Ono Japanese Fusion Dining

Francis G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2019
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Het eten was eerlijk en werd echt aandacht aanbesteed. Ook de severen was ook heel prettig en netjes. 1 min puntje was hoe dicht je op elkaar zat met andere gasten maar misschien komt ook omdat het restaurant zo goed loopt.
John B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Met 5 personen afgelopen zaterdag 09.02 voor het eerst gaan eten hier. Gelukkig hadden we op tijd gereserveerd want het was knetter druk. We werden goed ontvangen en onze jassen opgehangen. Wat leuk en lekker was was de gratis hapjes van het huis toen we aan tafel zaten. De pittige kaaskoekje was meester. We hadden verschillende gerechten besteld en alles zag er toppie uit en was super lekker. We snappen dat het zo druk is als je zo goeie eten serveert en dat er bekende mensen komen. Prijs is goed zeker voor de kwaliteit die je krijgt elk eurootjes waard. Aanrader!
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Super lekker gegeten en hele fijne bediening die het snapte en goede uitleg over de gerechten gaf.

Een klein puntje van kritiek; het geluid van de muziek was storend. Het klonk alsof de boxen flink opgeblazen waren.
Maar dit weerhoud ons zeker niet om vaker naar Ono te gaan! Yummm
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Restaurant ONO vormt een uitstekend alternatief voor de treurige all you can eat formules in Rotterdam. Dit Japanse Fusion Restaurant serveert aantrekkelijke sushi en smakelijke Aziatische gerechten in een verzorgde moderne ambiance. De bediening is voorkomend en attent, wat zonder meer past bij een restaurant met ambitie. Wat mij betreft één van de betere Japanse restaurants in Rotterdam en daarmee een aanrader!
Stefanie B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Lekker eten
Joze K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Voor het eerst bij Ono geweest na horen en lezen van vele goede verhalen en recensies. Niks is minder waar. Bij binnenkomst werden we keurig en vriendelijk ontvangen en onze jassen netjes aangenomen en opgehangen. Eenmaal aan tafel kregen we gelijk drie heerlijke hapjes van het huis met een hele hele grote wij kaart. Na wat advies gekozen voor een Amerikaanse chardonnay, SUPER! Doordat we veel hadden gehoord en door aanbevelingen van vrienden hebben we allerlei verschillende hapjes besteld, het shared Dining is echt super gedaan zodat je veel verschillende gerechten kunt proberen en proeven. Alles zag er heel verzorgd en smaakvol uit. Als nagerecht hebben we gekozen voor het warme chocolade taartje en de fluffy lemon, allebei goddelijk! We hebben een fantastische avond gehad en komen graag vaker terug om van al het lekkers te genieten. Een absolute aanrader!
Martijn A.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Bijzondere signature sushi, alles vers en wat een leuke bediening.
CBM S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Hartelijke ontvangst en wat een mooi ingericht restaurant, heel sfeervol. Ondanks de drukte is het restaurant zo ingericht dat je elkaar goed kunt verstaan. De bediening was - zeker gezien de drukte - best vlot en heel vriendelijk en behulpzaam. De wijn (Trebianno wit) was heel zacht en paste goed bij de sushi, zelfs mijn zusje die niet van wijn houdt vond deze lekker. Het eten was spectaculair, de beste sushi van Rotterdam en heel mooi opgemaakt allemaal, met name de sushi plateau was heel erg leuk om te zien. De sushi met tonijn en truffel was zo lekker dat mijn zusje en ik er tranen van in ons ogen kregen, kunst in je mond! De inktvissalade was ook heerlijk. De pannekoekjes met pekingeend vond ik wat minder, ietwat droog, tip om er wat extra saus bij te serveren. De geflambeerde zalm was ook een traktatie. Toen we bij ons vertrek de complimenten doorgaven, vertelde een aardige jongeman meer over de keuze van de sushi, dat was leuk om te horen. Ook de uitzwaai was hartelijk. Voor ons absoluut voor herhaling vatbaar. Vanwege de prijs is het voor ons niet maandelijks te doen, maar het is het geld wel meer dan waard.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Het eten is echt super lekker , een mooie uitgebreide menu kaart , een mooie zaak !
Dit is tot nu toe de beste shusi zaak in Rotterdam ! Mijn eigen ervaring !
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
We waren met 9 personen en hebben allerlei verschillende hapjes besteld en die met elkaar gedeeld. Zeer aparte smaaksensaties, mooie opmaak, vriendelijk personeel. De schade was 395 euro, dat is 44 euro p.p.. Dit is een fractie duurder dan een all-you-can-eat vreetschuur. Dus zeker een aanrader. Heb me alleen verrekend in de tip, die was wat te laag. Excuses.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Super ervaring. Vanaf binnenkomst tot vertrek was het een feestje. De bediening super vriendelijk en behulpzaam maar niet irritant opdringerig. Ze willen hier je echt een avondje uit laten beleven. De sushi en de fusion gerechten waren van hoge kwaliteit en met zorg bereid. Dessert was een knaller en bij de koffie kregen we gewoon nog bijna een dessert aan verschillende koekjes en bonbons. Is wel wat prijziger maar elke euro waard. Zeker een aanrader! Groet Fred
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
Voor het eerst Ono geprobeerd nu onze vaste plek Azura gesloten is vanwege een verbouwing. Bij binnenkomst werden we keurig ontvangen en onze jassen netjes aangenomen en opgehangen. Eenmaal aan tafel kregen we drie heerlijke amuses. De wijnkaart is erg groot en mooi geprijsd. Het shared Dining concept is erg leuk zo kan je veel verschillende gerechten proberen. Het ziet er allemaal heel verzorgd uit en smaken zijn subliem. Tevens de fusion tussen de Japanse en Franse keuken was erg geslaagd. Zeker de moeite waard om hier vaker terug te komen.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
Heb hier vorige week gegeten. Wat een feest. We lieten ons verrassen door de chef. Prachtige sushi en op een leuke manier gepresenteerd. Vooral de tekka met truffel was een hele ervaring.
Daarna verfijnde beef met ganzenlever in een whiskey rook. De hele avond was een ervaring en zeker een aanrader!
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Ono is overgenomen door een nieuwe eigenaar. De finesse van de Japanse keuken is jammer genoeg verdwenen. Het eten was niet lekker! Zonde.
Chantal89 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Gisteren voor de eerste keer gegeten bij Ono. We werden bij binnenkomst gastvrij ontvangen. Nadat de jassen waren aangenomen zijn we begeleid naar onze tafel. Bestellen van de gerechten en drankjes verliep vlot. De gerechten werden vlot geserveerd. We hebben genoten van de verschillende soorten sushi en bijgerechtjes.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Vrijdagavond gereserveerd bij Ono. Bij binnenkomst merkte we al snel dat het erg druk was. Eenmaal aan tafel kregen we een heerlijke amuse, we moesten alleen wat langer op de drankjes wachten. Gelukkig was dit later niet meer het geval. De sushi kwam snel en was echt ontzettend goed met hele mooie en verrassende combinaties. Zowel de presentatie als smaken waren doordacht en verfijnd. Bediening was heel behulpzaam niet opdringerig en erg vriendelijk. Het ligt op een hele mooie plaats en ideaal om daarna gelijk door te gaan naar het theater. We hebben ontzettend genoten en kijken al uit naar ons volgende bezoek. We tijdig reserveren want in het weekend zitten ze vaak al vol.
Huibert V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Lekker gegeten, zelfs de kleinkinderen van 13 en 11 vonden het heerlijk
Merel D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Heerlijke avond gehad bij Ono! We zochten een plek waar we o.a. sushi van hoge kwaliteit konden eten en we zijn niet teleurgesteld. Het eten was geweldig en de suggestie van shared dining werkt perfect met dergelijke kleine gerechtjes. Er is een grote kaart met veel variatie en vrijwel alle hapjes vielen in de smaak.

