Ono

Antoine Platekade 1005 3072 ME Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Ono

Bij restaurant Ono ontdek je de gevarieerde Japanse keuken, die natuurlijk veel meer biedt dan alleen sushi. Verse vis speelt hier een tongstrelende hoofdrol, maar alleen dankzij de combinatie met vele andere ingrediënten die met zorg worden bereid. Daarnaast serveert restaurant Ono ook verschillende vleesgerechtjes. Heerlijk in combinatie met sake, Japans bier, Japanse cocktails en Japanse thee. Als lunch is de Bentobox een smakelijke verrassing, vol variatie.

Halve fles mineraalwater

7,2
5,5
6,6
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Ono

Picnick .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Ben het helemaal eens met de recensie van hieronder. Ik was er dezelfde avond.
Ik kom er al vanaf het begin, en het dieptepunt is bereikt.
De serveerster zei toen ik de edamame boontjes bestelde "uhhh dat zijn toch die groene". Excuse me!
Eerste glas wijn moesten we blijkbaar zelf inschenken, want de koeler werd gewoon op tafel gezet.
Inhoud van de vertrouwde sushi's waren gewoon anders. Er werd mij doodleuk verteld dat dit altijd zo was.
Geen amuse meer vooraf.
Vond de sushi's klein en niet van de goede kwaliteit als voorheen.
Deze zaak heeft echt potentie, zat altijd vol, zelfs op de maandag. Treurig om te zien dat het zo achteruit is gegaan in alle opzichten.
Bij het weggaan konden we ook zelf onze jassen pakken.
Het is niet dat ik daar te beroerd voor ben, maar de service is echt zooo anders geweest.
We hoorde dat er een nieuwe eigenaar in zit.
Clr K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Telefonisch gereserveerd maar eenmaal aangekomen stond er geen reservering. 4 mensen in de agenda en de zaak was zo goed als leeg. Meerdere sushi's werden vergeten, en het duurde vreselijk lang. Kwalijk maar een serveerster wist de naam van de st. Jacob schelp niet eens en zei hier.."de schelp". Kan gebeuren..een blackout maar dit was wel echt vreemd. Vervolgens krijgen we vlak na het vragen van de rekening ineens de sashimi die 2 u geleden was besteld. Ik kwam graag bij ONO, maar voortaan gaan we gewoon weer naar de buren voor sushi.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten
S. V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Erg rustige avond (17 gasten) maar bijzonder langzame service. Ruim een uur wachten op een paar stukjes sushi. Eten was OK maar de algehele ervaring zwaar onvoldoende.
L D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was niet onze eerste keer bij ono maar wat viel het vanavond tegen. Konden pas om 21.00 tafel reserveren, dat maakte ons niet uit maar dan verwacht je dat het vol zit, niet dus. Vanaf 21.20 zaten wij alleen, niet echt gezellig. Er was maar één serveerster. En het eten.......wij gaan juist naar ono voor de beleving voor het eten wat normaal 100 keer beter is als bij een all you can eat. Nou deze keer echt niet!!!!!
mnelless .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Na een goed ontvangst duurde het 60 minuten voor het eerste gerecht kwam. Gekozen voor 3 gangen menu. Misschien waren de verwachtingen van te voren te hoog. Kleine porties, teveel saus. De tijd tussen de gangen door was ook lang.Het zaak was voor de helft gevuld dus kwa drukte zou je denken dat het daar niet aan kon liggen. Het toetje was heerlijk en dames van de bediening erg vriendelijk.
Marie-Jose K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was overheerlijk. Het meisje in de bediening deed het prima. Maar het duurde heel erg lang voordat het eten kwam. Tussen elk schaaltje met 4 stukjes sushi, zat minstens 15 minuten. Jammer.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We komen al jaren bij Ono, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. We hebben anderhalf uur moeten wachten voordat er enkele gerechten doorkwamen. Toen we om wat wasabi vroegen werd er direct met de keuken gebeld, maar pas na een tweede keer herinneren werd er eindelijk actie ondernomen. Het eten is nog steeds heerlijk, maar de service is ver onder de maat geworden. Jammer! Ik vraag me serieus af of ik nog een keer naar Ono zal gaan.
Machteld K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wat een blamage. Eerst kenden ze de reservering niet. Aardige bediening, maar zeker niet bekwaam. Allemaal nog overheen te komen. Maar de wachttijd voor het eten. Schandalig gewoon!!! Een uur voor 2 gerechten. Daarna 45 minuten gewacht, en toen kwam een deel van de volgende bestelling. Serieus?? Gevraagd om de rekening en ben weggegaan. Nooit meer Ono!
suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Op basis van eerdere positieve ervaringen gereserveerd. Het was een grote afknapper! Na de bestelling duurde het meer dan een uur voor het eren kwam. We moesten 2 keer bestellen want de eerste keer was de bestelling vergeten. Bizar. Ook de drankjes kwamen pas na 2 keer vragen. De bediening is aardig maar compleet inadequaat voor een vol restaurant (2 dames die absoluut de boel niet onder controle hadden). De keuken kon het niet aan, vertelden ze. Er werden zelfs mensen geweigerd die gereserveerd hadden... het eten op zich was best lekker (maar zeker niet heel bijzonder, absoluut niet de hoge prijs waard). Alles duurde zo lang dat toen we nog wat bij wilden bestellen de keuken gesloten was. Alleen een toetje was nog mogelijk, maar zelfs dat duurde vervolgens een half uur dus die hebben we afbesteld. Ondertussen hoorde je in het hele restaurant gemopper en boze mensen. Toen we de stevige rekening kregen vroegen we de manager te spreken, want we waren echt heel boos. Die weigerde naar beneden te komen en liet de 2 piepjonge serveersters het opknappen. Wat een onprofessionaliteit! Wij komen niet meer terug. Jammer.
Sonet .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Alles wat verkeerd kon gaan ging verkeerd. Ruim anderhalf uur moeten wachten op het hoofd gerecht. Personeel te kort, luidruchtig ruzie maken tussen koks en personeel, heel kleine porties, geen goede prijs kwaliteit. Ons zien ze nooit meer terug !
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wachttijd van anderhalf uur voor het hoofdgerecht. Meerdere gasten verlieten voortijdig het restaurant. Bediening probeerde te redden wat er te redden was, maar met een gratis drankje verhelp je geen verpeste avond. De eerste gerechten waren goed tot redelijk maar het hoofdgerecht was dramatisch, vlees rauw en onhanteerbaar, rijst vergeten. Blijkt dat er over een maand een andere eigenaar is... liever morgen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk eten. Dramatische bediening. Lang wachten tot er een serveerster kwam. Maakte fout op fout en gaf doodleuk haar collega onterecht de schuld. Drinken en eten moest twee keer besteld worden. Advies van de serveerster: alles in 1 keer bestellen de 2 koks kunnen het anders niet aan. Er zaten totaal 15 mensen in het restaurant. Te bizar voor woorden de bediening. Eten is top, maar maakte deze ervaring niet positief.
jvopstal58 V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heel weinig eten voor heeeeel veel geld, onduidelijke kaart, overstijg niet het niveau van een all You can eat restaurant.
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vandaag gegeten bij Ono obv de recensies van Iens en Tripadvisor. Helaas is het ons wat tegen gevallen ivm de volgende punten:
1. Toen we binnenkwamen werden wij niet ontvangen; we moesten zelf ons gezicht laten zien aan de bar voordat we te woord werden gestaan.
2. De tijd tussen een bestelling en wanneer het uitgeserveerd werd was erg lang en werd helaas ook steeds langer. Bovendien werden er ook gerechten vergeten en na herinnering pas opgediend.
3. Er was totaal geen oplettendheid vanuit de bediening. We hebben 15-20 minuten gewacht en contact geprobeerd te maken met de bediening nog een gang te bestellen, maar na 20 minuten hebben we besloten de rekening te vragen omdat we geen zin meer hadden om te wachten.

