Onder de Linden Eten & Drinken

De Lind 63 5061 HV Oisterwijk Nederland Kaart
31-135220414

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio (+1.50) - Dun gesneden runderhaas met rucola, croutons, zongedroogde tomaat, rode ui, truffel dressing en grand Pedano kaas.
      Tartaar van heek - Adobo gegaarde heek, met saffraan dressing, op een bedje van wakamé met toast.
      Pomodori Tomatensoep - Italiaanse pomodori tomaten met bosui, crème fraiche en getoast brood.
      Champignon toast - Pittig gebakken champignons met knoflook babyleaf en toast.
      Brioche met wild Paté - Pathé van wildzwijn, hert, ree, en uiencompote.
      Wildbouillon - Een dubbel getrokken, dus krachtige bouillon met bospaddenstoelen geserveerd met getoast brood.
      Zoetzure bietentartaar - Smaakvolle tartaar van biet met kerrie-mayonaise, radijs, afgemaakt met een krokantje van parmaham.
      Wilt u een extra gang ? Dat kan. Vóór het hoofdgerecht serveren wij sissende gamba’s in knoflook. 6.00
  • Hoofdgerechten
    • Kabeljauwhaas (+2.50) - Mooi haasje van de kabeljauw met vel, geserveerd met seizoensgroenten, zeekraal friet en een smaakvolle dille roomsaus.
      Chateau Briand ( 2 personen +2.50 p.p.) - Geserveerd in een schaal met gebakken ratatouille van groenten, roseval aardappel met een peperkoek saus en een begeleidende whiskytijm saus.
      Medaillons van varkenshaas - Rosé gebakken medaillons van de haas met champignonsaus, truffelaardappel en seizoensgroenten.
      Trio van wild (+2,50) - Drie verschillende, op elkaar afgestemde smaken van Hert, fazant en wildzwijn, geserveerd met romanesco en een verrassende whiskey tijm saus.
      Duo van water en gras (+2.50) - Heerlijke combinatie van gebraden Ossenhaas en op de huid gebakken eend. Begeleid met een sinaasappelsaus met een binding van peperkoek. Daarnaast en garnering van chioggia biet
      Gevulde portobello - Een vegetarisch gerecht met wilde spinazie, crème fraiche en Parmezaanse kaas gegratineerd met mozzarella.
      Vegetarische Verrassing - Genoeg vegetarische gerechten dus laat
  • Nagerecht
    • Peren tarte tatin - Omgekeerde perentaartje. Hollandse peren, Karamel en vanille ijs
      Brownie - Belgische chocolade, ganache van witte callebaut chocolade en vanille ijs
      Karamel parfait - Ook wel stilstaand ijs genoemd op basis van room gepasteuriseerde eidooier. Even op temperatuur laten komen en je ervaart een engeltje op je tong
      Panna cotta - Een lekker luchtig gerecht van Italiaanse herkomst met Italiaanse Limoncello.
      Kaasplankje (+3.50) - Oude Rotterdamse kaas ,appelstroop, vijgencompote en Kletzenbrood

Over het restaurant Onder de Linden Eten & Drinken

Klassieke kwaliteit

Wat denk je van de High Beer als tegenhanger van de chique High Tea? De kaart schittert in simpele kwaliteit- verwacht titels als 'Rund', 'Zalm/Tonijn' of de 'Weideverrassing'. Met haar klassieke inrichting is Onder de Linden ook een ideale feestlocatie, zoals voor een bruiloft. Voor kleinere groepen zijn de Boekenkamer en de Huiskamer af te huren !

Meer informatie over restaurant Onder de Linden Eten & Drinken

NS station 4 minuten lopen vanaf het restaurant
  • Kom je met de auto?
    kerst is dichterbij dan dat u denkt dus ga naar Google: Kerstdiner in Oisterwijk en download reservering formulier voor een geslaagde kerst.
  • : balbian Vesterlaan en achter de Lucaskerk

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag vanaf 17.00 uur
Donderdag t/m zondag vanaf 12.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Onder de Linden Eten & Drinken

