Ons Eten en Drinken

6,4
Voordelig
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Via Socialdeal direct reserveren uit eten geweest bij Ons. Omdat we naar film gingen dit van te voren in de mail aangegeven. Ober wist precies te benoemen hoe laat we weg moesten en hield hier duidelijk rekening mee.
De kaart was sumier en iets aparter, maar voor iedereen wat te kiezen. Vooraf een lekker pittige pompoensoep met brood. Hoofdgerecht varkenshaas met veel verse en verschillende groente. Bord zag er erg mooi uit. Frietjes werden apart erbij geserveerd. Als toetje kozen we voor wortel-walnoot taart. Heerlijk! Lekker vers en geserveerd met lekker frambozen saus.
De negatieve reacties verbazen mij. Onze ervaring was erg positief! Lekker, vers en met aandacht voor de gerechten. Ook bediening was prima.
Collin L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ondanks dat Ons een andere kaart had vanwege de Dutch Design Week maakt dit restaurant zijn reputatie niet waar. Als eerste werd ons iets te drinken gevraagd. De bestelde wijn kwam pas toen het voorgerecht al bijna op was. De wildburger was veel te hoog op smaak, en veels te zout. Waar ze op hun website praten over "pure producten" werd de burger gepresenteerd met een niet-getoast prefab witbroodje. De burger was nog rauw en koud van binnen. Nadat ik hier iets over zei kreeg ik een nieuwe. Uit coulance hoefden wij de wijn niet te betalen. Dat was schappelijk van ze. Maar qua gerechten, ingrediënten én aankleding maakt dit restaurant het helaas niet waar.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Sommige recensies hieronder kan ik niet begrijpen, maar wellicht omdat er in korte tijd veel kan veranderen. Zelf nu 2 keer bij dit restaurant gegeten en de bediening is lekker losjes maar weet zeker waar ze mee bezig zijn en kunnen ook vlot helpen met informatie over allergenen, heb ik veel baat bij persoonlijk! Keuken maakt leuke gerechten en op de nieuwe kaart staan leuke nieuwe dingen dus we komen zeker terug!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We hebben hier afgelopen zaterdag met 2 personen gegeten. De bediening was te druk met van alles en nog wat waardoor we niet geholpen werden. Er waren nog een aantal tafels vrij dus door drukte kan dit niet geweest zijn.
We hebben zelf om de menukaart en drankjes moeten vragen. Als voorafje hadden we Foccacia met Tzatziki besteld en we kregen breekbrood met Tzatziki. Dit omdat de Foccacia op was.
Het hoofdgerecht dat we besteld hadden was een rundvleesburger met sjalot truffelconfituur, chilimayonaise met friet en een cuba salade met gamba’s, aïoli, mango en pittige guacamole.
De burger was van uitstekende kwaliteit en smaakte prima! Een aanrader!
De salade was van mindere kwaliteit, de gamba’s waren niet gaar. We kregen al snel een nieuwe salade, alleen was de salade te koud omdat deze, denk ik, net uit de koelkast kwam.
Als afsluiter bestelden we een cheesecake met Oreo en die was prima.
De bediening was niet al te best, er werd niet gevraagd of alles naar wens was en als we lege glazen hadden werd ook niet gevraagd naar nieuwe drankjes. Beetje jammer.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Met social deal met vieren bij ONS gegeten. Het voorgerecht bestond uit een proeverij van 3 kleine gerechtjes. Voor het hoofdgerecht konden we uit een aantal gerechten kiezen. Wij namen de kabeljauw, varkenshaas en rundvleesburger. Alledrie lekker en mooie porties. Bij de varkenshaas zaten heerlijke groente, er had wel iets van aardappelpuree of frietjes bij gemogen. De burger is een aanrader (met heerlijke chutney). Het dessert was lekker, alleen herkende we er geen cheesecake in. Dit werd goedgemaakt met een proefstukje cheesecake bij de koffie. Voor herhaling vatbaar.
Antoine T.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Ik heb het vermoeden dat er van eigenaar is veranderd. Zie het oude goede personeel niet meer. Bediening nu kan het echt niet aan. Tafels blijven vol staan met vol goed. Gerechten staan koud te worden bij de keuken. Ons patat was koud. Kregen wel nieuwe.
Maar op het toetje hebben we niet meer gewacht. Het was er na een uur nog niet en zijn dus maar weg gelopen.