Oniro

Zuiderburcht 3452 Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Oniro

• Amex , MasterCard
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Oniro

C.R. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Gisteren wezen eten. Ik denk voor de vierde keer in de afgelopen twee jaar.
Het restaurant is sfeervol, maar wel een beetje donker. Stoelen zitten goed en de tafels zijn prima bemeten. Je zit niet op je buurman/vrouw gepropt.

Het eten is over het algemeen prima. Er is veel keuze en alles ziet er verzorgd uit. De saladebar is goed en de porties zijn goed bemeten. Zeker voor de prijzen die men rekent.

Toch wat puntjes ter verbetering: het vlees van de grill is wel wat te droog en er wordt met veel zout gekookt. Vooral de gyros is erg zout. Ik weet niet of dat traditioneel zo hoort, maar van mij mag het heel veel minder zout. Ik krijg er 's-nachts zweetuitbraken van en moet dan mijn bed uit om veel bij te drinken. Het is niet te bedoeling dat je van een avondje uit eten 's-nachts wakker ligt.

Over drinken gesproken. Als je water bij het eten vraagt, kun je alleen flessenwater kopen, aan en prijs van 5 euro per liter. Dit vind ik nogal aan de dure kant en totaal overbodig. Bij een goed restaurant hoort standaard een kan water op tafel te staan. Niet iedereen is dol op fris, of alcoholische dranken. Je krijgt overigens wel water als je wijn bij je eten besteldt. Waarom kan het dan wel?

Verder kan ik me wel enigzins vinden in de opmerking van Robert R. hier onder.
Als ze je niet kennen, wordt je toch iets minder hartelijk ontvangen. Bijna nonchalant.
Als je zit te eten, wordt er wel op een paar meter afstand constant naar je gekeken. Misschien om te zien of het je aan niets ontbreekt, maar het stoort toch een beetje. Mijn zoontje maakte er nog een opmerking over.

Wij komen soms zomaar ergens eten en hebben niet altijd een feestje te vieren. Dus dan willen we het ook beschaafd houden kwa besteding. Ik krijg in deze zaak toch gevoel dat je nooit genoeg besteedt naar de zin van het personeel. Beetje jammer, want voor de prijs/kwaliteit verhouding zou ik een negen willen geven.
Vanwege het gebruik van het vele zout trek ik een punt af.
Verder nog één punt aftrek voor de combinatie van: het niet kloppen van de prijzen van de toetjes met die op de kaart (kwam ik later thuis pas achter); het niet standaard serveren van water bij het eten; en het niet begeleiden van de gasten naar de uitgang. Het was gisteren redelijk rustig, dus dat had makkelijk gekunt. Het is nu net of je na het afrekenen het verder maar uitzoekt. ('ontvangst en service' en 'inrichting en sfeer' scoren daardoor nu redelijk, terwijl dat met een beetje aandacht snel naar goed zou kunnen gaan).
Nogmaals, jammer, want je wil met een voldaan gevoel de zaak uit, maar mist net dat stukje hartelijkheid wat maakt dat je sneller weer eens terug komt.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gisteren daar wezen. Ze hebben alleen aandacht voor een vaste klanten en onbekend komen ze niet langs om te vragen of alles naar wens is of lekker is terwijl ze wel naar de vaste klanten gaan en arm om ze heen slaan.Stonden we bij uitgaan om weg te gaan stond ze nog bij de deur om vaste gasten uit te laten en gedag te zeggen. wij werden totaal genegeerd nog niet eens bedankt voor je bezoek of nog een fijne avond ????????????
Martine I.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Wij komen hier regelmatig. Heerlijk Grieks eten en een gezellige sfeer. Het vlees is mals en ze hebben ook authentieke mezes. De baklava is echt een aanrader.
W S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zondag in Oniro geweest. Ter afsluiting van het familie weekeinde.
Mooi en sfeervol restaurant. Met een vriendelijk en enthousiast ontvangst. Aan tafel de ontvangst met ouzo op een soort plateau en verse tapenade met (iets te hard) brood. Erg leuke presentatie. Niet standaard het glaasje zo op tafel.
Menu ruim en rijk gevarieerd. Zeker voor ieder wat wils. Warme en koude voorgerechten. De keuze viel op een mooie hollandse garnalensalade, verse soep, coquilles op een bedje van gecaramelliseerde uien, heerlijke inktvissenringen.
Daarna een hoofdgerecht met een mix schotel van vlees en vis super vers, en ook tapas/mezes die wel heel erg ruim gesorteerd was uitgevallen, maar wel smullen. Daarbij een passende stevige rode wijn.
Dessert creme-brullé erg smaakvol.
Alles vriendelijk en attent geserveerd. Een genot om in dit mooie restaurant te gaan eten.
Gezien de hoge kwaliteit en de variatie in de gerechten is de prijs de heerlijke gerechten meer dan waard.
Zullen zeker nog eens teruggaan!!
Martine I.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat hebben we weer heerlijk gegeten. Authentieke Griekse gerechten. Heerlijk allemaal, Vol van smaak en je proeft echt de Griekse kruiden. Ook het toetje smaakte voortreffelijk, de natuurlijke smaken en geen waterig ijs.
En dan de gastvrijheid van het personeel, alsof je in Griekenland bent. En net dat beetje extra aandacht van de eigenaresse voor onze vader die 80 was geworden maken het helemaal top. Gaan zeker weer terug!!
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben hier op een zaterdagavond erg lekker gegeten met zijn tweeën.
Vooraf coquilles, als hoofdgerecht Zeebaars en Ossenhaas, en als dessert Baklava en brownie.
Smaakte allemaal heerlijk! Alles was precies goed gebakken en goed op smaak. Zeer royale porties ook en ondanks de drukte hebben we zeker niet lang hoeven wachten.

