Ono

Antoine Platekade 1005 3072 ME Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Ono

Bij restaurant Ono ontdek je de gevarieerde Japanse keuken, die natuurlijk veel meer biedt dan alleen sushi. Verse vis speelt hier een tongstrelende hoofdrol, maar alleen dankzij de combinatie met vele andere ingrediënten die met zorg worden bereid. Daarnaast serveert restaurant Ono ook verschillende vleesgerechtjes. Heerlijk in combinatie met sake, Japans bier, Japanse cocktails en Japanse thee. Als lunch is de Bentobox een smakelijke verrassing, vol variatie.

Halve fles mineraalwater

Michael A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
genieter1960 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Onze eerste ervaring met ONO. Het geserveerde eten was voortreffelijk, echter de wachttijden waren (te) lang en het eten werd niet voor ieder persoon aan tafel tegelijkertijd geserveerd. De bediening zou wat meer aansturing mogen hebben, lijkt erg onervaren, heeft te weinig kennis van zaken en mist de uitstraling die het restaurant zelf en ook het eten wel hebben. Jammer, kom op dames een beetje vrolijker en enthousiaster!
fam. Kot,
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het 5 gangen menu is steeds weer een verrassing bij Ono en ook deze keer zijn we niet teleurgesteld. Echt een aanrader.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Ono is Ono niet meer. Kwam hier voeger regelmatig omdat het top was. Na gisteravond weet ik wel dat ik voortaan ergens anders heen ga.
Extraco .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Tgv verjaardag oudste dochter hier met gezin gegeten. Direct laten weten dat we alle gerechten tegelijkertijd geserveerd wilden krijgen. Uiteindelijk verspreid over 2 uur het eten gekregen. Binnen 1,5 uur had ik slechts 1 bakje konijnenvoer met een frutje krab erin gekregen. Het eten was verder zeer smaakloos, de bediening deed hun best je te ontwijken voor alle vragen. Iedereen in de zaak moest de aandacht van het personeel wekken om iets te kunnen bestellen. Reactie bediening: "We zijn het niet gewend om het op doordeweekse dagen het druk te hebben en ik sta normaal achter de bar en weet er dus niets van." Wat een armoe, voor ons NOOIT meer ONO! Als dooddoen werd ons een gratis bakje koffie aangeboden bij een rekening van nota bene 140 euro!! Nou....die hebben we daar bij de buren genuttigd.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Afgelopen zaterdag hier voor de eerste keer gegeten, wat een teleurstelling.
Het bedienend personeel heeft totaal geen opleiding gehad , nu hoeft dat niet altijd maar wel in een zaak zoals Ono.
Voor een 4 gangenmenu betaald je gewoon teveel voor te weinig, moet wel zeggen dat het goed was bereid.
Maar helaas de eerste keer en de laatste keer.
wim
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk voor sushi en japans diner. Fantastisch eten, prima service en leuke plek. Niet echt goedkoop, maar zeker de moeite waard als je wat bijzonders te vieren hebt.
Alwin N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het lijkt hard achteruit te gaan bij Ono. Het personeel kent de kaart niet en weet niet hoe een fles wijn te ontkurken. Diverse gerechten waren niet meer beschikbaar en last but not least het eten was niet meer zo lekker als voorheen. De sashimi en eendenborst was te koud het vlees was te droog. Het is de hoge prijs allemaal niet meer waard
Merel S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Verschrikkelijk, wat een slechte avond. Bij binnenkomst geen ontvangst terwijl wij wel gezien waren. Gast aan de bar zei zelfs dat we ons maar moesten melden want zelfs aan de bar was geen aandacht voor de gasten.
Eindelijk aan tafel gezet, lang moeten wacht voordat de drankjes aan tafel kwamen. Personeel was ongeorganiseerd en ongeinteresseerd. Dame met kauwgom in de mond. 1 uur moeten wachten voordat we eindelijk eindelijk een stukje sushi op tafel kregen. Eenmaal verkeerde bestelling en twee warme gerechten koud geserveerd gekregen. Daarbij was het eten matig en duur. Je kon iedereen aan andere tafels horen klagen, het was echt genant. Na een kleine bestelling zijn we snel weggaan. Bij afrekenen werd ons niet gevraagd of alles naar wens is geweest dus zijn we er zelf maar over begonnen. Wij kregen te horen dat er bezuinigen zouden zijn en dat er iemand op vakantie was? Sorry maar dit was echt een aanfluiting. Ik kom hier nooit meer terug.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Veel minder bijzonder dan verwacht, was oke maar niet meer dan dat.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het lage cijfer voor restaurant Ono verbaasd ons allemaal. De sushi hier is van zeer hoog niveau en kan zich zeker meten met de diverse top sushi restaurants in Amsterdam. De variatie op de kaart mag wat groter maar de bereiding en smaak zijn optimaal! De inrichting van het restaurant blijft, ook na vele bezoeken, wennen met de banken waar je na 1 a 1,5 uur echt wel last van je rug van krijgt. Maar dit mag een snelle terugkomst zeker niet tegenhouden!!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Het was erg gezellig, eten was ook erg lekker, alleen we moesten erg lang wachten op onze eten. Bediening was erg goed en hartelijk. Het was echt een top avond!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Overheerlijke gerechten (probeer de coquille in pittige roomsaus!!) uitgebreide kaart inclusief sushi die overheerlijk zijn, mooie wijnkaart! Bediening kan wel wat attenter, verder een absolute aanrader!
l.schwier .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Helaas lang moeten wachten voor we aan tafel konden (een uur), de rekening was foutief en het personeel niet heel vriendelijk. Het eten was verder goed hoor, en eerdere ervaringen met het restaurant waren zeker beter dan deze keer, maar ONO ziet ons niet meer terug.
Ronny O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij vonden het jammer dat je voor veel geld (want Ono is niet goedkoop) aan een tafel moet zitten met vreemden. Je hebt dan niet de privacy die je gewend bent. En als het druk is en dat was het ook, dan merk je dat het personeel moeite heeft om iedereen op tijd te bedienen waardoor je ineens lang moet wachten op je eten.
Sharita G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Na onze positieve ervaring met Uno in 2013 wilden we weer hier eten. We hadden het chef's menu (4 gangen) deze viel zeer tegen. Van het toetje zei een medewerker zelf "het is ook niet mijn ding" dan begrijp ik niet waarom het dan geserveerd word. Meerdere gasten hadden deze laten staan, werd ook geen compensatie geboden. Helaas was het ons geld niet waard en zullen we niet meer hier gaan eten!
jac S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellig, goede bediening lekker eten.
Helaas zeten we op een bank zonder rugleuning en dat gaat op den duur lastig zitten.
Shakira F.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heel geslaagd
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Voor een prijs die net boven de prijs van all-you-can-eat ligt, is Ono ontzettend de moeite waard. De sushi ziet er prachtig uit, is ontzettend lekker en de rijst is heerlijk. Echt een aanrader