Onder de Ooievaar

Meer informatie over restaurant Onder de Ooievaar

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Sibowo .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Prachtig cafè, waar ik terechtkwam vanwege de gehaktbalrecensie van het Parool. Nou dat viel een beetje tegen. Beetje melig voor een gehaktbal. Weinig vleessmaak. Desondanks lekker genoeg. Een 7. Ik vraag me af of we hier wel met gekwalificeerde recensenten voor het Parool te maken hebben gehad. Die gaven een 9-.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Hier op dinsdag 12 januari geluncht met een heerlijke grote hamburger. Smaakvol en goed gebakken. Ook de garnering was lekker . Bediening is gewoon Oké en dat geldt zeker ook voor de locatie. Gezellige kroeg, waar eenvoudige doch smaakvolle gerechten worden geserveerd.
Zal zeker weer eens terugkomen, als ik in de buurt ben.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Een leuk oud-Amsterdams café waar je ook wat kunt eten. Ik had hier voor de lunch een XXL-hamburger die zeer smakelijk was en keurig verzorgd. Er zat vast wat knoflookpoeder in, want dat proefde ik die middag nog een paar keer, maar dat mocht de pret niet drukken: lekker mijn buikje vol. De hamburger was vrij fors en goed gebakken en het garnituur was helemaal in orde. Goed plekje om de maag even op een lekkere manier te vullen! Oh ja, de koffie was ook keurig in orde. En de bediening ook.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Na alle mediapublicaties dat je hier de beste gehaktbal van Nederland zou vinden, wilde ik dat zelf wel eens ondervinden. Samen met een goede vriend dit bruine café bezocht om te lunchen. En inderdaad, het was een prima bal van maar liefst 320 gram die ons werd voorgeschoteld. In een woord heerlijk! Het verwachtingspatroon werd zelfs nog overtroffen. Hier kan ik bij van worden!
Kroetoj .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Eenvoudig, redelijk, precies wat je wil na een dagje in de stad. Gegeten: kaasplankje, redelijke (zelfgedraaide) gehaktballetjes. Wat onervaren maar aardige bediening.
Cockie .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Vanmiddag geluncht in dit gezellige café, als altijd een erg goede uitsmijter EN! een maïsbroodje met sardines en harisa, echt heerlijk!
Ik weet niet wie zijn schoonmoeder dit bedacht heeft; vooral onze complimenten!