Onder de Linde

Voorstraat 133 2201 HS Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Onder de Linde

Gastvrij huiskamerrestaurant

Gelegen aan de historische Voorstraat in een karakteristiek pand dat vroeger als pakhuis dienstdeed. Nu een knus huiskamerrestaurant waar de drempel laag is en de gastvrijheid hoog. De combinatie wijn en spijs spelen een belangrijke rol. Uit alle windstreken serveert de gastheer bekende en minder bekende wijnen.

Meer informatie over restaurant Onder de Linde

9,3

Jouw recensie over het restaurant Onder de Linde

Seline S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Fantastisch eten, amuses tussendoor Top! De inrichting mag wel wat moderner maar dat doet niets af aan het geweldige eten!
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Was super . Gevarieerde surprise gangendiner genomen met goed gekozen wijnen erbij .
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We waren al lange tijd niet meer geweest. Het blijft een feetje om hier te mogen eten.
Ties Z.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We (6 personen) kozen voor een 4-gangenverrassingsmenu + een daarop aangepast wijnarrangement. We hebben van het begin tot het einde zeer genoten. Topkwaliteit van "de keuken" dat gepaard ging met het serveren van topwijnen, gebaseerd op degelijke kennis. Een aanrader.
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Restaurant voor fijnproevers, we komen hier ongeveer 1x per jaar. Alles tot in de puntjes verzorgd, heerlijk eten. Laatste keer viel het een beetje tegen. Iets minder creatief, en voor een 6 gangenmenu alles bij elkaar wat weinig eten. Ik had nog wel 2 gerechten gelust, mijn partner (grote vent, grotere eter) vond het echt te weinig terwijl het normaliter precies genoeg is. Nu moet ik hard mijn best doen mijn partner voor een volgende keer over te halen, want het restaurant zit in een dure prijsklasse. Dan wil je wel op en top tevreden zijn. Toch een aanrader, ieder gerecht is een culinair hoogstandje van de beste producten. Daarbij is het wijncarousel een aanrader, ik neem altijd het bob-arrangement omdat ik anders slingerend de tent uit ga bij 6 gangen.
Lizet D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, voortreffelijke combinaties met de wijn.
Jeanien S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Prima gegeten
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Uitstekend eten met goed wijnadvies resp. uitleg. Laat niets te wensen over, behalve dat het tempo ietwat te hoog was. Zeer vriendelijk personeel!
karinafrank .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het was weer een culinaire top avond, we hebben ons laten verrassen door het 5 gangen surprise menu. Dit was zo mooi uitgebalanceerd, echt grote klasse. Graag komen we weer hier terreur, veel aandacht voor de gasten en natuurlijk ook voor het eten.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De gerechten zijn origineel en zeer smaakvol. De erbij geserveerde wijnen combineren fantastisch. De uitleg voegt echt iets toe.
okke T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Perfecte combinatie van ambiance, gastvrijheid en een uitstekende kaart.
AnnieA A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima restaurant met erg vriendelijke bediening. Goed voor avondje uit.
Gerard C.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Een gelegenheid die ik iedereen (dus zeker ook mijn vrienden) kan aanbevelen.
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Super lekker eten, spontane en correcte bediening, alles perfect zoals men het graag heeft. een 9,5 op 10

Luc uit België
marlienplantenga .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vorig jaar onverwacht bij dit restaurant uitgekomen. Vrijdagavond teruggegaan omdat het zo ontzettend goed was bevallen. Moet er wel bijzeggen dat we helemaal uit Limburg daar naartoe zijn gekomen omdat we zo graag daar nogmaals wilde eten. Ongelooflijk lekker, fijne, prettige, zeer correcte bediening maar niet stijf. Het zat helemaal vol en het geluid vond ik net iets te rumoerig. Moest mijn best doen om mijn tafelgenoot te verstaan. Dat was jammer maar dan ook het enige minpunt.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Prettige ambiance, mooie gerechten geserveerd door een staf met aandacht en kennis van het gebodene.
Volkert W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Formidabel gegeten, een echte aanrader!
Viviane V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Een echte aanrader, top kwaliteit. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie presentatie en creatief.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ik had een moeder dochter weekend waaronder ook een diner bij 'Onder de Linde'
We komen zeker een keer terug met onze mannen!
pj.heemskerk .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hartelijke ontvangst, goede sfeer, surprise menu met goede bijpassende wijnen. We hebben weer een fijne avond gehad, en komen zeker terug!