Onder de Linden Eten & Drinken

De Lind 63 5061 HV Oisterwijk Nederland Kaart
31-135220414

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio (+1.50) Dun gesneden runderhaas met rucola, croutons, zongedroogde tomaat, rode ui, pesto en Parmezaanse kaas.
      Tonijn Salade Frisse salade van tonijn met een dakje van knapperige toast. Citroen-mayonaise, kappertjes en zongedroogde tomaat maken het gerecht compleet. Een smakelijk voorgerecht voor een zomers terras.
      Carpaccio van Caprese. Licht verteerbaar vegetarisch gerecht bestaande uit Pomodori tomaat, mozzarella basilicum, groene pesto, zout en peper
      Champignon toast Pittig gebakken champignons met knoflook babyleaf en toast.
      Italiaanse Tomatensoep Italiaanse pomodori tomaten met bosui, crème fraiche en getoast brood.
      Venkel crème soep Verse venkel, kervel en bosui en getoast brood.
      Wilt u een extra gang ? Dat kan. Vóór het hoofdgerecht serveren wij sissende gamba’s in knoflook. 6.00
  • Hoofdgerechten
    • Roodbaars op de huid gebakken filet met gestoofde venkel en een frisse remouladesaus, dagverse groenten en Vlaamse frietjes
      Salade Heek koude salade bestaande uit koude sperziebonen, mesclun, olijven rode ui, tomaat, met daarop gedrapeerd een mooie, lauwwarme, filet van heek Een licht verteerbaar gerecht voor de zomer.
      Gevulde portobello Een vegetarisch gerecht met wilde spinazie, crème fraiche en Parmezaanse kaas gegratineerd met mozzarella
      Spareribs Bijna bij elk restaurant in Oisterwijk wel te krijgen, Maar bij ons huis gemarineerd en dat proef je
      Pasta funghi. Nog een heerlijke vegetarische pasta gevuld met champignons en truffel
      Zeebaars (2.50) Licht gebakken filets van zeebaars. De combinatie met venkel, wilde spinazie en groene curry maakt dit gerecht compleet.
      Kabeljauwhaas (+2.50) Mooi haasje met vel van kabeljauw geserveerd met groenten, friet en een beure blanc saus
      Duo Tongschar, Zalm Mooie combinatie van rood en witvis, met een saus van witte wijn en dille
      Duo haas (+ 2.50) Medaillons van
  • Nagerecht
    • Peren tarte tatin Omgekeerde perentaartje. Hollandse peren, Karamel en vanille ijs
      Brownie Belgische chocolade, ganache van witte callebaut chocolade en vanille ijs
      Parfait van verschillende smaken Ook wel stilstaand ijs genoemd op basis van room gepasteuriseerde eidooier. Even op temperatuur laten komen en je ervaart een engeltje op je tong
      Panna cotta Een lekker luchtig dessert met een heerlijke smaakcombinatie van citrus en aardbei.
      Kaasplankje (3.50) Oude Rotterdamse kaas ,appelstroop, vijgencompote en Kletzenbrood

Over het restaurant Onder de Linden Eten & Drinken

Klassieke kwaliteit

Wat denk je van de High Beer als tegenhanger van de chique High Tea? De kaart schittert in simpele kwaliteit- verwacht titels als 'Rund', 'Zalm/Tonijn' of de 'Weideverrassing'. Met haar klassieke inrichting is Onder de Linden ook een ideale feestlocatie, zoals voor een bruiloft. Voor kleinere groepen zijn de Boekenkamer en de Huiskamer af te huren !

Meer informatie over restaurant Onder de Linden Eten & Drinken

Maandag en Dinsdag 17:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Onder de Linden Eten & Drinken

Treintje V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker gegeten, goede service!

