Onder de Linde

Voorstraat 133 2201 HS Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Onder de Linde

Gastvrij huiskamerrestaurant

Gelegen aan de historische Voorstraat in een karakteristiek pand dat vroeger als pakhuis dienstdeed. Nu een knus huiskamerrestaurant waar de drempel laag is en de gastvrijheid hoog. De combinatie wijn en spijs spelen een belangrijke rol. Uit alle windstreken serveert de gastheer bekende en minder bekende wijnen.

Meer informatie over restaurant Onder de Linde

9,4

Jouw recensie over het restaurant Onder de Linde

Erik M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Super gegeten als vanouds top

Erik mik
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. Een verrassend verrasingsmenu!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Geweldig restaurant in alle opzichten
Anja en Aad D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Wij hebben erg genoten van de gastvrijheid en het verrassende diner. Perfect.
Olav W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Super bediening, goed eten en een prima sfeer. Jammer dat er op het kleine charmante terras achter af en toe een afvallucht voorbij kwam (buren?)
Arjan N.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk bediend. Wijnen waren ook erg lekker!
Ralf V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijk eten super bediening!!
Hajo K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Huiskamer restaurant met uitzonderlijk lekker eten! Verrassingsmenu genomen vlees/vis echt een aanrader. Restaurant is qua drank gericht op wijn, misschien wat lokale speciaalbieren om het compleet te maken.
De tafel van Aart F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Alles prima, lekker en vriendelijk maar jammer dat de wijn zo duur is en dat er zo "gepushed" wordt met hele volle glazen zelfs als sommigen een andere wijn willen bestellen.
Laat ons dan maar zelf inschenken. We weten zelf beter wie wat wil !
John F.
Leuk om eens mee te maken, al die kleine - goed versierde- liflafjes op je bord. Maar voortaan ga maar weer naar m' n eigenlijk favoriete restaurants : 2x lekkerder en 2x goedkoper. Vooral de Wijn is erg duur.
Len H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Absolute aanrader. Meermaals hier gegeten, we nemen eigenlijk altijd het 5-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Altijd klasse gerechten met leuke combinaties en bijzonder goed gelukte wijnen. Voor dit 5 gangen met wijn ongeveer 100 euro pp.

LH
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een echte smaaksensatie! We hebben heerlijk gegeten in een rustige sfeer. Ieder gerecht was een verrassing. Personeel is heel erg vriendelijk en doet zijn werk perfect. We komen zeker nog terug om iets nieuws te proeven en te genieten van de kunst van de chef.
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Top restaurant!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prijs-, prestatieverhouding, alerte bediening klopte allemaal. Zeker voor herhaling vatbaar. Compliment..
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eten was lekker en zag er mooi uit, we hadden het nieuwjaars menu. 4 gangen en verrassend. Inrichting netjes maar een beetje ouderwets. Bediening heel vriendelijk maar werd geen enkele keer gevraagd of het heeft gesmaakt of alles naar wens was. Heel leuk dat de koks een paar gerechten uitserveren.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Elk gerecht is een klein feestje!
Seline S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Fantastisch eten, amuses tussendoor Top! De inrichting mag wel wat moderner maar dat doet niets af aan het geweldige eten!
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Was super . Gevarieerde surprise gangendiner genomen met goed gekozen wijnen erbij .
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We waren al lange tijd niet meer geweest. Het blijft een feetje om hier te mogen eten.
Ties Z.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We (6 personen) kozen voor een 4-gangenverrassingsmenu + een daarop aangepast wijnarrangement. We hebben van het begin tot het einde zeer genoten. Topkwaliteit van "de keuken" dat gepaard ging met het serveren van topwijnen, gebaseerd op degelijke kennis. Een aanrader.
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Restaurant voor fijnproevers, we komen hier ongeveer 1x per jaar. Alles tot in de puntjes verzorgd, heerlijk eten. Laatste keer viel het een beetje tegen. Iets minder creatief, en voor een 6 gangenmenu alles bij elkaar wat weinig eten. Ik had nog wel 2 gerechten gelust, mijn partner (grote vent, grotere eter) vond het echt te weinig terwijl het normaliter precies genoeg is. Nu moet ik hard mijn best doen mijn partner voor een volgende keer over te halen, want het restaurant zit in een dure prijsklasse. Dan wil je wel op en top tevreden zijn. Toch een aanrader, ieder gerecht is een culinair hoogstandje van de beste producten. Daarbij is het wijncarousel een aanrader, ik neem altijd het bob-arrangement omdat ik anders slingerend de tent uit ga bij 6 gangen.