Onder de Linde

Voorstraat 133 2201 HS Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Onder de Linde

Gastvrij huiskamerrestaurant

Gelegen aan de historische Voorstraat in een karakteristiek pand dat vroeger als pakhuis dienstdeed. Nu een knus huiskamerrestaurant waar de drempel laag is en de gastvrijheid hoog. De combinatie wijn en spijs spelen een belangrijke rol. Uit alle windstreken serveert de gastheer bekende en minder bekende wijnen.

Meer informatie over restaurant Onder de Linde

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 21:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
ruudvanhouten .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
swanly .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij eten hier 2 - 3 keer per jaar en elke keer is het weer een ware traktatie. Verassende gerechten in onverwachte combinaties en heerlijke aanvullende wijnen. Doordat de 'huiskamer' zo gemoedelijk aan voelt is 4 tot 5 uur tafelen geen uitzondering. Onder de Linde is en blijft voor mij een toprestaurant.
Trudy Gowdy-Derijks .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Mooie wijn-spijs combinaties, fijne bediening. Wij hebben van het 5-gangen verrassingsmenu genoten. Mooie variatie aan gerechten en smaken. Schappelijke prijs voor het niveau. Erg lekker!
pia55 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Als vaste gasten van restaurant Onder de Linde waren we al bekend met de kwaliteit van de gerechten, de wijn en de bediening. Het was weer als vanouds Top ! We hebben genoten van het 4-gangen Nieuwjaarsdiner en het bijpassende wijnarrangement. Ook de service was zoals we gewend waren; vriendelijk, attent & deskundig.
Complimenten voor Rene, Dennis en hun medewerkers !
hermelijn K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
2e kerstdag gegeten en het was in een woord fantastisch. eten en wijn zeer goed, maar vooral de bediening. petje af en mij zal je vaker terugzien.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een culinaire ontdekkingsreis. Ieder gerecht een kunstwerk en een feest. Een fantastische smaakbeleving. Kortom een aanrader.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Uitstekend diner bib gourmand, goede prijs kwaliteit verhouding. De gastheer geeft uitstekende wijn adviezen in combinatie met de gerechten; kortom voor herhaling vatbaar.
Erik
WAABraun .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten ,met heerlijke wijnen zeer goede combinatie van de wijn met het eten, dit restaurant is echt een aanrader .
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prettige bediening, heerlijke gerechten en goed gekozen wijnen voor het wijnarrangement................................................
aquaroma .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisterenavond genoten van het Bib Gourmand menu. Het was een top avond ! Alles was TOP of het nu om het voorgerecht , een amuse of het dessert ging , het getuigt van een grote culinaire creativiteit en kwaliteit. De wijn, de koffie ook uitstekend. De hele brigade verdient een hele dikke pluim.
Er is tevens ruimte voor een onderhoudend gesprek. Je voelt je hier meer dan welkom. We zijn hier al meerdere malen geweest en de kwaliteit is altijd uitstekend, wij zullen dan ook zeker terugkomen. De Michelin ster kan naar onze mening ook niet lang meer op zich laten wachten.

