Oni

Prinsestraat 35 2513 CA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oni

Restaurant Oni in Den Haag serveert de Japanse keuken. Zij gebruiken verse ingrediënten voor al hun gerechten. Bij ONI eet je sushi, sashimi en tempura. Maar ze hebben meer. Probeer bijvoorbeeld een van de bekende bento boxen. In deze Japanse lakdozen serveren zij een combinatie van vis, vlees en groenten.

Meer informatie over restaurant Oni

6,7
Kan beter
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Oni is geweldig, het eten is er vaak zeer goed. Alleen in de weekenden, als het wat drukker is, is het lang wachten en een hoop slordigheden van rommelig en onervaren personeel.
Wij gaan daarom meestal doordeweeks en wanneer een van de eigenaren aanwezig zijn.
Rebecca H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Van de week weer geweest om te eten. Het eten was wederom heerlijk! Nieuwe gerechten geprobeerd en het smaakte goed!
De bediening was voor de zoveelste keer wel matig. Geen ontvangst bij de deur, duurde erg lang voordat ze bij ons kwamen voor de bestelling, vervolgens duurde het lang voordat de gerechten op tafel stonden, gerechten werden vergeten en vervolgens duurde de koffie/thee duurde erg lang. Dit alles terwijl het zeker niet druk was.
Helaas hebben wij deze ervaring wel vaker gehad bij Oni, wat erg jammer is aangezien het eten top is!
De houten banken mogen ook naar mijn mening vervangen worden, als je hier een avondje op zit heb je geen rug meer over, + dat het niet eens lekker zit.
Vrolijk R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Na een half jaar weg gebleven weer een keer naar ons favoriete japanse restaurant. Over de kwaliteit en presentatie van de gerechten niets anders dan lof, maar de gastvrijheid laat veel te wensen over.. Bij binnenkomst word je al niet echt welkom geheten, dan duurt het vervolgens ruim 30 min voordat je je drankje krijgt en dan krijg je vervolgens je amuse, voor- tussen en hoofdgerecht incl soep tegelijk op tafel gezet, waardoor je niet alles meer warm kan eten ivm de tijd, ongelooflijk wat zonde van zo'n mooie zaak, ons idee is ook dat ze er niet veel zijn meer in hebben, erg jammer maar voor deze bedragen verwacht je een gezellig avondje uit en niet deze ervaring. voorlopig zijn wij er dus helaas klaar mee.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij waren hier al een tijdje niet geweest, maar het is echt de moeite waard! De sushi zijn heel erg lekker en verfijnd, met heerlijke en verse ingrediënten. De bediening is snel. De sfeer vind ik wat steriel, boven zit je op prettige stiekem maar beneden staan harde houten banken zonder rugleuning.
IreneM .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Eindelijk bij Oni wezen eten. Heerlijk!. De inrichting is niet mijn stijl en de banken zijn vreselijk om op te zitten, maar het eten is subliem.
Hoewel er duidelijk wat mis was gegaan met onze reservering werd dat goed opgelost. De sushi is zoals ik het ken vanuit Japan. De juiste rijst en de juiste verhouding van rijst en vis. Perfecte kwaliteit verse vis en wat is toro tonijn vreselijk lekker! Hotategai was uitstekend klaargemaakt. Allerte en vriendelijke bediening. Er mag alleen wat meer aandacht gegeven worden aan de ontvangst. Wij hebben best wel even bij de kapstok gestaan voordat we gezien werden. Dit zagen we ook bij andere gasten. Maar dat was dan ook het enige minpunt van de ervaring. Hier komen wij vaker
De tafel van Paul M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Fikse tegenvaller eerlijk gezegd. Gereserveerd om 19:00 op vrijdagavond. Geen ontvangst, geen drankje (pas na herhaalde verzoeken) om 20:30 kwam de eerste Sushi op tafel en daar hebben we dus 5 kwartier op gewacht. Bord werd neergezet zonder toelichting of de vraag of we nog wat wilden drinken. Personeel werkt langs elkaar heen, ziet dus niet dat je glas al 15 minuten leeg is maar moeten wel constant brommertjes bevoorraaden van thuisbezorgd.nl. Wij aten dus lekkere sushi zonder drankjes...Kortom: slechte bediening, harde banken en ook een matige ambiance. Ik vroeg na de eerste gang om de rekening want de ober was de drankjes vergeten en ik zei: 'het duurt me te lang dus we gaan weg ergens anders eten.' Hier kwam ook geen reactie op behalve de vraag of ik wilde pinnen..We zijn ergens anders op zoek gegaan naar eten en normale bediening. Toch nog even positief: De sushi was heel goed, de rest eerlijk gezegd teleurstellend en voor ons nu een no-go geworden.
