Ons Eethuys

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Ons Eethuys

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wat onopvallende zaak langs de oude rijksweg door Schaijk. Ondanks dat wat gedateerde buitenkant is het interieur vlot, eigentijds en sfeervol. Vriendelijke ontvangst en verdere prettige menu bediening. Beknopte menukaart, redelijke prijzen, de standaard sortering van een eetcafé met hier en daar iets verrassends. Lekkere gerechten met uitgebreide garnituren. Gewoon een goed eetadresje.
John B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het eten en de bediening was zoals altijd weer 100%.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Zeer sfeervolle en aangenaam restaurant aan de snelweg/Rijksweg. Niet verwacht, maar de inrichting is bijzonder modern en netjes. Soort huiskamer stijl.
De gerechten, waar onder carpaccio en slibtongen waren heerlijk, echt ouderwets lekker eten. Zeer nette tent, heeft onze verwachtingen ver overtroffen.
Wij komen hier zeker terug.