Toen we net binnenkwamen duurde het eventjes voor we geholpen werden; de amuse kwam snel maar we moesten best lang wachten voor we wijn konden bestellen. Vanaf dat moment verliep alles echter weer prima. Ono is een zaak waar de bediening niet in je nek hijgt, maar gewoon wacht tot je laat weten nog wat te willen bestellen. Dat is even wennen, maar ik vond het eerlijk gezegd een verademing dat er geen hele show werd opgevoerd om je in de stemming te krijgen.

De locatie is verder ook prima. Het is goed bereikbaar met de metro en je kijkt heerlijk op het water vanuit de grote ramen waaruit de zaak is opgebouwd. De tafeltjes zijn wel wat klein en op elkaar gepropt en dat vond ik jammer, maar het goede eten maakte het helemaal goed. Zeker een aanrader voor een avond gezellig tafelen!
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Zondagavond zalig gegeten. Bij binnenkomst direct een heerlijke amuse. De wijnkaart is uitgebreid en mooi geprijsd. Gekozen voor een Bramito, voortreffelijk! Na wat advies van het bedienend personeel wat verschillende sushi en een plateau mix van sashimi gekozen. Deze waren allemaal van hoge kwaliteit vooral de tekka truffel was een voltreffer. Je maakt nooit mee dat er daadwerkelijk Verse zwarte truffel wordt gebruikt. Groot compliment! Na de sushi hadden we de buikspek met kingcrab, ossenhaas met teriyaki en kalfszwezerik, allemaal met de grootste zorg bereid. De prijzen zijn wat hoger maar daar krijg je wel kwaliteit, smaak en presentatie voor terug. Al met al zeker waard en zeker de moeite waard om hier vaker te komen.