Ono Japanese Fusion Dining

Marian K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Sushi op zijn best hier bij Ons in een sfeervol trendy restaurant. Heerlijke vers bereid sushi. De biefstuk was zo mals die kon je met je stokjes snijden. Alles heerlijk van smaak. Uiteraard wat duurder dan een all you can eat sushi maar het is elke euro waard. Erg vriendelijk personeel. Wij hebben genoten.
jolanda335 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Vorige week zondag daar geweest met een grote groep, we hebben heerlijk gegeten . We hadden van alles wat besteld en alles was heerlijk met een super wijntje erbij... top zeker een aanrader......????????????????????????????????????????
Joan H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Uitstekende service. Nieuwe kaart, het eten was iets “minder lekker” dan ik gewend ben
Cathleen V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We hadden ons verheugd op de lekkere gerechten van Ono en hadden een dinner bon. Helaas worden deze niet meer geaccepteerd, maar werden we toch ontvangen en werd onze bon toch geaccepteerd.
Waar we niet op gerekend hadden was dat het Ono fusion is geworden met invloeden van de Franse keuken. Sommige fusions waren niet erg naar onze smaak, maar voor 1 avond was het wel te doen. De sushi was wel erg lekker.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Leuke avond, genoten met z'n tweeën, maar voor 1x..
NPJ V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Nu 3x gegeten en was uitstekend! Bediening uiterst aangenaam en een zeer uitgebreide wijnkaart!! De verlichting bij de entree kan wat beter.
Annemieke_buitendijk .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Na het horen dat Ono was overgenomen toch maar de stap gemaakt om het nog eens te proberen. De laatste keer was een enorme teleurstelling. Met zn tweeën voor donderdagavond gereserveerd. Bij binnenkomst merkte we gelijk al het verschil!! We werden vriendelijk ontvangen door een dame van de bediening en onze jassen werden netjes aangenomen. Eenmaal aan tafel kregen we een drietal amuses van krokante stengels, gemarineerde komkommer en een heerlijk mousse van zoete aardappel en een kruidengelei.
De wijnkaart was werkelijk spectaculair tegen normale prijzen. We hebben een heerlijke fles gruner veltliner besteld. Door aanraden van de gastvrouw hebben we een plateau mix besteld en de a la minute gerookte eendenborst! WOW!!! Echt te gek! De sushi is enorm verbetert en de kwaliteit van de sashimi is TOP.
Wij gaan zeker terugkomen ONO Fusion!!
van der Zande M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super heerlijke culinaire ervaring gehad bij ONO: de heerlijke tonijn tataki, super mooie smaken van het met Jack Daniels gestoomde eendenfilet, heerlijke sushi rollen, de meest creatieve Tamago ooit, een heerlijke royal King krab en zelfs een simpele Créme Brulée werd een smaaksensatie!
Meer dan 12 wijnen en champagnes per glas beschikbaar tegen hele nette prijzen, in een mooie ambiance!

ONO heeft sinds deze maand nieuw management en dat is te proeven/te merken: ONO is op haar weg terug om weer het beste Japanse restaurant van Rotterdam te worden!
Wij komen hier met plezier snel terug!
Nika A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Na lange tijd niet meer bij Ono te zijn geweest was vandaag een verrassing! Heerlijk gegeten, kaart heeft naast Sushi ook gerechten met Franse invloed en dat is wel zo lekker! Kan de eend van harte aanbevelen, maar ook de sushi maki rollen en kingkrab poot waren verrukkelijk! Leuke nieuwe kok met veel ervaring, dat kan alleen nóg maar beter worden. Zou het zeker aanbevelen en kom snel terug zelf!