Onder de kelders

Bierkade 1 8911 JD Leeuwarden Nederland Kaart
31-588442020

Over het restaurant Onder de kelders

Dineren op een bijzondere locatie

Culinaire verwennerij aan het water in Leeuwarden. Bij restaurant Onder de Kelders, bevind je je ook daadwerkelijk een niveautje lager. Dit geeft een bijzondere dimensie en maakt een lunch, borrel of diner nog specialer. Geniet van de heerlijke gerechten op de kaart en laat je door de vriendelijke bediening adviseren over een mooi passend glas wijn!

Meer informatie over restaurant Onder de kelders

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:30
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een hele gezellige sfeer. Vriendelijke attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jan en Paula T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker gegeten, maar het was rumoerig omdat er een gezelschap van 10 personen luidruchtig een verjaardag vierde (met gezang).
Gerrit Jan F.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ruime porties, iets te veel gegeten. Zeer goede keuze, maar vooral erg lekker.
Gezellig druk voor woensdag, leuke locatie
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goed gegeten, vlotte bediening en met humor. We aten met AH spaarkaart en konden uit de volledige menukaart een voor-, hoofd- en nagerecht bestellen. Klasse!
Was er ook een minpuntje? Jazeker, we braken buiten in het donker bijna onze nek bij aankomst. Trappetjes en opstapjes terwijl de buitenverlichting het grotendeels liet afweten. We hebben er wat van gezegd en het werd direct met kaarsen opgelost. Heel lief, maar ik zou zeggen draai nieuwe lampen in al die kapotte buitenlantaarns.
N. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten op woensdagavond met de AH-restaurantactie. De hoeveelheid van de gerechten zijn meer dan voldoende om lekker te kunnen eten. Gerechten hoog op smaak. Zeer vriendelijk, vlotte, en gemoedelijke bediening. Het restaurant is sfeervol aangekleed. Kans op herhaling zeker aanwezig.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij aten hier met de AHbon en konden kiezen uit de hele kaart. De kaart zag er in onze beleving wat eenvoudigjes uit, maar het eten was heel erg goed. De gerechten werden mooi opgediend, waren warm en de garnalen bijvoorbeeld waren goed knapperig en gaar.Prijs-kwaliteitverhouding is prima.
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We waren met de AH restaurantactie, zaterdagavond. Heel fijn dat we uit alle gerechten van de kaart konden kiezen. Dit had ik in andere recensies ook gelezen, dus hierop was onze keus mede gebaseerd. Uitnodigende verwelkoming, mandje brood op tafel, prettige bediening. Gezellige entourage. Alle tafeltjes bezet, maar toch veel privacy en niet rumoerig. Een prima kennismaking met Leeuwarden.
kkj .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral de aioli. We hebben gekozen voor de hertenbiefstuk en die was erg lekker.
We hadden de AH actie, en je kunt gewoon keuze maken van de kaart.
Leuke en goede bediening en complimenten voor de kok.
Gezellige avond gehad.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hier gegeten met de AH bon. Keuze uit de gehele kaart. Erg vriendelijke ontvangst door de jonge bediening.
Voldoende keuze uit voor-, hoofd-, en nagerechten. Salade met bleu de Wolvega en de kalfsentrecote waren
meer dan voortreffelijk. Huiswijnen zowel wit als rood verdienen een dikke acht. Voor ons was jammer dat we de trein nog moesten halen anders waren we zeker langer gebleven. Goede reden om nogmaals terug te komen. Al met al CHAPEAU voor onder de kelders !!
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het was een verrassing daar binnen te stappen. Een hele aardige jonge vrouw die ons ontving en de hele bediening alleen deed. een gemoedelijke sfeer. Het eten was lekker, een heerlijke soep in de vlees en vegavariant, het hoofdgerecht mooi opgediend en het toetje lekker.
Al met al een prima plek om te vertoeven.
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Het was omstreeks onze aankomsttijd rustig,vriendelijk ontvangen,leuke bediening,gezellig restaurant.
Keuze uit het a la carte menu. Tijden tussen de gangen waren prima.
Wij hebben een fijn avond gehad en erg lekker gegeten.
elinegumbert .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het was erg gezellig en rustig, zodat de bediening alle tijd voor ons had. Het was alleen niet echt bijzonder eten, dat viel een beetje tegen. Niet slecht maar ook niet erg lekker. Toch was het een fijne avond door de ontspannen sfeer.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gegeten. Vlotte bediening en restaurant is sfeervol opgeknapt. Zeker aan te raden. Wij gaan binnenkort weer terug met een groter gezelschap.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gewoon goed en gezellig. Eten goed verzorgd, vriendelijk personeel. Gekozen omdat het niet zo groot en massaal was, en lekker kunnen bijpraten!
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Prachtig restaurant.
Geweldig kwaliteit eten.
Fantastische opmaak van de borden tot in de kleinste details.

En voor mijn vriend die jarig was hadden ze bij het dessert wat leuks gedaan :D

Dus een plek waar ik zeker vaker heen ga.
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant met de AH actie. Je mocht kiezen van de complete kaart. Alle gerechten die we gekozen hadden, waren prima bereid. De bediening erg attent en vriendelijk. Locatie zeer bijzonder. Absoluut een aanrader.
jannie_helder .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijke bediening, Leuk restaurant. De wisseling van gerechten werd ook goed in de gaten gehouden. Dit restaurant is een aanrader en voor herhaling vatbaar. Een minpuntje vonden wij de grote spekrand aan het vlees.
sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
heerlijk gegeten was rustig, leuke plek zo midden in het centrum.
Vriendelijk personeel, het eten was van goede kwaliteit en er was aandacht aan besteed en dat proef je.
Betsy D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Sfeervol restaurant op een aparte locatie. Lekker vegetarisch gegeten, nagerecht smaakte mij te 'artificial'.
Vriendelijke bediening, leuke achtergrond muziek
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Top! Erg leuke locatie, erg vriendelijke mensen dus gewoon een dikke 10! Erg royaal met de ( super lekkere ) voorgerechten dus neem even lekker de tijd!