Onder de Linden

Dorpsweg 135 4223 NH Hoornaar Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Onder de Linden

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Philip112 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Zaterdag 27 september was een dag bij uitstek om te gaan wandelen; prachtig wandelweer. Via de bon van vakantieveilingen.nl hier terechtgekomen, net als heel wat anderen die dag.
De ontvangst was hartelijk en vriendelijk. Eerst koffie en vlaai en daarna de uitleg en keuze van een wandeling en de uitreiking van de lunchpakketten: ieder twee bolletjes (wit en bruin) met ham en kaas, een lekkere appel en een blikje frisdrank.
Vervolgens een mooie wandeling over leuke landweggetjes en paadjes in de Alblasserwaard.
Om 17.00 uur waren we weer terug voor een prima het verrassingsdiner: een goed gevulde groentensoep als voorgerecht, fricandeau met champignonsaus, wat worteltjes en een ruime portie frietjes in een gezellige puntzak en voor twee personen nog een schaaltje aangemaakte sla als hoofdgerecht en als dessert twee plakjes chocolade-ijs met een toefje slagroom en een halve aardbei. De diverse gangen lieten wel even op zich wachten, maar het was gezellig op het terras, dus dat was totaal niet hinderlijk. Het jonge personeel dat de diverse gangen serveerde was in ieder geval betrokken en attent .
Wat ons betreft een leuke dag om op terug te kijken mede door de inspanningen van het personeel van Onder de Linden!!
Joan K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Ook wij kwamen hier terecht via een wandelarrangement op vakantieveilingen.nl.
Goede ontvangst met lekker stukje vlaai en royale bak thee.
Het lunchpakket was een beetje bedenkelijk. Droge bolletjes met een flinterdun plakje kaas en ham, zonder boter of margarine. Een knullige appel en een blikje sinas. Dat blikje sinas had best een flesje water mogen zijn, aangezien het die dag erg warm was en het de insecten meer zin hadden in frisdrank dan wij. De wandeling was erg leuk. Prachtige omgeving!
Het verrassingsmenu was erg matig. Vers kopje groentesoep vooraf en die was lekker maar een beetje weinig. Het hoofdmenu bestond uit witte rijst, zeer flauwe kerriesaus waar een paar blokjes kip in zaten, een erg klein schaaltje salade en een eetlepel gekookte wortel en snijboon? En best wel royale kom friet. Het dessert was volgens mij op toen wij aan de beurt waren want dat bestond uit maar liefst 2 dunne schijfjes aardbeikwark(?) en een toefje slagroom die smaakte alsof het uit een spuitbus kwam.
Het was niet erg slecht maar zeker niet in prijs-kwaliteitverhouding want wij vonden het een beetje te duur voor hetgeen we kregen. De stoelen op het terras waren ook totaal niet comfortabel. Het personeel was wel heel vriendelijk. Het enige minpuntje op het personeel was dat een serveerster meteen na het eten kwam vragen of we nog iets wilden drinken of dan maar afrekenen. Het zal met de beste bedoelingen geweest zijn maar dat is not done. Aangezien dit behoorlijk opdringerig overkwam.
Hester44 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
Via vakantieveilingen terecht gekomen bij dit gezellige restaurant met zeer hartelijke en gastvrije mensen! Bij aankomst ontvangen met een kopje koffie en een lekker stuk appeltaart. Het regende heel hard toen wij er waren, dus hebben we geen wandelroute gedaan, maar de gastvrouw adviseerde ons over andere leuke mogelijkheden in de omgeving, zodat het een zeer geslaagde dag was. We kregen een lunchpakket mee met rijk belegde broodjes, fruit en drinken en bij terugkomst in het restaurant werd keurig gevraagd of er rekening gehouden moest worden met eventuele diëten of allergieën. Wij kregen een heerlijk 3 gangen menu, als voorgerecht een huisgemaakte aspergesoep met kervel en nootmuskaat. Erg lekker! Als hoofdgerecht werden we getrakteerd op 2 flinke plakken beenham, royaal asperges met ei, worteltjes en krieltjes met botersaus. Het smaakte voortreffelijk! Als dessert kregen we een schaal met ijs, perzik, vruchtensaus en slagroom. Alles bij elkaar was ruim voldoende en erg lekker. De sfeer was heel hartelijk, wij hebben na het diner nog een paar drankjes aan de bar gedronken en zijn voldaan en zeer tevreden weer huiswaarts gekeerd. Wij komen zeker terug!!

Ik vind het spijtig om sommige tegenvallende reacties te lezen, omdat mijn ervaring bij dit restaurant is dat de mensen echt een service en goede kwaliteit leveren. Voor het geld wat ik heb betaald voor de bon was het echt ver boven verwachting en het blijft jammer als mensen denken voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten. Wij werden bediend door een jongen van een jaar of 18, maar hij deed ontzettend zijn best en het is toch juist mooi dat de kans gegeven wordt om ervaring op te doen! Een zeer geslaagde dag voor ons!
