Onder de Linden Eten & Drinken

De Lind 63 5061 HV Oisterwijk Nederland Kaart
31-135220414

Over het restaurant Onder de Linden Eten & Drinken

Klassieke kwaliteit

Wat denk je van de High Beer als tegenhanger van de chique High Tea? De kaart schittert in simpele kwaliteit- verwacht titels als 'Rund', 'Zalm/Tonijn' of de 'Weideverrassing'. Met haar klassieke inrichting is Onder de Linden ook een ideale feestlocatie, zoals voor een bruiloft. Voor kleinere groepen zijn de Boekenkamer en de Huiskamer af te huren !

Meer informatie over restaurant Onder de Linden Eten & Drinken

Maandag en Dinsdag 17:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

6,9
6,5

Jouw recensie over het restaurant Onder de Linden Eten & Drinken

H.G.H. D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Blonken niet uit in klantvriendelijk enthousiasme....
dank zij uw reacties op desbetreffende avond hebben wij contact opgenomen met onze vleesleverancier.
Gerecht is van de kaart. en we hebben voor een betere kwaliteit vlees gekozen.
jan willem V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Wij zijn op 26 april met de familie gaan eten bij Onder de Linden. Wat een verschrikkelijke teleurstelling. Hadden met 6 personen gekozen voor de ossenhaas puntjes met piri- piri saus maar werden alle zes afgescheept met 6 schoenzolen zonder saus. We hebben een kwartiertje zitten kauwen en maar de eigenaar geroepen die direct andere messen bracht waarmee het wel opgelost kon worden . Niet dus. Nadat hij het zelf geprobeerd had moest hij wel toegeven dat de ossenhaas puntjes welerg taai waren en hij zou het opnemen met zijn slager. Wij zijn maar ergens anders weer gaan eten want hij kon het niet voor ons oplossen .Ik ken een gelegenheid in Oisterwijk waar wij nooit meer zullen komen. Zooooo slecht
sandra D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Gegeten met vouchers van social deal. Dat was gezien de hoeveelheid en kwaliteit een redelijke prijs.
bediening onvriendelijk
1 ¾ uur gewacht op het hoofdgerecht.
toen koud eten gekregen (dit begreep de eigenaar omdat het eten te lang klaarstond door de tegenslagen sorry (hij vond dit dus normaal en wist het!?!?
zeer gastonvriendelijk
eigenaar kletst zich eruit met de volgende redenen:
-bediening nog jong
-hij kan niet genoeg personeel krijgen
-wifi lag eruit daardoor bestelling niet doorgekomen bij de keuken. Heel vreemd want voor en hoofdgerecht zijn tegelijk besteld en het voorgerecht kwam wel (bijzonder en dus ongeloofwaardig)
-eigenaar leest gasten de les omdat hij er niks aan kan doen en hij ook niet van mondige gasten is gediend
- na veel discussie biedt hij bij het vragen van de rekening gratis koffie/thee aan (te laat)
advies: zoek een ander restaurant je gaat tenslotte een avondje uit en daar wil je van genieten en je niet ergeren!
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wat een aanfluiting! Met Groupon hier geweest. Beschrijving van het menu klinkt goed, wat je krijgt is bar en boos. Houbaarheidsstikker in de soep, haar in de zalmtartaar. Veel gerechten op het menu met bijbetaling. Hoofdgerecht kleine porties, saus ingedroogd, vlees veel te hard gebakken. 4 toetjes besteld, 2 kwamen een kwartier later dan de eerste 2 en alhoewel het dezelfde toetjes waren leken ze in niks op elkaar. Een had te lang en de ander niet in de oven gestaan! Heb echt nog nooit zo slecht gegete, het was zo slecht dat het op onze lachstuipen werkte, dus gezellig was het wel! Maar dat lag zeker niet aan de service! Toen we vroegen waarom twee van ons nog geen toetje hadden, was het antwoord: rustig aan hé? Dan lijkt het alsof we lastig waren maar we hadden ondanks alles niet eens geklaagd! Groupon biedt het menu nu opnieuw aan, niet doen!!!
advanrooy .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Met 31 personen onze verjaardag gevierd met borrel+diner. Personeel denkt met je mee, is attent en erg servicegericht.
Ook het serveren van de diners verliep (ondanks de grote groep) vlekkeloos.
Over de kwaliteit vn het eten was iedereen erg te bespreken.
Zeker een aanrader!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten, een prima menu met voor, hoofd en nagerecht. Vlotte vriendelijke bediening.
Aan te bevelen voor een eerlijke maaltijd.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Het was een heel lekker diner. Vriendelijke gastheren. Komen zeker nog eens terug.
