Onder de Linden Eten & Drinken

De Lind 63 5061 HV Oisterwijk Nederland Kaart
31-135220414

Over restaurant Onder de Linden Eten & Drinken

Klassieke kwaliteit

Wat denk je van de High Beer als tegenhanger van de chique High Tea? De kaart schittert in simpele kwaliteit- verwacht titels als 'Rund', 'Zalm/Tonijn' of de 'Weideverrassing'. Met haar klassieke inrichting is Onder de Linden ook een ideale feestlocatie, zoals voor een bruiloft. Voor kleinere groepen zijn de Boekenkamer en de Huiskamer af te huren !

Meer informatie over restaurant Onder de Linden Eten & Drinken

6,4
Lang
Ardy V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gewoon van kwaad tot ergernis. jas niet in ontvangst genomen, reservering 2 ipv 4, geschuif van tafels en stoelen, drinken moet je om vragen en blijven vragen. personeel heeft geen idee wat er op de kaart staat of wat het is. Een voorgerecht kwam niet, Eten verkeerd geserveerd en koud. Komt dan uitgedroogd terug....ping.... En daar zit je dan met zakenrelaties....Zal maar niet verder gaan!!!
Fdekok .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vanavond hier gegeten met een SD en dit is ons goed bevallen. Garnalencocktail vooraf, daarna mul met gamba's en mixed grill met dikke friet, goed bereid en 2x ananas parfait. Omdat we vroeg waren had de bediening tijd genoeg, later viel het ons op, dat ze vergaten te vragen of we nog wat wilden drinken.
Angel1968 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Woensdagavond 5-10-16 hier geweest, wat een tegenvaller!
Voorgerecht was gegrilde tonijn met een salsa van gemarineerde mango met tomaat, komkommer en een pepertje....ten eerste duurde het heel lang voordat het kwam en toen het eenmaal er was, bleek het niet eens gegrilde tonijn te zijn maar de 'salsa'was dus gewone mango in stukjes, 2 halve tomaatjes en 2 stukjes komkommer...?? dit terug gegeven en inderdaad het was niet goed volgens de ober. Het voorgerecht kwam terug... de tonijn was gegrild zonder smaak overigens maar de salsa was smerig. Bij de mango salsa hadden ze snel even zongedroogde tomaat en kapertjes gegooid, echt te smerig! hoofdgerecht bestond uit Diamanthaas ( Black Angus) met groenten en een krachtige truffelsaus. De Diamanthaas was niet echt niet mals, Black Angus...??? Geen nagerecht meer genomen...dus al met al heel erg slecht. nog een tip voor de bediening, zorg voor een frisse adem want alleen daarvan ging ik al over m'n nek!! erg jammer en zonde van het geld!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Op een vrijdagavond hier gegeten. Terras redelijk vol, dus dat zit wel goed dachten wij. Niet dus. Soep (kerrie kokos) was waterig en niet te eten. De mosselen zelf gingen wel, maar de garnituur, sausjes, friet waren echt slecht bereid. Dessert hebben we maar overgeslagen. Meermaals de bediening (jonge lui zonder horeca ervaring) hierop gewezen, mar dan wordt je schaapachtig aangekeken. Tja, eenmaal en nooit meer.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Op een vrijdag avond geweest. Terras redelijk vol, dus wij dachten 'dat zit wel goed'. Dat was dus een foute inschatting. Het eten is hier niet best. De kerrie kokos soep was waterig en smakeloos, de mossleenzelf gingen nog wel, maar de bijgerechten (sausjes, friet en garnituur) echt slecht. Hoe moeilijk kan het zijn. Het dessert hebben we maar overgeslagen. Bediening (allemaal jongelui zonder horeca ervaring) heeft geen idee wat ze doen. Na een paar schaapachtige reacties van hen hebben we betaald en zijn we gegaan. Geen beste beurt. Ons zie je hier nooit meer terug.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Jammer dat de service het laatste half jaar zo achteruit is gegaan. Zowel de keuken als de service is niet meer zoals het was. In juli een vervelende ervaring gehad en nu weer. Aangesloten als restaurant waar restaurantbonnen worden geaccepteerd en dan weigeren!! Uiteindelijk 2 van de 3 bonnen als betaalmiddel geaccepteerd maar de eigen kortingskaart was er niet bij geldig. Nog nooit eerder zo'n ervaring gehad, waar dan ook. Dit was de laatste keer dat ik daar gegeten heb.
Jeanne223 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Afgelopen zaterdag voor lunch geweest met mijn dochter. Beide een tomatensoepje met daarna de Club Sandwich Vis. Erg van genoten. Omdat het mooi weer was hebben we op het terras gezeten.
De uitbater Harco hebben wij leren kennen als een man die het belangrijk vindt dat zijn gasten met een tevreden gevoel het restaurant verlaten. Hij staat open voor feedback en suggesties. We wensen hem en zijn personeel veel succes toe!
Pfdeboer58 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Omdat het dessert bij de "Shared dining" een kaasplankje bleek te zijn hebben we daarvoor gekozen. We kregen echter een sinaasappel parfait. Toen we de eigenaar vertelde dat we liever kaas hadden zoals ons beloofd was, kon dat niet. Hij gaf mijn vriendin geen bestek en zei "dat neemt u het toch niet". Een hork hoe hij gasten behandeld.
Het jonge serveerstertje dat pas 2 maanden in dienst is heeft veel goedgemaakt. Zij weet hoe je de gasten moet behandelen!
De sausjes ontbraken. Een van de terrasstoelen was vies en de kleding zat onder de zwarte strepen. Ik ben niet binnen geweest dus kan niet over decor oordelen.
Harald H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ik ben het niet helemaal eens met de eerdere recensie dat de uitbater van dit restaurant niks doet met de feedback op dit platform. Je merkt als klant dat hij zich uitermate inspant. Soms wellicht te nadrukkelijk. Als je 1 tafel met 3 man bedient, dan valt dit zeker op. We hadden de recensies vooraf gelezen en zijn er op gaan letten. Ik denk dat de uitbater eens goed moet kijken naar de rolverdeling (wie bedient welke tafel, wie rekent af, ...). Wij als klant vinden het belangrijk als je in ieder geval 1 vaste ober hebt als aanspreekpunt.

