Onder de Hoge Dennen

6,7
6,2
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Speeltuin buiten is zeer oud en in slechte staat. Speelgoed binnen is voor echt kleine kinderen en vies.
Pannenkoeken waren oké maar mijn man had een sate van de haas met krieltjes en sla.. de sate was taai en grauw van kleur, krieltjes waren oud en taai alsof ze van de dag ervoor waren en opnieuw opgewarm, de salade zag er ook oud en niet uitnodigend uit. Uitermaten slechte tent.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Soms wil je jezelf wel eens laten verrassen. Restaurant Onder de Hoge Dennen leek, vanaf buiten gezien, een plek met potentie.
Het betreft een boerderij-achtig pand, onder een stel hoge dennen (haha!).

Met een gezelschap van 4 volwassenen en 2 kinderen namen wij plaats.
De stokbrood vooraf was vers, echter zat er een typische smaak aan de geserveerde kruidenboter. Iets waar je kennelijk van moet houden, want waar de ene helft van het gezelschap hier best over te spreken was, vond de andere helft de boter niet te eten.

Als hoofdgerecht had ik zelf de biefstuk en mijn partner de varkenshaas in champignon-saus.
De biefstuk bleek een flinke 'homp' vlees. Echter wel perfect gebakken en mals.
Mijn partner had iets minder geluk en trof een varkenshaas omgeven door een laag paneermeel(???) en het vlees bleek droog en grauw i.p.v. mooi rosé.

De geserveerde groenten (broccoli) waren overduidelijk dood gekookt en het was al heel snel duidelijk dat zowel de rauwkost, de frieten, en de krieltjes ook een vriezers-kwaliteitje aan de broek hadden hangen.

Het interieur doet oubollig aan. Er wordt gesproken over een grote speelzaal voor kinderen, echter betrof dit een kamertje met daarin divers (vies) speelgoed. Sowieso is vloerbedekking in een restaurant niet het meest hygiënische materiaal. Niet te vergeten de ongelooflijke oude sokkenlucht die er in het pand hing en mij eigenlijk direct de eetlust ontnam. Zonde!
Liesje65 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten met een groot gezelschap. De saté is echt een aanrader. Vriendelijke bediening en een gezellige inrichting.
Voor de kinderen een grote speelhal achter in de zaak en voor de hele kleintjes een klein speelkamertje vlak bij waar wij aten. Perfect voor ons met al die kids....je hebt er geen omkijken naar.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Restaurant doet gezellig aan. Het was flink druk waardoor het nogal een tijdje duurde (3 kwartier) voordat we het hoofdgerecht kregen. Er werd wel heel netjes gezegd dat het er aan kwam. Weinig tot geen voorgerechten aanwezig op de kaart. De hoofdgerechten bestaan voornamelijk uit schnitzels. Deze waren prima in orde! Lekker gegeten. Wel wat lichte overlast van de plaatselijke bewoners, die waren nogal luidruchtig. Wij zelf zijn vanuit een vakantiepark hier naar toen gegaan. Vriendelijke bediening.