Oni

Prinsestraat 35 2513 CA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oni

Restaurant Oni in Den Haag serveert de Japanse keuken. Zij gebruiken verse ingrediënten voor al hun gerechten. Bij ONI eet je sushi, sashimi en tempura. Maar ze hebben meer. Probeer bijvoorbeeld een van de bekende bento boxen. In deze Japanse lakdozen serveren zij een combinatie van vis, vlees en groenten.

Meer informatie over restaurant Oni

• : Torengarage aan de Torenstraat

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning
6,9

Jouw recensie over het restaurant Oni

Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
NL P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima restaurant, met aandacht gemaakte gerechten, heerlijke sushi. Strakke minimalistische inichting. Een verademing tov alle “McSushi’s”. Aanrader! En ja, in een serieus restaurant betaal je wat meer. Een bezoek zeker waard.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Na een jaartje weer eens bij Oni geweest. Onze vertrouwde gerechten waren zeker het wachten waard, enkele nieuwe probeersels vielen wat minder. De kwaliteit van het eten is altijd hoog en met voldoende oog voor detail, al miste de oestersaus op de maguro pizza.
Er mist nog wat beleving in de bediening, de bediening was vriendelijk en correct, maar niemand bij de deur en een rond rennende manager maken het geheel wat paniekerig.
Overal gezien een super leuke ervaring altijd, maar met wat eenvoudige aanpassingen een geweldige ervaring. ????????
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Super lekker eten
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Afgelopen zaterdag absurd behandeld door Oni. Uiteindelijk twee uur en drie kwartier moeten wachten op uiteindelijk de helft van de bestelling. Één gratis drankje als compensatie en voortdurend zeggen dat ze met ons eten bezig waren. Aan het eind van de avond toen we er genoeg van hadden en zijn weggegaan zonder te wachten op de gerechten die we nog moesten krijgen (wel betaald natuurlijk), kwam de aap aan de mouw. Er stonden maar 2(!!) mensen in de keuken, voor een volle tent. Dit vertelden ze ons natuurlijk pas als excuusje toen we eindelijk weggingen, en niet de 2x ervoor toen ik er naar vroeg.
Als er mensen afzeggen en de keuken onderbemand is, meldt dat even voordat gasten gaan zitten.
Toen wij al meer dan een uur aan het wachten waren op ons eerste gerecht en een gratis drankje aangeboden kregen, werden er nog gewoon gasten binnengelaten terwijl ze wisten dat de keuken zover achterliep. Lekker drankjes blijven verkopen en proberen zoveel mogelijk geld te verdienen, zonder na te denken over de klant.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Erg kale ruimte, en de prijs die je betaald voor wat je krijgt is niet i verhouding.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Gewoon goed, echt lekker zitten eten.
Arthur G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Het eten was prima, behalve de ramen salade welke niks met Japan te maken heeft. Moet het toch weten wanneer ik 15 keer in Japan ben geweest. Toppunt van de avond was het weigeren van nieuwe stokjes toen ik erom vroeg. Na halverwege het diner 110 euro te hebben betaald (weggelopen omdat stokjes a 0,05 euro werden geweigerd) toch enigszins teleurgesteld. Eten ok, service shit....
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Wie genoeg heeft van het All You Can Eat concept, maar de Japanse keuken eens echt wil proeven, moet hier eens gaan eten. Een werkelijke verrassing voor je smaakpapillen.
Berry D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Behulpzaam personeel, lekker eten en prijs kwaliteitsverhouding naar verwachting. Er was wat verwarring tijdens het op tafel zetten van de bestelde gerechten. Hierdoor was er een gerecht wat niet besteld was. Deze is overigens niet in rekening gebracht, dus gewoon goed opgelost. Het bestelde was meer dan genoeg, daardoor hebben we zelfs nog was sushi meegenomen. Anders was het teveel naast de warme gerechten die ook erg lekker waren.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten, zoals gebruikelijk. Bediening in tegenstelling tot eerdere keren bijzonder traag. We wilden nog wat bijstellen aan het eind, nadat ook al een gerecht niet was gebracht, maar dat duurde zo lang dat we besloten hebben af te rekenen.