Brigitte G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Mooie ambiance, prettige bediening, heerlijk gegeten. Was AH actie met toch heel veel keuze in de voor-, de hoofd- en de nagerechten o.a. keuze uit 7 voorgerechten. Bij alle gangen meerdere heerlijke opties waardoor we alledire moeite met kiezen hadden. Alle gerechten smaakten voortreffelijk waaronder stoofpotje wild, de bietentartaar en de champignons op toast. De paté van wild was ruim toebedeeld. Heel erg jammer dat de huidige uitbater er mee stopt. Zeker voor herhaling vatbaar.
Loes M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Vanavond zijn we met 4 dames naar dit restaurant gegaan om eens heerlijk te eten, maar wat een afknapper!
Het begon al bij binnenkomst met een minder vriendelijke gastheer...
Een vriendelijk praatje kon er niet af en bestellen etc. Moest snel snel snel, geen geduld!
Het voorgerecht was soep die lauw was zonder beloofde champignons.
De hoofdgerechten lieten 5 kwartier op zich wachten en ook weer niet warm genoeg.
Het dessert was wel lekker, de drankjes waren te duur en de bediening was ronduit slecht!
De borden werden min of meer op tafel gesmeten.....
Na afrekenen toch hier een opmerking over gemaakt tegen de gastheer, die reageerde op een zeer onprofessionele manier, “ we moesten maar snel wegwezen”.
We zijn gegaan en komen hier niet meer terug.
Absoluut geen aanrader, jammer....
Mien K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Hannita V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het was een bizarre ervaring: onervaren0 bediening, matig eten, om 21:00 uur werden de stoelen op tafel gezet, de bar met veel kabaal gepoets en de vloer om ons heen
gedweild...
Giny B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk vegetarisch gegeten en ontzettend aardige bediening. Voor herhaling vatbaar????????
Dirk K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heel lekker eten gezellig bediening mag iets accurater zijn.
E V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Eten is prima maar jammer genoeg te weinig personeel.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Druk, druk, druk afgelopen zaterdag! Ik heb nog steeds lekker gegeten met mijn vriend en kindjes. Leuke bediening en erg gastvrij. De inrichtig is erg huiselijk en gezellig.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Voorgerecht heektartaar was niet goed. Er zaten nog ongerechtigheden in. Hebben dit gemeld aan de bediening, maar deze heeft er niet op gereageerd
Toen er een frietje uit het maandje op de tafel viel pakte de serveerster dit met haar hand op!!??.
De rekening was in eerste instantie onjuist. De drank (wijn, bier, water) was relatief duur.
De AH aktie heeft geen zin indien je voor 7 uur gaat eten, omdat de prijs dan het zelfde is.
Overigens was het eten zeer acceptabel, zeker voor de prijs
Dank voor de recensie, serveerster aangesproken op haar actie. Ik wil wel benadrukken dat AH actie voor u wel zin heeft. U moet bnl bij onze eigen actie( vóór zeven uur aan tafel ) veel meer toeslagen voor verschillende gerechten gebruiken dan bij AH actie.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Mijn verjaardag hier donderdag gevierd met mijn man, kinderen en kleinkinderen. Was een gezellige avond, bediening erg vriendelijk en gastvrij. Eten was heerlijk en snel op tafel.

Dankuwel!
Groetjes, Hanneke
Leuk om te horen Trijntje,
Heel leuk dat het een geslaagde avond is geworden, ondank de enorme drukte. Deels aan jou te danken omdat je vooraf goed gecommuniceerd hebt wat je voor ogen had.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Als je echt eens lekker wil eten en dit in een fijne sfeer is het eten in onder de linden een ontdekking. Echt een aanrader voor iedereen.
Dank je wel Hans voor de recensie. Dit ondanks de stroeve start, daar je tafel nog bezet was en je moest wachten aan de bar. Je vatte dit nonchalant op, waar anderen geagiteerd kunnen reageren en zo hun eigen avond bederven.
Lotte E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Lekker gegeten middels AH driegangen menu. Het was er druk, maar niets van gemerkt qua wachten op eten of drinken. Goede service en gezellige avond!
Fijn dat het naar wens is geweest Lotte
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker gegeten, goede service!

