Ono Japanese Fusion Dining

9,3

Jouw recensie over het restaurant Ono Japanese Fusion Dining

Sovat N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Voor het eerst hier komen eten. Erg goed en zeer mooi gepresenteerd. Het was lekker druk en er hing een ontspannen sfeer. Prijs wat hoger dan een doorsnee Japans restaurant maar zeker de moeite waard! Zeker een aanrader en we komen zeker vaker terug.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Zondagavond heerlijk gegeten. Zeer leuke en aangename sfeer. De sushi is echt ontzettend goed en creatieve smaakcombinaties. Sashimi van top kwaliteit met heerlijke verse wasabi erbij. Dessert zag er uit als een kunstwerk. Zeker een aanrader om vaker te komen.
Fatih M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Samen met me vrouw vaak komen eten hier. Is altijd heel lekker en helpen je heel goed. Rekening mee houden voor moslim doen ze ook. Mensen zijn heel aardig. Wij komen elke keer terug en ziet er mooi uit ook met kerst. Tot snel Fatih
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Na jaren weer eens Ono geprobeerd. Bij binnenkomst merkte we al snel dat hier een hoop was veranderd. Onze jassen werden keurig aangenomen en werden naar tafel begeleid. Wat een verademing was was dat ze de banken zonder rugleuning hebben vervangen door heerlijke stoelen, dikke plus. Eenmaal aan tafel kregen we direct verschillende hapjes van het huis, erg leuk en lekker! We waren kritisch omdat we in het verleden altijd goed hadden gegeten bij Ono maar de nieuwe eigenaar heeft zijn zaakjes goed op orde. Fantastische gerechten bereid met hoogstaande producten van topkwaliteit. Een wijnkaart waar je U tegen zegt maar met normale prijzen. Ook bij de koffie kregen we een heerlijk huisgemaakte tonkabonen cake, chocolade truffel met zeezout en sinaasappel en een krokante amandel dop. Wij zijn erg blij dat Ono deze metamorfose heeft gehad met een gedreven eigenaar. Houd ditbast en jullie hebben er een nieuwe vaste gast bij!
Joey S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Voor de tweede keer komen eten en zoals de eerste keer was het super lekker. Het restaurant zag er erg gezellig uit met de kerstversiering. Een heerlijke amuse van gerookte paprika om mee te beginnen was erg leuk en smaakvol. De gerechten zien er heel mooi uit. Zeker om vaker terug te komen.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Op aanraden van velen, gereserveerd bij Ono. Het is een beleving met een mooie presentatie van de gerechten. De Sushi's zijn erg goed, echter de warme gerechten vonden wij een beetje flauw in de smaken. Je betaald veel voor de gerechten, ontvangst was erg goed echter het afscheid minder, we moesten zelf de jassen uit de garderobe halen en we kregen niet eens een tot ziens. De muziek stond erg zacht waardoor je het idee had dat het tafeltje naast je letterlijk de gesprekken kon volgen.
Huibert V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Voor een restaurant in deze projsklasse zou de bediening war professioneler mogen zijn. Prijs kwaliteit is te hoog.
Patricia M.
Prima gegeten!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heel lekker gegeten. Gezellige zaak met kundig en behulpzaam personeel die niet opdringerig of gemaakt overkomen. Gerechten worden met grote zorg bereid dat proef en zie je. Crème brulee een van de beste die ik tot nu toe heb gehad. Wijnkaart zeer gevarieerd en uitgebreid. Place to be voor ons. Ga zo door!
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Lekker gegeten. Professioneel personeel en erg behulpzaam. Ongewoon maar plezierig verrassend dat we bij binnenkomst een drietal amuses van het huis kregen en huisgemaakte bonbons bij de koffie. Gerechten van hoge kwaliteit met oog voor detail. Prijzen zeer schappelijk en uitgebreide wijnkaart. Tevens mooie wijnen per glas te bestellen. Absoluut een reden om hier vaker terug te komen.
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Super zorgzame bediening.
Jan Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Verrukkelijk gegeten. Een ware lust voor het oog. Alles heerlijk vers en van sublieme top kwaliteit. Voor ons wel de beste Japans Fusion restaurant van Rotterdam. Wij gaan zeker nog vaker hier vertoeven. De huisgemaakte bonbons waren een voortreffelijke afsluiter van een geweldige avond.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Echt heerlijk gegeten, ik denk niet dat er betere sushi te krijgen is in omgeving Rotterdam dan hier. Bijzondere smaakcombinaties en ook nog eens schitterende presentatie. Goede service, wij hadden behoefte aan iets meer uitleg deze was goed maar had iets uitgebreider gekund. Maar ik kom zeker een keer terug
Nico .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten!
Elk gerecht ziet er uit als een plaatje. Erg mooi.
Personeel neemt de tijd om alles uit te leggen en is niet opdringerig.
Komen zeker terug.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Heerlijke en mooie gerechten, ruime keuze. Goede, kundige en zeer vriendelijke bediening. Ruimte mooi en modern ingericht.
Dagmar T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Zaterdagavond zeer lekker gegeten. De zaak zat helemaal vol en dat is te begrijpen. Prachtig versiert in kerstsferen erg romantisch. We hadden verschillende maki rollen die op kunstige wijze en aparte borden werden geserveerd. De gerechten zijn super smaakvol en niet eens zo duur. Een aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk en verrassend lekker gegeten! Bijzondere fusion cocktail vooraf. Mooi uitzicht over de binnenhaven. Wel wat tochtig nabij het raam. Veel ruimte voor een ono sushi plateau welke geserveerd werd met een rookshow van droog ijs. Bankjes helaas wel doorgezeten. Ook het dessert was bijzonder lekker.
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Echt een dikke tien. Ontzettend vriendelijk personeel. Heel goed ontvangen bij de ingang waar onze jassen werden aangenomen en bij onze tafel stond de kinderstoel ook al klaar. Het eten was echt verrukkelijk, niks te klagen. Ik kom hier 100% weer terug.
Freek K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Heerlijke avond gehad. Mijn tafelgenoten meegenomen en ook hun smaakpapillen zijn verkocht aan Ono. Een aparte maar smaakvolle amuse van rode biet met venkel, pittige kaaskrokantjes en gemarineerde komkommer was een aangename start. Gekozen voor een mix plateau de luxe en deze zag er formidabel uit. Je ziet en proeft hier de versheid in elk onderdeel. Elk gerecht werdt gepresenteerd als een klein kunstwerk. Als dessert een voortreffelijke crème brulee en een mango bar. Ook hier weer oog voor detail. En bij de koffie drie overheerlijke friandises. Een dikke 10 voor de keuken maar zeker niet te vergeten de vriendelijke en zeer charmante dame van de bediening. Een aanrader!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Zeer lekker gegeten. We hadden een plateau voor 2, maar dat was meer voor 3 personen. Je krijgt echt waar voor je geld. En de service was ook goed. Niks op aan te merken.