Ons Gheluk

Vismarkt 9 5256 BC Heusden Nederland Kaart

Over het restaurant Ons Gheluk

Internationale smaken in Heusden

In de schitterende vestingstad Heusden vind je Restaurant Centraal. In deze gezellige, ongedwongen zaak geniet je van wereldse gerechten. Eigenzinnig, creatief en heerlijk van smaak. De porties zijn middelgroot, zo kun je lekker veel proeven.

Meer informatie over restaurant Ons Gheluk

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
frank L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met 5 man wezen eten bij ons Gheluk was erg gezellig heerlijk 3 gangen gegeten... de bediening was netjes en heel gastvrij de diner kaart was heel ruim zo wel vlees als vis ! Het was echt een top avond we hadden alle 5 gruwelijk lekker gegeten echt een aanrader voor gezellig avondje diner !
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, mochten kiezen van de gewone kaart met de AH restaurantactie! Aankleding was niet echt sfeervol, maar je komt voor het eten. Het was binnen inderdaad koud, wat ik vooraf al had vernomen uit eerdere recensies.
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Samen met onze buren.
Gekozen voor het verrassingsmenu van de chef.
Super lekker eten.
Uitstekende bediening.
Gaan hier zeker nog een keer terug komen
j.debok .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Weg bestelde allen het verrassings-menu.
Het voorgerecht was uitstekend, de tussen-gerechten(2 soepjes) heel lekker.
Het laatste hoofd-gerecht bestond uit 4 vlees en visgerechtjes, deze werden in 1 keer gerserveerd.
De tomatensaus over de heilbot was geen sucses.de andere gerechtjes waren heerlijk.
Heel jammer was wel, dat het laatste gerechtje wat je nuttigde inmiddels koud geworden was!
Beter zou het zij deze laatste gang ook in 2 keer te presenteren.
De ambiance was warm gezellig en de bediening waren prima.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat een slecht eten en slechte bediening. Kom hier nooit meer terug. Binnen was het koud, als oplossing maar een jas aangetrokken. Klopte gewoon niks van.
Erg vervelend om te horen dat het afgelopen zaterdag niet naar u zin was.
Onze vraag is dan ook waarom u niet op de avond zelf aangeven dat het niet naar u zin was.
Zo u contact met ons op willen nemen via info@onsgheluk.nl om te kijken naar oplossing
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten was erg lekker. We hadden de spaarkaarten van de AH en hadden alle keus van de kaart. Zelfs tapas eten was mogelijk. Bediening was heel vriendelijk. De plek waar we zaten was wat minder, dat was precies voor de deur, waardoor er erg veel kou naar binnen kwam elkekeer als er mensen in en uit gingen.
ine V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
nou ik had mijn dochter en moeder een etentje kado gedaan en dacht een net restaurant gevonden te hebben
de ontvangst was goed
meteen na dat we gingen zitten vroegen wat we wilde drinken en of we er brood bij wilde
dat was er binnen 2 minuten
daarna na een lange tijd kwamen ze eten opnemen en kwamen 2 keer terug om te vragen wat we wilden met t vlees en de scampies dienwe niet besteld hadden
de afwas bleef op tafel staan
t voorgerecht was redelijk
t hoofd gerecht was kak
n tournedo voor 23,75 en dan n stukje taai vlees zonder iets erbij belachelijk
kipsate 2 stokjes sate met weinig vlees en een berg sate saus met taaie kroepoek zonder iets erbij
en n kalsmedaillon
we kregen een bakje aardappel gratin en een bakje sla zonder dressing of iets
enhet was steenkoud
de mensen naast ons zaten met n dikke wintejas te eten omdat t zo koud was
we wilden een toetje maar de helft was er niet dus zijn we maar afgehaakt
al met al een kapitaal kwijt en een super slechte ervaring
wimkos .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Met AH bonnen hier gegeten,was geen probleem.Mochten uit de kaart kiezen,volop keus. Prima gerechten,smakelijk en goed bereid.Een gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Fam G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Jammer,dat ee twee wijn wordt berekend,terwijl er een geleverd is
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Als de linkse button als best wordt bedoeld is goed.
Heel positief super lekker en heel vriendelijke bediening. Gezelluge accommodatie. We hebben een hele fijne avond gehad.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We gaan hier geregeld eten en het is er goed. De prijs via groupon is ook goed,wat wil je nog meer ?Ik neem. altijd de kipsate en die is altijd verrukkelijk lekker
roland.paula .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Menu van de chef gekozen met allemaal kleine hapjes, zonder overleg werden er 2 soorten hoofdgerecht gegeven en op die manier het toetje weggelaten, jammer! Porties meer dan voldoende maar wel van matige kwaliteit/smaak
Jean-Paul W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wel lekker gegeten, een de kaart was kort en overzichtelijk, maar de prijzen waren erg duur. als ik terug zou komen, is het om alleen een kop koffie te drinken.
Nicoleleegwater .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Eerst lees ik altijd de recensies of alles vers is en wat kan het dan tegen vallen als dat het niet is. Een high tea via Groupon geboekt. Eerst heel lang wachten om vervolgens mierzoete fabrieks koekjes te krijgen.
Geen heerlijke scones of zo. Wat een tegenvaller!
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hier met 4 personen met een groupon deal gegeten.
We mochten zelf een tafeltje kiezen, net op tijd want het was/werd behoorlijk druk!
Leuk om een amuse te krijgen, alleen werd er niet bij verteld wat het was, dus daar zelf even naar gevraagd.
Wel werd gevraagd of we brood wilden, later bleek dit 4,50 te kosten, ook de extra bestelde patat wordt apart berekend?
Prima voorgerechten, carpaccio en de parade.
Helaas ging er toen iets mis, ruim een uur moeten wachten op het hoofdgerecht, excuus was dat alles vers wordt bereid, mmm de gerechten speenvarken en gamba's zijn ook zeker het proeven waard, maar helaas een wat karige portie.
Gelukkig werd er een heerlijk bereide aardappel gratin bij geserveerd, die waren dan ook schoon op!
Maar goed, het grand dessert, wat gelukkig wel met een mooie tussen pose werd gebracht maakte weer veel goed.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zaterdag 05-11-2016
Na restaurant centraal, wilden wij opnieuw onze lunch nuttigen bij ons Geluk.
Kwamen binnen, mochten van geluk spreken dat we een plaatsje toegewezen kregen, want verder was alles gereserveerd voor de hightee.
Wij bestelde een uitsmijter die erg karig was met wat rauwkost zonder enige smaak.
En een tosti met oude kaas tomaat en ui, maar die laatste twee ben ik nog aan het zoeken, dit moet en kan beter.
Dit is dus twee maal, dit zijn wij niet gewend als wij gaan lunchen.
Maw. niet voor herhaling vatbaar.

