Oniro

Zuiderburcht 3452 Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Oniro

Linda B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Komen hier regelmatig. Heerlijke Griekse familiesfeer. Lekkere ouzo bij aankomst. En altijd een mooi vol bord met heerlijk eten!
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Weer prima gegeten hier. Vol restaurant, maar de dorade, lams rack en spies waren van prima garing! Vriendelijk personeel en niet te opvallend interieur. Hoofdgerechten zijn voldoende, dus voor ons geen voor- of nagerecht meer.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Eten bij Oniro is lekker op zijn Grieks. Veel keuzes en heel veel vlees. Gyros smaakte goed en de mixgrill ook. Alleen jammer dat er bij de mixgrill stukjes vlees zaten die ik wat aan de droge kant vond. We zaten daarna zo vol dat we geen nagerecht hoefden. Het is een prima Griek als je van grote porties en vlees houdt.
Diana1978 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Weer lekker gegeten bij Oniro. Op een normale dinsdagavond is het restaurant aardig vol. Ik verbaas m'n eigen daar steeds weer over. De menukaart is prima. Veel keuze. Goede porties. De saladebuffet is ook goed. Bediening super netjes. Dit is mijn favoriete Griek.
Yesss .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heerlijk gegeten in dit mooie Griekse restaurant,Pikilia:verschillende warme en koude voorgerechtjes,tzatziki,tarama,daarna een lekkere mix grill,en als toetje een cheese-cake,service ook goed
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Weer lekker gegeten, ik heb de gevulde varkenshaas met spinazie etc. gegeten en mijn man het zelfde maar dan met kip. Nagerecht was de cheescake met een kopje koffie. Die was ook erg lekker.
CDammerman .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vanavond een geweldig heerlijke avond gehad bij Oniro. Met z'n viertjes hebben wij gekozen voor het verassingsmenu en echt ze hadden het niet beter kunnen doen. Elk gerecht was heerlijk en super verzorgd.

Nog nooit zo heerlijk gegeten!

