Onder de Linden

Maandag t/m Zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 10:30

Hendrikrenkema .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Het eten was prima, alleen had het wel wat meer mogen zijn.
We hebben 45 minuten moeten wachten op een eenvoudige maaltijd, en dit terwijl het niet eens druk was, na een dik half uur vroeg de ober of we nog iets te drinken wilden, ik dacht dat dit voor het lange wachten was, maar het stond wel op de nota.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Waardeloze bediening. Wilden daar gaan eten. Pas na een kwartier werden we opgemerkt. Vervolgens duurde het een uur voor we het voorgerecht hadden. Daarna begon het wachten op het hoofdgerecht. Na drie kwartier wachten besloten weg te gaan.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
ten was redelijk, producten leken niet vers. Het was er nogal koud en tochtig en de bediening leek verrast dat er opeens gasten waren verschenen. Bediening bediende eerst de man en pas daarna de vrouw. Was niet duur en snel, maar je moet niet meer verwachten dan wat eten in een café.
Marie-Louise T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
lekker gegeten. uitstekende bediening. Sinds 1 jaar nieuwe eigenaar en sinds 3 mnd een eetcafe. Wij hebben echt goed gegeten en er werd rekening gehouden met mijn dieet. Top! Tip: maak een andere dressing voor de sla. De warme groenten zijn heerlijk, behoud deze bij het gerecht.