Lekkertoch .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Via bon van vakantieveiling hier terechtgekomen. Had verschillende, sterk wisselende recencies gelezen, dus was erg benieuwd. We werden zeer vriendelijk ontvangen met thee en vlaai, prima in orde. Het lunchpakket is eenvoudig: twee bolletjes ham en kaas, fruit en drinken. De omgeving is prachtig om te verkennen, veel leuke landweggetjes. Het diner was heerlijk en zeer ruime porties. Had aangegeven niet van soep te houden, kreeg netjes ander voorgerecht dan metgezel. Hoofdgerecht was hoornaarse schnitzel met kaas, spekjes, champignons, uien, erg lekker. Daarbij nog bloemkool en rosti en rauwkost en frietjes. Bijna teveel, maar heel erg lekker. We moesten er even op wachten, maar dit werd keurig gemeld en uitgelegd. Dessert was ijs en slagroom, ook niks mis mee. Wij waren zeer tevreden over de hartelijke bediening en het eten en we gaan zeker nog eens terug naar deze eerlijke zaak waar hardwerkende mensen je een fijne ervaring proberen te geven. Wat ons betreft zeker gelukt!
AnneManda .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Wij wonen in de buurt en met mijn man kom ik hier regelmatig. Het is een simpel eetcafé met in de zomer een heerlijk terras, wat helaas wel aan een vrij drukke straat ligt, maar voor ons is dat juist wel gezellig want soms fietst er een bekende langs. :) Het eten is ook echt gericht op eetcafe en is dus niet bepaald luxe, maar ze hebben er overheerlijke sate en schnitzels. Gewoon lekker en voor een redelijke prijs een lekkere hollandse maaltijd eten kan hier heel goed! Er hangt een ontzettend gezellige sfeer en de bediening is altijd erg vrolijk en enthousiast, een fijne plek om te zijn. Overigens is het ook erg leuk om na het eten nog een drankje aan de bar te doen met de overige lokale gasten.
KrachtP .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Wij hebben vandaag ons wandelarrangement (gewonnen via Vakantieveilingen) verzilverd. Wij werden ontvangen met koffie en vlaai, zochten een mooie wandelroute uit (13 km), kregen een lekker lunchpakket mee (bruin broodje kaas, wit broodje ham, blikje sisi en een appel) en hebben ons om 17.00 uur gemeld voor het diner, dat prima smaakte en ruim voldoende was. De tomatensoep was misschien wat minder romig dan thuis, maar de kipfilet met ananas in kerriesaus, de grote bak met frites, mayonaise en salade smaakten heerlijk. Het toetje was een heerlijke chocolademousse met slagroom. Het weer werkte ook nog mee, dus wij hebben een heerlijke dag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan gaan we fietsen vanuit Hoornaar.
LeonBelinda .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Ook een wandelarrangement via vakantieveilingen. Ontvangst koffie met vlaai, prima. Lunchpakket, 2 broodjes/appel/blikje sinas ook prima. Diner: tomatensoep (wij denken uit blik) opgeleukt met wat room en bieslook, stoofpotje (wij denken (deels) ook uit blik) smaakte redelijk met een klein bakje friet en sla voor zijn 2en, ijs met mandarijnen (wij denken wederom uit blik) en een beetje slagroom. We hebben 27 euro betaald voor dit arangement met zijn 2en en dat had niet meer moeten zijn volgens ons, dus wat dat betreft is deze prijs/kwaliteit verhouding goed. Voor zo weinig geld moet je niet veel verwachten want dat is het niet. Personeel was wel erg vriendelijk en beleefd.
Boogerd43 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
wij hadden een bon van vakantie veilingen en we hadden ons op dit dagje verheugd.
bij aankomst zat er binnen achter een tafel een meisje die de bon in ontvangst nam en we kregen een lunch pakketje daarna koffie met een vlaaipunt. de vlaaipunt was lekker de koffie kwam uit een automaat, waarschijnlijk NESCAFE. niet lekker! vervolgens hebben we een fietstocht gemaakt van 40 km heel leuk! de lunch waren 2 kleffe broodjes 1 kaas 1 ham een appel zonder smaak en een pakje caprisun. om 5 uur waren we terug voor het (diner) .Eerlijk gezegd vond ik het een ziekenhuis hap, eerst een kopje waterige tomatensoep,daarna een bord met daarop een schaaltje met wat stukjes kip? met een dikke witte saus een eetlepel rijst en een eetlepel winterpeen, een schaaltje sla zonder smaak en een flinke schaal frites. als toetje ijs .
in de advertentie staat dat de kok een verrassingsmenu maakt nou dat was het inderdaad , maar geen leuke verrassing.
het is een party centrum maar ik zou daar nooit een feest willen houden. het was teleurstellend.
