Oni

Prinsestraat 35 2513 CA Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Oni

Restaurant Oni in Den Haag serveert de Japanse keuken. Zij gebruiken verse ingrediënten voor al hun gerechten. Bij ONI eet je sushi, sashimi en tempura. Maar ze hebben meer. Probeer bijvoorbeeld een van de bekende bento boxen. In deze Japanse lakdozen serveren zij een combinatie van vis, vlees en groenten.

Meer informatie over restaurant Oni

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering
F S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
De menukaart is niet goed leesbaar. Dus, of betere verlichting of, grotere letters. Wel heel gezellige verlichting, zo als het nu is.
Mar B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Was alweer een tijd geleden. Zeker de moeite waard. Leuke bediening, super kwaliteit.
Raffaele D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We kwamen via een leuke aanbieding bij oni terecht.
We werden direct en vriendelijk geholpen. Begonnen met een kleine amuse. Vervolgens heerlijke sashimi met sushi. Als hoofdgerecht kregen we zalm en ribeye met een zeewiersalade erbij, beide gerechten smaakte heel lekker! en om het af te maken een dessert! We hebben ervan genoten en komen zeker nog een keer terug.
Zaf T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik heb hier al meerdere malen gegeten. Altijd weer een feest als ik hoer naar toe ga. Uitstekende producten en een gemoedelijke bediening. Zeker een aanrader
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Wat een slecht restaurant! Moesten al een uur wachten op onze eerste gerecht de gyoza. De rollen en nigiri duurden nog langer. De bediening kijkt niet op of om als ze überhaupt al ergens dichtbij je tafel te bekennen zijn. Lege glazen dus.. ook het wachten op drinken duurt erg lang. De andere helft van een bepaalde rol die we hadden besteld, hebben we helaas nooit gekregen. Nadat we vroegen of die nog kwam duurde het nog een half uur en toen hebben we besloten weg te gaan. Nu 65 euro lichter en nog steeds honger!
Hexje01 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Personeel super vriendelijk. Eten super lekker. Je kunt echt merken dat ze kwalitatief al heel goed inkopen, en dan de koks daar nog overheen. Dit is zo ver verheven boven welke "all you can eat" japanners dat het appels met peren vergelijken is. Niet alleen maar sushi, en ook voor mensen die ten onrechte denken dat je alleen maar vis kunt eten bij een dergelijk restaurant. Meer dan genoeg vega en andere opties. Ik ga zeker terug, zo vaak als mijn portemonnee het toelaat!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
SUPER. We komen er een paar keer per jaar. Geweldige kwaliteit! Niet goedkoop. Nu met Groupon, kon niet in het weekend. Elders is dan soms het menu zo bijgesteld, dat je denkt wat doe ik hier. Bij ONI amuse, vier perfecte gangen, grote porties, Sashimi, Sushi, kip, beef, groenten, enz. Alles weer super vers en mooi qua opmaak en comninatie! Was/is eerlijke aanbieding. We gaan terug, ook zonder Groupon.
Jan Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk en heel origineel Japans eten...sushi met coquille, truffel. Prettige bediening: attent, maar niet opdringerig en heel voorkomend ten aanzien van speciale wensen. Absolute aanrader!
Jill H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Ik had hele hoge verwachtingen van Oni (mag uiteraard ook wel voor de prijscategorie waarin Oni valt), maar vond het eerlijk gezegd niet heel bijzonder. Allereerst vond ik de service matig. De zaak zat niet vol, maar toch moesten we lang wachten op een tafel en zelf even navragen of we al konden gaan zitten. Eenmaal boven aan gekomen, zag ik dat er nog 3 vrije tafels waren (waarom hebben we dan haast 10 min. moeten wachten ?) Qua smaak vond ik het gewoon niet bijzonder genoeg, ik heb helaas betere sushi's etc. meegemaakt. Het was dan ook ok, maar voor de prijs vond ik het jammer genoeg niet bijzonder, terwijl ik er echt naar uit had gekeken. Decor is heel strak en oogt een beetje kaal/koud, het zit ook niet heel comfortabel (hele zware stoelen) en beneden banken zonder rugleuning. Kortom, jammer had oprecht op beter gehoopt!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
het eten was traditioneel uitstekend; de kaart is zo uitgebreid dat je telkens weer nieuwe juweeltjes opduikt, heerlijk. Het decor is sober en het is relaxed eten als je boven op de (zware) stoelen met rugleuningen kan zitten. De service is echter heel matig;25 minuten wachten op een japans biertje is overdreven en ook voor het afrekenen moesten we een paar keer herhalen.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Met het eten is niets mis! Daar kan ik kort over zijn. Wat ik echter een groot minpunt vind, is dat het zolang duurt voordat het eten wordt geserveerd. Ons vorige bezoek was op een donderdagavond in de vakantie en de zaak zat stampvol. Dat kon een reden hiervoor zijn, dachten we. Dus afgelopen week op een dinsdagavond teruggegaan... De zaak zat nu lang niet vol; echter het ging allemaal net zo traag. Daar helpt ook niet bij dat je op keiharde houten banken zit zonder rugleuning. Die bank deel je ook nog met de tafel achter je wat tot onhandige taferelen leidt. Het was allemaal heel oncomfortabel. Sorry, we hebben het twee keer geprobeerd maar wij gaan voortaan weer gewoon lekker naar het broertje/zusje Ono in Rotterdam.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Voor een tweede keer hebben wij hier gegeten en het was weer even goed als de vorige keer. Het is iets duurder om goede sushi te eten, maar dan krijg je ook wat. Bediening zeer vriendelijk en zeer bereidwillig om e.e.a. uit te leggen. Helaas die avond maar 2 of 3 personen in de bediening, dus was het wachten soms wel wat te lang. Een minpuntje. Een advies is om iets met het licht te doen, zodat de menukaarten beter leesbaar zijn. Voor al dat lekkers komen wij echter zeker nog een keer met onze kinderen terug!
