Meer informatie over restaurant Onder de Linden

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

Pietersma .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Vanavond met twee personen bij Onder de linden gegeten. We waren op zoek in Sneek naar mosselen en die hebben ze! De bediening is zeer bekwaam en vlot. De keuken echter iets te vlot want vijf minuten na de bestelling stond de dampende pan mosselen al voor onze neus. Dit had wel een kwartiertje later gemogen maar het nam niets weg van de smaak. Heerlijk gegeten!
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk geluncht. Prima speltbrood. Lekkere oude kaas en gedroogde ham. Verrassend gecombineerd met vers fruit zoals meloen, druiven, appel. Ook de tonijnsalade prima met verse pesto. Spontane en enthousiaste bediening.
Ronabc .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Donderdag 17-03-2016 zowel op terras geluncht als 's avonds gedineerd.
Bediening was zeer attent, maakten een praatje met de gasten en waren open en oprecht in hun benadering. Zeer plezierig en geven je het gevoel welkom te zijn en komt over alsof je er al jaren komt. Een warm bad dus.
Ook terzakekundig voor wat betreft de gerechten op de kaart met een heldere uitleg. Aanpassingen op menu was geen enkel probleem. Gerechten smaakvol bereid en opmaak doordacht. De keukenbrigade heeft verstand van zaken. Een aanrader; voor ons de beste in Sneek/Snits dus!
Martinb78 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Keurige tent waar jong en oud door elkaar zit. Er is een eenvoudige, duidelijke kaart en wat daar op staat wordt prima klaargemaakt. Je eet lekker voor een heel schappelijke prijs. Het bedienend personeel is over het algemeen wat ouder maar zeer correct en ervaren. Een fijne tent waar we dan ook met enige regelmaat naartoe gaan.
Arjen W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Inmiddels heb ik hier een aantal keer gegeten, en ik heb het idee dat de kaart er steeds meer op vooruit gaat. Leuke gerechten met steeds meer het accent op lokale producten en Friese invloeden. Mosterdsoep met Friese kaas, curry met lokaal lamsvlees, runderstoofpotje met kruidkoek en Berenburg, etc. Erg mooi initiatief is het aankopen van een heel stierkalf van een biologische boerderij uit de buurt van Sneek. Het hele stierkalf wordt in de loop van de tijd gebruikt, en wat er op het menu staat hangt af van de dag. Dat kan een kalfsoester zijn, kalfslever of een stoof van kalfswang. Verder was de specialiteit van de dag asperges, en ook die waren heerlijk. Aardige bediening, mooi plekje midden in Sneek, kortom weinig op aan te merken.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Wij hebben een kipsalade gegeten, ik vond het zeer teleurstellend. De kip was er doorheen gevlogen, geen lekkere stukjes kipfilet, maar 3 plakjes kip vleeswaren. En onderop een hele laag ijsbergsla, als opvulling. De verse ananas was heerlijk, erg weinig. De koffie was heerlijk. Nee, dit neem ik niet weer, veel geld , dan maar een kroket. Sorry groetjes hanny
Tino S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Onlangs met mijn vriendin een Valentijn diner genoten bij Onder de Linden. Het restaurant zat helemaal vol en toch kwamen onze 7 gangen mooi achterelkaar aan zonder heel lang te hoeven wachten.
We mochten plaats nemen in de loveseat en kregen een hele vriendelijk kelner, een jongeman die veel wist te vertellen over het eten en het restaurant. Het eten was verrukkelijk, van de soep t/m het hoofgerecht viel bij ons in zeer goeie smaak. Ik zou dit zeker aanbevelen onder mijn vrienden! succes met de zaak en zeker tot een volgende keer.
Wijdenes .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Als regelmatige gast bij dit restaurant altijd goed gegeten, zowel lunch als diner. De laatste keer gekozen voor de specialiteit van de chef. Dit bleek te bestaan uit een halve biefstuk welke ontzettend taai was, een reepje gehakt en een bakje bruine saus met daarin twee kleine stukjes kalfsvlees. Dit voor de prijs van €23,50 Als "specialiteit van de chef" had ik meer kwaliteit verwacht! Mijn tafelgenoten hadden vis besteld welke kwalitatief en kwantitatief van hoog niveau was. Wat ons verder opviel was dat er geen tafellaken of placemat gebruikt werd maar dat het eten rechtstreeks op tafel gezet werd welke nog plakte van de vorige gasten. De bediening was zoals altijd top! Toch voldoende redenen om volgende keer eens een ander restaurant in Sneek te bezoeken.
