Ono Japanese Fusion Dining

9,1

Jouw recensie over het restaurant Ono Japanese Fusion Dining

Hans T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijke avond gehad. Fantastisch gegeten en de vernieuwde wijnkaart is geweldig. Zelfs een topwijn uit ons eigen Zeelandse Schouwen-Duiveland. Maar toch hebben we stiekem gekozen voor de altijd voortreffelijke Kendall Jackson. Prachtig uitzicht vanaf het terras niet zo hectisch dus je waant je even in een ander land. De chefs hadden verse wilde bloemen geplukt en verwerkt in de gerechten echt respect voor natuur en product!! Een geweldige zaak. Tot zeer snel
Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het eten was niet alleen heerlijk maar zag er ook nog prachtig uit!
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Onwijs lekker gegeten. Zeer verrassende creaties en combinaties. Een absolute aanwinst voor Rotterdam. Door de grote voorliefde van de Aziatische keuken in vele restaurant mogen eten maar dit is wel van een totaal ander niveau! Een absolute aanrader voor de liefhebber.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wezen eten voor de eerste keer en echt goed bevallen. Sushi is mega lekker en ziet er super gaaf uit! Een ware show aan tafel. De bediening is super vriendelijk en helpen je overal mee als je vragen hebt. Ze zien er ook super uit! Dikke plus! Het is wel wat duurder maar is allemaal zeker waard. Normaal gingen we altijd naar die andere dat je op de Erasmus brug kijkt maar hier is de kwaliteit en bediening veel beter dus dit wordt onze nieuwe plek!
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wederom heerlijk genoten van al het lekkers. Wat een verwennerij is het elke keer weer. Bediening herkend je meteen en weten zelfs nog wat je de laatste keer hebt gedronken. Zeker handig als je zelf de naam van de wijn bent vergeten. Maar een ding vergeten we zeker niet, dat is dat we vaker terug moeten komen bij Ono Fusion.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Geweldig & genieten. Uitstekende, vriendelijke en zeer attente bediening. Smaken in orde en presentatie is top. Kaart geeft een hele andere kijk op 'sushi'; het is hier dan ook een combinatie tussen Japans en Frans. Mooie, strakke zaak die door het hoge plafond nooit druk lijkt. Kaart bevat zo'n 80 gerechtjes en dat is dan ook een goede reden nog eens terug te komen. Doen we dan ook! Met plezier komen we hier nog eens terug.
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Werden goed ontvangen door aardig personeel die persoonlijk aandacht schonken
Het eten was zeer lekker en er was veel aandacht aan besteedt waardoor het er smakelijk uitzag
Dagmar T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Zondagavond onwijs lekker gegeten met zn vijven. Sushi is zo lekker en mooi gemaakt. Dit is voor ons de beste in heel de regio. Wel duurder dan standaard maar je krijgt tenminste niet standaard troep. Heerlijke bubbels voor een leuke prijs. Even weer een paar keer brood eten om geld te sparen zodat we snel weer kunnen komen ;)
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Spontaan even naar toe gegaan en is ons helemaal goed bevallen. De service is erg goed, ze willen het echt naar je zin maken en vragen vaak of alles naar wens is en gaat. Zonder daarbij opdringerig te zijn. De ligging van het restaurant is ook super. Mooi aan het water. En het restaurant ziet er ook heel keurig uit.

De menu kaart is uitgebreid en staat vol met lekkere dingen. We hadden veel vragen over de kaart maar die werden in alle rust goed uitgelegd en gaven goede tips. De gerechten zijn erg verzorgd en ook goed van smaak. Sla ook zeker het dessert niet over! Die zien er ook fantastisch uit en smaken heerlijk.