Aardige bediening en eigenaar kwam ook nog even een praatje maken. Kom zeker nog een keer terug.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Vanavond met de AH restauarantactie bij Onder de Linden gegeten. We waren er om 19:30, eerst zelf lhet tafeltje maar leeggeruimd. Pas na ongeveer een uur komt een jonge. kelner naar ons toe om een bestelling op te nemen. Na melding van de AH actie krijgen we een andere kaart. Nirmasl is een 3gsngen diner 29,95, voor de AH actie 39,95 met een skberder kaart. Na nog een kwartier komt de kelner terug voor de bestelling. Ik zeg we zitten hier pas 5 kwartier, we willen ook een drankje. bestellen. Antwoord: “dat had je daarnet tich ook kunnen vragen” We moeten vragen km een servet., bediening zeer matig. Van de eenvoudige AH kaart zijn er ten minste 4 getechten niet meer voorradig. Het jaasplankje, + 3,50, bevat slechts 1,soort kaas. Aan de rafel naast ons, 8 personen, wordt ook gekkaagd over de beperktevkeus, koude patat, slecht vkees etc. Kortom slechte zaak.
Dag Kees,
Een bedroevende avond die zondag, Dit het deels te maken door het mooie weer dit weekend, en een landelijk probleem wat heet "personeelstekort" Nu al het meest gebruikte woord in 2018. Niemand ontsnapt aan de gevolgen daarvan. Gevolg lange wachttijden en matig en ongeïnteresseerd personeel welke je normaal gesproken niet in dienst zal willen hebben.
Door het mooie weer en daardoor de niet verwachte enorme drukte op de zaterdag konden we zondig nergens meer terecht voor inkoop.
Je kunt contact met mij opnemen 06-171 25 119 dan doe ik je een aantrekkelijk voorstel

met vriendelijke groet,
Harco van |Ommen
Constance F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ondanks de sterk wisselende resensies koos ik toch voor dit restaurant ivm meer keuze. Helaas wat verlaat en de ober ontving ons lichtelijk geïrriteerd. Ons voorgerecht was erg zout (carpaccio zonder pijnboompitten met veel uitjes ), hoofdgerecht voluit slecht. Duo van haas was veel te gaar, pepersaus smakeloos. Spareribs zwart en droog, vegetarisch gerecht smakeloos. Het enige wat mij redelijk goed smaakte was het nagerecht (omgekeerde perentaartje ). Een van de obers zat continu z’n vingers af te likken, er werd geen enkele keer gevraagd indien we nog wat te drinken wilde. Karaf met tapwater kostte ons ook geld, waarschijnlijk door de paar takjes verse munt die erin zaten. Toen mijn dochter na het toetje nog dorst had vroeg ze een oudere dame aan de bar om een glaasje water. Die stuurde haar doodleuk naar de wc voor een glaasje water!! Dat was voor mij de druppel. Gewoonweg onfatsoenlijk en onaanvaardbaar. Verder zoeken is mijn tip!
Spijtig om dit te horen,
ik heb u op desbetreffende avond ook gesproken. De oudere dame, met genoeg horeca ervaring, heeft een miscalculatie gemaakt door een grapje te maken bij een klein meisje, Dat heeft zij ook direct aan u gemeld. Verder merkte ik al snel op dat er sprake was van sterk negatieve perceptie. Dan is het voor ons ook helaas moeilijk om dat om te buigen. Spijtig voor u en voor ons.
Rony S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heel goed gegeten supervriendelijke bediening heel attent minpuntje het ging allemaal iets te vlug
Dank je wel. Daar doen we het voor.
C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De prijs is hoog voor het diner is hoog, : 40 euro. De hoeveeljheid eten is aan de wienige kant. Groenten krijg je er nauwelijks bij. De fites hoeveelheid kon je gemakkelijk alleen op. Ik heb frites erbij gevraagd en moest daarvoor nog 2,50 euro bijbetalen. Bovendien moest ik per persoon ook 2,50 euro bijbetalen voor biefstuk medaillons. een glas wijn : 4,95. Kortom een erg hoge prijs, niet teveel eten. En niets bijzonders. De paar boontjes leken nog uit de diepvries te komen. Niet aanbevolen.
Jammer dat je de avond niet als bevredigend hebt ervaren. Over het algemeen hebben wij geen klachten over onze positionering. Maar ik zal er zeker nader naar kijken.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Leuke spontane bediening heerlijk eten en de op kaart goede verscheidenheid.. geweldige spare rips. En heerlijk dessert.
Dank je wel Cees, daar doen we het voor!!
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Het eten was echt uitstekend! Complimenten voor de kok. En de bediening was geweldig. Wat een heerlijke sfeer daar. Zeer geslaagde avond.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk eten geweldige spontane bediening