Bediening was vriendelijk en vlot. Niets op aan te merken.
Wel vonden we het restaurant behoorlijk warm, druk en rumoerig.
Nu is dat misschien logisch op een zaterdagavond, maar wel iets om rekening mee te houden. Als je ergens even rustig wilt eten, is dit niet de meest ideale plek. Als je ergens lekker wilt eten zit je hier goed!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Komen hier regelmatig. Heerlijke Griekse familiesfeer. Lekkere ouzo bij aankomst. En altijd een mooi vol bord met heerlijk eten!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Weer prima gegeten hier. Vol restaurant, maar de dorade, lams rack en spies waren van prima garing! Vriendelijk personeel en niet te opvallend interieur. Hoofdgerechten zijn voldoende, dus voor ons geen voor- of nagerecht meer.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Eten bij Oniro is lekker op zijn Grieks. Veel keuzes en heel veel vlees. Gyros smaakte goed en de mixgrill ook. Alleen jammer dat er bij de mixgrill stukjes vlees zaten die ik wat aan de droge kant vond. We zaten daarna zo vol dat we geen nagerecht hoefden. Het is een prima Griek als je van grote porties en vlees houdt.
diana1978 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Weer lekker gegeten bij Oniro. Op een normale dinsdagavond is het restaurant aardig vol. Ik verbaas m'n eigen daar steeds weer over. De menukaart is prima. Veel keuze. Goede porties. De saladebuffet is ook goed. Bediening super netjes. Dit is mijn favoriete Griek.
yesss .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heerlijk gegeten in dit mooie Griekse restaurant,Pikilia:verschillende warme en koude voorgerechtjes,tzatziki,tarama,daarna een lekkere mix grill,en als toetje een cheese-cake,service ook goed
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Weer lekker gegeten, ik heb de gevulde varkenshaas met spinazie etc. gegeten en mijn man het zelfde maar dan met kip. Nagerecht was de cheescake met een kopje koffie. Die was ook erg lekker.
CDammerman .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vanavond een geweldig heerlijke avond gehad bij Oniro. Met z'n viertjes hebben wij gekozen voor het verassingsmenu en echt ze hadden het niet beter kunnen doen. Elk gerecht was heerlijk en super verzorgd.

Nog nooit zo heerlijk gegeten!

Hulde voor de keuken en de bediening.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
ik heb samen met mijn collega`s een heerlijke avond gehad bij dit fantastische grieks restaurant in utrecht ( vleuterweide) ten gevolge van mijn afscheid van mijn werkgever na 36 jaar.
mijn dank gaat uit naar Maria en haar dochter voor de fantastische bediening en de zeer huiselijke vriendelijkheid die jullie samen met jullie personeel uitstralen. Het eten dat jullie ons hebben voorgeschoteld was volgens iedereen geweldig en zeker niet te weinig . zelfs de volgende dag zeiden ze nog dat ze vol zaten en geen papa meer konden zeggen
Nepalfan .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Op goede vrijdag met zo'n alleen uit gaan eten. Gyros, Delfi schotel en Suzuki als hoofdgerecht. Decor was wel aangenaam en we zaken aan de raamzijde, maar het eten was beduidend onder de maat. Geen herhalingsvatbaar!
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Eten is prima, goede porties en goed van smaak. De service is echter erg agressief, vooral gericht om zoveel mogelijk drankjes te verkopen. Onze glazen waren nog niet leeg of de bediening kwam alweer langs met de vraag of we een nieuw drankje wilden bestellen (en dit meerdere keren). Zelfs na aangegeven te hebben dat we niet wilden bestellen (dessert en drankjes), werd nog gepusht om toch nog een bestelling te doen.
Een aantal jaar geleden viel dit ook op, en het was jammer om te constateren dat het nog steeds het geval was. Het was gewoon bijna onbeschoft, zo agressief was het. Voorlopig geen oniro meer voor ons; helaas ondanks het lekkere eten en het mooie restaurant.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Hele gezellige sfeer, vastberaden gastvrouw, wil alles perfect. Heel veel personeel in de bediening zorgde ervoor dat je alles heel snel kreeg. Het was heel druk maar toch worden alle tafels nog even bekeken om te zoeken naar een plaatsje voor je. Heel erg lekker gegeten. We hadden lamsrack en mix grill. Geen min punten.
Pascal1978 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Erg lekker gegeten en genoeg keus. Erg vriendelijke bediening en genoeg personeel aanwezig. Voor ons is dit een van de betere Griekse restaurants.
Melanie Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Ons "home away from home" in de Vinex-wijk. Dit restaurant krijgt t voor elkaar om op een doordeweeksedag altijd een vol en gezellig restaurant te hebben. En wij snappen waarom. Regelmatig zeggen ook wij tegen elkaar "zullen we weer even naar de Griek?". Je komt midden in de gezelligheid van een Griekse familie. Ons kent ons... En dat is letterlijk zo. De vaste serveerster weet nog waar we naartoe op vakantie gingen en wat ons favoriete drankje is. Het eten heeft ons nog nooit teleurgesteld daarbij. Voorafgaand aan t eten staat er altijd een ouzo met bruscetta voor je klaar. Veel restaurants kunnen een voorbeeld nemen aan de klantvriendelijkheid van dit restaurant! Tot snel!