Al met al een mooie avond gehad. Maar reken wel op ongeveer €125 voor twee man. Maar het is het geld allemaal waard.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Erg druk maar nog steeds geweldige service en eten. Voor ons the place to be voor voortreffelijke sushi! Uitzicht van het terras over de Rijnhaven, je waant je even in het buitenland heerlijk
Tessa M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Een bijzondere ervaring gehad bij Ono. Met zn vieren wezen eten. Het was erg vol en druk maar dat merkten we niet aan de snelheid waar de gerechten mee kwamen. Geen lange wachttijden maar soepel verliep alles. Geweldige presentatie en opmaak. Bediening was super vriendelijk en lief. Wij komen zeker terug.
Samir H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heel lekker eten en houden met wensen rekening. Vrouw was jarig en hadden leuke speciaal gedaan bij toetje. De beste van Rotterdam.
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
De bediening laat te wensen over, wat je besteld hebben krijgen we niet, als ze met de verkeerde gerechten komen zeggen ze vind u het erg om dit te nemen?
Prijzig!
Beste Wilma Frijters,
Wij hechten veel waarde aan elke mening en bevinding van onze gasten, echter moet deze wel op waarheid zijn berust. Zowel de bediening als eigenaresse heeft meerdere keren aan u gevraagd of alles naar wens was en u heeft hier GEEN opmerking over gemaakt dat u verkeerde gerechten heeft gekregen, enkel was u verbaast dat wij geen kraanwater schenken. Daarnaast zouden wij nooit aan onze gasten vragen of ze niet bestelde gerechten zouden willen eten.
Wij hebben u geprobeerd te bereiken om uit te zoeken waarom u dit geschreven heeft, want wij streven naar tevreden gasten, en vinden het dan ook ontzettend jammer dat u ons niet te woord wil staan.
Met vriendelijke groet,
Team Ono Fusion
Freek K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Vroeger een paar keer geweest maar slecht bevallen. Na het vernemen dat er een nieuwe eigenaar in zit toch nog eens geprobeerd. Wat een gigantische verandering hebben ze hier doorgevoerd in uiterst positieve zin. Bij binnenkomst werden we keurig en zeer vriendelijk ontvangen. Eenmaal aan tafel kregen we verschillende amuses. De wijnkaart is zeer maar dan ook zeer uitgebreid met keurige prijzen. Het eten is van een totaal ander niveau, geweldige presentatie en de smaken zijn subliem. Wat een verademing is dit en wat een prestatie heeft de nieuwe eigenaar en zijn team weten neer te zetten. Ono Fusion jullie hebben mij en mijn tafelgenoten zeer positief verrast en hierdoor dus ook vaste gasten erbij gekregen. Ga zo door!
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk gegeten en zeer mooi opgemaakt. Bediening erg vriendelijk. Interieur open en strak. Zeker een plaats om vaker terug te komen.
Jan Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Alweer fantastisch gegeten. Het is een groot feest zowel qua presentatie als smaak en natuurlijk de geweldige wijnkaart. De bediening is van een absolute wereldklasse! Professioneel en persoonlijk maar met gepaste afstand, zeer vriendelijk maar niet gemaakt of overdreven en uiterst behulpzaam. Een hoop zaken zouden hier in de leer moeten gaan want zij verstaan het woord gastvrij op alle vlakken. Het is wel wat duurder maar de topkwaliteit, heerlijke amuses en huisgemaakte bonbons maken het allemaal compleet.
hlgroenenboom G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Gisteravond hier wezen eten met mijn echtgenote. In één woord: TOP! Zeer vriendelijk ontvangen in dit fraaie restaurant met uitzicht op de Rijnhaven in aanbouw. Voor ons de eerste keer dat we Japans uit eten gingen en daarom geregeld personeel om uitleg gevraagd. Deze gaven iedere keer prettig en met kennis van zaken antwoord. Met betrokkenheid en precies de juiste afstand tot ons als klant waardoor je helemaal op ge je gemakt voelt. Het eten smaakte uitstekend en ik heb zelden gezien dat gerechten zo fraai werden gepresenteerd. Een feest voor het oog! Een aparte vermelding verdient het interieur: rustig en stijlvol. Precies wat wij willen. Fraai is dat als de avond valt de verlichting op een heel sfeervolle manier geleidelijk aan krachtiger wordt. Kortom: we raden echt iedereen aan hier een keer te gaan eten!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk eten, zelfs de garnish is heerlijk, (radijsje met wasabi was goddelijke #nooit meer verkouden ;-))
Personeel aardig, vriendelijk , geduldig, snel.

Avondje uit eten zoals het hoort.

Minpuntje, drankjes zijn niet goedkoop....
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Super, goed eten, verrassend creatief! Personeel; aardig, geduldig, snel! Drankjes wat aan de dure kant maar dat mocht de pret niet drukken
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk op het terras genieten van de voortreffelijke sushi en wijnen. Wat een genot is het elke keer weer om hier te komen. Een groot compliment aan de altijd vriendelijke en behulpzame dames van de bediening. Ik kan natuurlijk heel veel dingen schrijven maar dit kan je beter zelf ervaren!! Ons zien jullie in ieder geval weer zeer snel terug.