Niels T.
Het eten was heerlijk. Echter 5 kwartier wachten op een maaltijd verpest de sfeer wel enigszins. Personeel dat geen Nederlands spreekt, de tafel die afgeruimd wordt terwijl we nog niet gegeten hadden, drankjes die vergeten worden.
Het leek er sterk op dat ze het ook iets te druk hadden met bestellingen die per foodora bezorger de deur uit gingen. Dan lijkt mij dat je als restaurant de verkeerde keuzes maakt.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Strakke rustgevende inrichting, vriendelijke bediening en heerlijk eten. We komen hier vaker en iedere keer opnieuw beleven we een gezellige, ontspannen avond met hele lekkere, authentieke gerechten. Nog nergens een betere plek gevonden om Japans te eten.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Gereserveerd voor de Restaurantweek. Niks mis met de prijs dus. En het goede nieuws? Het eten is werkelijk prima! Daarvoor kan je zeker naar Oni gaan. Maar dan de minpunten. Redelijk lange wachttijd. Rumoerig. Een soort new-age-muziek die te hard staat want zelfs de bediening kan er niet bovenuit komen om uit te leggen wat we gaan eten, soms vergeten ze dat helemaal en zetten gewoon het hoofdgerecht op tafel neer. Rommelig. De bar staat de hele avond vol met "nieuw" eten en "oude" borden en dat staat erg rommelig. En tenslotte de verlichting, die het midden houdt tussen rood en roze. Wel trendy maar niet echt mooi of zelfs effectief. Al met al een dikke 9 voor het eten en een magere 7 voor de bediening en het decor. Misschien zelfs wel minder dan een 7........
Ta V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het eten was echt heerlijk. De wachttijd voor zowel het bestellen van een eerste drankje als het bestelde eten duurde erg lang. Het bestelde eten duurde twee maal een uur.
Aty K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Zalig gegeten. Helaas hele slechte service. We hadden een Reservering om 19 uur, tafel was pas om 20 uur beschikbaar. Vervolgens werden we maar niet geholpen. Duurde heel lang voordat we iets te drinken of eten kregen. Echt heel jammer.
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Kom hier al jaren, de kwaliteit is elke keer weer TOP. Elk gerecht zeer smaakvol, dus niet alleen sushi eten.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Oni blijft voor ons een van de lekkerste plekjes voor sushi in Den Haag! Bij elke hap sluit ik mijn ogen en laat ik het pallet aan smaken mij meenemen op een culinaire reis.
M.R. V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het eten was heerlijk, maar aan de dure kant. Het was erg druk en het personeel kon die drukte niet aan: er werd niet genoeg aandacht aan de gasten besteed, geen nieuw drinken en het eten duurde erg lang. De sfeer in het restaurant is kil en kaal.
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Beste Japanner van Den Haag. Verse ingrediënten en heel veel keuze wat betreft de maki rolls.
André T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Bij aankomst werd beweerd dat er geen reservering was, maar toch mag ik de plaats zitten. Waarschijnlijk was er fout met het doorgeven. De vier gangen waren redelijk lekker maar heel klein. Redelijk teleurgesteld, ik had meer verwacht eigenlijk met hoge iens waardering. Voor de prijs die wij moeten betalen vond ik eigenlijk schandalig. Vriendelijke bediening maar had haastig en chaotisch indruk. Voor 4 gangen duurde 2 uur 20 minuten vond ik echt lang. Sfeer was ook niet gezellig, felle kleuren neon licht, het was te trendy voor mij.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het eten is elke keer dat wij daar komen een genot!
Amparo B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, we hadden de bebnto-box besteld met vlees en vis, van alles wat, heel goed verzorgd! Ik zou dit resataurant zeker aanraden, volgende keer ga ik de sushi proberen
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima goede sushi, beter dan een standaard all you can eat maar niet de top. Sfeer moet je van houden met veel rood licht. Niet perse een aanrader.
F S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
De menukaart is niet goed leesbaar. Dus, of betere verlichting of, grotere letters. Wel heel gezellige verlichting, zo als het nu is.
Mar B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Was alweer een tijd geleden. Zeker de moeite waard. Leuke bediening, super kwaliteit.