Bernarda H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op 2e Kerstdag hadden wij, een groepje van 5 personen, gereserveerd voor de High Tea. Het was voortreffelijk. We werden goed ontvangen, en vrijwel meteen na het plaatsnemen werd een welkomstdrankje geserveerd. De bediening verliep verder ook vlekkeloos. De High Tea bestond uit 3 gangen en er was meer dan voldoende. Wij hebben genoten, ik kan niet anders zeggen!
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
High tea niet aan te bevelen. Je krijgt niet hetgeen wat op de site vermeld staat. Personeel is met vanalles bezig behalve met de gasten. En als je er iets van zegt wordt er maar half naar geluisterd. Spullen zien niet huisgemaakt en zeker niet vers. Er worden producten van de Lidl gebruikt en wordt dan als huisgemaakt verkocht. Kortom een zware teleurstelling voor erg veel geld
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Super kunnen genieten in goede omgeving
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bediening eenvoudig jong personeel wat onzeker overkwam. Smaak was goed maar niet echt warm hoewel het bord wel goed warm was. Ze doen hun best de klanten tevreden te stellen. Verwachtingen te hoog ingesteld.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Dit is de eerste keer dat ik zo'n negatieve ervaring heb gehad in een restaurant. De bediening was langzaam (1 uur met lege borden van het hoofdgerecht gezeten en niemand die langs kwam, verkeerde gerechten serveren, fouten op de bon). Bij aangeven dat we toch echt ons toetje wilden kregen we de reactie "ik wil niks meer horen". Hier kom ik toch echt niet meer terug!
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij hadden van de kinderen een high winde gekregen geweldige bediening vriendelijk heel lekker een aanrader gaan we zeker nog eens doen
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten vandaag, gezellige bediening en was zeker voor herhaling vatbaar. Mooie porties en goede combinaties vlees/vis/groente.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wij hebben heerlijk genoten van een
lekker driegangendiner.
Prachtige locatie met aardig personeel. Is voor herhaling vatbaar.
B V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het door ons bestelde gerecht bleek niet beschikbaar. De kok stelde aan ons een alternatief voor. Heerlijke gamba's met pasta en salsasaus. Spicy, maar zeer smaakvol.
Als compensatie hebben ze ook nog de prijs verlaagd voor ons. Super service. Zeer klantvriendelijk. Chapeau !!
France V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met groep vrienden. De chef kok is een aanwinst, de bediening persoonlijk, vriendelijk en zeer attent. Wij komen hier zeker weer terug!
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Perfecte cuisson en heerlijke smaakcombinaties! Interieur misschien een beetje oudbollig... Thx to chef kok Fred Smit!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vanavond hier gegeten met een SD en dit is ons goed bevallen. Garnalencocktail vooraf, daarna mul met gamba's en mixed grill met dikke friet, goed bereid en 2x ananas parfait. Omdat we vroeg waren had de bediening tijd genoeg, later viel het ons op, dat ze vergaten te vragen of we nog wat wilden drinken.
angel1968 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Woensdagavond 5-10-16 hier geweest, wat een tegenvaller!
Voorgerecht was gegrilde tonijn met een salsa van gemarineerde mango met tomaat, komkommer en een pepertje....ten eerste duurde het heel lang voordat het kwam en toen het eenmaal er was, bleek het niet eens gegrilde tonijn te zijn maar de 'salsa'was dus gewone mango in stukjes, 2 halve tomaatjes en 2 stukjes komkommer...?? dit terug gegeven en inderdaad het was niet goed volgens de ober. Het voorgerecht kwam terug... de tonijn was gegrild zonder smaak overigens maar de salsa was smerig. Bij de mango salsa hadden ze snel even zongedroogde tomaat en kapertjes gegooid, echt te smerig! hoofdgerecht bestond uit Diamanthaas ( Black Angus) met groenten en een krachtige truffelsaus. De Diamanthaas was niet echt niet mals, Black Angus...??? Geen nagerecht meer genomen...dus al met al heel erg slecht. nog een tip voor de bediening, zorg voor een frisse adem want alleen daarvan ging ik al over m'n nek!! erg jammer en zonde van het geld!