Onderons

Grote Noord 71 1621 KE Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Onderons

Erg gunstig
Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Onderons

Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ondanks het verblijf hier in deze stad, geraken wij hier binnen. Enige afleiding tussen de bedrijven door. Vriendelijk ontvangst wat resulteert in warmte. Een snelle hap tussendoor , enkel bestaan uit tosti's, maar daarom niet minder lekker. Goede kop koffie met een klein hoorntje met chocolade mousse. Als diabeet toch de verleiding opgepeuzeld. Men was bezig met een opknapbeurt in de zaak, gezien de pas geschilderde deuren. Tot snel
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Via WF Deals hebben mijn partner en ik een 2-gangen lunch á la carte bij Lunchroom Onder Ons gekocht. De 1e gang hebben wij genoten van een heerlijke tomatensoep. Als 2e gang hadden wij een heerlijk belegd stokbrood met tonijn en carpaccio. Wij hebben erg genoten en de sfeer in de lunchroom is prettig. En ook nog eens voor een hele mooie prijs gekocht. Bedankt WF Deals!
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
eten was goed bediening was betreurend. tafels vol met resten van de vorige gasten. dit terwijl het niet druk was. een medewerker met oordopjes in haar oren. om deze reden zou ik hier niet meer komen