Veel succes Fam Ligtvoet
Albertste .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De harmonie tussen eten, drinken en lokatie is helemaal in balans.
De kwaliteit komt met een prijs, misschien niet voor een ieder zijn portomonee, maar is zeker ook in balans.
De combinatie tussen wijn en gerechten was erg goed. Eet graag en vaker lekker in restaurants, maar Onder de Linde wint wat ons betreft de award voor beste diner voor 2016!
geen twijfel, tot een volgende keer!
fransenanje .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ja, je dagelijkse portie van 200 gram groente krijg je natuurlijk niet binnen, maar het eten was wel lekker en verfijnd. Porties zijn niet groot, maar met 3 amuses, broodje en een pre-dessert krijg je toch wel een voldaan gevoel.Normaal gesproken mag je dit wel een vrij duur restaurant noemen, maar via Iens viel dat reuze mee.
Het 3 gangen-menu bestond vooraf uit een mooi stukje forel met allemaal kleine heuveltjes groenten en crèmes .
Daarna als hoofdgerecht 2 plakken prachtig angus-rund met jus en weer een scala aan diverse kleine groenten en
aardappelachtige lekkernijen, waarvan wij wel een heel schaaltje vol zouden lusten. Het toetje was apart en bestond weer uit diverse onderdeeltjes, waaronder salmiak-ijs en pompoen-ijs. De amuses waren grappig en zo bijzonder, dat we nu niet meer precies weten wat ze waren. Uiteindelijk een leuke avond gehad en lekker gegeten!
Franje
Paj .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een geweldige avond beleefd. Zeer goed eten, bijzonder kundige bediening die eveneens persoonlijk was. Keuken voortreffelijk. Locatie idyllisch; alsof je even in een prachtige andere omgeving bent.
Riek D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijke verfijnde gerechten in een aangename omgevening.
Wij kozen het BIB gourmand 3-gangenmenu, maar voor we daaraan begonnen kregen we verschillende amuses geserveerd. Erg leuk èn lekker!
De bediening was erg vriendelijke en professioneel, met veel uitleg van de gerechten en de bijpassende wijnen.
H.J. K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Voorspelling: een ster komend jaar anders pas het jaar erop . Millau wordt minimaal 16 punten!
gastvrij onthaal.
verrassingsmenu dat echt verrassend was in positieve zin van het woord
Amuses:
de witte uien bouillon met schuim van hachee raakte ons zeer.
de tartaar met sorbet was voor twee van de gasten het optimum
het menu:
de makreel met deze bereidingswijze was door niemand aan onze tafel ooit zo gegeten.
de schol met langoustine maakte ons sprakeloos!
formidabele madeirasaus bij de zwezerik
de eend gewoon erg goed...
en dan het dessert... waarvan de disgenoten alleen maar meer wilden!
dat zegt alles.

Het begeleidend wijnarrangement verraste ons en werd op een prettige professionele manier aan ons voorgesteld.
chapeau!!!
Asterix1961 B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Tja..., hoe zal ik beginnen , wij zijn hier 3 jaar geleden eens weten eten , toen had ik al zo iets van , ja dit is erg lekker, dit kan wel eens wat worden !
Wij zijn hier gisterenavond weer wezen eten ....., je kan beter zeggen een avondje uit !!!, jongens jongens wat was dat heeeeerlijk zeg , we hadden 5 gangen diner met amuses er bij , het voert te ver ver om alles op te noemen ,alles was gewoon een feestje !
Zelfs de bediening was echt top , bv wij zaten met zn 4 aan tafel , als de gang op is is komt er geen ober langs om alle borden op zijn arm te verzamelen , nee er komen 2 obers tegelijk om alles in een keer weg te halen , dit getuigd van klasse!!!, de sfeer, de ambiance , alles helemaal goed . en chef kok Rene Oudshoorn, kookt de spreekwoordelijke deksels van de pannen af .
ik ben een zeer regelmatige bezoeker van bib gourmand restaurant , maar deze......, het zou me ten zeerste verbazen als die "ster" er niet snel komt. Dus ga hier eens naar toe, het zal u absoluut niet teleurstellen
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
zeer beperkte menu kaart. keuze uit 2 hoofdgerechten. veel smakeloze amuses. hoofdgerecht scholfilet waren 2 kleine scholfilets met heel veel saus en verder niets van groente of garnituur te bekennen.
pia55 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Rest Onder de Linde is voor ons een vast adres voor een avond culinair genieten. Ook gisteren was het weer top; een heerlijk 5 gangen menu met mooie & smaakvolle gerechten en prima bijpassende wijnen. Ook de bediening was als vanouds attent en deskundig. Absoluut een aanrader; jammer dat het wat minder druk was als normaal.
adwempe .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben een verassingsmenu genomen met bijbehorende wijnen. Leuk concept met heel goed eten en heerlijke wijnen . Ook de bediening is erg goed en kan bij het eten en de wijnen een goed verhaal vertellen over de geserveerde producten.