Wat betreft het eten hadden we niet zoveel op te merken. We hadden een 3-gangen menu geboekt met Social Deal. De soep vooraf had iets warmer mogen zijn. Het hoofdgerecht (mixed grill) was gewoon goed en mooi geserveerd. De hoeveelheid frietjes (overigens gemaakt van verse aardappelen) was voldoende voor ons. Het nagerecht (parfait) was heerlijk.

Verder wat betreft de service: de obers die bedienden waren duidelijk in hun uitspraak en vroegen ook wanneer we het hoofdgerecht geserveerd wilden hebben. Dat vonden we positief.

Het restaurant zelf is gelegen aan een idyllisch plein in Oisterwijk onder de lindebomen. We zaten voor op het terras. Leuk dat elk half uur het klokkenspel in de tegenoverliggende toren speelt. Als je dan voor zo'n oud pand zit, krijg te toch een gevoel dat je op vakantie bent.
Kreutzer .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat een gastvrijheid... Brabantse gezelligheid heet dat. En natuurlijk ook lekker (en voor een goede prijs) gegeten op het terras. Het keuzemenu voor nog geen 20 euro is een echte aanrader. En de parfait als toetje een zalige afsluiting.
Wick21 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
In plaats om iets te doen met de geuite kritieke recensies, lees ik een snerende opmerking terug. Het zijn de indrukken en ervaringen van gasten en daar dien je naar mijn mening iets mee te doen en vooral lering uit te trekken.
Positief: drankjes werden snel opgenomen en gebracht en bestelling ook snel opgenomen.
Maar toen: voorgerechten werden niet gelijktijdig geserveerd, zodat mijn soep al koud was voordat de andere soep veel later (overigens dezelfde) werd gebracht. Carpaccio zag er wel goed uit en smaakte naar behoren.
Hoofdgerechten waren lauwwarm, saus was koud. Minimale portie frietjes inderdaad voor vier personen, jammer, want ze waren wel lekker. Het bord van onze dochter is met een klacht teruggegeven. Er zou iemand aan onze tafel komen, maar we hebben niemand gezien. Twintig minuten later krijgt ze weliswaar een nieuw bord, maar ja, toen waren wij natuurlijk al klaar. We moesten zelf nog vragen of ze nog wat frietjes kon krijgen. Die kwamen vrij snel, maar een stukje inzicht vanuit personeel zou niet verkeerd zijn.
Omdat drie personen een menu hadden en eentje niet, vroegen we nog om de dessertkaart. Wederom: lang, heel lang wachten. Ondertussen verscheen er wel iemand met de vraag of wij nog iets wilden drinken. Ons antwoord: uh nee, wij wachten al heel lang op de dessertkaart. Die kwam uiteindelijk. Desserts waren overigens wel in orde en smaakvol: Dame Blanche en zomerse parfait.
Bij het afrekenen niets van excuses, enige aftrek voor toch het ongemak. Onze dochter heeft weliswaar een nieuw bord gekregen, maar toch. Het zou Onder de Linden Eten & Drinken wel hebben gesierd.
Mijn advies aan hen: doe iets met al deze kritieken. Tussen de regels door zijn er ook positieve punten te lezen, maar trek je conclusies uit de negatieve en ga daarmee aan het werk! Vooral wat de bediening betreft.
Value .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Hier gegeten op basis van een Social Deal.
Bij aankomst, na toewijzing van een tafel buiten (het was mooi weer), aan de bedienende dame gevraagd hoe een van de hoofdgerechten (kabeljauw) wordt klaargemaakt/gekookt. Wist ze niet...
De baas erbij geroepen - kabeljauw wordt gebakken in een pan. Ok.
Als voorafje carpaccio - was lekker, niet al te groot.
Daarna voor mijn partner de kabeljauw, en voor mijzelf de mixed grill. Alles zonder veel fantasie of smaak klaargemaakt, wat sausjes eromheen. De gekookte groenten waren gekookt, en dat was het dan.
