Onder de Pannen

Meer informatie over restaurant Onder de Pannen

Jouw recensie over het restaurant Onder de Pannen

Gherda .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wat een genot om hier te eten.
De vorige eigenaresse is -sneu genoeg- overleden, en zoonlief heeft het overgenomen. Dit is echt ten goede gegaan aan de sfeer in het restaurant. iedereen is een stuk vriendelijker en meedenkender.
Mijn man wilde graag een grote bak koffie, wat niet op de kaart stond. Een van de serveersters had hier een hele leuke oplossing op bedacht.
Het eten is echt een genot: goed gebakken biefstuk, lekkere mixed grill. Alles op een hele warme gietijzeren plaat geserveerd zodat het ook niet snel afkoelt.
Wel zijn de porties behoorlijk groot. Dat is wel zonde, want de meeste kunnen niet alles op en dan wordt er toch behoorlijk wat weggegooid. Dat is wel een beetje zonde.
Toetjes waren ook om te smullen.
Kortom: wij komen zeker terug (sterker nog, de reservering is al gemaakt).
PS reserveren in het weekend is hier echt wel nodig aangezien het vaak hardstikke druk is.

Joke H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wat hebben wij gisteravond weer genoten! Mijn ouders 90 & 88 jaar hadden ons uitgenodigd om ergens te gaan eten. Wij mochten zeggen waar,die keus hadden wij zo gemaakt bij "Onder de pannen"natuurlijk. Zij waren daar nog nooit geweest. Ik kan u vertellen wat hebben was dit een genot niet alleen voor ons als gast van hen ,maar zeker ook voor m'n ouders. Wat hebben zij zitten smullen van de overheerlijke pannenkoeken die ze hadden besteld. Ze hebben heel wat pannenkoeken gegeten ,maar kwamen er niet over uitgesproken, zo lekker als hier hadden ze er echt nog nooit één gegeten! Dan heb ik het nog geen eens over het bedienend personeel en de inrichting. Wat een heerlijk restaurant! Als ik een 11 zou mogen geven voor het geheel ....oké een dikke 11 !!!!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Jaren geleden hier een heerlijke pannenkoek gegeten, vandaar dat ik weer eens terug wilde. Het ontvangst was allervriendelijkst. Ik bestelde een cappuccino en kreeg daar een glaasje slagroom met een tic bij en een klein kaneelkoekje. Zag er erg gezellig uit. Mijn man bestelde de Grimbergen trippel.
Als voorgerecht nam ik de tomatensoep, leuk geserveerd in een glas met geroosterd stokbrood en crème er in, mijn man de toast met champignons en ui, leuk geserveerd met rauwkost.
Daarna de lang verwachtte pannenkoek Abraham: appel, noten en spijs........zalig. Ook de Breughel pannenkoek was prima: augurk, gehakt, brie en spek. Er werd regelmatig gevraagd of we nog wat wilden drinken en of het smaakte. De sfeer was gemoedelijk, gezellig. We zaten in de serre, maar weet dat het oude gedeelte wat gezelliger is.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
2e Paasdag hier gegeten, eens maar nooit meer! Mijn pannenkoek was niet gaar van binnen (spek, ui, ananas). Ik heb dit aangegeven aan de bediening en hij zou het 'doorgeven' aan de keuken. Hierna bleef het stil totdat we gingen betalen bij de eigenaresse. Ze vroeg of alles naar wens was en aangegeven dat de pannenkoek niet gaar was en dat we dat hadden doorgegeven aan de bediening.
De eigenaresse maakte ons duidelijk dat dat niet mogelijk was.... ze had de pannenkoek niet eens gezien! De pannenkoeken worden volgens haar allemaal met een machine gebakken en zijn altijd gaar. In ons geval dus niet, maar ze geloofde het niet. Midden in het gesprek liep ze weg omdat wij geen gelijk hadden???
Totaal onvriendelijke dame en wij komen hier nooit meer terug, totaal niet klantvriendelijk.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Dit is een super gezellig restaurant voor zowel een overheerlijke pannenkoek als voor een heerlijke maaltijd! Zelf ben ik glutenvrij en daar besteden zij heel veel aandacht aan,klasse ! Ook het personeel is super gezellig eigenlijk nog echt een beetje het ouderwetse gevoel lekker boers ,warm en je bent er echt gast ! Wij raden aan als u met een paar gaat eten reserveer in het oude gedeelte ,u komt dan bij grootmoeder binnen!
Voor ons graag tot een volgende keer ,al moeten wij er altijd wel een eindje voor rijden doen wij dat graag !
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Een niet zo prettige ervaring gehad in dit restaurant. Alles duurde erg lang en het personeel heeft veel te weinig aandacht voor hun gasten. Geld verdienen hoeft blijkbaar niet, tijdens vier uur verblijf is twee maal gevraagd of wij iets wilden drinken. Mijn pannenkoek was niet gaar en de spek was aangebrand, en dat voor een pannenkoekenrwstaurant. De aardbeien op de aardbeiencheesecake leken uit de jampot te komen. Ik kan dit restaurant echt niet aanraden; rijdt u een stukje verder voor een pannenkoek of bak ze zelf