Oncle Jean

Ginnekenweg 338 4835 NM Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Oncle Jean

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Stijn M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Heerlijk 5 gangen diner gegeten met mijn familie (totaal 21 personen). Keuken was uit de kunst. We hadden een prachtige zaal voor onszelf (rechts beneden naast de ingang). Plezierige bediening, niet stijfjes, maar gewoon vriendelijk en behulpzaam zoals wij dat prettig vinden.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
De varkenshaas-saté is best te doen maar prijs/kwaliteit staat echt niet in verhouding en mag je meer verwachten. Het personeel is vriendelijk en de locatie is top. Of ik er nog een keer ga eten weet ik niet maar voor een drankje is het zeker de moeite waard.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Gisteren hier geluncht met 4 personen en was prima voor een eetcafe met dito prijsstelling voor de lunch op de kleine kaart. De grote kaart kan mij qua gerecht/prijsstelling echter minder bekoren. Vorige jaren hier ook weleens geborreld in de tuin met speelmogelijkheden voor kinderen. Elk wat wils.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Vanmiddag geborreld en wat gegeten met het hockeyteam van mijn dochter ter afscheid van het seizoen. Het was een erg gezellige middag, de kinderen waren heerlijk aan het spelen in de speeltuin achter het terras; totdat een meneer die op het terras zat heel erg uitviel tegen één van de kinderen omdat ze aan het rennen was. Het kind was zo enorm geschrokken van deze meneer waardoor ze in tranen uitbarstte. Toen we even later van de bediening hoorde dat 'deze meneer' de eigenaar is van Uncle Jean, wisten we niet wat we hoorden. Hoe kan de eigenaar zo uitvallen naar een kind op het terras van zijn 'kindvriendelijke' terras. Ronduit bizar en zeer teleurstellend. De bediening heeft geprobeerd om het enigzins goed te maken door alle kindjes een gratis ijsje te geven, maar wij zijn toch echt even klaar met Oncle Jean...
Daira6 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Met vieren gedineerd. De carpaccio met (1 miezerig krulletje, vieze ganzenlever, wat we normaal heerlijk vinden) lag op een armoedig bedje sla, niet aangemaakt. De vissalade was stukjes vis met niet aangemaakte sla in het midden. De salade gereserveerd bij het eten was ook niet aangemaakt, dus een droge verzamelbak van slablaadjes. De lamsbiefstukjes waren erg vet, 1 was er niet alleen nog erg rauw, maar ook een stuk vet, niet weg te krijgen. We hebben dit direct gemak bij de bediening, op de rekening was 1 biertje weggestreept.

Dit voor €141,- te erg gewoon en we hebben nog wel een receptie gepland staan bij uncle Jean, waar we nu nog maar even over gaan nadenken.

