Oneiro

Stationsweg 10 4001 CH Tiel Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Karamel Oneiro
      Koffie, Thee, Cappuccino of Espresso
      Karidopita

Over het restaurant Oneiro

Een driegangenmenu voor € 22,50. Dat is een prijs waarvoor je nog eens lekker de deur uitgaat. Maar bij Grieks restaurant Oneiro staat er meer op de kaart. Viergangenmenu’s, heerlijke voorgerechten, stoof- en ovengerechten, vlees van de grill … Van Griekse afkomst, maar opgegroeid in Nederland staan de eigenaren van Oneiro klaar om je een gezellige en smakelijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant Oneiro

• : Gratis Parkeren Bij het Station. ( 100 meter van ons vandaan )

Maandag 17.00 - 22.00 uur
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Oneiro

lydian.rabbinge .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Wat rumoerig betreft: we zaten buiten en dan hoor je alle geluiden van de straat. Wat het toetje betreft: Dame blanche vond ik bolletjes ijs met chocolade- versiering, ik proefde geen chocolade, jammer want ik ken het ook met een kannetje vloeibare chocolade waarbij je zelf de chocolade over het ijs kan gieten ( heb ik overigens aangegeven in het restaurant ). Verder was het eten uitstekend van smaak en leuk opgemaakt, alle lof !
willem346 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Prima gegeten wederom. Ruime keus uit heerlijke Griekse voor - en hoofd gerechten. Prijs is ook prima. Tot de volgende keer!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Erg lekkere smaak waarbij je het echte Griekse gevoel krijgt. Zeer vriendelijke bediening met goede uitleg.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Heerlijk traditioneel Grieks restaurant. Alle gerechten doen recht aan hun Griekse roots. Zeker geen restaurant met alleen maar mix schotels maar ook de traditionele gerechten.
Aan de zijkant van het restaurant kun je heerlijk buiten zitten.
Vriendelijke bediening.
ATPJ S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
vriendelijke ontvangst, gebruik gemaakt van een actie, tzatziki was heerlijk alleen jammer dat de giros niet donker was. Volgende keer als we weer in Tiel zijn gaan we zeker terug maar zouden dan iets van de kaart bestellen. Al met al goed verzorgd en lekker eten.
Mirjam E.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Samen met een vriendin heerlijk gegeten. We hebben samen een mixed grill genomen met Baklava als toetje. Heerlijk gegeten en goede porties!
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, we komen zeker nog eens terug
Lenie H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Zoals we al gewent zijn, is het eten bij Oneiro van prima kwaliteit en de ontvangst is warm, vriendelijk en uitnodigend! Altijd een feest om hier te eten.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het restaurant zag er gezellig uit en de sfeer was prima
Heerlijk gegeten en het was allemaal prima Een volgende keer herhaalbaar
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Was gezellig goed verzorgt lekker vlees netjes opgemaakte borden.
Wat goed bezorgd vriendelijke personeel.
Ga zeker nog een keer terug.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
In vergelijking met de vorige keer vonden we het eten veel smakelijker. Duidelijk op vooruit gegaan. Ondanks de drukte werden we vlot en accuraat bediend.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor het eerst hier gegeten met de ah bon. Iedereen was erg aardig en daarom heeft oneiro voor ons een gun factor. Wat het eten betreft; We waren met zn 4en en vonden het ' het net niet'. We misten het kruidige van de Griekse keuken. Zaziki te weinig smaak/knoflook, vlees net niet genoeg gekruid, stoofpotje was smaakloos. Wel gezellig Grieks interieur.
Jammer, we hadden ze een betere recensie gegund.
Chrick V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten. Bediening was vriendelijk en goed. De ambiance was erg rumoerig. De prijs/kwaliteit verhouding was in orde .Kortom een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer, genoeg keuze. Net of je even op vakantie bent in Griekenland. Authentieke smaken. Ook de kinderen hebben genoten. Het kindermenu was een prima portie.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Duidelijk aangepast menu voor de actie. Eten wat je bij een Grieks restaurant in Nederland kunt verwachten. Wanneer je voor dit menu 32 euro per persoon moet betalen is het extreem duur. Nu met het tweede menu gratis is het prijsniveau redelijk. Wanneer er geen actie menu is ga ik hier zeker niet eten.
P.W O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
bijzonder voor een redelijke prijs een uitstekend 3 gangendiner.Ondanks grote groep toch uitstekende service.
Zelfs een door mij zelf omgestoten drankje werd gewoon een nieuw neergezet.
Marion E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Met vriendin heerlijk gegeten. Met. Resraurantzegels van AH. Vriendelijke bediening. Jammer dat we daar bijna alleen waren. Is echt een aanrader waard.
D J V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam bij het uitzoeken van het uitkiezen van het eten.
Het eten is erg goed en de bediening was prima.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Behalve de wijn was alles NIET warm ... Aanfluiting voor de gerechten voor het gebodene voor die prijs.
Ons zullen ze er nooit meer zien !
willem346 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Oneiro is sinds een jaartje van eigenaar veranderd. Het eten was echt heerlijk. o.a. Lam was perfect klaargemaakt. Personeel erg vriendelijk en attent. Hier gaan we zeker vaker naartoe.