Oni

Prinsestraat 35 2513 CA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oni

Restaurant Oni in Den Haag serveert de Japanse keuken. Zij gebruiken verse ingrediënten voor al hun gerechten. Bij ONI eet je sushi, sashimi en tempura. Maar ze hebben meer. Probeer bijvoorbeeld een van de bekende bento boxen. In deze Japanse lakdozen serveren zij een combinatie van vis, vlees en groenten.

Meer informatie over restaurant Oni

• : Torengarage aan de Torenstraat

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning
7,2

Jouw recensie over het restaurant Oni

Anupma B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Ik schrok van de prijs maar was t wel waard... eens in de zoveel tijd optimaal genieten
C V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Uitstekend eten, verfijnde smaken. Daar betaal je ook wat meer voor maar zeker de moeite waard.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Zoals gewend bij Oni, altijd lekker eten in een fijne ambiance!
Mellow .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk 4 gangen verrassingsmenu gegeten! Alles vers en goed op smaak. Enige minpuntje vonden wij de inrichting: het roze/rode licht en strakke meubilair doet wat ongezellig aan, en het was veel te koud binnen. De airco voel je langs je nek trekken en die kon helaas niet lager of minder koud.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We zaten 2 1/2 uur totaal in het restaurant, en in dat tijdsbestek kregen we drie sushis en een gerecht. Blijkbaar hadden ze niet genoeg kaarten en duurde ook ontzettend lang voordat je opgemerkt werd door de ober. Die deed alsof alles echt on peak efficiency verliep, en zelfs als we om ons eten vroegen durfde hij te beweren dat het 'op dit moment vers voor u bereid' wordt. De chef personeel annuleerde gelukkig een aantal orders van de rekening om het goed te maken, maar zo snel komen we hier niet meer terug. Erg jammer
Wytske B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We hadden een driegangenmenu besteld. Na 2 gangen kregen we de kaart met nagerechten. We dachten dat dat de derde gang zou zijn. Bij de rekening schetste het onze verbazing dat de toetjes apart op de rekening stonden. Ze waren gewoon de derde gang vergeten. Ze waren wel professioneel en hebben de toetjes dan op de rekening in mindering gebracht. Het eten is erg goed. De entourage is gehorig. De bediening is vriendelijk maar het is rommelig.
Paulina M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het was inderdaad druk, maar de bediening was echt te gehaast. We hebben een paar uur gezeten alleen aan het begin wat drinken kunnen bestellen niemand die komt vragen of alles naar wens wa. Het eten was absoluut lekker en highlight van ons bezoek.
Ling H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We hebben met een groep hier gegeten. Het duurde ruim 40 minuten nadat we besteld hadden dat het eten kwam. Eén van ons kreeg haar eten veel later omdat er iets mis was gegaan bij de bestelling doorgeven aan de keuken, waardoor diegene nog een kwartier langer moest wachten. Het eten smaakte redelijk goed. Biefstuk was te taai. Dat was een afknapper.
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Vriendelijke en goede bediening
NL P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima restaurant, met aandacht gemaakte gerechten, heerlijke sushi. Strakke minimalistische inichting. Een verademing tov alle “McSushi’s”. Aanrader! En ja, in een serieus restaurant betaal je wat meer. Een bezoek zeker waard.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Na een jaartje weer eens bij Oni geweest. Onze vertrouwde gerechten waren zeker het wachten waard, enkele nieuwe probeersels vielen wat minder. De kwaliteit van het eten is altijd hoog en met voldoende oog voor detail, al miste de oestersaus op de maguro pizza.
Er mist nog wat beleving in de bediening, de bediening was vriendelijk en correct, maar niemand bij de deur en een rond rennende manager maken het geheel wat paniekerig.
Overal gezien een super leuke ervaring altijd, maar met wat eenvoudige aanpassingen een geweldige ervaring. ????????
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Super lekker eten
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Afgelopen zaterdag absurd behandeld door Oni. Uiteindelijk twee uur en drie kwartier moeten wachten op uiteindelijk de helft van de bestelling. Één gratis drankje als compensatie en voortdurend zeggen dat ze met ons eten bezig waren. Aan het eind van de avond toen we er genoeg van hadden en zijn weggegaan zonder te wachten op de gerechten die we nog moesten krijgen (wel betaald natuurlijk), kwam de aap aan de mouw. Er stonden maar 2(!!) mensen in de keuken, voor een volle tent. Dit vertelden ze ons natuurlijk pas als excuusje toen we eindelijk weggingen, en niet de 2x ervoor toen ik er naar vroeg.
Als er mensen afzeggen en de keuken onderbemand is, meldt dat even voordat gasten gaan zitten.
Toen wij al meer dan een uur aan het wachten waren op ons eerste gerecht en een gratis drankje aangeboden kregen, werden er nog gewoon gasten binnengelaten terwijl ze wisten dat de keuken zover achterliep. Lekker drankjes blijven verkopen en proberen zoveel mogelijk geld te verdienen, zonder na te denken over de klant.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Erg kale ruimte, en de prijs die je betaald voor wat je krijgt is niet i verhouding.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Gewoon goed, echt lekker zitten eten.
Arthur G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Het eten was prima, behalve de ramen salade welke niks met Japan te maken heeft. Moet het toch weten wanneer ik 15 keer in Japan ben geweest. Toppunt van de avond was het weigeren van nieuwe stokjes toen ik erom vroeg. Na halverwege het diner 110 euro te hebben betaald (weggelopen omdat stokjes a 0,05 euro werden geweigerd) toch enigszins teleurgesteld. Eten ok, service shit....
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Wie genoeg heeft van het All You Can Eat concept, maar de Japanse keuken eens echt wil proeven, moet hier eens gaan eten. Een werkelijke verrassing voor je smaakpapillen.
Berry D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Behulpzaam personeel, lekker eten en prijs kwaliteitsverhouding naar verwachting. Er was wat verwarring tijdens het op tafel zetten van de bestelde gerechten. Hierdoor was er een gerecht wat niet besteld was. Deze is overigens niet in rekening gebracht, dus gewoon goed opgelost. Het bestelde was meer dan genoeg, daardoor hebben we zelfs nog was sushi meegenomen. Anders was het teveel naast de warme gerechten die ook erg lekker waren.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten, zoals gebruikelijk. Bediening in tegenstelling tot eerdere keren bijzonder traag. We wilden nog wat bijstellen aan het eind, nadat ook al een gerecht niet was gebracht, maar dat duurde zo lang dat we besloten hebben af te rekenen.
Hopelijk volgende keer beter want het eten is formidabel!
adriana A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het is nog wel onze lieveling Japans restaurant in Den Haag. Maar bij onze laatste bezoek in Februari 2018, hebben we heel slecht bediening gehad die niet in verhouding staat voor de kwaliteit van Oni.