Oni

Prinsestraat 35 2513 CA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oni

Restaurant Oni in Den Haag serveert de Japanse keuken. Zij gebruiken verse ingrediënten voor al hun gerechten. Bij ONI eet je sushi, sashimi en tempura. Maar ze hebben meer. Probeer bijvoorbeeld een van de bekende bento boxen. In deze Japanse lakdozen serveren zij een combinatie van vis, vlees en groenten.

Meer informatie over restaurant Oni

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering
7,2
Kan beter
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Beste Japanner van Den Haag. Verse ingrediënten en heel veel keuze wat betreft de maki rolls.
André T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Bij aankomst werd beweerd dat er geen reservering was, maar toch mag ik de plaats zitten. Waarschijnlijk was er fout met het doorgeven. De vier gangen waren redelijk lekker maar heel klein. Redelijk teleurgesteld, ik had meer verwacht eigenlijk met hoge iens waardering. Voor de prijs die wij moeten betalen vond ik eigenlijk schandalig. Vriendelijke bediening maar had haastig en chaotisch indruk. Voor 4 gangen duurde 2 uur 20 minuten vond ik echt lang. Sfeer was ook niet gezellig, felle kleuren neon licht, het was te trendy voor mij.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het eten is elke keer dat wij daar komen een genot!
Amparo B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, we hadden de bebnto-box besteld met vlees en vis, van alles wat, heel goed verzorgd! Ik zou dit resataurant zeker aanraden, volgende keer ga ik de sushi proberen
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima goede sushi, beter dan een standaard all you can eat maar niet de top. Sfeer moet je van houden met veel rood licht. Niet perse een aanrader.
F S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
De menukaart is niet goed leesbaar. Dus, of betere verlichting of, grotere letters. Wel heel gezellige verlichting, zo als het nu is.
Mar B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Was alweer een tijd geleden. Zeker de moeite waard. Leuke bediening, super kwaliteit.
Raffaele D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We kwamen via een leuke aanbieding bij oni terecht.
We werden direct en vriendelijk geholpen. Begonnen met een kleine amuse. Vervolgens heerlijke sashimi met sushi. Als hoofdgerecht kregen we zalm en ribeye met een zeewiersalade erbij, beide gerechten smaakte heel lekker! en om het af te maken een dessert! We hebben ervan genoten en komen zeker nog een keer terug.
Zaf T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik heb hier al meerdere malen gegeten. Altijd weer een feest als ik hoer naar toe ga. Uitstekende producten en een gemoedelijke bediening. Zeker een aanrader
Furmenator .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Onlangs voor het eerst een bezoek gebracht aan Oni, een plek die al langer op het lijstje stond.
Het eten is voortreffelijk en er is meer dan genoeg keus.
Qua sfeer is het wellicht wat uitgesproken abstract. Persoonlijk vind ik dit fraai, echter is de akoestiek vrij slecht. Wanneer de zaak vol zit, is het lastig om elkaar te kunnen verstaan.
Al met al, een prima bezoek en ik zal ongetwijfeld nog eens terug gaan op een rustige avond. Aan de kassa was €100.- per persoon even schrikken, maar wel de moeite waard.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Wat een slecht restaurant! Moesten al een uur wachten op onze eerste gerecht de gyoza. De rollen en nigiri duurden nog langer. De bediening kijkt niet op of om als ze überhaupt al ergens dichtbij je tafel te bekennen zijn. Lege glazen dus.. ook het wachten op drinken duurt erg lang. De andere helft van een bepaalde rol die we hadden besteld, hebben we helaas nooit gekregen. Nadat we vroegen of die nog kwam duurde het nog een half uur en toen hebben we besloten weg te gaan. Nu 65 euro lichter en nog steeds honger!
hexje01 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Personeel super vriendelijk. Eten super lekker. Je kunt echt merken dat ze kwalitatief al heel goed inkopen, en dan de koks daar nog overheen. Dit is zo ver verheven boven welke "all you can eat" japanners dat het appels met peren vergelijken is. Niet alleen maar sushi, en ook voor mensen die ten onrechte denken dat je alleen maar vis kunt eten bij een dergelijk restaurant. Meer dan genoeg vega en andere opties. Ik ga zeker terug, zo vaak als mijn portemonnee het toelaat!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
