ONS DAGELIJKS KOST

Spuiplein 39 4511 AP Breskens Nederland Kaart

Over restaurant ONS DAGELIJKS KOST

Heerlijk genieten

Zie je een lekkere maaltijd en een biertje wel zitten? Ons Dagelijks Kost geeft je wat je verlangt en nog veel meer!
Ons Dagelijks Kost biedt heel veel bieren aan. Je kunt er onder andere genieten van een uitgebreid biermenu en lekkere borrels.
De gezellige sfeer in Ons Dagelijks Kost is een echte aanrader. Gasten kunnen er bijgevolg niet alleen terecht voor een snelle hap en een drankje, maar ook voor een feest. Het maakt niet uit of je op zoek bent naar een locatie voor een verjaardagsfeest of huwelijksverjaardag, Ons Dagelijks Kost zorgt ervoor dat je alles krijgt wat je nodig hebt.

Meer informatie over restaurant ONS DAGELIJKS KOST

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:00
6,1
6,1
5,1
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Voor de lunch een sandwich vis genomen. Wordt geserveerd op een plank. Niet echt handig bij een gerecht dat uit meerdere lagen bestaat. Veel rauwkost, voornamelijk sla die niet echt vers oogde.
De eveneens bestelde vissoep had geen enkele body. Heet water waarin wat visresten waren gegooid. Teruggegeven. Na een bezoek aan het (zeer smerige) damestoilet, waarvan de spoeling defect was, het aanbod voor een alternatief voor de vissoep afgeslagen. Op de melding van het defecte damestoilet werd geen acht geslagen. Bedienend personeel liep met besmeurde kleding. Echt een verkeerd gekozen plek om voor de regen te schuilen. Meer een locatie voor de voedsel- en warenautoriteit.
Deltac .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Interieur wat oudbollig, constante inloop van mensen die naar de wc gaan dus vaak tocht. Uitsmijter besteld met ham en kaas maar helaas kregen we deze op oud brood en 1 met kaas en 1 met bacon. Aangegeven dat het brood zeer droog was maar als antwoord kregen we dat het voorgesneden brood was en dat de zak dan misschien niet goed dicht gedaan was.. Zal er niet nogmaals iets eten, misschien wel om naar de wc te gaan..
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Heerlijk gegeten, al diverse keren. De Huisgemaakte Stoverij is overheerlijk. Ook het Hamburger Trio is zeker de moeite waard. Wij zijn hier zeker niet de laatste keer geweest.
De heer en Mevrouw van Meeuwen.
Stephanie A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Ronduit slecht. Hier een lunch besteld (Clubsandwich Natuur en Clubsandwich Tonijn). De clubsandwich bestond onder meer uit gegrild brood, mayonaise, tomaat, ei en wat sla als garnering. Toen de eigenaar/ober de lunch uit serveerde viel meteen op dat het brood zwart geblakerd was in plaats van brood met gril strepen die bruin zijn. De onderzijde van het brood was bijna in zijn geheel zwart. De sla als garnering was vochtig, slap en bruin Daarnaast ontbrak de ei, mayonaise en tomaat. Hierop hebben wij de eigenaar aangesproken en kregen tot onze verbazing te horen dat dit altijd zo werd geserveerd en dat zwarte strepen/ en of aanbranden van brood nu eenmaal het gevolg was van grillen. (??) Hierop hebben wij deze jongeman uitgelegd dat bij het grillen bruin goed is maar zwart betekend dat je te lang hebt gegrild. Dat de omschrijving en ingrediënten van de clubsandwich natuur toch echt anders waren en dat wij hier niet mee akkoord gingen. Na enige discussie werd de lunch geretourneerd naar de keuken en kregen wij vervolgens twee droge boterhammen retour met voornoemde gebruikte ingrediënten. Daar dit geen acceptabele oplossing was hebben wij de lunch wederom teruggestuurd en kwam met vervolgens met de oplossing het brood te 'steamen'. Dit had als gevolg dat de complete lunch en inmiddels aangebrachte mayonaise taai/hard was geworden en de sla warm. De geserveerde lunch hebben wij niet genuttigd.
Dit was zonder meer de slechtste lunch ooit geserveerd. Het eten leek niet vers en de eigenaar zou zich moeten afvragen of de kok wel kundig is. Zwart, aangebrand eten serveren, is een regelrechte schande. Ik kan niemand aanraden hier een lunch te genieten.