Onder de kelders

Bierkade 1 8911 JD Leeuwarden Nederland Kaart
31-588442020

Over restaurant Onder de kelders

Dineren op een bijzondere locatie

Culinaire verwennerij aan het water in Leeuwarden. Bij restaurant Onder de Kelders, bevind je je ook daadwerkelijk een niveautje lager. Dit geeft een bijzondere dimensie en maakt een lunch, borrel of diner nog specialer. Geniet van de heerlijke gerechten op de kaart en laat je door de vriendelijke bediening adviseren over een mooi passend glas wijn!

Meer informatie over restaurant Onder de kelders

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:30
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant met de AH actie. Je mocht kiezen van de complete kaart. Alle gerechten die we gekozen hadden, waren prima bereid. De bediening erg attent en vriendelijk. Locatie zeer bijzonder. Absoluut een aanrader.
Jannie_helder .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijke bediening, Leuk restaurant. De wisseling van gerechten werd ook goed in de gaten gehouden. Dit restaurant is een aanrader en voor herhaling vatbaar. Een minpuntje vonden wij de grote spekrand aan het vlees.
Sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
heerlijk gegeten was rustig, leuke plek zo midden in het centrum.
Vriendelijk personeel, het eten was van goede kwaliteit en er was aandacht aan besteed en dat proef je.
Betsy D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Sfeervol restaurant op een aparte locatie. Lekker vegetarisch gegeten, nagerecht smaakte mij te 'artificial'.
Vriendelijke bediening, leuke achtergrond muziek
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Top! Erg leuke locatie, erg vriendelijke mensen dus gewoon een dikke 10! Erg royaal met de ( super lekkere ) voorgerechten dus neem even lekker de tijd!
Jojozz .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geweest voor lunch maar we gaan hier nooit meer heen. Trage ongeïnteresseerde bediening waarvan telkens de aandacht getrokken moest worden om iets te kunnen bestellen. Ook moeten herinneren aan het brengen van de lunchkaart waardoor we nog langer moesten wachten voor we iets konden bestellen. We gooiden zelf een glas wijn om wat natuurlijk onze schuld was maar deze werd niet vervangen wat we nette service was geweest, idem voor de koffie waar de wijn in was beland. Maar het dieptepunt was de 1,5 uur dat er op onze broodjes gewacht moest worden. Er was iets mis met het gasfornuis maar onze broodjes kwamen helemaal niet van het gasfornuis. Tijdens het wachten werd er ook niets gevraagd of we nog iets wilden drinken. Eens maar dus nooit meer.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was een erg mooi restaurant en wat leuk en warm(knus) ingericht. Wij zaten bij een raam/deur en hier kwam helaas wel wat tocht vandaan maar niet zo erg dat we het er koud van kregen. Het eten was erg goed maar naar onze mening konden de spare ribs wel wat malser, dat ze makkelijker van het bot vallen, want de was verplicht om te kluiven want met mes en vork wilde het slecht. De smaak was wel goed. Ik heb als hoofdgerecht de gamba's schoten gehad en die was heerlijk! Ook de cheesecake was er lekker!! Er had ook wel vaker gevraagd mogen worden of we wat te drinken wilde.
We hebben erg goed en lekker gegeten met een leuke bediening.
Jomaloe .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prettige sfeer, zeer vriendelijke en enthousiast personeel, leuke sfeervolle ambiance. Het eten is super. AH menu, je kunt gewoon van de kaart kiezen, het goedkoopste gerecht is gratis. Een echte aanrader!!!
Romanska .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
heerlijk gegeten, vond het voor- en nagerecht qua prijs aan de hoge kant. Vlotte en vriendelijke bediening. De verlichting is alleen fel en heb dat als ongezellig ervaren
Maartje_jannied .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het eten smaakte goed, het was kil om te zitten, deur bleef na vragen gewoon open staan, jammer!
Bij de cheese cake misten we de kersen. We voelden ons opgejaagd.
Werd niet meer gevraagd of we nog iets wilden drinken na het dessert.
Vanessa M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Goede service, goede timing tussen de gerechten, geen groot massaal restaurant leuk om met z'n tweeën te gaan eten :) en ze hebben de LEKKERSTE CHEESECAKE EVER!!
B G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een leuk restaurant zo onder straatniveau. De bediening was heel hartelijk en we vinden het feit dat je met de AH bon toch a la carte mag kiezen een mooi gebaar. Heel tevreden over het geheel. Onze 52-jarige huwelijksdag zo passend afgesloten.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Aanvankelijk was het erg rustig, maar toen er meerdere gasten waren was de sfeer erg fijn. Het restaurant is mooi ingericht en je hoort een gezellig muziekje op een goed geluidsniveau, je kunt prima met elkaar kletsen. De bediening was vriendelijk en het eten was voortreffelijk!! Fijn ook dat we zelf konden aangeven wanneer het dessert kwam.
Hestsr P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten, leuk restaurant met vriendelijke bediening. Alle drie gerechten waren goed klaargemaakt en de borden zagen er mooi uit. Ondanks sommige negatieve recensies is het ons 100% meegevallen en vinden wij het zeker een aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Op de zondagavond dat wij hier aten, was het erg rustig. Onbegrijpelijk, Leeuwarden heeft kennelijk nog niet ontdekt dat er een erg goed restaurant in de werfkelders zit. Wij hebben heerlijk (en dus erg rustig) gegeten!
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Bediening was vriendelijk, maar niet zo snel. We hebben lang moeten wachten op het hoofdgerecht en we waren maar met 6 personen.
Guus.breur .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Zeer goede en vriendelijke bediening. De ingredienten waren op zich van goede kwaliteit, echter de kok houdt van het schudden met de zoutpot., want de gerechten waren erg zout. De gegrilde kip was gortdroog en hier en daar zelfs een beetje zwart geworden. Maar het dessert maakte weer veel goed. Zelden zo'n goede Dame Blanche op mijn bord aangetroffen.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vooraf werd gemeld dat de pinautomaat storing had.. En helaas was er geen verse jus, een of ander lulverhaal over dat ze een handpersje hadden, en deze gisteren kapot was gegaan.
De gerechten waren zeker geen voldoende. Gamba's waren niet op smaak gemaakt.
Door de AH actie, voor weinig geld gegeten.. Daar is ook alles mee gezegd.
cpvhoorn .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Bediening gezellig en aardig, eten prima,huiswijn wit en rood goed, dokkumer- en French koffie zat lekker wat in, locatie leuk en gezellig groot terras. Waren toevallig in Leeuwarden en konden ter plekke nog reserveren, top!
Tamara-slot93 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij 'Onder de kelders'. Eten was voortreffelijk! De bediening, die ons in het begin een beetje over het hoofd had gezien, maakte dat weer helemaal in orde met fijne service en een goede dosis spontaniteit. Zeker voor herhaling vatbaar!