Ons Gheluk

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Ons Gheluk

Internationale smaken in Heusden

In de schitterende vestingstad Heusden vind je Restaurant Ons Gheluk. In deze gezellige, ongedwongen zaak geniet je van wereldse gerechten. Eigenzinnig, creatief en heerlijk van smaak.
Ook uitstekend voor feesten, bruiloften, buffet en condoleance.

Meer informatie over restaurant Ons Gheluk

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Ons Gheluk

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Zeer slecht gegeten. Vitello tonnato uitgedroogd, geen tonijnsaus maar paar druppels mayonaise, geen kappertjes, geheel onsmakelijk.
Hoofdgerecht tonijn volledig droog en gaar gebakken, voorzien van plakkerig zeegras, waarschijnlijk bedorven want 'nachts diarree. Gamba's in waterige knoflooksaus geserveerd, spaghetti niet beetgaar
Elisabeth E.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Alles prima in orde!
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Fijne bediening, vriendelijk en op maat.
Erg goed voedsel, met zorg en oog voor compositie klaargemaakt!
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was heerlijk. De menukaart is zeer breed georiënteerd. Bediening attent en vriendelijk.
Enige minpuntje was dat we eind van de avond de enige gaaten in dat deel van het restaurant waren wat toch iets ongezellig oogde.
Verder zeker een aanrader om terug te komen. In de zomer hebben ze overigens een heerlijk terras buiten!
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ik was wel tevreden over de kaart, maar niet over de gerechten. het zag er niet smakelijk uit, en het was ook niet lekker. We moesten lang wachten op onze gerechten. Bij de thee en cappuccino zat niet eens een koekje of iets. (terwijl ik zag dat anderen dat wel kregen!). Ik had het idee dat ze er niet zo blij mee waren dat we met 20% korting kwamen eten en dat een beetje op ons af reageerden. Bij het betalen wilde ik gebruik maken van een diner bon, maar dat kon niet, want korting op korting, daar deden ze niet aan. De dinerbon die ik cadeau gekregen had, voelde niet aan als een korting, maar als een betaalmiddel. Als achter de schermen met de restaurant-eigenaren daarover afspraken zijn gemaakt, hoor ik daar toch geen last van te hebben? Maar, mij werd duidelijk gemaakt dat dit in de voorwaarden beschreven staat. Niet echt klantvriendelijk.
Joze M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst maar de temperatuur in het restaurant was koud en het eten lauwwarm.
Niet voor herhaling vatbaar.
jkuup .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Echt een aanrader. ...heerlijk gegeten!
Gaan we zeker een x terug.
Ons toetje wilde we samen delen. ..super ze serveerde het op 2 aparte bordjes!
Ammerzoden04 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met vrienden met de AH actie. Keuze uit de hele menukaart.
Vriendelijk en correct personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bij "Ons Gheluk" lekker gegeten dat voorop. Het was druk...zat op enkele tafeltjes na helemaal vol. Personeel was druk met serveren, dus geen ontvangst...zelf tafeltje gezocht dat leeg was. Stoelen en tafels stonden erg dicht op elkaar, we moesten een 2-pers.tafeltje verschuiven om te kunnen gaan zitten en de mensen van een ander 2-pers.tafeltje naast ons moesten ook nog opschuiven....allemaal wat te krap...of een paar tafeltjes teveel in deze ruimte. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Er was géén aparte AH-kaart. We konden kiezen op de menukaart uit voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht. Dat was wel lekker. Op de Carpaccio teveel spekjes vonden wij, waardoor de smaak van de carpaccio zelf min of meer verloren ging. Tournedos was prima...evenals de Carnita's. Er werd een schaaltje met aardappelgratinée geserveerd tot onze verrassing...als ik dat had geweten had ik geen frietjes hoeven te bestellen (die moet je apart bij bestellen)...dat was nu niet nodig geweest...stond niet op de kaart vermeld. Nagerecht: Coupe IJs was goed, alleen diverse kleuren ijs terwijl vanille de voorkeur had...en het glas Scroppino met citroenijs, prossecco en wodka was heerlijk, maar het glas mocht ietsje groter zijn. Al met al een goede maaltijd. Jammer dat (gelukkig slechts enkele) gasten hun vocale volume schromelijk onderschatten bij het gezellig bijkletsen aan de tafels in deze overvolle ruimte, waar andere gasten zich dan na verloop van tijd aan storen.
heidispiering .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Via Albert Heijn ( 2e drie gangen diner gratis) gegeten in Ons Gheluk. Leuke locatie, fijn, dat je gewoon van de kaart mocht kiezen. Tomatensoep vonden wij minder lekker, tafeltjes heel dicht bij elkaar. Verder lekker gegeten, attente bediening.
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prettige ontvangst, leuke bediening, pluspunt is dat er losse thee gebruikt wordt waarin ruime keus is, tomatensoep was helaas zout en scherp gekruid, de hoofdgerechten waren echt goed. Kaasplankje was erg lekker maar wel simpel. Kortom wij vonden het voor herhaling vatbaar
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was uitstekend, alleen jammer dat we er wat lang op moesten wachten. De sfeer, prijs-kwaliteitsverhouding en de service waren prima in orde.
Corné D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gezellig en goed kunnen eten met 9 personen.
Het is ook erg prettig, dat ieder z'n eigen menu kon samenstellen met de AH actie.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Voor ons was dit de eerste keer dat we bij Ons Gheluk hebben gegeten. wij waren zeer tevreden en gaan hier zeker terugkomen, en we zullen het zeker aan bevelen bij onze vrienden. een klein puntje bij het hoofdgerecht, wij hadden het verrassing menu! dit koelt erg snel af. de gerechtjes zouden warm gehouden moeten worden omdat het meerdere keuzes betreft.

met Hartelijke groet
Hester van den Oever
Renee S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben superlekker gegeten van het grand menu. Leuk om ons te laten verrassen met allerlei lekkere hapjes.
Heel vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Dini P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
zoals altijd weer vriendelijk en heel smakelijk
wij komen er regelmatig en kiezen altijd voor het chefmenu
we slepen iedereen mee en men is altijd vol lof
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker eten voor een redelijke prijs
moniqueschoonis .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
heerlijk gegeten, fijn dat je gewoon van de kaart kunt eten met AH actie. ze berekenen gewoon de duurste gerechten. bediening was goed en ongedwongen. jammer dat ze geen kraanwater serveren.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij gaan hier dikwijls naar toe ,en het is er altijd goed en gezellig. Ik pak altijd de KIPSATE en die is geweldig lekker.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij waren hier met Albert Heijn restaurantaktie. Ja kan hier alles van de kaart kiezen dus geen apart "AH menu" Een echte aanrader !!!