Jammer.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wat een lieve schatten, Sophie, Aniek en Milou, aan jullie lag het niet, dat ik nooit meer terugkom. Wat een héérlijke warme openheid hadden jullie alledrie bij je. Super fijn! Ook het restaurant zelf is schitterend.
Wat jammer dan ook, dat het eten zó tegenviel...
De knoflooksoep niet meegerekend dan! Die was goddelijk.
Maar de gerechten waren te eenvoudig. De smaak daagde niet uit maar bracht slechts 'hmm'-reacties teweeg. Het kwistig werken met rauwe ui maakt dat ik die nú nóg proef.
Moord op m'n tong dus. De salade had niets om het lijf. Ik weer teveel ui!
Vier gamba's die dreven in de olie. Too much! Bovendien was het darmkanaal niet schoon, van die gamba's. Dat mocht ik zelf doen. Ik heb ze maar laten verzuipen in hun oliebad...
Niet fijn.
Maar nogmaals, de ambience was top!
En die meiden geweldig!

Succes Sophie & Aniek!

En dank voor jullie goede zorg...

Groet, Ilse en Leona
A R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Leuke sfeervolle tent, niet heel goedkoop maar ook niet te duur. Wordt hard gewerkt zijn niet super vriendelijk maar ook niet sjago
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Het was weer een tijd geleden dat we hier gegeten hadden maar op deze mooie avond streken we neer op het terras bij Centraal. We kozen voor een driegangen menu. Vooraf vitello tonato en sashimi van zalm en tonijn. De "tonato" had een wat stevigere smaak mogen hebben maar was verder lekker. Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de zeebaars met risotto en mosterd/dille-saus waarbij wat salade en een heel lekkere aardappel gratin geserveerd werd. Prima in orde. Het nagerecht bestond uit een kaasplankje en een grand dessert die we beide lieten begeleiden door een port. Centraal heeft een goede wijnkaart waardoor we tevreden waren over zowel de wijn bij het hoofdgerecht als de port.
Al met al blijkt dat Centraal onder de nieuwe eigenaar goed op weg is; goede en smakelijke gerechten voor een schappelijke prijs. De moeite waard.
maresasiemons .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het was erg druk en moesten redelijk lang wachten. Maar dat was het waard. Het was heerlijk en de bediening was vriendelijk.
Als tip zou ik toch op sommige plekken tafeltje er tussen uithalen. Je zit wel erg dicht op elkaar.