Onder de Linde

Voorstraat 133 2201 HS Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Onder de Linde

Gastvrij huiskamerrestaurant

Gelegen aan de historische Voorstraat in een karakteristiek pand dat vroeger als pakhuis dienstdeed. Nu een knus huiskamerrestaurant waar de drempel laag is en de gastvrijheid hoog. De combinatie wijn en spijs spelen een belangrijke rol. Uit alle windstreken serveert de gastheer bekende en minder bekende wijnen.

Meer informatie over restaurant Onder de Linde

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 21:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten. We zijn verwend door de bediening. Amuses, fantastisch aperitief. Hulp bij keuzes en bij elk gerecht de juiste wijnkeuze. De fantastische kok ook nog even aan tafel gesproken. We hadden een verrassingsmenu. Álle smaken, hoe bijzonder ook, zijn voorbij gekomen. We willen snel nog een keer. Ha zo door! Echt een feest en avondje uit!
Arjan O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Fantastische gerechten: creatieve keuken, zeer vriendelijke service. Mooi 5 gangen menu tgv Valentijns dag. We hebber er bijzonder van genoten.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Uitstekend! Top niveau en gastvrij, potentiële kandidaat voor Michelin ster. Alles klopt.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke gezellige avond met goede sfeer en fantastisch eten
ruudvanhouten .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in combinatie met bijzondere, verrassende wijnen. Prijs/kwaliteitsverhouding was prima!
Wij hadden het nieuwjaarsmenu in combinatie met bijpassende wijnen. De gerechten waren verrassend en erg lekker. Kortom een uitstekend restaurant.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Er zat een erg grote groep voor in het restaurant, daar is het restaurant et geschikt voor. Maar... het personeel verontschuldigde zich ervoor. Verder een fantastische avond, mooie, kleine verrassende gerechten in het nieuwjaarsmenu.
swanly .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij eten hier 2 - 3 keer per jaar en elke keer is het weer een ware traktatie. Verassende gerechten in onverwachte combinaties en heerlijke aanvullende wijnen. Doordat de 'huiskamer' zo gemoedelijk aan voelt is 4 tot 5 uur tafelen geen uitzondering. Onder de Linde is en blijft voor mij een toprestaurant.
Trudy Gowdy-Derijks .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op zomaar een donderdagavond in het zeer 'Anton Pieck-achtige' maar bovenal gezellige dorp Noordwijk Binnen heerlijk gegeten bij Onder de Linde. Het verrassingsmenu met wijnarrengement smaakte zeer goed en werd bovendien prachtig geserveerd. Rene met z'n team toverde met elk gerecht werkelijk een kadootje op het bord. En Dennis als gastheer zorgde voor een heerlijk bijpassend wijntje waardoor het een zeer gezellige avond werd. Puur genieten, we komen veel te weinig.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Mooie wijn-spijs combinaties, fijne bediening. Wij hebben van het 5-gangen verrassingsmenu genoten. Mooie variatie aan gerechten en smaken. Schappelijke prijs voor het niveau. Erg lekker!
pia55 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Als vaste gasten van restaurant Onder de Linde waren we al bekend met de kwaliteit van de gerechten, de wijn en de bediening. Het was weer als vanouds Top ! We hebben genoten van het 4-gangen Nieuwjaarsdiner en het bijpassende wijnarrangement. Ook de service was zoals we gewend waren; vriendelijk, attent & deskundig.
Complimenten voor Rene, Dennis en hun medewerkers !
hermelijn K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
2e kerstdag gegeten en het was in een woord fantastisch. eten en wijn zeer goed, maar vooral de bediening. petje af en mij zal je vaker terugzien.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een culinaire ontdekkingsreis. Ieder gerecht een kunstwerk en een feest. Een fantastische smaakbeleving. Kortom een aanrader.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Uitstekend diner bib gourmand, goede prijs kwaliteit verhouding. De gastheer geeft uitstekende wijn adviezen in combinatie met de gerechten; kortom voor herhaling vatbaar.
Erik
WAABraun .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten ,met heerlijke wijnen zeer goede combinatie van de wijn met het eten, dit restaurant is echt een aanrader .
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prettige bediening, heerlijke gerechten en goed gekozen wijnen voor het wijnarrangement................................................
aquaroma .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisterenavond genoten van het Bib Gourmand menu. Het was een top avond ! Alles was TOP of het nu om het voorgerecht , een amuse of het dessert ging , het getuigt van een grote culinaire creativiteit en kwaliteit. De wijn, de koffie ook uitstekend. De hele brigade verdient een hele dikke pluim.
Er is tevens ruimte voor een onderhoudend gesprek. Je voelt je hier meer dan welkom. We zijn hier al meerdere malen geweest en de kwaliteit is altijd uitstekend, wij zullen dan ook zeker terugkomen. De Michelin ster kan naar onze mening ook niet lang meer op zich laten wachten.

Veel succes Fam Ligtvoet
Albertste .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De harmonie tussen eten, drinken en lokatie is helemaal in balans.
De kwaliteit komt met een prijs, misschien niet voor een ieder zijn portomonee, maar is zeker ook in balans.
De combinatie tussen wijn en gerechten was erg goed. Eet graag en vaker lekker in restaurants, maar Onder de Linde wint wat ons betreft de award voor beste diner voor 2016!
geen twijfel, tot een volgende keer!
fransenanje .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ja, je dagelijkse portie van 200 gram groente krijg je natuurlijk niet binnen, maar het eten was wel lekker en verfijnd. Porties zijn niet groot, maar met 3 amuses, broodje en een pre-dessert krijg je toch wel een voldaan gevoel.Normaal gesproken mag je dit wel een vrij duur restaurant noemen, maar via Iens viel dat reuze mee.
Het 3 gangen-menu bestond vooraf uit een mooi stukje forel met allemaal kleine heuveltjes groenten en crèmes .
Daarna als hoofdgerecht 2 plakken prachtig angus-rund met jus en weer een scala aan diverse kleine groenten en
aardappelachtige lekkernijen, waarvan wij wel een heel schaaltje vol zouden lusten. Het toetje was apart en bestond weer uit diverse onderdeeltjes, waaronder salmiak-ijs en pompoen-ijs. De amuses waren grappig en zo bijzonder, dat we nu niet meer precies weten wat ze waren. Uiteindelijk een leuke avond gehad en lekker gegeten!
Franje
Paj .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een geweldige avond beleefd. Zeer goed eten, bijzonder kundige bediening die eveneens persoonlijk was. Keuken voortreffelijk. Locatie idyllisch; alsof je even in een prachtige andere omgeving bent.
Riek D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijke verfijnde gerechten in een aangename omgevening.
Wij kozen het BIB gourmand 3-gangenmenu, maar voor we daaraan begonnen kregen we verschillende amuses geserveerd. Erg leuk èn lekker!
De bediening was erg vriendelijke en professioneel, met veel uitleg van de gerechten en de bijpassende wijnen.