Onder de kelders

Bierkade 1 8911 JD Leeuwarden Nederland Kaart
31-588442020

Over het restaurant Onder de kelders

Dineren op een bijzondere locatie

Culinaire verwennerij aan het water in Leeuwarden. Bij restaurant Onder de Kelders, bevind je je ook daadwerkelijk een niveautje lager. Dit geeft een bijzondere dimensie en maakt een lunch, borrel of diner nog specialer. Geniet van de heerlijke gerechten op de kaart en laat je door de vriendelijke bediening adviseren over een mooi passend glas wijn!

Meer informatie over restaurant Onder de kelders

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:30
esther.zuurmond .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We waren met de AH restaurantactie, zaterdagavond. Heel fijn dat we uit alle gerechten van de kaart konden kiezen. Dit had ik in andere recensies ook gelezen, dus hierop was onze keus mede gebaseerd. Uitnodigende verwelkoming, mandje brood op tafel, prettige bediening. Gezellige entourage. Alle tafeltjes bezet, maar toch veel privacy en niet rumoerig. Een prima kennismaking met Leeuwarden.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij aten hier met de AHbon en konden kiezen uit de hele kaart. De kaart zag er in onze beleving wat eenvoudigjes uit, maar het eten was heel erg goed. De gerechten werden mooi opgediend, waren warm en de garnalen bijvoorbeeld waren goed knapperig en gaar.Prijs-kwaliteitverhouding is prima.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hier gegeten met de AH bon. Keuze uit de gehele kaart. Erg vriendelijke ontvangst door de jonge bediening.
Voldoende keuze uit voor-, hoofd-, en nagerechten. Salade met bleu de Wolvega en de kalfsentrecote waren
meer dan voortreffelijk. Huiswijnen zowel wit als rood verdienen een dikke acht. Voor ons was jammer dat we de trein nog moesten halen anders waren we zeker langer gebleven. Goede reden om nogmaals terug te komen. Al met al CHAPEAU voor onder de kelders !!
kkj .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral de aioli. We hebben gekozen voor de hertenbiefstuk en die was erg lekker.
We hadden de AH actie, en je kunt gewoon keuze maken van de kaart.
Leuke en goede bediening en complimenten voor de kok.
Gezellige avond gehad.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het was een verrassing daar binnen te stappen. Een hele aardige jonge vrouw die ons ontving en de hele bediening alleen deed. een gemoedelijke sfeer. Het eten was lekker, een heerlijke soep in de vlees en vegavariant, het hoofdgerecht mooi opgediend en het toetje lekker.
Al met al een prima plek om te vertoeven.
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Het was omstreeks onze aankomsttijd rustig,vriendelijk ontvangen,leuke bediening,gezellig restaurant.
Keuze uit het a la carte menu. Tijden tussen de gangen waren prima.
Wij hebben een fijn avond gehad en erg lekker gegeten.
elinegumbert .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het was erg gezellig en rustig, zodat de bediening alle tijd voor ons had. Het was alleen niet echt bijzonder eten, dat viel een beetje tegen. Niet slecht maar ook niet erg lekker. Toch was het een fijne avond door de ontspannen sfeer.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gegeten. Vlotte bediening en restaurant is sfeervol opgeknapt. Zeker aan te raden. Wij gaan binnenkort weer terug met een groter gezelschap.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gewoon goed en gezellig. Eten goed verzorgd, vriendelijk personeel. Gekozen omdat het niet zo groot en massaal was, en lekker kunnen bijpraten!
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Prachtig restaurant.
Geweldig kwaliteit eten.
Fantastische opmaak van de borden tot in de kleinste details.

En voor mijn vriend die jarig was hadden ze bij het dessert wat leuks gedaan :D

Dus een plek waar ik zeker vaker heen ga.
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant met de AH actie. Je mocht kiezen van de complete kaart. Alle gerechten die we gekozen hadden, waren prima bereid. De bediening erg attent en vriendelijk. Locatie zeer bijzonder. Absoluut een aanrader.
jannie_helder .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijke bediening, Leuk restaurant. De wisseling van gerechten werd ook goed in de gaten gehouden. Dit restaurant is een aanrader en voor herhaling vatbaar. Een minpuntje vonden wij de grote spekrand aan het vlees.
sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
heerlijk gegeten was rustig, leuke plek zo midden in het centrum.
Vriendelijk personeel, het eten was van goede kwaliteit en er was aandacht aan besteed en dat proef je.
Betsy D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Sfeervol restaurant op een aparte locatie. Lekker vegetarisch gegeten, nagerecht smaakte mij te 'artificial'.
Vriendelijke bediening, leuke achtergrond muziek
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Top! Erg leuke locatie, erg vriendelijke mensen dus gewoon een dikke 10! Erg royaal met de ( super lekkere ) voorgerechten dus neem even lekker de tijd!
Jojozz .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geweest voor lunch maar we gaan hier nooit meer heen. Trage ongeïnteresseerde bediening waarvan telkens de aandacht getrokken moest worden om iets te kunnen bestellen. Ook moeten herinneren aan het brengen van de lunchkaart waardoor we nog langer moesten wachten voor we iets konden bestellen. We gooiden zelf een glas wijn om wat natuurlijk onze schuld was maar deze werd niet vervangen wat we nette service was geweest, idem voor de koffie waar de wijn in was beland. Maar het dieptepunt was de 1,5 uur dat er op onze broodjes gewacht moest worden. Er was iets mis met het gasfornuis maar onze broodjes kwamen helemaal niet van het gasfornuis. Tijdens het wachten werd er ook niets gevraagd of we nog iets wilden drinken. Eens maar dus nooit meer.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was een erg mooi restaurant en wat leuk en warm(knus) ingericht. Wij zaten bij een raam/deur en hier kwam helaas wel wat tocht vandaan maar niet zo erg dat we het er koud van kregen. Het eten was erg goed maar naar onze mening konden de spare ribs wel wat malser, dat ze makkelijker van het bot vallen, want de was verplicht om te kluiven want met mes en vork wilde het slecht. De smaak was wel goed. Ik heb als hoofdgerecht de gamba's schoten gehad en die was heerlijk! Ook de cheesecake was er lekker!! Er had ook wel vaker gevraagd mogen worden of we wat te drinken wilde.
We hebben erg goed en lekker gegeten met een leuke bediening.
Jomaloe .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prettige sfeer, zeer vriendelijke en enthousiast personeel, leuke sfeervolle ambiance. Het eten is super. AH menu, je kunt gewoon van de kaart kiezen, het goedkoopste gerecht is gratis. Een echte aanrader!!!
romanska .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
heerlijk gegeten, vond het voor- en nagerecht qua prijs aan de hoge kant. Vlotte en vriendelijke bediening. De verlichting is alleen fel en heb dat als ongezellig ervaren
maartje_jannied .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het eten smaakte goed, het was kil om te zitten, deur bleef na vragen gewoon open staan, jammer!
Bij de cheese cake misten we de kersen. We voelden ons opgejaagd.
Werd niet meer gevraagd of we nog iets wilden drinken na het dessert.