SUPER. We komen er een paar keer per jaar. Geweldige kwaliteit! Niet goedkoop. Nu met Groupon, kon niet in het weekend. Elders is dan soms het menu zo bijgesteld, dat je denkt wat doe ik hier. Bij ONI amuse, vier perfecte gangen, grote porties, Sashimi, Sushi, kip, beef, groenten, enz. Alles weer super vers en mooi qua opmaak en comninatie! Was/is eerlijke aanbieding. We gaan terug, ook zonder Groupon.
Jan Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk en heel origineel Japans eten...sushi met coquille, truffel. Prettige bediening: attent, maar niet opdringerig en heel voorkomend ten aanzien van speciale wensen. Absolute aanrader!
Jill H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Ik had hele hoge verwachtingen van Oni (mag uiteraard ook wel voor de prijscategorie waarin Oni valt), maar vond het eerlijk gezegd niet heel bijzonder. Allereerst vond ik de service matig. De zaak zat niet vol, maar toch moesten we lang wachten op een tafel en zelf even navragen of we al konden gaan zitten. Eenmaal boven aan gekomen, zag ik dat er nog 3 vrije tafels waren (waarom hebben we dan haast 10 min. moeten wachten ?) Qua smaak vond ik het gewoon niet bijzonder genoeg, ik heb helaas betere sushi's etc. meegemaakt. Het was dan ook ok, maar voor de prijs vond ik het jammer genoeg niet bijzonder, terwijl ik er echt naar uit had gekeken. Decor is heel strak en oogt een beetje kaal/koud, het zit ook niet heel comfortabel (hele zware stoelen) en beneden banken zonder rugleuning. Kortom, jammer had oprecht op beter gehoopt!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
het eten was traditioneel uitstekend; de kaart is zo uitgebreid dat je telkens weer nieuwe juweeltjes opduikt, heerlijk. Het decor is sober en het is relaxed eten als je boven op de (zware) stoelen met rugleuningen kan zitten. De service is echter heel matig;25 minuten wachten op een japans biertje is overdreven en ook voor het afrekenen moesten we een paar keer herhalen.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Met het eten is niets mis! Daar kan ik kort over zijn. Wat ik echter een groot minpunt vind, is dat het zolang duurt voordat het eten wordt geserveerd. Ons vorige bezoek was op een donderdagavond in de vakantie en de zaak zat stampvol. Dat kon een reden hiervoor zijn, dachten we. Dus afgelopen week op een dinsdagavond teruggegaan... De zaak zat nu lang niet vol; echter het ging allemaal net zo traag. Daar helpt ook niet bij dat je op keiharde houten banken zit zonder rugleuning. Die bank deel je ook nog met de tafel achter je wat tot onhandige taferelen leidt. Het was allemaal heel oncomfortabel. Sorry, we hebben het twee keer geprobeerd maar wij gaan voortaan weer gewoon lekker naar het broertje/zusje Ono in Rotterdam.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Voor een tweede keer hebben wij hier gegeten en het was weer even goed als de vorige keer. Het is iets duurder om goede sushi te eten, maar dan krijg je ook wat. Bediening zeer vriendelijk en zeer bereidwillig om e.e.a. uit te leggen. Helaas die avond maar 2 of 3 personen in de bediening, dus was het wachten soms wel wat te lang. Een minpuntje. Een advies is om iets met het licht te doen, zodat de menukaarten beter leesbaar zijn. Voor al dat lekkers komen wij echter zeker nog een keer met onze kinderen terug!
Jerney E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Oni heeft de lekkerste sushi van den haag! Heb hier meerdere malen gegeten (wel met groupon) en het is iedere keer weer een feestje! Erg leuk om je te laten verrassen door zo'n experience! Valentijnsdag krijgt iedere dame een roos mee, super lief!
jmpb .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wij hebben 3 keer bij Oni gegeten. De kaart met verschillende Japanse gerechtjes en sushi is uitgebreid, waardoor wij ons elke keer weer prima vermaken. De sushi smaakt altijd vers, evenals de warme gerechten. De service verschilt: de eerste keer prima geholpen, de tweede en derde keer moesten we lang wachten op onze drankjes en het eten. Toen we wilden bijbestellen, duurde het dusdanig lang voordat er iemand naar onze tafel kwam, dat we inmiddels al geen trek meer hadden. Het restaurant is leuk ingericht, echter is het storend dat je aan een tafeltje op een bankje zit zonder rugleuning. Dit is erg oncomfortabel als je er 2 - 3 uur zit.