Hopelijk volgende keer beter want het eten is formidabel!
adriana A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het is nog wel onze lieveling Japans restaurant in Den Haag. Maar bij onze laatste bezoek in Februari 2018, hebben we heel slecht bediening gehad die niet in verhouding staat voor de kwaliteit van Oni.
Gus G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens bij Oni gegeten omdat we daar vroeger wel eens eten. Helaas wordt het vrij snel duidelijk dat van het oude Oni niet veel over is. Het begint al bij binnenkomst: na geen ontvangst bij de deur maar door de zaak naar binnen gelopen. We hadden gereserveerd voor 2 maar het was niet duidelijk of onze reservering daadwerkelijk was aangekomen. Zoek maar een tafeltje uit... Vloer en meubilair behoorlijk afgeleefd. Het bestellen duurt al lang, maar staat in het niets tot de tijd die je daadwerkelijk moet wachten op je gerechten. Na 1 uur hadden we welgeteld 1 schaaltje zeewiersalade en ieder een drankje gekregen. De tafel naast ons die blijkbaar goed bevriend was met het personeel kwam 1 uur later dan wij binnen en na 15 minuten stond hun hele tafel vol met gerechten. Toen hun tafel uitgeserveerd was konden de rest van de gasten misschien weer wat verwachten. Uiteindelijk na 2.5 uur alles gekregen wat we hadden besteld; wat niet bijster veel was en waarbij ook nog een gerecht was vergeten. Direct maar om de rekening gevraagd maar toen onze serveerster 15 minuten later nog glazen stond te poetsen maar zelf naar beneden gegaan om af te rekenen. Ten slotte nog een gepeperde rekening die niet in verhouding stond tot de avond. Jammer...
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gereserveerd, het was echter niet druk. Waarschijnlijk andere bezetting als even geleden. Moesten er lang wachten, ook nadat we ze gevraagd hadden te komen. Een serveerster kende enkele klanten waarbij ze uitgebreid vakantieverhalen mee uitwisselde, terwijl collegae doorwerkten. Zeer slechte service, zijn ook opgestapt, nadat ze ons lieten zitten. Hebben het ook gemeld. Waren tot nu toe altijd tevreden, maar dit was de laatste keer.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, veel keus mooie strakke zaak!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wat een mooie strakke zaak, uitgebreide kaart,veel keus hoogwaardig kwaliteit van het eten! Aanrader!!! Lieve bediening snel geholpen.
wennen G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
originele inrichting, ik zou wel iets Japans aan de kale muren doen. Eten was heerlijk.
Jasper J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Op Zondag 4 maart uit eten geweest bij Oni. We spraken altijd met veel lof over Oni met familie, dus hebben we ze dit keer mee genomen. Helaas kwamen we er al snel achter dat de service niet zoals we gewend waren. Ik denk dat er een nieuw meisje werkte? We hadden een fles wijn besteld bij ons eten, maar deze waren ze VERGETEN. Terwijl het eten al koud aan het worden was...! Daarnaast was er een gerecht niet aangekomen, dus wij vroegen waar die bleef waarop het meisje antwoordde: "Ik zal het na vragen aan de keuken". een kwartier later was ze spoorloos verdwenen en hebben wij er niks meer over gehoord. Dus toen hadden we het aan iemand anders moeten vragen weer, en toen pas kwam het in orde. Natuurlijk was het andere eten allang op en de wijn ook. Erg jammer..! Hopelijk kan dit in de toekomst beter, want het eten is nog steeds erg lekker.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Fantastische sushi gegeten. Qua inrichting en sfeer vind ik het niet gezellig. Het past niet bij de kwaliteit van eten die wordt geserveerd. Maar dat maakt het eten niet minder lekker.
Talia Y.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Beste sushi in Den Haag! De creamy spicy Sint Jacobsschelp en de tofu met hetzelfde pittige sausje zijn heerlijk. Het is wellicht iets prijziger dan de all you can eat sushi maar dat is het wat mij betreft echt waard!