Bom3c .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Zondag een wandelarragement gehad bij onder de linden. Ontvangst met koffie en gebak dit was wel aardig,het kopje waar de koffie in zat leekt wel uit een oude doos te komen, de rand zat helemaal onder vaste stof.. bAH bAH.. Toen zijn we 13 km gaan wandelen.. We kregen een lunchpaketje mee waar niks mis mee was, 1 broodje ham 1 broodje kaas een appel en een caprisun.. Om kwart voor 4 waren we terug bij onder de linden waar we lekker een drankje hadden gedaan om bij te komen.. Tussen 5 en 7 zal het diner opgediend worden... Ons voorgerecht kwam pas rond 6 uur, de meeste mensen hadden hun hoofdgerecht al, een ruime drie kwartier later kregen we pas ons hoofdgerecht.. Dit waren kip stukjes in een prutje wat veeeeeelte pittig was, ik heb dus alleen wat patat op aangezien de salade ook niet te eten was deze stond waarschijnlijk al uren klaar in de koeling alles smaakte hetzelfde.. Het toetje werd rond kwart voor 8 geserveerd aan onze tafel.. Ook niet egt de moeite waard om op te wachten.. Toen we naar huis gingen nog maar even langs een fastfoodrestaurant gereden, als je zon end wandel en zeker met die warmte heb je tog wel trek in een stevige maaltijd. Het systeem hoe ze werken gaat iig nergens over mensen die bijv pas half 6 aankwamen hadden al eerder hun eten.. Ze werkten in groepjes tafels die ze serveerden en wij hadden de pech dat we achterin zaten.
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2013
Ook wij hadden een wandelarrangement via Vakantieveilingen. Voor de prijs, die wij betaald hebben, kan ik zelf thuis ook geen sterrenlunch en -diner en koffie met taart bereiden. Het lunchpakket en het diner zouden voor mensen, die 22 km gingen lopen wat aan de karige kant geweest zijn, voor ons was het genoeg. Het diner was ok, gezien prijs-kwaliteit. Een kopje groentesoep met balletjes, niets mis mee. Goed gekruide spareribs, ietwat droog, maar daardoor ook minder vet, een overdosis knapperige friet, lekkere salade. Weinig groente, maar we hebben ook geen poging gedaan om daar verandering in te brengen. Het ijsje paste er bij mij niet meer in, maar tafelgenoot was er niet ontevreden over. De vriendelijke ontvangst, de attente serveerster, de schone toiletten en de mogelijkheid om twee routes na elkaar te lopen hebben bijgedragen aan een fijne dag en we zijn zeker van plan om van de zomer terug te gaan voor het fietsarrangement. Voor dit soort activiteiten is Onder de Linden een prima plek, zeker als je lekker op het terras kunt eten. Binnen leek het me nogal donker.
Anja56 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Ik weet niet in welk restaurant de andere via vakantieveilingen hebben gegeten. Maar het was ronduit slecht. Tomatensoep leek uit blik. Een bakje met een onbestendige samenstelling van een prutje met 2 stukjes vlees, welke ook nog lauw was geworden. We hebben een uur zitten wachten op het "hoofdgerecht". Hoe lang kan je doen over 2 aardappelkroketjes bakken en opgewarmd prutje en een beetje doorgebakken patat. en een mini bakje gemengde sla voor 2 personen. Personeel ronduit onervaren.
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Ook een wandelarrangement via Vakantieveilingen geboekt. Met z'n viertjes kregen we eerst een koffie met appelkruimelkoek. Lunchpakket bestond uit een broodje ham en een broodje kaas, blikje sinas en een sinaasappel. Na het wandelen hadden we best wel trek maar met dit verrassingsmenu konden we de honger niet echt stillen. Wij kregen een waterige bouillon, een potje met wat champignons en een tweetal stukjes varkenshaas erin. Friet was redelijk, nagerecht matig. Had allemaal net iets beter gekund denken wij.
Antjevangent .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
Ook wij zijn via vakantieveiling in Hoornaar terecht gekomen. Na een zeer vriendelijke ontvangst met koffie en echt gebak hebben we een prachtige wandelroute gekozen. Onderweg hebben we het meegekregen lunchpakket gebruikt wat ons goed smaakte. Het verrassingsdiner van een echte Boerengroentensoep, lekkere malse varkensoesters met een tuinkruidensaus en als dessert een ijsje met bosvruchten was inderdaad een positieve verrassing. We hebben een geweldige dag gehad en echt niet gemerkt dat we 'veilinggasten' waren. Erg leuk was ook de pin die we kregen en waarmee je op de kaart van Nederland je woonplaats kon aangeven. We doen dit zeker nog een keer.
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Gisteren hier via de Vakantieveiling van een fietsarrangement genoten, bij ontvangst koffie/thee met erg lekker gebak, fietsen stonden al klaar, lunchpakket mee, een hele mooie route uitgezocht, en bij terugkomst genoten van een 3 gangen verrassingsmenu, gestart met lekkere tomatensoep, daarna 2 gemarineerde coteletjes, met ruim voldoende groenten en aardappelgarnituur, daarna een lekker nagerecht, alles dik in orde, wij hebben een keileuke dag gehad, bedankt