Oni

Prinsestraat 35 2513 CA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oni

Restaurant Oni in Den Haag serveert de Japanse keuken. Zij gebruiken verse ingrediënten voor al hun gerechten. Bij ONI eet je sushi, sashimi en tempura. Maar ze hebben meer. Probeer bijvoorbeeld een van de bekende bento boxen. In deze Japanse lakdozen serveren zij een combinatie van vis, vlees en groenten.

Meer informatie over restaurant Oni

• : Torengarage aan de Torenstraat

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning
6,7
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Oni

Petra H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Wie genoeg heeft van het All You Can Eat concept, maar de Japanse keuken eens echt wil proeven, moet hier eens gaan eten. Een werkelijke verrassing voor je smaakpapillen.
Berry D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Behulpzaam personeel, lekker eten en prijs kwaliteitsverhouding naar verwachting. Er was wat verwarring tijdens het op tafel zetten van de bestelde gerechten. Hierdoor was er een gerecht wat niet besteld was. Deze is overigens niet in rekening gebracht, dus gewoon goed opgelost. Het bestelde was meer dan genoeg, daardoor hebben we zelfs nog was sushi meegenomen. Anders was het teveel naast de warme gerechten die ook erg lekker waren.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten, zoals gebruikelijk. Bediening in tegenstelling tot eerdere keren bijzonder traag. We wilden nog wat bijstellen aan het eind, nadat ook al een gerecht niet was gebracht, maar dat duurde zo lang dat we besloten hebben af te rekenen.
Hopelijk volgende keer beter want het eten is formidabel!
adriana A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het is nog wel onze lieveling Japans restaurant in Den Haag. Maar bij onze laatste bezoek in Februari 2018, hebben we heel slecht bediening gehad die niet in verhouding staat voor de kwaliteit van Oni.
Gus G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens bij Oni gegeten omdat we daar vroeger wel eens eten. Helaas wordt het vrij snel duidelijk dat van het oude Oni niet veel over is. Het begint al bij binnenkomst: na geen ontvangst bij de deur maar door de zaak naar binnen gelopen. We hadden gereserveerd voor 2 maar het was niet duidelijk of onze reservering daadwerkelijk was aangekomen. Zoek maar een tafeltje uit... Vloer en meubilair behoorlijk afgeleefd. Het bestellen duurt al lang, maar staat in het niets tot de tijd die je daadwerkelijk moet wachten op je gerechten. Na 1 uur hadden we welgeteld 1 schaaltje zeewiersalade en ieder een drankje gekregen. De tafel naast ons die blijkbaar goed bevriend was met het personeel kwam 1 uur later dan wij binnen en na 15 minuten stond hun hele tafel vol met gerechten. Toen hun tafel uitgeserveerd was konden de rest van de gasten misschien weer wat verwachten. Uiteindelijk na 2.5 uur alles gekregen wat we hadden besteld; wat niet bijster veel was en waarbij ook nog een gerecht was vergeten. Direct maar om de rekening gevraagd maar toen onze serveerster 15 minuten later nog glazen stond te poetsen maar zelf naar beneden gegaan om af te rekenen. Ten slotte nog een gepeperde rekening die niet in verhouding stond tot de avond. Jammer...
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gereserveerd, het was echter niet druk. Waarschijnlijk andere bezetting als even geleden. Moesten er lang wachten, ook nadat we ze gevraagd hadden te komen. Een serveerster kende enkele klanten waarbij ze uitgebreid vakantieverhalen mee uitwisselde, terwijl collegae doorwerkten. Zeer slechte service, zijn ook opgestapt, nadat ze ons lieten zitten. Hebben het ook gemeld. Waren tot nu toe altijd tevreden, maar dit was de laatste keer.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, veel keus mooie strakke zaak!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wat een mooie strakke zaak, uitgebreide kaart,veel keus hoogwaardig kwaliteit van het eten! Aanrader!!! Lieve bediening snel geholpen.
wennen G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
originele inrichting, ik zou wel iets Japans aan de kale muren doen. Eten was heerlijk.
