Onderweg

Vrijdag 11:00 - 22:30
Zaterdag 11:00 - 22:30
- Lunch 12:

6,4

Jouw recensie over het restaurant Onderweg

Alan M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Vijf jaar geleden voor het laatst geweest, maar ben er nog steeds alles behalve 'weg' van! Eten ziet er op het oog goed uit. Maar qua smaak is het niet wat je verwacht. Zelfs de smaak van het fris (zelfbediening) was niet goed.

En ook qua personeel liet het te wensen over. Er stond een zeer sjagerijnige en norse jongeman achter de lava grill. Die niet eens het fatsoen had om smakelijk eten te zeggen! Een andere jongeman liep een beetje mooi te wezen. En toen ik vervolgens vroeg hoe het koffieapparaat werkte. Stond er een norse meid bij die niks zei (bleek later geen Nederlands te kunnen), die de machine voor me aanzette.

Ik vond daarentegen de verse jus d'orange en soft ice wel erg lekker. Maar ja daar kan ook niet zoveel aan fout gaan. Deze werd dan ook machinaal bereidt.

Het restaurant is voor de minder kritische klanten en die snel 'onderweg' zich even willen volstouwen misschien een uitkomst, maar als je al een keer bij restaurant vandaag (Amsterdam) of Breed (Almere-buiten) bent geweest. Dan laat je dit absoluut onderweg links of rechts liggen.

Tenslotte bleek later dat we voor de kinderen een 3 uurs arrangement hadden betaald. Terwijl ik bij het reserveren 2 uur had aangegeven. Dus ben ook nog €5,- bestolen.

Kortom geen aanrader.
Jearmeline R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Onderweg in Almere is erg gezellig en je kan er goed en lekker eten. Alles wordt snel aangevuld en de service is uitstekend. Volgende keer gaan we er weer eten. De kinderen vermaken zich goed daar en er is voor ieder wat wils te eten.

Groetjes uit Almere familie Rafael.
Aramo A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ik ging altijd naar restaurant vandaag in Utrecht en was erg tevreden daar en gisteren met mijn vrouw en mijn zoon naar restaurant Onderweg in Almere gegaan, we hebben goed gegeten en ik denk dat ik volgende keer ook terug ga,heerlijk eten, vers bereid,het eten was allemaal op smaak, het aanbod is niet groot, sfeer is goed, personeel waren behulpzaam en beleefd, alleen de toetjes waren beetje minder kwa smaak, maar ook goed hoor.

Ik ga wel eens terug.

MVG
Rebwar uit Zaandam
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Helaas, zeer teleurstellend.
We waren er om te lunchen, zón slecht buffet heb ik geloof ik nog nooit gezien. Uitgedroogde vleeswaren en kaas, brrrr wij stonden met 15 min buiten.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk eten, vers bereid. Het lopende buffet is prettig als je tijdens het eten zin hebt in een korte wandeling. Er is veel te zien: uitgebreid veel toetjes en verse vis. Met 15 familieleden gegeten. De diversiteit is dan erg gunstig er is voor iedereen wel wat te eten wat hij of zij lekker vindt. Verwacht geen top kwaliteit en ga er ook niet voor een rustig diner voor twee naar toe. Het is gezellig druk, babbelende kinderen, eigenlijk dus wel gezellig druk. De bediening is vriendelijk en erg behulpzaam. kortom prima gegeten, lekker bijgepraat met de familie, geen afwas thuis, prima dus!!
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
J R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk eten, vers bereid. Het lopende buffet is prettig als je tijdens het eten zit het in een korte wandeling. Er is veel te zien: uitgebreid veel toetjes en verse vis. Het eten wordt vers voor je bereid door redelijk goed Nederlands sprekend personeel. Behulpzaam maken ze voor je klaar wat je maar wilt. Zo vaak je maar wilt. Waar ik me wel een stoorde was het publiek. Een enkele keer zat een vrouw met twee kinderen met haar schoenen rustend op de stoel. Heel onsmakelijk. Het jonge personeel durft er niks van te zeggen leek wel.
Pattry .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gisteren hier geweest wat een aanfluiting. Als je voor veel wilt gaan zit je hier goed, als je voor smaak wilt gaan moet je hier niet komen. Vis smaakt naar niks, vlees is taai, toetjes smaken naar niks. Nu vraag ik me af is 24,95 goedkoop of duur? Ik zeg duur aangezien niks echt lekker is. Voor ons nooit meer
Wendelien_ .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We (2volwassenen en 4jarige) wilden een hoofdgerecht maar bij aankomst meteen even 71€ aftikken. Toen wat uitgekozen:
Alle Sushi smaakt hetzelfde ( schoonmaakmiddel?), rauwe zalm heeft geen smaak, wat als teriyaki was bereid droop in t vet! Bleh! Pannenkoeken dik, klein en koud. Enige wat smaak had was het verse fruit! Te warm om binnen te zitten, huilende babies en heel erg lawaaierig. Ongelofelijk dat dit concept bestaansrecht heeft.
Beste Wendelien, wat jammer dat u uw bezoek aan Restaurant Onderweg zo ervaren heeft!
Wij zijn verbaasd over wat u schrijft over de sushi: deze maken wij dagelijks nieuw klaar met verse ingrediënten en gebruiken zeker niets wat op schoonmaakmiddel lijkt. Rauwe zalm is van nature minder smaakvol dan gebakken of gerookte zalm, heeft u dit misschien ook geprobeerd? We weten niet helemaal welk teriyaki gerecht u bedoelt en wij serveerden vrijdag geen pannekoeken, maar Amerikaanse pancakes (die zijn inderdaad kleiner en dikker dan gewone pannekoeken). We zijn blij dat het fruit u wel gesmaakt heeft!
Het concept is inderdaad niet voor iedereen geschikt, dat begrijpen wij ook heel goed. Toch beleven hier dagelijks veel gasten een fijne en smakelijke avond! We hopen dat we ook u nog eens mogen ontvangen in ons restaurant.
Met vriendelijke groet, team Restaurant Onderweg Almere

