Ono Japanese Fusion Dining

9,3

Jouw recensie over het restaurant Ono Japanese Fusion Dining

Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Donderdag ontzettend leuke en heerlijke avond gehad bij Ono Fusion. We werden heel vriendelijk ontvangen en bediend. We kregen drie heerlijke hapjes van het huis. Ze hebben hele mooie wijnen en ook per glas te bestellen. Het was goed druk maar hoefde helemaal niet lang te wachten. De gerechten zagen er heel mooi en verzorgd uit. Smaken zijn heel anders dan alle doorsnee sushi zaken. We zijn nu al een paar keer geweest en het is elke keer weer een feestje. Voor ons absoluut de beste Japans Fusion restaurant van Rotterdam. Zeker een aanrader en dat doen we dus ook.
Samir H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Heerlijk eten. Mensen in bediening zijn altijd heel vriendelijk en behulpzaam. Ook voor mensen die geen vis of vlees eten maken ze altijd iets speciaals. Hebben bij Aqua Asia keer geprobeerd maar dit kan je niet vergelijken. Is voor ons de beste! Wij komen snel weer en kunnen mensen zeker aanraden.
June O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het was zo lekker! Echt vers ????. Gerechten waren goed bereid en het zag er ook mooi uit. We komen hier zeker een keer terug!
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk Japans fusion
Goed vers veel fantasie
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Heerlijk gegeten met zn vieren. Ondanks het ontzettend druk was merkte we dat niet aan de snelheid en service. Mijn tafelgenoten voor het eerst kennisgemaakt met dit restaurant en hebben nu nog twee vaste gasten erbij gekregen. De bonbons bij de koffie waren een bijna een klein dessert. Een dikke 10!!
Reza J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Super smaakvol
Joey S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Zondagavond een fantastische avond ervaren bij Ono Fusion. Heerlijke amuse gelijk bij binnenkomst. De wijnkaart is uitgebreid met mooie en originele wijnen. We hadden verschillende Maki’s genomen en waren voortreffelijk tevens zagen ze er als plaatjes uit. Daarnaast de ossenhaas die we met stokjes konden snijden zo mals. Als dessert de red fusion prachtig en de crème brulee ik denk dat dit de lekkerste die ik ooit heb gegeten. We hebben een geweldige ervaring en avond gehad daarom willen we iedereen hartelijk bedanken van het gehele team. Wij gaan zeker vaker terug komen.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Niets aan te merken eigenlijk. De presentatie was mooi, het eten was lekker en de bediening erg vriendelijk.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Gezellig sfeer,heerlijk eten en een goede bediening. Top avond gehad. Alles was goed verzorgd. Enige puntje van verbetering was he toilet. Die was niet zo schoon en verzorgd als de rest van restaurant.
Dagmar T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten. De sushi was voortreffelijk en zag er erg mooi uit. Aan tafel kregen we een mooie show. Bediening super vriendelijke en behulpzaam. Zeker een aanrader en wij komen zeker terug.
Anouska B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Fantastisch gegeten! Heerlijke gerechten en heel gezellig zitten! Wij komen zeker vaker!
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
de gerechten zouden wel wat groter mogen zijn. had ossenhaas maar daarna heb je nog steeds honger helaas
Mark N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wij zijn in de afgelopen jaren zeer vaak in Ono geweest maar door omstandigheden het afgelopen jaar niet meer. Tot recent, wij keken uit naar een avond kwaliteitsgerechten. Een nieuwe eigenaar heeft de kaart, de sfeer en de gerechten veranderd. Helaas, vinden wij, niet ten goede. Fusion tussen Japanse en Franse keuken klinkt bijzonder, maar de kwaliteit van de gerechten lijdt er onder en vonden wij niet passen bij de prijzen. Maki-rolls waren slordig opgemaakt, ongelijk gesneden, de salade miste ingrediënten en de groente-tempura bevatte opmerkelijk weinig groente. Bestellingen werden opgenomen ‘op nummer’: het bedienend personeel heeft liever dat je het nummer van het gerecht noemt, in plaats van de naam (wat is dit? Jaren-1970 afhaal-chinees?) De wijnkennis van de bediening was afwezig (land van herkomst van zelfs de open wijnen moest worden opgezocht). En ook vragen over de gerechten konden maar beperkt worden beantwoord. Beste, Ono, ik hoop van harte dat jullie het oude niveau weer gaan halen, dan komen wij weer met liefde terug.
Dagmar T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Voor de tweede keer gaan eten. Het lijkt alsof het steeds beter wordt en mooier. Bediening was net als de eerste keer super vriendelijk maar niet plichtmatig. Echt een hele leuke zaak. Een aanrader als je van lekker eten houd.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zaterdag tijdens de wereld havendagen hier gegeten. Super druk super gezellig en super gegeten. Wat een geweldige zaak is dit en het personeel is echt top! Mega uitgebreide wijnkaart en nog eens betaalbaar. Als je een leuke avond uit wil gaan met fantastische gerechten is dit zeker een dikke aanrader. Ono bedankt!!!!
A.M. S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Helaas konden we niet in de buurt parkeren vanwege de Havendagen. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk en attent personeel.
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Hartstikke lekker gegeten bij Ono. De mensen van de bediening zijn echt ontzettend aardig en geven je een goed gevoel. De gerechten zien er top uit en smaken fantastisch. Wij hebben een top avond gehad! Zeker een aanrader.
HELMUT P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heel lekker gegeten! Blijft een vertrouwd adres als we in Rotterdam zijn! Vriendelijke ontvangst zoals altijd, prima service! Luxe sushi schotel was top en zeer verzorgd! Gebakken rijst zeer lekker! Tempura gerechten blijven we nog altijd iets minder vinden, veel te veel deeg, het gerechtje zelf (of het nu de groenten of de scampis zijn) verdwijnt daardoor naar de achtergrond.
Leuke , originele en lekker wijnen!
Dank je wel voor de zoveelste fijne avond!
Geeta S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Geweldige service, heerlijk eten. Echt een aanrader.
Fatih M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening altijd heel vriendelijke. Gerechten zien super mooi uit. Voor ons beste in regio. Groet Fatih