Oneiro

Stationsweg 10 4001 CH Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant Oneiro

Een driegangenmenu voor € 22,50. Dat is een prijs waarvoor je nog eens lekker de deur uitgaat. Maar bij Grieks restaurant Oneiro staat er meer op de kaart. Viergangenmenu’s, heerlijke voorgerechten, stoof- en ovengerechten, vlees van de grill … Van Griekse afkomst, maar opgegroeid in Nederland staan de eigenaren van Oneiro klaar om je een gezellige en smakelijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant Oneiro

• : Gratis Parkeren Bij het Station. ( 100 meter van ons vandaan )

Maandag 17.00 - 22.00 uur
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Oneiro

• Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Duidelijk aangepast menu voor de actie. Eten wat je bij een Grieks restaurant in Nederland kunt verwachten. Wanneer je voor dit menu 32 euro per persoon moet betalen is het extreem duur. Nu met het tweede menu gratis is het prijsniveau redelijk. Wanneer er geen actie menu is ga ik hier zeker niet eten.
P.W O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
bijzonder voor een redelijke prijs een uitstekend 3 gangendiner.Ondanks grote groep toch uitstekende service.
Zelfs een door mij zelf omgestoten drankje werd gewoon een nieuw neergezet.
Marion E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Met vriendin heerlijk gegeten. Met. Resraurantzegels van AH. Vriendelijke bediening. Jammer dat we daar bijna alleen waren. Is echt een aanrader waard.
D J V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam bij het uitzoeken van het uitkiezen van het eten.
Het eten is erg goed en de bediening was prima.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Behalve de wijn was alles NIET warm ... Aanfluiting voor de gerechten voor het gebodene voor die prijs.
Ons zullen ze er nooit meer zien !
willem346 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Oneiro is sinds een jaartje van eigenaar veranderd. Het eten was echt heerlijk. o.a. Lam was perfect klaargemaakt. Personeel erg vriendelijk en attent. Hier gaan we zeker vaker naartoe.
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten. Keuze menu was uitgebreid. Bediening was zeer vriendelijk.
Het voorgerecht met de 3 salades vonden we echt heerlijk.
saritanis59 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De bediening was erg vriendelijk, het eten en drinken werd vlot gebracht. Het eten was redelijk, maar er zat te weinig smaak aan: De knoflooksaus smaakte niet naar knoflook, de koolsalade was te vlak van smaak, weinig kruiden in het eten,.
JvEvdS .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Een mooie gelegenheid met de AH actie om weer eens te gaan. Sinds het eigenaarschap gewisseld is waren wij er niet meer geweest. In het menu voor elk wat wils; vlees, vis en vegetarisch. Goed rekening gehouden met mij dieetwensen.
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Geboekt via de AH-actie. Keuze uit een speciaal voor deze actie samengestelde menu-kaart. Zowel voor het voor- hoofd- als nagerecht kun je kiezen uit 3 verschillende gerechten.
Leuke en vriendelijke bediening. Doordat het erg rustig was gelegenheid om met de nieuwe eigenaar te spreken.
Zeer aan te bevelen. Gaan beslist nog eens terug. Dikke pluim!
Debby I.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
De serveerster kwam te vaak aan de tafel om spullen op te halen en zei teveel je en jij en ze bemoeide zich te veel met de inhoud van borden en glazen
G.E. W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk gegeten,kregen alle tijd op je gemak het 3-gangen diner te verorberen
En uiterst vriendelijke bediening.
Troffen het met het mooie weer, gezellig
buiten gegeten.
Mevr. G.E. Walgering.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We waren vroeger als afgesproken,maar dat was geen punt.De bediening was bijzonder prettig en het eten was heerlijk.Kortom een aanrader voor een ieder die lekker Grieks wil eten .Joost van der Woude
Marlike M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker buiten gegeten met ons gezin. Hele prettige bediening; aardig, vriendelijk en heel vlot.
Het eten beviel ons goed en het was een fijn avondje uit.
Debby I.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Mooi restaurant met heerlijke Griekse sfeer
Het eten krijgt een magere 7 omdat het
Jammer is dat sommige gerechten in diepe borden werd geserveerd ( keftedakia ) het leek net op tomatensoep met grote ballen
Gourgetteballetjes mogen minder vet korst werd daardoor slap
Maar smaakte verder heerlijk
Service krijgt een magere 6
Serveerster mag wat minder jou en jijen
Verder was het super Jammer dat het pinautomaat na 4 keer haperen het deed
En dat er geen koffie voor het ongemak geserveerd werd
Ondanks alles goed restaurant ( ik heb betere ervaringen met dit restaurant )
Komen er graag weer terug
J. B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Vriendelijk ontvangst. Gebruikelijke inrichting voor een Griek. Voldoende aandacht van personeel. Lekker gegeten. Goede wijn.
bert R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
lekker gegeten en vriendelijke bediening.na tegenstrijdige berichten gelezen te hebben over ah actie toch maar gereserveerd nou ik kan je zeggen dat was een goed plan !er werd netjes uitgelegd hoe het werkte en de gerechten werden ook nader uitgelegd.zeer smakelijk allemaal aanrader!
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
AH menu. Hoewel beperkte kaart: eten was prima en meer dan voldoende! Sympathieke mensen. Gewoon een fijn restaurant dat we kunnen aanbevelen.
woppers240 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wij hadden het keuzemenu van de AH restaurant aktie. Er was 1 persoon met een lactose intollerantie bij. Alle voorgerechten van het keuze menu bevatten echter melk, dit was geen probleem, er mocht een gerecht gekozen worden van de gehele a la carte kaart. Een heel nette oplossing. Er was door het personeel vooraf gekeken welke gerechten niet/ wel melk of room bevatten. Verder erg lekker gegeten, royale porties en zeer vriendelijke medewerkers.