Onder de Vuurtoren

Meer informatie over restaurant Onder de Vuurtoren

Jouw recensie over het restaurant Onder de Vuurtoren

Pascal K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Vorig jaar hier ook eens met ons gezin gegeten en toen viel ons met name de dikke deegflap van een pannenkoek tegen die nauwelijks belegd was. Dit keer was de pannenkoek beter van smaak maar de stukjes ananas op mijn kaas-ananas kon ik letterlijk op 1 hand tellen. De bediening was ongeïnteresseerd en is na het serveren van het eten niet meer langsgekomen voor navraag, ondanks dat het helemaal niet druk was. Mijn zoontje van 3 liet zijn vork op de grond vallen en heeft zelf gevraagd of hij een nieuwe mocht. Die zouden ze komen brengen maar hebben ze niet gedaan. Het dessert was voor de kwaliteit en afmeting aan de prijzige kant. Wij komen hier niet meer.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Op dit hele mooie plekje op Ameland zit een pannenkoekenrestaurant waarvan de pannenkoeken ons niet bevielen. Te dik en te lomp belegd. Meer is niet altijd beter. Bediening is zeer vriendelijk en snel. Wij komen hier echter niet meer terug voor de pannenkoeken.
Johannes-Anouska .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Vanmiddag hier lekker geluncht. Ontvangst was al meteen goed. Werden meteen opgemerkt en begroet. Een van de medewerkers (Jelte) kwam al met bak water aan voor de hond. Verdere service was persoonlijk. Ze namen echt de tijd voor je. Miste toch wel tweede drankje. Lege glazen worden opgehaald, maar navraag werd niet gedaan. Het eten was prima. Pannekoek ananas kaas.
Riem .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Pannekoek goed van smaak maar zwart , broodje shoarma , kadetje met verlepte rucola sla en in magnetron opgewarmd vlees, knoflooksaus die niet naar knoflook smaakt, kortom zonde van t geld
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Pannenkoek met spek en kaas besteld. De kaas ontbrak helaas op het bord. De ober beweerde dat er kaas was . Want hij had het op de kassa aangeslagen...
Ramon W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Prima terras, mooie plek om te zitten. Kundige, ervaren bediening met een losse stijl. Maar de pannenkoeken... dat zijn geen pannenkoeken. Het is een dikke plak gestold beslag, met de toppings erop geperst. In het buitenland zou je zoiets een tourist trap noemen.
PeerkeDonders .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Alles lekker, verzorgd, gezellig en betaalbaar. Echt een aanrader.
Bediening was adequaat, actief en reageerde goed op speciale wensen.
We komen zeker terug.
Pascal K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Na een fietstochtje beslote we hier pannenkoeken te gaan eten. Het terras zat goed vol, binnen was voldoende ruimte in een wel wat gedateerd interieur, maar wel gelegenheid voor onze peuter om zich even te vermaken met wat speelgoed. De bediening was jong en alert, maar liet zich onderling af en toe een beetje gaan, desondanks prima. De pannenkoeken lieten niet lang op zich wachten, binnen een kwartier waren we aan het eten. De pannenkoeken waren voor onze smaak iets aan de dikke kant, maar prima van smaak en goed belegd, al had op mijn ham-kaaspannenkoek iets meer kaas gekund. Het dessert was goed, al had verse slagroom i.p.v. slagroom uit een spuitbus het net even beter afgemaakt.
Agaath J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
De pannenkoeken waren top! erg lekker en je hoeft niet lang te wachten voordat je ze hebt.
Ook 1 maal de appeltaart met slagroom besteld dit is een echte aanrader. Maar de warme wafel met kersen was helemaal een topper. Volgens mij is het geen "vers gemaakte wafel". Maar dat maakt niet uit.
Bediening is gezellig, leuk en gewoon zichzelf.
volgend jaar zijn wij er gewoon weer!
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Ook geopend buiten het seizoen. Lekker gegeten in een leuke aankleding. Diverse bieren op tap. Redelijke prijzen. Vriendelijk personeel.
J S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Onder de vuurtoren is het pannekoekenrestaurant op een leuke locatie nabij de vuurtoren. Binnen is het leuk en warm ingericht. Echter voor specialiteit pannekoeken zijn deze ronduit slecht. Pannekoeken zijn heel dik (erg melig) en te veel gevuld. Bij navraag van de eigenaar of het ons smaakt, hebben wij dit aangegeven op een positieve manier. We kregen een bijzonder antwoord: "het is ook altijd wat!!" En vervolgens werden we compleet genegeerd (ook tijdens het afrekenen).

Kortom voor ons nooit meer en geen aanrader!
Jeantje E.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Hebben meer dan 45 minuten moeten wachten op ons eten. Het excuus was dat het altijd druk is op de avond van de reddingsbootdemonstratie. Maar het zat niet eens vol. En dan nog als je weet dat er op zo'n avond veel mensen kunnen komen dan hou je daar rekening mee. Verder vielen de pannenkoeken tegen. We zijn er een paar jaar geleden ook geweest en toen heel tevreden. Jammer. Komen voorlopig niet terug.
Paulkarin .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
De pannenkoek was goed en lekker. Ook de patat en toest,ham en gebakken ei prima. Eten werd snel geserveerd. Ambiance is wat verouderd. Bediening is vriendelijk.
michel D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Eenvoudig meer gezellig familierestaurant. Uitstekende bediening ondanks de grote drukte. Het Duitse witbier uit de fles is een aanrader. De kaart is vooral voor kinderen een feest maar voor de niet al te veeleisende volwassenen ook de moeite waard.
Gonny B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Ik kom al jaren op Ameland met vakantie, en ieder jaar ga ik hier ook op bezoek. Deze week heerlijk gegeten, pannenkoek met ananas en spek, mijn tafelgenoot een pannenkoek met appel en kaneel. Super vind ik ook dat mijn honden welkom zijn, er staat water en ze krijgen altijd een koekje. Please je de honden dan please je ook de baas.
Pascal A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Weer een week op Ameland geweest en lekker gegeten onder de Vuurtoren. Door een onverwachte regenbui zat het bomvol maar desondanks liep de bediening goed.
Aanraders zijn de jutterspannekoek met een ruime hoeveelheid frikandeau, champignons en ui, en de spareribs.
Desert is gewoon maar lekker en goed. De chocoberry was een uitzondering, die was bijzonder en bijzonder lekker. Wij komen snel weer terug hier!
King_ollie .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Zojuist de meest slechte 'service' ervaring ooit gehad. Serveerster liet per ongeluk volle glas chocomelk en glas bier volledig over mijn t-shirt, broek en schoenen heen vallen. De serveersters zijn jong en onervaren. Erg onhandig en vervelend maar kan gebeuren zou je zeggen. Echter de wijze waarop hier vervolgens mee om is gegaan is beneden alle peil. Er kon nog een sorry en een doekje vanaf maar dat was het. De serveersters zijn niet meer langs geweest en op de rekening stond zelfs nog een cola teveel. Bij de afrekening mijn ongenoegen aangegeven. "Goed dat u het aangeeft" en vervolgens "hier is de rekening". Geen gebaar, geen excuses, niets. Zoveel horeca onvermogen. Ik kan het nog steeds niet geloven. Het restaurant heeft een simpele kaart waarbij de pannenkoeken erg tegen vielen. Deze waren dik, taai en smakeloos. De locatie is verder uniek met mooi uitzicht op de vuurtoren.