De dikke frieten waren daarentegen wel lekker, maar slechts een klein schaaltje voor ons tweeen, dus nog maar een extra schaaltje gevraagd - werd gelukkig niet in rekening gebracht.
Dessert zou een limoncello parfait moeten zijn, maar hij smaakte meer naar vanille met wat hazelnoot.
Qua bediening - wel vriendelijk, maar door 4 verschillende personen gedurende de maaltijd? Lijkt een tikje ongeorganiseerd.
Gelukkig was dit een social deal, dus toch nog redelijke prijs/kwaliteitsverhouding.
Maar opwindend of aan anderen aan te raden - nee.
Verbaasd mij dat u netjes nederlands kunt schrijven ik moest gisteren in het engels aan u uitgebreid uitleggen waar de gerechten uit bestaan. En mijn engels is toch al niet zo goed.
Qua organisatie is het strak geregeld.één persoon die opneemt de rest runners mevrouw dit kan betekenen dat als u geluk hebt meerdere mensen aan tafel krijgt. Allemaal met passie voor de horeca met doel positief ingestelde gasten het naar de zin te maken.
Met gastvriendelijke groet
Harco van Ommen
Door D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Nooit meer!!!! Social deal menu !!!Ik /wij hebben zelden zo'n ellendige bediening meegemaakt en zo slecht gegeten.
Tafel buiten voor 4 om 18.30 uur. Om 19.00 uur hadden we besteld, drankjes en een beetje stokbrood. Om 20.15 uur nog steeds geen voorgerecht terwijl de tafels links en rechts om ons heen wel bediend werden. Oh!! vroeg de eigenaar... hebben jullie besteld dan ?!? Foutje... Het voorgerecht waren smakeloze garnalen, zonder saus op een dot sla. Weer na 30 minuten ( Al die tijd geen nieuw drinken) Hoofdgerecht > verkeerde bestelling opgenomen voor mijn vriendin, spareribs waren zwart en knetterhard, de vis was koud en bijna rauw, de garnaal erbij was echt rauw. Er werden ons 3 soorten vlees beloofd van de grill > de derde nooit kunnen vinden en de frietjes die we extra hadden besteld hebben we ook nooit gezien. Het is inmiddels 21.30 uur en we zitten te wachten op het toetje. Of wij die al besteld hadden ?!? Oh ja... super deal menu ! De crème brûlée was een kant en klaar toetje uit de supermarkt, met zwarte pikkeltjes. Om 22.15 uur de rekening > "of het gesmaakt had?" Uhh nou nee!...... Er ging 30% van de drankprijs af.... Dat is het enige positieve.
Mejech1985 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
we hebben zondag met onze kinderen en vrienden onze huwelijksdag gevierd.
we hebben genoten van het geheel .\
eten was lekker,service keurig en gezellig
aanrader .
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw waardering voor onze dienstverlening publiekelijk kenbaar te maken. Hier doen we het voor: Dat gasten tevreden huiswaarts gaan
Astridwouw .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
heerlijk buiten op het terras genoten van een high-tea! Veel verrassende smaken thee en alle gerechten huisgemaakt, varierend van de soep , verse luxe belegde broodjes tot alle zoetigheden aan toe, alles heel smaakvol en mooi opgediend.
Volgens mij dromen onze kinderen vannacht van de prachtige schalen met zoetigheden!
Rjhbeeren .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Na een paar uurtjes shoppen in het gezellige Oisterwijk gingen wij naar restaurant
Onder de Linden voor een dineetje. Op de vraag of wij iets wilden drinken gaven wij aan dat we buiten de drankjes er graag een glas water bij wilden. Er werd een