Aardige bediening en eigenaar kwam ook nog even een praatje maken. Kom zeker nog een keer terug.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Vanavond met de AH restauarantactie bij Onder de Linden gegeten. We waren er om 19:30, eerst zelf lhet tafeltje maar leeggeruimd. Pas na ongeveer een uur komt een jonge. kelner naar ons toe om een bestelling op te nemen. Na melding van de AH actie krijgen we een andere kaart. Nirmasl is een 3gsngen diner 29,95, voor de AH actie 39,95 met een skberder kaart. Na nog een kwartier komt de kelner terug voor de bestelling. Ik zeg we zitten hier pas 5 kwartier, we willen ook een drankje. bestellen. Antwoord: “dat had je daarnet tich ook kunnen vragen” We moeten vragen km een servet., bediening zeer matig. Van de eenvoudige AH kaart zijn er ten minste 4 getechten niet meer voorradig. Het jaasplankje, + 3,50, bevat slechts 1,soort kaas. Aan de rafel naast ons, 8 personen, wordt ook gekkaagd over de beperktevkeus, koude patat, slecht vkees etc. Kortom slechte zaak.
Constance F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ondanks de sterk wisselende resensies koos ik toch voor dit restaurant ivm meer keuze. Helaas wat verlaat en de ober ontving ons lichtelijk geïrriteerd. Ons voorgerecht was erg zout (carpaccio zonder pijnboompitten met veel uitjes ), hoofdgerecht voluit slecht. Duo van haas was veel te gaar, pepersaus smakeloos. Spareribs zwart en droog, vegetarisch gerecht smakeloos. Het enige wat mij redelijk goed smaakte was het nagerecht (omgekeerde perentaartje ). Een van de obers zat continu z’n vingers af te likken, er werd geen enkele keer gevraagd indien we nog wat te drinken wilde. Karaf met tapwater kostte ons ook geld, waarschijnlijk door de paar takjes verse munt die erin zaten. Toen mijn dochter na het toetje nog dorst had vroeg ze een oudere dame aan de bar om een glaasje water. Die stuurde haar doodleuk naar de wc voor een glaasje water!! Dat was voor mij de druppel. Gewoonweg onfatsoenlijk en onaanvaardbaar. Verder zoeken is mijn tip!
Rony S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heel goed gegeten supervriendelijke bediening heel attent minpuntje het ging allemaal iets te vlug
C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De prijs is hoog voor het diner is hoog, : 40 euro. De hoeveeljheid eten is aan de wienige kant. Groenten krijg je er nauwelijks bij. De fites hoeveelheid kon je gemakkelijk alleen op. Ik heb frites erbij gevraagd en moest daarvoor nog 2,50 euro bijbetalen. Bovendien moest ik per persoon ook 2,50 euro bijbetalen voor biefstuk medaillons. een glas wijn : 4,95. Kortom een erg hoge prijs, niet teveel eten. En niets bijzonders. De paar boontjes leken nog uit de diepvries te komen. Niet aanbevolen.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Leuke spontane bediening heerlijk eten en de op kaart goede verscheidenheid.. geweldige spare rips. En heerlijk dessert.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Het eten was echt uitstekend! Complimenten voor de kok. En de bediening was geweldig. Wat een heerlijke sfeer daar. Zeer geslaagde avond.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk eten geweldige spontane bediening
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
We hebben lekker gegeten. Paar kleine puntjes: ze hadden meer drankjes kunnen verkopen, dit werd niet goed bijgehouden en erg jammer dat je voor een kaasplankje bij moet betalen waar alleen maar blokjes van een en dezelfde kaas op ligt, dat is geen € 3,50 extra waard.
May V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Lekker gegeten met mijn zus. ahrestaurant actie is prima. Niet lang moeten wachten kregen zelfs de vraag of de hoofdschotel even mocht wachten of al mag komen even laten wachten om er ten volle van te genieten. Was in orde.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten!!
Ingerid O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Was erg druk. Wilde op terras een tafel maar mocht eerst niet. Toen we eindelijk tafel hadden na voorafje duurde het meer dan een uur voor we warm eten kregen. Eten was wel lekker maar kleine hoeveelheid. Kwamen er om 18:00 en hadden ons desert pas om 20:45
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Lekker gegeten vriendelijke bediening. Gezellige uitstraling..prima
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Leuke ontvangst vriendelijk personeel het eten geef ik een zeven .
Sjannie A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
ontvangst goed eten aandacht aan besteed personeel vriendelijk
Emmy S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Vriendelijk personeel
J51 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Een lekker 12 uurtje buiten op het terras. Beetje medelijden met de serveerster die erg vriendelijk bleef ondanks dat het druk was en haar collega haar in de steek had gelaten. Prima prijs/ kwaliteit. Wij komen nog een keertje terug in het prachtige Oisterwijk en gaan hier genieten van een aantrekkelijk diner.
Bram C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
De prijs/kwaliteit verhouding is niet goed. De hoeveelheid en kwaliteit van het hoofdrecht en dessert was beneden de maat. Dit voor ons beiden. Juist het actief meedoen aan acties via Social Deal en AH spaaractie is de uitgelezen kans om ambassadeurs te winnen. Bediening is heel vriendelijk. Helaas, wij komen niet meer terug.
Mariel V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke en attente bediening. We konden buiten eten, was heerlijk!
p K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018