Onder de Linde

Voorstraat 133 2201 HS Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Onder de Linde

Gastvrij huiskamerrestaurant

Gelegen aan de historische Voorstraat in een karakteristiek pand dat vroeger als pakhuis dienstdeed. Nu een knus huiskamerrestaurant waar de drempel laag is en de gastvrijheid hoog. De combinatie wijn en spijs spelen een belangrijke rol. Uit alle windstreken serveert de gastheer bekende en minder bekende wijnen.

Meer informatie over restaurant Onder de Linde

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 21:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
marlienplantenga .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vorig jaar onverwacht bij dit restaurant uitgekomen. Vrijdagavond teruggegaan omdat het zo ontzettend goed was bevallen. Moet er wel bijzeggen dat we helemaal uit Limburg daar naartoe zijn gekomen omdat we zo graag daar nogmaals wilde eten. Ongelooflijk lekker, fijne, prettige, zeer correcte bediening maar niet stijf. Het zat helemaal vol en het geluid vond ik net iets te rumoerig. Moest mijn best doen om mijn tafelgenoot te verstaan. Dat was jammer maar dan ook het enige minpunt.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Prettige ambiance, mooie gerechten geserveerd door een staf met aandacht en kennis van het gebodene.
Volkert W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Formidabel gegeten, een echte aanrader!
Viviane V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Een echte aanrader, top kwaliteit. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie presentatie en creatief.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ik had een moeder dochter weekend waaronder ook een diner bij 'Onder de Linde'
We komen zeker een keer terug met onze mannen!
pj.heemskerk .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hartelijke ontvangst, goede sfeer, surprise menu met goede bijpassende wijnen. We hebben weer een fijne avond gehad, en komen zeker terug!
Seline S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Top gegeten! Helaas was onze keus uit het menu op maar dit werd uitstekend opgelost met iets anders vd kaart. Alle extra amuses maken het compleet. Vriendelijke bediening. Prijs valt enorm mee voor deze klasse!
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een heerlijk avondje uit!
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten. We zijn verwend door de bediening. Amuses, fantastisch aperitief. Hulp bij keuzes en bij elk gerecht de juiste wijnkeuze. De fantastische kok ook nog even aan tafel gesproken. We hadden een verrassingsmenu. Álle smaken, hoe bijzonder ook, zijn voorbij gekomen. We willen snel nog een keer. Ha zo door! Echt een feest en avondje uit!
Arjan O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Fantastische gerechten: creatieve keuken, zeer vriendelijke service. Mooi 5 gangen menu tgv Valentijns dag. We hebber er bijzonder van genoten.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Uitstekend! Top niveau en gastvrij, potentiële kandidaat voor Michelin ster. Alles klopt.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke gezellige avond met goede sfeer en fantastisch eten
ruudvanhouten .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in combinatie met bijzondere, verrassende wijnen. Prijs/kwaliteitsverhouding was prima!
Wij hadden het nieuwjaarsmenu in combinatie met bijpassende wijnen. De gerechten waren verrassend en erg lekker. Kortom een uitstekend restaurant.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Er zat een erg grote groep voor in het restaurant, daar is het restaurant et geschikt voor. Maar... het personeel verontschuldigde zich ervoor. Verder een fantastische avond, mooie, kleine verrassende gerechten in het nieuwjaarsmenu.
swanly .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij eten hier 2 - 3 keer per jaar en elke keer is het weer een ware traktatie. Verassende gerechten in onverwachte combinaties en heerlijke aanvullende wijnen. Doordat de 'huiskamer' zo gemoedelijk aan voelt is 4 tot 5 uur tafelen geen uitzondering. Onder de Linde is en blijft voor mij een toprestaurant.
Trudy Gowdy-Derijks .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op zomaar een donderdagavond in het zeer 'Anton Pieck-achtige' maar bovenal gezellige dorp Noordwijk Binnen heerlijk gegeten bij Onder de Linde. Het verrassingsmenu met wijnarrengement smaakte zeer goed en werd bovendien prachtig geserveerd. Rene met z'n team toverde met elk gerecht werkelijk een kadootje op het bord. En Dennis als gastheer zorgde voor een heerlijk bijpassend wijntje waardoor het een zeer gezellige avond werd. Puur genieten, we komen veel te weinig.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Mooie wijn-spijs combinaties, fijne bediening. Wij hebben van het 5-gangen verrassingsmenu genoten. Mooie variatie aan gerechten en smaken. Schappelijke prijs voor het niveau. Erg lekker!