mooie karaf water en mintblaadjes gebracht met mooie glazen . Dit gaf al aan wat wij verder konden verwachtten en we werden niet teleurgesteld. Wij bevelen restaurant Onder de Linden als een sfeervol, goed restaurant met een bovengemiddelde service. Rob en Marleen.
Adrie61 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
wij zijn met vijven gaan eten bij onder de linden en wij hadden vijf verschillende voor hoofd en nagerechten en alles was lekker wij gaan zeker nog vaker eten bij onder de linden ik kan het iedereen aanraden men zal er geen spijt van hebben
P K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Tja, wat verwacht je als je voor 22 euro 'asperges op Brabantse wijze' bestelt. Misschien wel asperges, een paar plakken mooie Brabantse beenham, vers gekookte krielaardappeltjes, ei in plakjes of gesnipperd en natuurlijk boter. De asperges, zes, waren er. Goed geschild. De boter was er ook maar daar hield het op. De aardappeltjes waren van die voorgekookte supermarktbolletjes die wat gebakken waren en van binnen hard. Gesmolten boter over gebakken bolletjes gieten? Wat is dat nou voor een kok/keuken? En dan de ham. Drie plakjes, even rond, groot en dun als salami van de slager. Ze hadden ook nog een rooksmaak. Op de asperges ligt een doormidden gesneden ei. En dan de dienster die wil weten of het goed is. Als je dan opmerkt dat het allemaal wat karig is, vraagt ze of we bedoelen dat het weinig is. Ja dat bedoelen we o.a. Ze doet verder niets met onze opmerking. Vraag dan ook niet of het goed is als je toch van plan bent je schouders op te halen. Omdat 'Brabant' toch wat staat voor Bourgondisch en gul haalt dit restaurant deze naam met dit gerecht door het slijk. Wij komen hier niet meer terug.
JJSG .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Zojuist een koffie en thee met appeltaart gegeten. Er wordt aangeprijsd dat je je tweede kopje koffie dan van 'het huis' krijgt aangeboden. Deze tekst moet u letterlijk nemen. Daar waar ik niet van koffie houd, maar thee had besteld (dezelfde prijs) moest ik achteraf wel twee thee afrekenen. Nadat ik de bediening daarop had geattendeerd werd stug volgehouden dat het alleen geldt voor de koffie en niet voor de thee...
Mevrouw, meneer,
Heel spijtig dat u zo bejegend bent. natuurlijk geldt deze actie voor koffie, thee en zelf cappuccino of latte machiato.
U heeft wel de moeite genomen om een recensie te schrijven
Jammer vind ik het daarom wel dat u niet even naar binnen bent gelopen om even navraag te doen. U had wel gemeende excuses gekregen voor het feit dat wij de dame van de bediening niet goed hadden geïnstrueerd. Zij treft in deze dus geen blaam.
Ik wil u beide graag nog een kop koffie en appelgebak aanbieden waarbij de tweede er natuurlijk bij hoort. dit alles van het huis natuurlijk.
voor vragen kunt u mij bereiken onder nummer 06-17125119
met vriendelijke groet Harco van Ommen
Gerard En Toos H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Nadat er door hun een fout was gemaakt hebben wij ze de kans gegeven om te laten zien dat dit eenmalig was en niet structureel. Ze hebben ons een verrassingsmenu voorgeschoteld welke voor ons vier mannen zeer goed bereid was. Buiten hebben we eerst iets gedronken en daarna heerlijk binnen gegeten. Iedereen was voldaan en het was bijzonder lekker. Vooraf carpaccio, daarna drie verschillende soorten vlees en afsluitend een toetje met ijs. Dit met alles er op en er aan.
Hartelijk dank dat u ons de kans heeft gegeven om te laten zien dat onze keuken staat voor kwaliteit en brabantse gastvriendelijkheid bij ons hoog in het vaandel staat