Hulde voor de keuken en de bediening.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
ik heb samen met mijn collega`s een heerlijke avond gehad bij dit fantastische grieks restaurant in utrecht ( vleuterweide) ten gevolge van mijn afscheid van mijn werkgever na 36 jaar.
mijn dank gaat uit naar Maria en haar dochter voor de fantastische bediening en de zeer huiselijke vriendelijkheid die jullie samen met jullie personeel uitstralen. Het eten dat jullie ons hebben voorgeschoteld was volgens iedereen geweldig en zeker niet te weinig . zelfs de volgende dag zeiden ze nog dat ze vol zaten en geen papa meer konden zeggen
Nepalfan .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Op goede vrijdag met zo'n alleen uit gaan eten. Gyros, Delfi schotel en Suzuki als hoofdgerecht. Decor was wel aangenaam en we zaken aan de raamzijde, maar het eten was beduidend onder de maat. Geen herhalingsvatbaar!
Tdh1984 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Eten is prima, goede porties en goed van smaak. De service is echter erg agressief, vooral gericht om zoveel mogelijk drankjes te verkopen. Onze glazen waren nog niet leeg of de bediening kwam alweer langs met de vraag of we een nieuw drankje wilden bestellen (en dit meerdere keren). Zelfs na aangegeven te hebben dat we niet wilden bestellen (dessert en drankjes), werd nog gepusht om toch nog een bestelling te doen.
Een aantal jaar geleden viel dit ook op, en het was jammer om te constateren dat het nog steeds het geval was. Het was gewoon bijna onbeschoft, zo agressief was het. Voorlopig geen oniro meer voor ons; helaas ondanks het lekkere eten en het mooie restaurant.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Hele gezellige sfeer, vastberaden gastvrouw, wil alles perfect. Heel veel personeel in de bediening zorgde ervoor dat je alles heel snel kreeg. Het was heel druk maar toch worden alle tafels nog even bekeken om te zoeken naar een plaatsje voor je. Heel erg lekker gegeten. We hadden lamsrack en mix grill. Geen min punten.
Pascal1978 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Erg lekker gegeten en genoeg keus. Erg vriendelijke bediening en genoeg personeel aanwezig. Voor ons is dit een van de betere Griekse restaurants.
Melanie Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Ons "home away from home" in de Vinex-wijk. Dit restaurant krijgt t voor elkaar om op een doordeweeksedag altijd een vol en gezellig restaurant te hebben. En wij snappen waarom. Regelmatig zeggen ook wij tegen elkaar "zullen we weer even naar de Griek?". Je komt midden in de gezelligheid van een Griekse familie. Ons kent ons... En dat is letterlijk zo. De vaste serveerster weet nog waar we naartoe op vakantie gingen en wat ons favoriete drankje is. Het eten heeft ons nog nooit teleurgesteld daarbij. Voorafgaand aan t eten staat er altijd een ouzo met bruscetta voor je klaar. Veel restaurants kunnen een voorbeeld nemen aan de klantvriendelijkheid van dit restaurant! Tot snel!
topski .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Blijkbaar populair Grieks restaurant, in de vorm van grote vreetschuur, al klinkt dit negatiever dan het is bedoeld. Vol bezet, op deze zondagavond. Omdat wij hier nooit waren geweest, bestelden we een variëteit aan allerlei Griekse specialiteiten, ongeveer 20 verschillende kleine schaaltjes werden opgediend. Best lekker maar het was wel een soort eenheidsworst, niet duidelijk te onderscheiden smaken.
Lekkere Griekse wijn en koffie ook prima.
De bediening door jonge meisjes was erg goed, heel attent, vriendelijk en snel.
Decor niet typisch Grieks, op wat droogbloemetjes en andere 'Griekse' details na, maar sfeer was prima.
Mies T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Afgelopen vrijdagavond na een lange werkweek hier wederom goed gegeten. Voorgerecht octopus. Deze was gestoofd. Ik had zin in gegrild. Dit was mogelijk. Top. Hoofdgerecht ossenhaas. Goed gekruid en mals. De champignonsaus vond ik overbodig hierbij. Wel mis ik de groente bij zo'n gerecht. De groentebuffet met veelal groente uit blik vind ik geen aanvulling. Vooral omdat de voor en hoofdgerechten vers bereid zijn. De gastvrouw is iedere keer weer zeer vriendelijk.
Love2Eat2 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Met z'n tweeën gegeten bij tafeltje aan het raam. Het was druk maar er was behoorlijk veel personeel. We werden snel en vriendelijk geholpen. Prima porties. We zijn hier vaker geweest en de salade bar wordt niet voldoende aangevuld. Prettige sfeer.
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Gisteravond gegeten met 6 personen. Ambiance wat je verwacht bij een Griek. Prima gegeten niet bijzonder. Ouzo met keiharde brokjes stokbrood, en geen lekkere tomaten dip. Warmhoud apparatuur voor de schotel begon enorm te roken aan tafel, netjes opgelost door te voorzien van een nieuwe..

Portie Socrates schotel naar mijn verwachting te klein in verhouding tot de Maria callas schotel, ook al scheelt dat maar 3 euro. 3x vragen om tzatziki saus bij de geleverde hoofdgerechten vind ik veel te veel. Cheesecake en de kadaifi waren lekker.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Echt een griek waar je grote porties vlees kan eten. Voor ons teveel knoflook in de gerechten.
Leuk dat "de Rob" het restaurant ok vindt, maar de uitstalling van foto's maakt het wel heel overdreven
JeanVink .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Op een zaterdagavond met mijn vrouw gegeten bij Oniro. Ik nam een vissoep vooraf en die was nogal zoutig. Als hoofdgerecht nam mijn vrouw kipfilet van de grill en ik een mix grillspecialiteit van ossenhaas en lamskotelet. Helaas was het kipfilet aan de droge kant en de ossenhaas te lang doorgebakken. De presentatie was prima en de porties erg ruim. Het saladebuffet was gevarieerd en lekker. Jammer dat het niet altijd op tijd wordt aangevuld. Omdat het erg druk was kregen we geen genoeg aandacht van de bediening. Lege glazen wachten te lang om gevuld te worden. De zaak is verder mooi en netjes ingericht. Misschien moeten we op een rustige avond terugkomen.
Ramses D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Na een zakenbespreking in Utrecht hier heerlijk gegeten. Prachtig decor, gerechten goed op smaak, zeer vriendelijke bediening die snapt wat het verschil is tussen gast en klant. Borden mooi opgemaakt. En zelfs wat feta meenemen was geen probleem. Mooie salades in het gratis salade buffet. En zelfs de glazen van geslepen glas waren mooi. Ga hier eten! Echt een aanrader! Ramses Draak