Oni

Prinsestraat 35 2513 CA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oni

Restaurant Oni in Den Haag serveert de Japanse keuken. Zij gebruiken verse ingrediënten voor al hun gerechten. Bij ONI eet je sushi, sashimi en tempura. Maar ze hebben meer. Probeer bijvoorbeeld een van de bekende bento boxen. In deze Japanse lakdozen serveren zij een combinatie van vis, vlees en groenten.

Meer informatie over restaurant Oni

• : Torengarage aan de Torenstraat

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering
6,4
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Oni

Onno N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Slechte bediening! gemiddelde prijs van 38,00 ga je echt niet halen want met 3 tot 4 kleine gerechten zit je al gauw met een wijntje op 60,00 per persoon en dat is het echt niet waard! 20 minuten gewacht op drankjes met excuses want " het was nogal druk aan de bar" nou ik heb de bar gezien en daar was het heel rustig. ook gerechten kwamen pas na een uur en twee gerechten werden vergeten met wederom excuus. Wel gratis koffie aangeboden gekregen maar die hebben we afgeslagen omdat ik wel eerst even 255,00 mocht afrekenen voordat ze met ons wilde praten over de slechte service
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
kwaliteit eten zeer goed. service slecht. vergaten drinken te brengen. vergaten bestellingen door te geven. vergaten soja saus te brengen. moesten een uur wachten op het eerste gerecht. een half uur op drinken En dat terwijl het echt niet zo druk was. Heel jammer allemaal. voor de prijs die je betaald is het het niet waard.
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Sushi was prima. “Pizza” tonijn (staat niet op de kaart) was heel erg lekker! Bediening was goed. Akoestiek is slecht, achter ons zat een groepje af en toe keihard te lachen en toen konden wij elkaar niet meer verstaan. Houten bankjes lijkt leuk te staan maar zit eigenlijk heel slecht.
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vanavond wederom genoten van een diner bij Oni, al meer dan tien jaar onze favoriet. Kwaliteit van de gerechten is natuurlijk belangrijk maar het gevoel hebben dat je welkom bent ook en op dat punt gaat het bij de laatste twee bezoekjes mis. Lang wachten, tafels die na ons binnen komen worden eerder geholpen. Een vriendelijk verzoek om de bestelling op te mogen geven valt verkeer. Dus tweede glas wijn volgt als we vrijwel klaar zijn, zo ook de (vergeten) saus voor de Tempura. Geen verontschuldiging en bij vertrek geen groet, hoofd afgewend bij openen deur. We gaan op zoek naar een alternatief, zoals gezegd, uit eten gaan gaat tenslotte om een het hebben van een fijne avond...
Krishen L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben sushi gegeten en de smaken waren verrassend. En dat was echt goed! Wij werden er helemaal stil van, want van het eten moet je genieten. Prijs is hoger dan een all you can eat, maar het is het meer dan waard!
John D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten in een gezellig restaurant met aardige bediening. Alleen de verlichting boven de eettafel in het verhoogde gedeelte vond ik matig tot slecht waardoor het lezen van de kaart moeizaam ging
Alfred F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het eten was erg lekker, men had niet alles wat op de kaart staat op voorraad. De bediening was niet erg betrokken en niet vlug in de bediening. Wij kregen een gerecht die wij niet besteld hadden.
Franka V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten is top, wijn heerlijk en inrichting bijzonder. Personeel is vriendelijk, maar niet heel erg attent. Het duurt even voordat je de aandacht getrokken hebt. Ik ga zeker wel een keer terug.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het resaturant oogt zakelijk maar is door gebruik van hout toch sfeervol. Er is erg veel keuze uit allerlei gerechten die mooi worden opgediend. En nog belangrijker: het eten is erg lekker. Een aanrader!
Temmy T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heel gezellig restaurateur, goed bedienen en lekkere eten.
beks B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
alles goed!
Amber R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Dol op Japans eten, maar waar sashimi en sushi-gerechten in Japan typisch fast-food is, is het bij Oni absoluut niet "fast". Wij waren met 2 en hadden geen andere plannen de rest van de avond, maar een half uur wachten totdat je je eerste drankje opgenomen wordt en een uur wachten op je eten is idioot (terwijl wij gewoon een reservering hadden), zeker voor de prijs.

Het eten zelf was goed en smakelijk, de sint-jacobsschelp (coquille) was een aanrader, zelf zou ik vanwege de magere service niet opnieuw langs gaan.
pvalkier V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De gerechten zijn aardig, maar ook niets bijzonder. Maar dan de service, deze was werkelijk abominabel slecht. Meerdere verkeerde gerechten, compleet vergeten dat er nog gerechten moeten komen, veel te lang wachten, geen uitleg bij de gerechten en geen excuses waar dit wel gepast was. Wat een domper. Voor mij de eerste en laatste keer. Den Haag heeft vast beters te bieden.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Altijd weer een feest om bij Oni te eten. Was zalig allemaal
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wat een smaaksensatie! Elk gerechtje was even heerlijk! Absolute aanrader: de tonijnpizza!! Dank Oni voor de heerlijke avond!
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Was lekker. Niet heel erg druk en iets te duur als ik het vergelijk met kwaliteit andere Japanse restaurants. Bediening was prima. Vriendelijk en snel
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Oni is geweldig, het eten is er vaak zeer goed. Alleen in de weekenden, als het wat drukker is, is het lang wachten en een hoop slordigheden van rommelig en onervaren personeel.
Wij gaan daarom meestal doordeweeks en wanneer een van de eigenaren aanwezig zijn.
Rebecca H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Van de week weer geweest om te eten. Het eten was wederom heerlijk! Nieuwe gerechten geprobeerd en het smaakte goed!
De bediening was voor de zoveelste keer wel matig. Geen ontvangst bij de deur, duurde erg lang voordat ze bij ons kwamen voor de bestelling, vervolgens duurde het lang voordat de gerechten op tafel stonden, gerechten werden vergeten en vervolgens duurde de koffie/thee duurde erg lang. Dit alles terwijl het zeker niet druk was.
Helaas hebben wij deze ervaring wel vaker gehad bij Oni, wat erg jammer is aangezien het eten top is!
De houten banken mogen ook naar mijn mening vervangen worden, als je hier een avondje op zit heb je geen rug meer over, + dat het niet eens lekker zit.
Vrolijk R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Na een half jaar weg gebleven weer een keer naar ons favoriete japanse restaurant. Over de kwaliteit en presentatie van de gerechten niets anders dan lof, maar de gastvrijheid laat veel te wensen over.. Bij binnenkomst word je al niet echt welkom geheten, dan duurt het vervolgens ruim 30 min voordat je je drankje krijgt en dan krijg je vervolgens je amuse, voor- tussen en hoofdgerecht incl soep tegelijk op tafel gezet, waardoor je niet alles meer warm kan eten ivm de tijd, ongelooflijk wat zonde van zo'n mooie zaak, ons idee is ook dat ze er niet veel zijn meer in hebben, erg jammer maar voor deze bedragen verwacht je een gezellig avondje uit en niet deze ervaring. voorlopig zijn wij er dus helaas klaar mee.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij waren hier al een tijdje niet geweest, maar het is echt de moeite waard! De sushi zijn heel erg lekker en verfijnd, met heerlijke en verse ingrediënten. De bediening is snel. De sfeer vind ik wat steriel, boven zit je op prettige stiekem maar beneden staan harde houten banken zonder rugleuning.