Jerney E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Oni heeft de lekkerste sushi van den haag! Heb hier meerdere malen gegeten (wel met groupon) en het is iedere keer weer een feestje! Erg leuk om je te laten verrassen door zo'n experience! Valentijnsdag krijgt iedere dame een roos mee, super lief!
Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wij hebben 3 keer bij Oni gegeten. De kaart met verschillende Japanse gerechtjes en sushi is uitgebreid, waardoor wij ons elke keer weer prima vermaken. De sushi smaakt altijd vers, evenals de warme gerechten. De service verschilt: de eerste keer prima geholpen, de tweede en derde keer moesten we lang wachten op onze drankjes en het eten. Toen we wilden bijbestellen, duurde het dusdanig lang voordat er iemand naar onze tafel kwam, dat we inmiddels al geen trek meer hadden. Het restaurant is leuk ingericht, echter is het storend dat je aan een tafeltje op een bankje zit zonder rugleuning. Dit is erg oncomfortabel als je er 2 - 3 uur zit.
Carmen W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
De service is matig, ze zijn niet echt heel alert. Daarentegen wel erg vriendelijk. Leuk shared dining concept met kleine hapjes. Kwaliteit van het eten ligt hoog, mooie, goede porties, vers en rijk gevuld. De ambiance is prima, mooie combinatie met het concept, geeft een relaxte lounge achtige sfeer. Minpuntje is dat je niet lekker achterover kunt leunen.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Heerlijk gegeten! De ambiance doet nogal hip en prijzig aan: lage houten banken en tafels waardoor je dicht bij elkaar en dicht bij de grond zit, ledverlichting, witte muren en weerkaatsend geluid. Vooral mijn lief moest daardoor een kleine drempel over om naar binnen te gaan. Die drempel was nergens voor nodig. De bediening is heel netjes en zoals het hoort in de betere restaurants (jas ophangen, naar tafel brengen, bestelling opnemen zonder notitieblokje, alert maar niet opdringerig) en weet je ondertussen gelijk op het gemak te stellen. Ik heb hier eerder gegeten en vond het altijd heerlijk. Prijzig, maar het geld absoluut waard. Dit keer reserveerden we met een Grouponaanbieding en ook nu was het eten fantastisch! Ondanks de lagere kosten is er absoluut niet beknibbeld op de kwaliteit. Vooral bij de beefrolletjes aten we onze vingers op. En bij de sashimi. En ... tsja, bij alles eigenlijk.
Rozemaryn .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Heerlijk gegeten met een groupon, die als service van de gastheer toch mocht worden ingeleverd op een tijdstip dat het eigenlijk niet kon, erg netjes. Eten was meer dan genoeg en alles was supersmakelijk. Uitstekende bediening en service. Het beste sushi restaurant van Den Haag?! Dat zou best eens kunnen!
MrG .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Oni is een geweldig Japans restaurant dat nog wel wat aan de service mag doen. Het eten is zonder meer fantastisch - het kan zich naar mijn mening meten met "the real deal" aan Japans eten in Japan zelf. Elke hap is heerlijk. De service heeft helaas te lijden onder te weinig personeel en niet altijd even snelle en attente bediening. Ik heb al meer dan eens op het punt gestaan weg te gaan omdat het zo lang duurde voordat de bediening zelfs maar met een drankje kwam. Het eten maakt dan alles weer goed.
André T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Afgelopen zaterdagavond voor het eerst bij Oni gegeten, gereserveerd via heerlijk. De vier gangen menu bestaan uit voorgerecht Tempura garnalen, tussengerecht mix sushi en sashimi, hoofdgerecht lamsreck & zalm met terrayaki en nagerecht chocolade cake met ijs. De gerechten waren wel lekker, maar de hoeveelheid was niet veel met zo'n hoge prijs. De bediening was vriendelijk. Modern inrichting met paarse kleur sfeer.
David B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Ter ere van mijn vriendin's verjaardag een tafel geboekt aan de Prinsestraat, ze is gek op Sushi en dan is Oni misschien wel Den Haag's beste. Helaas, de vis was weer prima als altijd, maar de bediening om te huilen: onze om half 8 gereserveerde tafel, kwam pas een uur later beschikbaar. Ook de wachtbank waar we naar verwezen werden bleek aanvankelijk zo tjokvol dat we niet konden zitten. Excuses kwamen er niet van de dame die in charge leek. Toen we na een dik half uur eens informeerden, klonk het: ,,Tja, ik kan er ook niks aan doen dat de mensen bij uw tafel nog niet weg zijn." Tien minuten later zei ze: als u nu bestelt dan is het eten straks klaar als u aan tafel gaat. Tja, als we dat zouden willen, gingen we wel naar een van de bekende All You Can Eat sushi-restaurants waar iedere eter een klant is die snel moet worden weggewerkt. Uiteindelijk kon er een gratis drankje van het huis vanaf, maar dat was het wel. Zeer jammer, want eten bij Oni betekende tot nu toe altijd een smakelijk avondje uit. Nu leek de drukte het personeel een beetje te veel te worden.