Reactie van proever:

Het lijkt me duidelijk dat we na onze ervaring hier niet meer terugkomen!
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wij zijn vandaag met 3 volwassenen en 4 kinderen wezen dineren. Het ontvangst was heel hartelijk.
Zelfs de koks lachen en begroeten je vanachter hun werkplek.
Het was voor ons de eerste keer in dit restaurant. We zijn vaker in andere all ou can eat restaurants geweest. Die waren allen duurder en hadden echt niet zulk vriendelijk personeel.
Het eten was allemaal op smaak, het aanbod is niet groot, maar zeker meer dan genoeg keus.
De lamsrack was heerlijk gekruid en mals. Salades waren goed op smaak. Sushi werd vers bijgemaakt en er was veel vis , gerookte zalm, 2 soorten, gerookte paling, hollandse garnalen, Gambas in hete saus, etc. Wok gerechten, soep, vers geperste sinaasappelsap en nog meer.
De vis was ook lekker , de kok kwam zelfs de vis tot aan de tafel brengen.
En ook de kok die zag dat er geen garnalensalade meer was, vroeg mij, of ik nog wou.
Hij zou speciaal voor mij extra maken en het aan de tafel brengen.
Het was al bijna sluitingstijd, dus ik vond dit echt een heel gastvrij gebaar, hij bood het zelf aan!
Ook aan de tafel vroegen de medewerkers ons of alles naar wens was.
Er is veel keus aan toetjes , fruit of ijs.
De kinderen hebben heerlijk gespeeld in de speelruimte op de eerste verdieping.
Wij komen zeeeeeer zeker terug, maar dan met de hele familie!

Beste Mirjam, dank voor uw recensie, we zijn blij dat u deze ervaring heeft gedeeld!
We hopen u en uw familie gauw weer in ons restaurant te mogen ontvangen.
Groeten, team Restaurant Onderweg
Jannien A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Paar keer lekker gegeten. Je kunt eten wat je wilt. In het weekend vind ik het persoonlijk veeeel te druk en luidruchtig. Dat is alleen leuk met een groep. Met het gezin gaan we gewoon door de weeks. De kinderen zijn uiteraard dol op de chocolade fontein en de toetjes en wij gaan voor de radizio en sate. De saladebar is ook goed gesorteerd vind ik. Persoonlijk mogen de chinese gerechten wel wat vaker gewisseld worden. Ik heb het idee dat ik hier al 2jr dezelfde bakken zie met eten. Een thaise curry ofzo voor de verandering?
Beste Ninoe, dank voor uw positieve recensie, wat leuk dat u zo regelmatig bij Onderweg komt! We zullen uw tip wat betreft de Chinese gerechten meenemen en bespreken. Graag tot een volgende keer!
Dokterpi .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Met tegenzin toch maar weer geprobeerd.
Nu echt voor de laatste keer.
Eten ziet er op eerste gezicht netjes uit. Maar kwa smaak is alles ver te zoeken. Eigenlijk zit er nergens smaak aan.
friesestabij69 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Goed gegeten en vriendelijk behulpzaam personeel. Door melden van een voeselallergie wordt je eerst langs alle gerechten rondgeleid om te vertellen wat je wel of niet mag. Ook wordt je voorgesteld aan de wok kok zodat hij weet dat jouw gerecht anders bereid wordt. Er waa zelfs een aparte pan voor mij. Sfeer vind ik wat minder en het is er erg rumoerig. Leuk als je met een gezelschap bent met meer dan vier mensen. Met zijn tweeën zou ik daar niet zo gauw gaan eten.
Fijn dat u goed gegeten heeft bij Restaurant Onderweg!
We doen inderdaad ons best om gasten met allergieën goed voor te lichten en te helpen, zodat dit geen problemen veroorzaakt voor die persoon.
De dagen in het weekend zijn bij ons vaak wat drukker. Als u rustig met een paar personen wilt eten, zijn de doordeweekse dagen meer een aanrader.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Veel keus en verse producten. Groot assortiment desserts, vlees, vis, salades, sushi enz. Leuke ballenbak voor kinderen. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Beste Sandra, dank voor uw recensie en graag tot de volgende keer!
Team Restaurant Onderweg
PH R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
14 februari "gezellig" een uurtje gelunched met mijn vrouw. We zijn vaker wezen lunchen en het was eigelijk altijd heel goed, maar de luch is veranderd. Er is nu alleen nog keuze uit rijst met af en toe een doperwt (ze noemen dat nasi), gebakken ei, kip in saus, vis in saus, spareribs en patat met minisnacks. (en 2 soepen en brood) niet echt een buffet om over naar huis te schrijven.
De kip en de vis en de spareribs waren op toen we binnen kwamen. Na 35 minuten (van het uur dat je krijgt) waren de pannen nog leeg, en toen wij na 40 minuten, met alleen brood met brie naar binnen te hebben gewerk waren net de vis en kip aangevuld. De spareribs niet.