Beste Meneer of Mevrouw Wijdenes,
Hartelijk dank voor uw recensie, het spijt ons zeer dat de door u uitgekozen maaltijd niet goed is bevallen. Wij zijn met z'n allen erg enthousiast over het biologische kalf, spijtig dat het u niet goed is bevallen. Wij nemen uw aanmerking dan ook zeer serieus. Graag nodigen wij u uit om met twee personen nogmaals de specialiteit van de chef voor u te bereiden. Wij hopen dat dit aanbod bij u in de smaak valt.
Vriendelijke groet,
Team Onder de Linden
RoxannaL .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Samen met mijn vriend genoten van t eten! We hebben twee keer het menu genomen (wat inhoud dat je van de hele menukaart kan kiezen), en t was heerlijk! Vooraf de carpaccio en de proeverij, hoofd de eendenborst en varkenshaas en toe Friese kaasjes en de citroen cheesecake. Wat de avond vooral top maakte was de vriendelijke en behulpzame bediening. Echt super.
Olga N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Een top restaurant en locatie voor een trouwfeest , ander feest of voor gewoon eens lekker...! op 14 Februari 2014 hebben wij hier ons trouwfeest gevierd. Een prachtig restaurant met perfecte romantische sfeer in het centrum van Sneek. Al onze wensen zijn uitgekomen en in goed overleg gegaan, goed contact via de telefoon en per mail. Heerlijke menu samengesteld. Prachtige bovenzaal met dakterras is uitstekend voor een prive feest. De eigenaar is zeer gastvrij. De bediening is uiterst vriendelijk en goed. Er heerst een huiselijke en gezellige sfeer. Het eten is uitstekend. Wij komen hier ook regelmatig voor tot in de puntjes verzorgde high tea of high wijn. Zou het iedereen aanraden, is echt klasse restaurant.
Leoniecolen .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Gezellig, op de markt van Sneek, heerlijke serre en een lekker buiten terras (geen heaters, dus alleen bij mooi weer!) Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Vooral het toetje van suikerbrood is een aanrader!
Kristas_tassen .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Afgelopen zondag een High Tea arrangement hier gehad. De hapjes waren verzorgd maar erg standaard en wat summier. Ook de keuze van thee viel tegen. Wat wel leuk was dat ze iets meer vertelden over het ontstaan van de high tea.
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Bijzonder goed gegeten. De carpaccio was erg lekker (gerookt) en op de juiste temperatuur. Vaak te koud maar hier helemaal goed. De eendenborst was voorzien van een vetrandje waardoor de smaak helemaal tot zijn recht kwam. De bijlagen zijn wat minder: gebakken aardappeltjes een zesje, de gemengde sla wat erg grof, de bloemkool: doe de saus eens apart... maar de rabarber: werkelijk top! Fraai en lekker nagerecht. De bediening zoals altijd een royale 9 waard. Toch 2 tips: alle bijlagen komen op een tableau in dezelfde witte kommetjes op tafel. Veel feestelijker en verzorgder wordt het door wat verschillende schaaltjes en kommetjes te gebruiken en het tableau meteen weer mee te nemen richting keuken. Tip 2: tafeltje bij deur naar bovenzaal heeft als buurtafel een 20 cm hoger geplaatste tafel waardoor deze gasten op ons en ons bord neerkijken. Te verhelpen door op bestaande tussenrailing iets van bijv kunst te monteren waardoor minder "zicht".
Grewim79 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
Na 45 minuten pas ons eten op tafel. Als bijgerecht bij de vis doorgekookte witlof en ook geen frisse sla. Als alternatief broccoli gekregen, was bijna bruin en smaakloos. De kappertjessaus bij de vis was minimaal.
Menne V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Verse jus en Joustra beerenburg is een aangename start in de erker van dit oude restaurant onder de linden, met dezelfde naam.
De soepen smaken af met een knapperig element. Een mooie schol en een smakelijke medaillion stonden vandaag op ons menu. De bediening is vriendelijk. Espresso is een kleine italiaanse koffie zonder een overladen berg aan snoepgoed. Dat wil nog wel eens gebeuren in den lande, om de prijs op te leuken, denk ik dan. Met water van Sneek op tafel en een glas huiswijn voor 91 eu met drie personen gegeten.