Onder de Linde

Prinsesselaan 22 1861 EN Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Onder de Linde

Culinair genieten in Bergen

In het rustige Bergen zit restaurant Onder de Linde. Al jaren een begrip bij inwoners en omgeving. Een fijne rustgevende sfeer om lekker intiem te eten en door de open keuken je stiekem een kijkje nemen in de kookkunsten van de chef! De uitgebreide menu kaart wordt elke twee maanden vernieuwd, zodat er altijd wat nieuws te ontdekken valt.

Meer informatie over restaurant Onder de Linde

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Prima plek om lekker en gezellig te eten. Aanrader voor wie wat meer dan gemiddeld goed wil eten.
G D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk 3 gangen menu gegeten...kleine aanpassing werd soepel doorgevoerd...heerlijke wijn..tot de volgende keer
hans B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bij herhaling: Helemaal goed en ook nog eens scherp geprijsd!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
begon rumoerig omdat achter ons kinderfeestje was. Maar gelukkig kon er een scherm tussen geplaatst worden en kregen ze daarna te eten, waardoor het veel rustiger werd.
Eten was van prima kwaliteit. Bediening ook erg attent.
hgmvantunen V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prima avond gehad! We schrokken wel, toen we bij binnenkomst een hond bij een tafel zagen liggen. Gelukkig was ons tafeltje niet daar in de buurt. Ons werd bij afrekenen uitgelegd, dat dit een uitzondering was. Over het algemeen wat oudere gasten.
Nkoomen K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten, heerlijke bijpassende wijnen in een zeer sfeervolle omgeving. De bediening is zeer vriendelijk en kundig. Kortom een echte aanrader!
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wat een verwennerij was het gisteravond. Heerlijk gegeten en zeer mooie wijntjes erbij om de gerechten te complimenteren. De bediening was enorm vriendelijk en voelde uitstekend aan wanneer zij de glazen kon bijvullen. Al wil je jezelf en partner een mooie avond cadeau doen is dit een uitstekende keuze. Wij komen in ieder geval zeker terug.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prettige ambiance, goede service, zeer snakelijke en mooi opgemaakte gerechten. Juiste porties - kortom een aanrader.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We boften want op de woensdagen heeft Onder de Linde een speciaal menu voor een schappelijke prijs. Als voorgerecht kozen we een gravad lachs en als hoofdgerecht de schelvisfilet. Ik nam de chocolade combinatie en mijn partner koos voor het kaasplankje als dessert.
Heerlijk gegeten in deze top tent.
ilja W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heel erg goed gegeten. Zowel het voorgerecht van mijn partner, geroosterde tonijn met couscous en hoi-sin vinaigrette als mijn voorgerecht, pastrami met huisgemaakte filet-americain waren perfekt. Zowel kwaliteit van de ingrediënten als de elkaar versterkende smaaksensaties die uitstekend uitgebalanceerd waren. Mijn partner had de eendenborst als hoofdgerecht. Ik vond de dragon in de saus ietwat te overheersend maar verder een prima gerecht. Malse eendenborst. Niet perfekt. Kan nog malser. De spareribs zijn van topkwaliteit. Nergens zo'n lekkere malse spareribs gegeten. De subtiele mangosmaak en de bijgeserveerde gamba's maken dit gerecht voor mij helemaal af. Een uitstekende prijskwaliteitverhouding. Fijne ambiance en een goede bediening.
Thom J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Zeer goed restaurant, heerlijk gegeten, fraai geserveerd, heerlijke wijnen. Prettige ambiance, vriendelijke bediening. We kunnen dit restaurant iedereen van harte aanbevelen. Het is niet goedkoop maar prijs kwaliteit verhouding klopt!
hoepla .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bij reservering aangegeven dat ik iets te vieren had en gevraagd om een leuk tafeltje. Het werd het tafeltje voor de bar en bij de open keuken. Dat zou mijn laatste keus zijn. Denk niet dat mijn e-mail is gelezen. Erg 'ons kent ons' in dit restaurant met veel vaste gasten, lijkt het. Eén zeer luidruchtig heerschap had er van mij door het personeel wel even op gewezen mogen worden dat er nog andere gasten in het restaurant waren.
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Zeker aan te bevelen. Eten erg smakelijk. Bediening heel erg vriendelijk. Er werd heel goed gereageerd op onze wensen over bijvoorbeeld het tempo van het opdienen van de verschillende gangen. Franse keuken in mooie porties, niet te klein maar ook niet te groot. We hebben maar 1 tip; voor de mensen die in de serre eten zou het fijn zijn als er iets aan de tochtkou gedaan van de voordeur gedaan kan worden. Maar wij gaan bij een volgend bezoek aan Bergen hier zeker weer eten
Albert P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Simpelweg fantastisch; subliem gegeten, betoverende sfeer (gezeten op het terras)

Geen pretenties, maar wel een culinaire ervaring op topniveau.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Onder de Linde is een heel erg sfeervol ingericht restaurant. Vriendelijke ontvangst en professionele bediening door erg attente dames.
We kozen het voorgestelde viergangen menu. Bijzonder lekkere eigen interpretatie van Vitello Tonato, correct gebakken scampi lookboter, super lekkere roodbaars als hoofdgerecht en een mooi bord met witte chocolade en vers fruit als dessert.
Super !
Wij komen zeker terug
Paul
movertoom .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben het menu besteld bij Onder de Linde. Dat is erg goed voor een keurige prijs. Er wordt duidelijk met meer allure gekookt dan gemiddeld. Enigepunt van aandacht is het buitenterras en de uitstraling van het pand. Daarvan vermoed je vooraf niet dat het restaurant deze allure heeft.
Amee S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Eten zoals altijd erg goed! Niks op aan te merken. We werden deze avond helaas een tijdje vergeten in het begin, waardoor we het eerste half uur geen menukaart kregen en ook het brood pas bij navraag een uur na binnenkomst op tafel werd gezet. We zaten echter lekker te kletsen dus het viel ons niet
direct op. Daarnaast zijn we dit niet gewend van dit fantastische restaurant dus zoiets zien wij als uitzondering.
Drie van ons hadden het speciale driegangenmenu, maar toen 1 iemand daarvan het dessert niet hoefde werd de koffie van diegene en van degene die geen menu had, zeer netjes als dessert passende bij het menu weggeschreven.
Wij komen hier vaker en zullen dit zeker blijven doen.
hans821 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Hartelijke ontvangst
Menu gekozen.
Mooie gerechten, zeer smakelijk
bediening tent en vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij waren zeer aangenaam verrast door de gezellige ongedwongen maar zeer verzorgde en gestylde sfeer in het restaurant. Het eten was heerlijk. De hond mocht mee en kreeg ook een bak water uit een echte hondenbak. De stoelen zaten heerlijk (niet onbelangrijk!) en de bediening was persoonlijk.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Op de dag zelf nog kunnen reserveren, laatste tafel (5 pers.). Op woensdagen wordt een menu met 3 gangen naar keuze aangeboden voor € 27,50 in plaats van € 37,50. Alles vers en zeer goed verzorgd, met oog voor detail. Strakke, vriendelijke bediening. Goede fles Sancerre (2014) erbij voor € 32,50. Wat ons allen betreft een restaurant met een goede prijs-kwaliteitverhouding, ook zonder de 'woensdagkorting'.