De patat was oud, de minisnack vielen uit elkaar van armoed.

Dus er is al geen keuze en dan wordt het ook nog eens niet aangevuld. De koks waren bezig met het avondeten voor te bereiden en waren kortaf als je vroeg of er bijgevuld kon worden.
Voorbereiden van eten bestaat trouwen door kant en klare ingevroren sate's uit een doos te halen en die op een plaat in de oven te stoppen, lekker man!

Op het moment dat we wilden weggaan kwam er eindelijk iemand vragen of we iets te drinken wilden bestellen.

Al met al een zeer teleurstellende ervaring, en wat een achteruitgang van dit eens leuke restaurant.
Beste Peter,

Wij vinden het heel vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met ons lunchbuffet.
Het is natuurlijk niet onze bedoeling om als ‘leuk restaurant’ te veranderen in een ‘teleurstellende ervaring’, zoals u dat omschrijft.
U bent vaker bij ons geweest, dus we gaan er vanuit dat u ook de poffertjes, salades, sushi en het fruit heeft gezien die onderdeel zijn van het lunchbuffet.

Vanwege de drukte waren de koks bezig allerlei gerechten aan te vullen, het kan dus inderdaad zo zijn dat ze eerst andere gerechten dan de spareribs hebben bijgemaakt. Het heeft alleen niet zo lang mogen duren, daar heeft u zeker gelijk in, wat ook geldt voor de bediening aan tafel.
U kunt er vanuit gaan dat wij ons best zullen doen om dit te voorkomen en hier meer toezicht op zullen houden.
Wij zullen het bedienend personeel beter instrueren en zullen ons best doen beter te communiceren met onze gasten, zodat eventuele klachten of aanmerkingen tijdig kunnen worden opgemerkt.

Wij vragen onze gasten om klachten gelijk te melden, zodat wij ons best kunnen doen om dit op te lossen. We hopen dat u, ondanks deze ervaring, nog eens bij ons wilt komen lunchen of dineren en uw ervaring met ons deelt, zodat wij ook voor u weer een leuk restaurant worden.

Team Restaurant Onderweg Almere
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Vanavond 2e kerstdag hier gegeten met vijf personen.
Fantastisch! Wat een keus, en alles vers! En dan voor die prijs!
Ook de wijn was erg goed en fris. Voor herhaling vatbaar!
Yuping C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Eventjes terug naar Onderweg, smaakt nog steeds heel lekker. Wie van vlees gegrild en sushi's houdt, zit je hier goed. Goed eten voor een goed prijs! Bediening doet natuurlijk hun best, lege borden worden vlot opgehaald. Geen op en aanmerking.
kevnovius .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Was heel druk. Heel veel mensen en onbeperkt alles. Het was normaal wanneer ik meestal kwam heel goed maar dat is doordeweeks. In het weekend is het hier echt druk waardoor het niet leuk is om hier te eten. Voor zoveel mensen echt veel te weinig personeel. Geen leuke ervaring. Eten was door de drukte vd plaat met massa tegelijk gemaakt waardoor het eigenlijk niet meer zo lekker was. Jammer. Borden stonden ovwral op tafel op te stapelen. Te weinig bediening.
Ik kom nooit meer in het weekend maar wel doordeweeks. Dit is echt een weekend beoordeling.
Yuna .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
na hier wat wisselende recensies gelezen te hebben toch bij onderweg gaan eten. Wat een teleurstelling. Ongezellig ingericht en eten wat aangebrand is (pasta), uitgedroogd (toetjes) tapas die niets met tapas te maken hebben en vis van de plaat die zwom in het vet. Voor ons een eenmalige ervaring.
warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Heel mooi en modern ingerichte zaak met mooie nieuwe spullen. Het eten is wel lekker maar je moet hier op drukke dagen wel soms wachten. Pizza was echt superslecht. Tapas was niet echt tapas te noemen maar de grill was wel echt goed en heel lekker. Toetjes waren heel basic en niet mooi gepresenteerd. Verbetering is zeker wel mogelijk hier.