Onder de Linde

Prinsesselaan 22 1861 EN Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Onder de Linde

Culinair genieten in Bergen

In het rustige Bergen zit restaurant Onder de Linde. Al jaren een begrip bij inwoners en omgeving. Een fijne rustgevende sfeer om lekker intiem te eten en door de open keuken je stiekem een kijkje nemen in de kookkunsten van de chef! De uitgebreide menu kaart wordt elke twee maanden vernieuwd, zodat er altijd wat nieuws te ontdekken valt.

Meer informatie over restaurant Onder de Linde

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
prima restaurant. Goed keuken. Bediening prettig en vlot. Sneakers voor bediening in zo'n restaurant kan niet...
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het eten was heerlijk zeker een aanrader. De service was heel vriendelijk. Ook een compliment voor de kok. Wij hebben er van genoten.
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Prachtige gerechten voor een redelijke prijs. Met name het voorgerecht met bereidingen van verse tonijn vonden we top. Mooie wijnkaart, vriendelijke en professionele bediening. Een aanrader.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Onder de Linde is ons erg goed bevallen. Alles was gezellig en de gerechten erg lekker.
Aan de inrichting mag nog wel iets veranderen, maar belangrijker is dat het eten goed is.
Voor herhaling vatbaar dus.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant met een verrassende kaart en wijnen, en deskundig en vriendelijk personeel
Franciscus V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Een genoeglijke avond met lekker eten. De gerechten waren lekker en de bediening was goed.
C R.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het menu was top, de bij behorende wijnen super. Mooie gerechten op de uitgebreide kaart, maar kozen voor speciaal menu.
De gastvrouwen staan hun 'mannetje' en zorgen voor een prettig 'tempo' tussen de gangen.

Wij komen zeker terug!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten, niets op aan te merken!
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Prima plek om lekker en gezellig te eten. Aanrader voor wie wat meer dan gemiddeld goed wil eten.
G D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk 3 gangen menu gegeten...kleine aanpassing werd soepel doorgevoerd...heerlijke wijn..tot de volgende keer
hans B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bij herhaling: Helemaal goed en ook nog eens scherp geprijsd!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
begon rumoerig omdat achter ons kinderfeestje was. Maar gelukkig kon er een scherm tussen geplaatst worden en kregen ze daarna te eten, waardoor het veel rustiger werd.
Eten was van prima kwaliteit. Bediening ook erg attent.
hgmvantunen V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prima avond gehad! We schrokken wel, toen we bij binnenkomst een hond bij een tafel zagen liggen. Gelukkig was ons tafeltje niet daar in de buurt. Ons werd bij afrekenen uitgelegd, dat dit een uitzondering was. Over het algemeen wat oudere gasten.
Nkoomen K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten, heerlijke bijpassende wijnen in een zeer sfeervolle omgeving. De bediening is zeer vriendelijk en kundig. Kortom een echte aanrader!
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wat een verwennerij was het gisteravond. Heerlijk gegeten en zeer mooie wijntjes erbij om de gerechten te complimenteren. De bediening was enorm vriendelijk en voelde uitstekend aan wanneer zij de glazen kon bijvullen. Al wil je jezelf en partner een mooie avond cadeau doen is dit een uitstekende keuze. Wij komen in ieder geval zeker terug.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prettige ambiance, goede service, zeer snakelijke en mooi opgemaakte gerechten. Juiste porties - kortom een aanrader.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We boften want op de woensdagen heeft Onder de Linde een speciaal menu voor een schappelijke prijs. Als voorgerecht kozen we een gravad lachs en als hoofdgerecht de schelvisfilet. Ik nam de chocolade combinatie en mijn partner koos voor het kaasplankje als dessert.
Heerlijk gegeten in deze top tent.
ilja W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heel erg goed gegeten. Zowel het voorgerecht van mijn partner, geroosterde tonijn met couscous en hoi-sin vinaigrette als mijn voorgerecht, pastrami met huisgemaakte filet-americain waren perfekt. Zowel kwaliteit van de ingrediënten als de elkaar versterkende smaaksensaties die uitstekend uitgebalanceerd waren. Mijn partner had de eendenborst als hoofdgerecht. Ik vond de dragon in de saus ietwat te overheersend maar verder een prima gerecht. Malse eendenborst. Niet perfekt. Kan nog malser. De spareribs zijn van topkwaliteit. Nergens zo'n lekkere malse spareribs gegeten. De subtiele mangosmaak en de bijgeserveerde gamba's maken dit gerecht voor mij helemaal af. Een uitstekende prijskwaliteitverhouding. Fijne ambiance en een goede bediening.
Thom J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Zeer goed restaurant, heerlijk gegeten, fraai geserveerd, heerlijke wijnen. Prettige ambiance, vriendelijke bediening. We kunnen dit restaurant iedereen van harte aanbevelen. Het is niet goedkoop maar prijs kwaliteit verhouding klopt!
hoepla .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bij reservering aangegeven dat ik iets te vieren had en gevraagd om een leuk tafeltje. Het werd het tafeltje voor de bar en bij de open keuken. Dat zou mijn laatste keus zijn. Denk niet dat mijn e-mail is gelezen. Erg 'ons kent ons' in dit restaurant met veel vaste gasten, lijkt het. Eén zeer luidruchtig heerschap had er van mij door het personeel wel even op gewezen mogen worden dat er nog andere gasten in het restaurant waren.