Onassis

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
Erg gunstig
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Onassis

Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Prima restaurant met een zeer uitgebreide menukaart. Alle gerechten zijn met zorg bereid, erg smakelijk, echt Grieks!
Inrichting eigentijds, niet oubollig of stereotiep. Vriendelijk personeel, zeer vlotte bediening. Binnen 20 minuten nadat we binnen kwamen stond het eten op tafel, dat was wel iets te snel.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het restaurant ziet er modern uit en heeft een frisse uitstraling. Niet het typische kitsch wat je eigenlijk verwacht bij een Grieks restaurant. We hebben allemaal een mixed grill schotel besteld en dat was prima. Het vlees was mals en sappig en de bijgerechten waren ook lekker. Het was een normale portie dus iedereen had zijn bord netjes leeg kunnen eten.
baarland .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
zeer net restaurant, we eten er geregeld tappas/mezedes dit tot donderdag.
Je krijgt een speciale kaart en krijgt allemaal kleine hapjes die voor je bereid worden. Je betaald een vast bedrag excl drinken en kunt eten zoveel je wilt.
Zo kun je heel veel van de kaart proberen.
Was weer heel lekker en iedereen kan nemen wat hij lekker vindt al is het 3x achter elkaar. Goede kwaliteit en zeer prettige bediening.
Jannie198 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Wij eten niet zo vaak bij een Grieks restaurant, maar zondagavond hebben we het toch weer eens geprobeerd.
We hebben geen voorgerecht genomen.
Het hoofdgerecht, allebei hetzelfde een pannetje met ossenhaas en mataxasaus,
Moet zeggen was lekker, mijn man heeft het vlees rood gevraagd en inderdaad het was nog mooi rood, hierbij serveren ze frietjes, rijst en salade.
Als nagerecht mijn man ijs met caramelsaus uit een fles helaas, ik heb gekozen voor de chocoladesoufle met ijs .
Adriana_R .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Onassis is onlangs 'opgeknapt'. Het pand naast hun hebben ze bij de zaak getrokken. Verbetering!
We werden heel vriendelijk ontvangen door de gastheer die ons netjes naar onze tafel bracht (we hadden niet gereserveerd). Gelijk 2 Ouzo en 2 geroosterde knoflookbroodjes op tafel!
Eten is vers!! Je krijgt per persoon een kleine salade apart geserveerd.
Goed Grieks eten voor een mooie prijs!
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Prima prijs-kwaliteit verhouding, en altijd gezellig druk. Het pita brood is heerlijk en vers uit eigen keuken. Ze leggen eer in de pikilia schotel. Helaas is de (standaard) salade erg flets. Voor een degelijke Griekse hap!
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Heerlijk gegeten, mooi decor voor een gezellige avond.
Vriendelijke bediening
Maakte on tripje naar Middelburg de moeite waard!