We hebben de bediening de kans geven het goed te maken, maar dat is niet gebeurd. De kok moet per direct vervangen worden voor iemand die kan koken en er zou echt goed vlees moeten ingekocht worden.
Ilse99us .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
We werden in de gang erg onbeleefd aangesproken door een medewerker van dit eetcafe.
Dit heeft onze avond nogal negatief beïnvloed, erg jammer.
De bediening was verder wel aardig, maar het eten was niet erg bijzonder.
ik ken vele betere eetgelegenheden in Breda en raad deze zaak totaal niet aan.
Het cafe zelf ziet er van binnen wel aardig uit.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Voor moederdag zijn we met de familie bij Oncle Jean gaan lunchen. Het was heerlijk weer en Oncle Jean heeft een prima terras om hiervan te genieten. We werden vriendelijk ontvangen door de bediening en zijn tijdens de gehele lunch goed geholpen. Als lunchgerecht had ik gekozen voor een broodje carpaccio. Dit was een prima keus! Het broodje was rijkelijk belegd en van goede kwaliteit. We hebben een ontzettend gezellige middag gehad en hier heeft het personeel bij Oncle Jean zeker een bijdrage aan gehad!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Vandaag voor Moederdag geluncht in de tuin van Oncle Jean. Wat een lekkere, rustige plek! Ook een ideale plek voor ouders, want er zit een speeltuin bij voor de kids. We zijn begonnen met een glaasje prosecco. Het vriendelijke meisje in de bediening vroeg gelijk of we daar ook water bij wilden hebben. Pluspunt! Na de bubbels allemaal besteld. Ik had een wit broodje carpaccio met pijnboompitten en parmezaanse kaas. Dat was gewoon goed. De rest van de familie was ook blij met hun lunchgerechten, waaronder de crêpe met hete kip en de club sandwich. Toen de lunch geserveerd werd, kregen we ook een bakje water voor de hond. Altijd fijn! De bediening bij Oncle Jean is erg vriendelijk en maakt tijd voor een praatje. We hebben een gezellige middag gehad!
AnitaF1964 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Voor mijn moeders 75e verjaardag de Hemelzaal geboekt voor een lunchbuffet. Vanaf ontvangst tot vertrek door het vriendelijke en vlotte personeel voelde jong en oud zich hier thuis. Het heerlijke lunchbuffet was meer dan we op konden. Dankzij de gezellige sfeer in het gehele pand maar vooral in deze zaal een top-middag gehad. Wij komen hier zeker weer.
Just K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Hier zit je écht lekker. Wat een terras! Bomen, groen en ruimte om je heen. Voor kinderen nog een flink speelapparaat. Zonder kinderen heb je hier, door de verre kuil waarin dit ligt, geen enkele last van. Binnen ook mooi en authentiek hartstikke bruin. Mooi en origineel oud. Of nostalgisch voor de sentimentelen. Wij genoten van een flink plateau fruits de mer. Oesters, kokkels, mosselen, wulken, the works. Een fijne Rueda erbij en deze zomerse middag voelde als vakantie! Het vriendelijke en prettig scherp ad remme personeel verhoogde de stemming alleen maar. Niks ter verbetering? Jawel, iets meer keus in speciaal bier mag nog wel. En ook het aantal open wijnen zou nog hoger mogen. Voor de overgrote rest, geen klachten.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Gezellig eetcafé met een gastvrije en vriendelijke bediening.
Eten is dramatisch. Wist niet dat je een saté met friet zo kan verknallen. Er was alleen keuze voor varkenssaté en geen andere vleessoort. Jammer, hou zelf meer van kip. Het was veel te droog en niet te eten. Achteraf hadden we het meteen terug moeten sturen, hebben we dat niet gedaan. Eten absolute afrader, maar een gezellige ambiance om wat te drinken! Gaan we zeker snel weer doen.
Julia234 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Als voorgerecht aten we knoflooksoep met tirolerham. Een heerlijke combinatie. En misschien wat saai maar de carpaccio was een ruime hoeveelheid en smaakte verrukkelijk. In tegenstelling tot de vorige bezoeker vonden wij het visgerecht echt een aanrader. De hollandaisesaus hoorde er echt bij en wij kregen geen garnaal maar een rivierkreeftje. Ons tweede hoofdgerecht was de geconfeite eenden bout. Eveneens prima van smaak. Kortom we hebben een topavond gehad.
Decanter .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Met een gezelschap van 5 mannen gegeten bij Oncle Jean.
Leuk eetcafe in Breda.
Het decor belooft veel en een biertje vooraf van een ruime bierkaart is prima.
De bediening is vriendelijk, maar het eten was een grote teleurstelling.
Vooraf een entree met foie gras (fout, ik weet het, maar moeilijk te weerstaan) die werd opgediend met weinig opsmuk. Foie gras heeft ook weinig opsmuk nodig en was prima, een 7tje. Had nog beter kunnen smaken in combinatie met een stukje toast.
het hoofdgerecht was een deceptie. Een vispalet met drie kleine stukjes vis; zeebaars, zalm en nog iets onbeduidends. Vergezeld van een grote garnaal. De laatste niet goed gaar en niet warm.
Het geheel was overdekt met een dikke laag vette saus die de vis onherkenbaar en onsmakelijk maakte. Een dikke onvoldoende, zo niet oneetbaar. Het geheel ging vergezeld van een schaaltje frites en een minuscuul schaaltje bladsla.
Over de wijn is ook weinig te melden. Ik verwacht geen wijnkaart in een bruine kroeg, maar keus tussen bijvoorbeeld een sauvignon of een chardonnay zou toch prettig zijn. Helaas was er slechts 1 witte (huis)wijn beschikbaar. De juffrouw van de bediening wist te melden dat er werd nagedacht over meer keuze...
Voor het dessert heb ik gepast, collega's namen een dame blance en een kaasplankje; een voldoende, maar weinig verrassend.
Dit alles ook nog eens tegen prijzen die aan de hoge kant zijn. Het voorgerecht voor 12,50. Het hoofdgerecht 22,50. Geen " kroegprijzen"
Mijn advies: leuke kroeg voor een goed glas bier. Voor het eten kun je oncle jean beter mijden.
Smaakvolbreda .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Gezellige plek en prima eetcafe eten, alhoewel wel wat prijzig op 2 of 3 goedkopere gerechten na! Vooral jammer? Er wordt gerookt binnen. Dat verbaasde ons en verpestte de zin om te eten ook flink!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
op een mooie zomeravond gegeten in de tuin van Uncle Jean; mooi terras, snelle, vriendelijke bediening en de kwaliteit van het eten is wisselend. De zalm (hoofdgerecht) is koud, niet gaar en weinig smakelijk. De andere gast had lamsreepjes; boterzacht en vol smaak. Dus je moet het treffen bij Uncle Jean en dat is jammer.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Oncle Jean, een begrip in Breda. Onlangs geweest voor de lunch. Ze hebben een mooie binnentuin, waar het nogal waait maar waar je wel lekker buiten kunt zitten. De kaart is erg beperkt, en de bediening zeker niet vlot. Op zeker moment ging er vlak bij ons een of ander alarm af, nogal hard, maar dit werd gewoon genegeerd. Het duurde wel tien minuten voordat het vanzelf uitging.

Dan het eten: de knoflooksoep met paling was op zijn best lauw te noemen en veel te vet. Wel goed op smaak. Voor de vegetariër in het gezelschap was het armoe troef: alleen een broodje kaas op de kaart... Op de vraag of er niet iets fantasierijkers kon worden geserveerd werd met veel gezucht en gesteun gereageerd. Na enig aandringen werd navraag gedaan bij de kok; resultaat: ze konden het broodje kip aanbieden zonder kip. Kort samengevat: geen aanrader.
Magda P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2012
ik ben al verschillende keren bij oncle jean geweest , met een feestje en ook gewoon om er een keer gezellig te eten met een vriend of vriendin , ik vind het er reuze gezellig , en je kan niet verwachtte dat je voor een laag bedrag want wat je daar betaald betaal je bijna overal in eetcafe,s culinair kan eten , dan moet je naar een restaurant , ik ben zeer tevreden en kom er graag ,
Magda.