Ons Gheluk

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Ons Gheluk

Internationale smaken in Heusden

In de schitterende vestingstad Heusden vind je Restaurant Ons Gheluk. In deze gezellige, ongedwongen zaak geniet je van wereldse gerechten. Eigenzinnig, creatief en heerlijk van smaak.
Ook uitstekend voor feesten, bruiloften, buffet en condoleance.

Meer informatie over restaurant Ons Gheluk

Elly T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was uitstekend, alleen jammer dat we er wat lang op moesten wachten. De sfeer, prijs-kwaliteitsverhouding en de service waren prima in orde.
Corné D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Voor ons was dit de eerste keer dat we bij Ons Gheluk hebben gegeten. wij waren zeer tevreden en gaan hier zeker terugkomen, en we zullen het zeker aan bevelen bij onze vrienden. een klein puntje bij het hoofdgerecht, wij hadden het verrassing menu! dit koelt erg snel af. de gerechtjes zouden warm gehouden moeten worden omdat het meerdere keuzes betreft.

met Hartelijke groet
Hester van den Oever
Renee S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben superlekker gegeten van het grand menu. Leuk om ons te laten verrassen met allerlei lekkere hapjes.
Heel vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Dini P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
zoals altijd weer vriendelijk en heel smakelijk
wij komen er regelmatig en kiezen altijd voor het chefmenu
we slepen iedereen mee en men is altijd vol lof
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker eten voor een redelijke prijs
moniqueschoonis .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
heerlijk gegeten, fijn dat je gewoon van de kaart kunt eten met AH actie. ze berekenen gewoon de duurste gerechten. bediening was goed en ongedwongen. jammer dat ze geen kraanwater serveren.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij gaan hier dikwijls naar toe ,en het is er altijd goed en gezellig. Ik pak altijd de KIPSATE en die is geweldig lekker.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij waren hier met Albert Heijn restaurantaktie. Ja kan hier alles van de kaart kiezen dus geen apart "AH menu" Een echte aanrader !!!
jkok29a .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Voorgerecht perfect,hoofdgerecht minder,dessert,niet lekker,wilde koffie maar kon niet met bon iens ,moest dessert nemen.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat een mooi restaurant in een mooi stadje, daarnaast genoten we van de onhoorbare muziek en de heerlijke stoelen! We smulden van de overheerlijke knoflooksoep en alles wat daarop volgde! Ondanks de niet doorgekomen reservering door IENS was de reservering alsnog snel gemaakt!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! En wat een leuke bediening hadden we! Danique is echt een topper!! Ze is vrolijk, enthousiast en heeft duidelijk kaas gegeten van het 'horeca leven'. Zij snapt precies wat een klant belangrijk vindt!
Daarom komen we graag binnenkort nog eens langs!

1 heeeel klein puntje dan van kritiek; de verlichting mag iets zachter.
J R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
30% korting op de rekening. Leuke deal.
Toos23 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Een menu van kleine gerechtjea. Lekkere verschillende smaken en heel goed rekening gehouden met mijn vegetarische wensen.
Vriendelijke bediening en een leuke sfeer. Bij mooi weer een leuk terras met lang zon tot in de avond.
toos D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere kleine gerechtjes in drie gangen. Goed rekening gehouden met mijn vegetarische dieet. Vriendelijke bediening, leuke sfeer. Mooi terras, tot laat in de avond de zon.
Willemijn D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wij waren er op een mooie zomeravond en konden heerlijk buiten eten op het terras. De sfeer en de gerechten waren prima. De terrasstoelen zouden comfortabeler gezeten hebben met een zitkussentje.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor de derde keer met de Albert Heijn-actie. zeker voor herhaling vatbaar.
hebben het menu van de chef genomen allemaal kleine proef gerechtjes als voor ,tussen, en hoofd gerecht een soort tapas gerechtjes van keuze van vis en/ of vlees. toppie.
Liza S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening, gezellige sfeer. De gerechten waren van goede kwaliteit. We maakten gebruik van de AH-actie en hadden wel het idee dat de grootte van de porties hierop waren afgestemd; de "normale" prijs van de gerechten voor wat je krijgt vonden we niet helemaal in verhouding. Maar we mochten niet klagen met de mooie actie van AH.
Overigens konden we kiezen uit gerechten van de complete kaart, en niet een aangepast AH-keuzemenu, zoals je wel eens bij andere restaurants ziet.