Jasper J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Op Zondag 4 maart uit eten geweest bij Oni. We spraken altijd met veel lof over Oni met familie, dus hebben we ze dit keer mee genomen. Helaas kwamen we er al snel achter dat de service niet zoals we gewend waren. Ik denk dat er een nieuw meisje werkte? We hadden een fles wijn besteld bij ons eten, maar deze waren ze VERGETEN. Terwijl het eten al koud aan het worden was...! Daarnaast was er een gerecht niet aangekomen, dus wij vroegen waar die bleef waarop het meisje antwoordde: "Ik zal het na vragen aan de keuken". een kwartier later was ze spoorloos verdwenen en hebben wij er niks meer over gehoord. Dus toen hadden we het aan iemand anders moeten vragen weer, en toen pas kwam het in orde. Natuurlijk was het andere eten allang op en de wijn ook. Erg jammer..! Hopelijk kan dit in de toekomst beter, want het eten is nog steeds erg lekker.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Fantastische sushi gegeten. Qua inrichting en sfeer vind ik het niet gezellig. Het past niet bij de kwaliteit van eten die wordt geserveerd. Maar dat maakt het eten niet minder lekker.
Talia Y.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Beste sushi in Den Haag! De creamy spicy Sint Jacobsschelp en de tofu met hetzelfde pittige sausje zijn heerlijk. Het is wellicht iets prijziger dan de all you can eat sushi maar dat is het wat mij betreft echt waard!
Marjan O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het eten is met veel aandacht bereid. De maki rollen zijn echte smaakbommetjes, heerlijk.
Onno N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Slechte bediening! gemiddelde prijs van 38,00 ga je echt niet halen want met 3 tot 4 kleine gerechten zit je al gauw met een wijntje op 60,00 per persoon en dat is het echt niet waard! 20 minuten gewacht op drankjes met excuses want " het was nogal druk aan de bar" nou ik heb de bar gezien en daar was het heel rustig. ook gerechten kwamen pas na een uur en twee gerechten werden vergeten met wederom excuus. Wel gratis koffie aangeboden gekregen maar die hebben we afgeslagen omdat ik wel eerst even 255,00 mocht afrekenen voordat ze met ons wilde praten over de slechte service
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
kwaliteit eten zeer goed. service slecht. vergaten drinken te brengen. vergaten bestellingen door te geven. vergaten soja saus te brengen. moesten een uur wachten op het eerste gerecht. een half uur op drinken En dat terwijl het echt niet zo druk was. Heel jammer allemaal. voor de prijs die je betaald is het het niet waard.
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Sushi was prima. “Pizza” tonijn (staat niet op de kaart) was heel erg lekker! Bediening was goed. Akoestiek is slecht, achter ons zat een groepje af en toe keihard te lachen en toen konden wij elkaar niet meer verstaan. Houten bankjes lijkt leuk te staan maar zit eigenlijk heel slecht.
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vanavond wederom genoten van een diner bij Oni, al meer dan tien jaar onze favoriet. Kwaliteit van de gerechten is natuurlijk belangrijk maar het gevoel hebben dat je welkom bent ook en op dat punt gaat het bij de laatste twee bezoekjes mis. Lang wachten, tafels die na ons binnen komen worden eerder geholpen. Een vriendelijk verzoek om de bestelling op te mogen geven valt verkeer. Dus tweede glas wijn volgt als we vrijwel klaar zijn, zo ook de (vergeten) saus voor de Tempura. Geen verontschuldiging en bij vertrek geen groet, hoofd afgewend bij openen deur. We gaan op zoek naar een alternatief, zoals gezegd, uit eten gaan gaat tenslotte om een het hebben van een fijne avond...
Krishen L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben sushi gegeten en de smaken waren verrassend. En dat was echt goed! Wij werden er helemaal stil van, want van het eten moet je genieten. Prijs is hoger dan een all you can eat, maar het is het meer dan waard!
John D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten in een gezellig restaurant met aardige bediening. Alleen de verlichting boven de eettafel in het verhoogde gedeelte vond ik matig tot slecht waardoor het lezen van de kaart moeizaam ging
Alfred F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het eten was erg lekker, men had niet alles wat op de kaart staat op voorraad. De bediening was niet erg betrokken en niet vlug in de bediening. Wij kregen een gerecht die wij niet besteld hadden.