Ono

Antoine Platekade 1005 3072 ME Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Ono

Bij restaurant Ono ontdek je de gevarieerde Japanse keuken, die natuurlijk veel meer biedt dan alleen sushi. Verse vis speelt hier een tongstrelende hoofdrol, maar alleen dankzij de combinatie met vele andere ingrediënten die met zorg worden bereid. Daarnaast serveert restaurant Ono ook verschillende vleesgerechtjes. Heerlijk in combinatie met sake, Japans bier, Japanse cocktails en Japanse thee. Als lunch is de Bentobox een smakelijke verrassing, vol variatie.

Halve fles mineraalwater

6,2
7,1
cunrad S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Nieuwe personeel is echt een stuk minder goed dan het oude personeel, erg jammer! Oude personeel was professioneel, attent en gaf ook uitleg bij alles wat men uitserveerde. Nieuwe personeel is vrij onervaren, althans zo lijkt het. Sushi is nog steeds heerlijk.
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
onvriendelijk personeel, ik gaf een duidelijk klacht aan en de reactie was: maar de rest was wel lekker toch, dan maakt het niet zo veel uit. Echt een belachelijke reactie die niet thuishoort in de horeaca. Ik kom hier zeker niet terug.
J P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Alleraardigst personeel dat ons wegwijs maakten in de mogelijkheden van de diverse Japanse gerechten.
Jeroen E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed eten, goede prijzen, maar bediening was heel traag. Mijn partner kreeg haat eten, ik een kwartier later.
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ono was altijd m'n favoriet, maar de laatste twee keer was de service onder de maat. T duurde allemaal heel lang en ook t eten viel tegen. Is er n andere kok?
Voorlopig geen Ono meer voor mij
Joëlle V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vandaag bij Ono geweest. Wij komen hier al jaren en het eten en kwaliteit was altijd uitmuntend. Sinds januari is er ander personeel en dat kun je wel merken ook!! Het eten was ronduit slecht terwijl je hier toch de hoofdprijs voor betaald. Veel betalen vinden wij niet erg als de kwaliteit er ook naar is, dat is dus nu niet meer het geval. BV bestel je dub gesneden varkensfilet krijg je gewoon een speklap!! Serieus!!!! De smaak was ook ver te zoeken. Zo hadden we ook de gamba's in een creamy spicy sauce daar betaal je bijna € 19,00 voor. Nu kreeg je welgeteld vier gamba's in stukjes zonder de saus!! Maar wel nog steeds € 19,00. Zoals jullie beseffen gaan wij hier nooit meer naar toe. Eeuwig zonde van zo'n goed restaurant. En over het personeel maar te zwijgen, dit zijn meisjes van een jaar of 16 die nog niet eens weten wat een kopje gewone thee is..
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Schitterend plekje in Rotterdam, mooie zaak en heerlijk eten. De moeite meer dan waard
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Topkwaliteit sushi op een prachtlocatie. De service is sinds verandering in het management en personeel sterk achteruit gegaan naar mijn mening. Ik kom al jaren bij Ono en merk duidelijk verschil.. hopelijk is het een kwestie van wennen en inwerken. Moest lang wachten voordat we konden bestellen en het personeel kwam onervaren over en was niet oplettend (genoeg) naar haar gasten. Veel andere gasten moesten met mij vaak wenken en lang wachten voordat er iemand kwam voor bestellingen of vragen. Ik ben beter gewend van dit restaurant.
Louis F.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gisteren voor het eerst bij Ono geweest. Door alle matige commentaren waren we niet hoopvol gestemd maar het eten bleek prima. We hebben het standaard Mastercard drie gangen diner uitgebreid met sashimi en de coquilles. allebei voltreffers. Vers, subtiele smaken etc. Ook de standaard gangen waren prima. De bediening was inderdaad matig. Slecht een meneer die echt verstand van zaken had maar die heeft ons dan ook prima geholpen. Ook de volgorde van gerechten was goed getimed. Het interieur is een kwestie van smaak. Kraanwater was gewoon mogelijk. Vijf gangen en een goede fles wijn + koffie betekenden een rekening van Euro 140,- Een faire prijs gezien het gebodene.
