Onder de Leidingstraat

31-408420870

Meer informatie over restaurant Onder de Leidingstraat

Inèz D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Leuke tent met goede sfeer en groot terras. Helaas is het terras in de schaduw. Het was redelijk druk en ze waren duidelijk onderbezet. Het eten maar ook de drankjes duurden ontzettend lang en er waren problemen met bonnetjes en kassa. Ze bleven wel vriendelijk, dus daar is niets op aan te merken. Het zou goed zijn geweest als ze aangegeven hadden dat het wat langer zou duren, niet iedereen heeft heel lang de tijd voor een doordeweeks lunch. Ik had een grote salade, en dat was meer dan genoeg. We kregen er een sneetje brood bij, dat was een beetje droog dus wellicht zou het goed zijn om er wat boter of hummus bij te geven. Wij hebben uiteindelijk een bakje hummus bijgekocht.
Er is geen tafelservice, maar ze geven ook geen nummertje oid mee wat super onhandig is.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Lekker ontbijten zonder eindtijd met goede producten. Met als afknapper koud 'gekookt' eitje. Antwoord: "Als we voor iedere klant een warm etje moeten koken"; om me heen kijkend ben ik de enige aanwezige. Tja adressen genoeg. Niettemin leuke ambiance, industriële look op oud Philipsterrein Strijp-S en prima lunches.
Doreen G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Bij binnenkomst stond het water al klaar in karaffen, zeer welkom detail. Lekkere koffie en een aan te raden worteltaart. De ambiance van Strijp maakt deze plek nog leuker.
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Hele leuke toevoeging aan Strijp. Lekkere koffie en heerlijke salades. Zowel binnen als buiten leuk om te zitten. Vriendelijke bediening, het duurde wel even voor we door hadden dat je aan de bar moet bestellen.