De bediening was zeker niet onbeleefd, het eten zeer aardig (de sushi was beter dan de sashimi), maar de onervarenheid/onoplettendheid van het personeel zal voor ons een reden zijn niet meer terug te keren dan wel het restaurant aan te bevelen aan vrienden.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vandaag voor de eerste keer geweest. Viel dik tegen. Bediening goedwillend maar amateuristisch. Zeer lange wachtijden tussen de gangen. Kwaliteit van eten dramatisch slecht. Wij hadden het drie gangen menu. Eerste gang was nog netaan passabel. Maar de tweede gang was koud en vet. We hebben de derde gang niet afgewacht en zijn voortijdig vertrokken. Voor ons een afknapper, komen nooit meer terug.
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Lekkerste sushi tot nu toe! Ik vind het alleen niet echt een gezellig restaurant. Het is prima om met vrienden te eten, wel wat prijzig maar dat heb ik ervoor over!
G J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben wel lekker sushi gegeten, maar de bediening was heel slecht. We hebben lang op het eten moeten wachten en om de drankjes moesten we elke keer zelf vragen of we aub nog iets mochten bestellen.
cunrad S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Nieuwe personeel is echt een stuk minder goed dan het oude personeel, erg jammer! Oude personeel was professioneel, attent en gaf ook uitleg bij alles wat men uitserveerde. Nieuwe personeel is vrij onervaren, althans zo lijkt het. Sushi is nog steeds heerlijk.
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
onvriendelijk personeel, ik gaf een duidelijk klacht aan en de reactie was: maar de rest was wel lekker toch, dan maakt het niet zo veel uit. Echt een belachelijke reactie die niet thuishoort in de horeaca. Ik kom hier zeker niet terug.