Mirelle R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij kwamen hier altijd met mijn moeder maar door omstandigheden waren we een tijdje niet meer geweest. Dus hadden we ons enorm verheugd. Maar wat was het slecht. Na 25min kwamen ze ons eindelijk vragen wat we wilde drinken daar moesten we vervolgens nog 15minuten op wachten. En water hebben we 2 keer om moeten vragen. En diner kaart ook. Eten was beneden peil. Een all y can eat was waarschijnlijk beter geweest en in ieder geval goedkoper. In ieder geval kan je je beter ergens anders heen gaan voor een gezellige avond en lekker eten. Voor ons nooit meer. Een tijdje terug had je super bediening nu 3 meiden die geen idee hadden wat ze aan het doen waren. En het lekkere bijzondere eten was echt niet lekker.
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Ono is helaas Ono niet meer. Wij komen hier al vele jaren en hebben altijd fantastisch gegeten, maar dat lijkt helaas voorbij. Slechte onpersoonlijke ontvangst, erg onervaren personeel, lange wachttijden en helaas heeft ook het eten niet meer de kwaliteit die we gewend waren. En de rekening is nog steeds even pittig. Bij navraag kregen we als reactie dat de eigenaar personeel heeft vervangen om het gezelliger te maken. Helaas is dat niet gelukt en holt de kwaliteit achteruit.
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Rick K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Tot snel!
Michael A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Bij het bestellen van het eten waren bepaalde gerechten niet beschikbaar, zoals tonijn en truffelsaus wat een teleurstelling was voor ons. Bediening en ambiance is goed.
genieter1960 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Onze eerste ervaring met ONO. Het geserveerde eten was voortreffelijk, echter de wachttijden waren (te) lang en het eten werd niet voor ieder persoon aan tafel tegelijkertijd geserveerd. De bediening zou wat meer aansturing mogen hebben, lijkt erg onervaren, heeft te weinig kennis van zaken en mist de uitstraling die het restaurant zelf en ook het eten wel hebben. Jammer, kom op dames een beetje vrolijker en enthousiaster!
fam. Kot,
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het 5 gangen menu is steeds weer een verrassing bij Ono en ook deze keer zijn we niet teleurgesteld. Echt een aanrader.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Ono is Ono niet meer. Kwam hier voeger regelmatig omdat het top was. Na gisteravond weet ik wel dat ik voortaan ergens anders heen ga.
Extraco .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Tgv verjaardag oudste dochter hier met gezin gegeten. Direct laten weten dat we alle gerechten tegelijkertijd geserveerd wilden krijgen. Uiteindelijk verspreid over 2 uur het eten gekregen. Binnen 1,5 uur had ik slechts 1 bakje konijnenvoer met een frutje krab erin gekregen. Het eten was verder zeer smaakloos, de bediening deed hun best je te ontwijken voor alle vragen. Iedereen in de zaak moest de aandacht van het personeel wekken om iets te kunnen bestellen. Reactie bediening: "We zijn het niet gewend om het op doordeweekse dagen het druk te hebben en ik sta normaal achter de bar en weet er dus niets van." Wat een armoe, voor ons NOOIT meer ONO! Als dooddoen werd ons een gratis bakje koffie aangeboden bij een rekening van nota bene 140 euro!! Nou....die hebben we daar bij de buren genuttigd.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Afgelopen zaterdag hier voor de eerste keer gegeten, wat een teleurstelling.
Het bedienend personeel heeft totaal geen opleiding gehad , nu hoeft dat niet altijd maar wel in een zaak zoals Ono.
Voor een 4 gangenmenu betaald je gewoon teveel voor te weinig, moet wel zeggen dat het goed was bereid.
Maar helaas de eerste keer en de laatste keer.
wim
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk voor sushi en japans diner. Fantastisch eten, prima service en leuke plek. Niet echt goedkoop, maar zeker de moeite waard als je wat bijzonders te vieren hebt.