zonder dressing of iets
enhet was steenkoud
de mensen naast ons zaten met n dikke wintejas te eten omdat t zo koud was
we wilden een toetje maar de helft was er niet dus zijn we maar afgehaakt
al met al een kapitaal kwijt en een super slechte ervaring
wimkos .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Met AH bonnen hier gegeten,was geen probleem.Mochten uit de kaart kiezen,volop keus. Prima gerechten,smakelijk en goed bereid.Een gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Fam G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Jammer,dat ee twee wijn wordt berekend,terwijl er een geleverd is