Onder de kelders

Bierkade 1 8911 JD Leeuwarden Nederland Kaart
31-588442020

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Onder de kelders

Dineren op een bijzondere locatie

Culinaire verwennerij aan het water in Leeuwarden. Bij restaurant Onder de Kelders, bevind je je ook daadwerkelijk een niveautje lager. Dit geeft een bijzondere dimensie en maakt een lunch, borrel of diner nog specialer. Geniet van de heerlijke gerechten op de kaart en laat je door de vriendelijke bediening adviseren over een mooi passend glas wijn!

Meer informatie over restaurant Onder de kelders

Jouw recensie over het restaurant Onder de kelders

Frederika O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Echt heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening! Mooie locatie! Een echte aanrader!
Klaas.walstra W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
ah dinerbon voor 3 gangen was prima alleen voor ons te veel van het goede dan blijft er veel over (vooral friet) dat in vuilnis verdwijnt.
Marijke P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten, dessert was niet heel smaakvol.
Wel alles van de kaart mogen kiezen ondanks de albert heyn actie!
Alleen werd er nooit gevraagd of we nog wat wilden drinken en of alles naar wens was.
Thea C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Prima restaurant, heerlijk gegeten.
Er was van alles meer dan voldoende.
Tjitske W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het eten was goed. Had gevraagd om soep zonder vlees erin, waren ze vergeten of niet doorgegeven.
Ik en persoon waar ik mee was gaven na afloop aan hier niet weer heen te gaan, En wel om het volgende, beide "dames" van de bediening behoorlijk ongeïnteresseerd. Heel jammer haalt de zaak erg onderuit.
Rianne N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Na het diner moesten wij op tijd in het theater zijn en het personeel deed haar uiterste best om dat te realiseren.
Tjeerd D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
vriendelijke vlotte bediening. werd gevraagd of het hoofdgerecht al mocht worden opgediend: prima.
We komen zeker terug.
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
De bediening liet je je erg welkom voelen. Heerlijk gegeten. De akoestiek laat te wensen over.
Veel lawaai. Puntje van verbetering.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Was lekker eten en gezellig restaurant. Zeker een bezoek waard!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vlotte, hartelijke bediening, lekker eten, gezellige locatie!
De wrap met brie ,groente en noten is een echte aanrader!
Goed restaurant .
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Vlotte , hartelijke bediening. Lekker eten, gezellige locatie.
Een aanrader!
Yvon S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Restaurant ligt leuk onder straatniveau aan een gracht (wel even zoeken, een duidelijke aanwijzing op straat was handig geweest). Heel vriendelijk personeel, prima ontvangst. Je wordt niet van tafel weg gekeken en krijgt ruim de tijd omvan je maaltijd en drankje te genieten.
Lennart E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Het is duidelijk dat deze gelegenheid een probleem heeft. Lauw bier en lang wachten op eten en drinken. Na ongeveer een uur wachten kreeg ik het verkeerde gerecht en als ik het daadwerkelijke gerecht wilde hebben zou ik weer lang moeten wachten. Toch maar het ‘verkeerde’ gerecht gekozen maar was bijna net zo lauw als het bier. Gelukkig niet in rekening gebracht, dan maar de friet en salade opgegeten. Onbegrijpelijk hoe je zo’n simpel menu kan verkloten. Zeker een half uur kwam er niks uit de keuken en alle tafels moesten lang wachten op drank of rekening.
Heel spijtig, want het is een unieke locatie waar genoeg uit te buiten is. Dit kan zo veel beter! Maar het lijkt de manager(?) niet zo veel te deren.
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Een geweldige plek aan het water - dat zeker! De kinderen (en ook wij) vonden dat erg leuk. Helaas viel het eten tegen. Het vlees was koud (leek wel opgewarmd?) en de vegetarische curry bevatte slechts een paar verdwaalde groentetjes. Ook de smaak was niet heel bijzonder. De gele rijst was droog en qua portie aan de kleine kant. Gelukkig werden er ook nog wat frietjes bij geserveerd ;) Verder leek niet al het personeel er even veel zin in te hebben.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Nog nooit zo'n slechte bediening gezien. De dame had er duidelijk geen zin in. Erg jammer op zo'n mooie locatie. Omdat veel 2 personen aan 4 persoonstafels zaten was er geen ruimte meer voor ons met 4 personen. Geen drankje aangeboden. Ronduit slecht!!
I.M. S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Op vrijdagavond met een vriendin uit eten. Hoewel het niet druk was, duurde het erg lang voor ons werd gevraagd wat we wilden drinken. Eten kwam daarna prima op tijd. Geen vraag voor een tweede drankje onder het eten, dat hadden we best gedaan indien gevraagd. Eten zelf prima eet café kwaliteit, niet super speciaal.
Gerbrand D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Goed eten, prima service, ondergronds geheim van Leeuwarden, moeite waard
StevendeB .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Top plekje in Leeuwarden langs het water, gastvrije bediening. een gemoedelijke sfeer. Het eten was beslist lekker, mooie vegetarische gerechten.
Al met al een prima plek om te vertoeven.
Wiebren D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Je moet er even de tijd voor nemen, maar vonden het eten boven verwachting goed. Mooi plekje en lekker ruim opgezet.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We moesten nogal lang wachten op ons eten.
We kregen ons bestelde mandje met brood ook niet.
Het was nogal chaotisch. Het bleek dat deze avond maar 1 kok in de keuken stond.
Ze konden denk ik de drukte niet aan.
Jammer.
Het eten smaakte redelijk de patat was nogal zout. Vind het altijd jammer dat er zo weinig groenten bij zitten nu in dit geval dus alleen een salade.