Onassis

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Terras
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het restaurant ziet er modern uit en heeft een frisse uitstraling. Niet het typische kitsch wat je eigenlijk verwacht bij een Grieks restaurant. We hebben allemaal een mixed grill schotel besteld en dat was prima. Het vlees was mals en sappig en de bijgerechten waren ook lekker. Het was een normale portie dus iedereen had zijn bord netjes leeg kunnen eten.
Baarland .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
zeer net restaurant, we eten er geregeld tappas/mezedes dit tot donderdag.
Je krijgt een speciale kaart en krijgt allemaal kleine hapjes die voor je bereid worden. Je betaald een vast bedrag excl drinken en kunt eten zoveel je wilt.
Zo kun je heel veel van de kaart proberen.
Was weer heel lekker en iedereen kan nemen wat hij lekker vindt al is het 3x achter elkaar. Goede kwaliteit en zeer prettige bediening.
JanenMar M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Lange tijd VASTE klant GEWEEST, echter na de verbouwing werd alles minder en kreeg meneer de baas een beetje last van grootheidswaanzin, arrogantie ten top!!. 20-11-15 gegeten daar met zakenrelatie en was gewoon niet goed, zo droog vlees dat het niet te eten was zodat we het lieten staan ...dit ter plaatse gemeld en later nog eens gemaild en kreeg als antwoord een voorgekauwde mail terug waarin onze punten letterlijk geknipt en geplakt zaten, dat we als genoegdoening een kopje koffie zouden krijgen..... Nogmaals mail gestuurd en domweg genegeerd!!
De meer dan forse en misplaatste arrogantie van deze meneer heeft ons doen besluiten daar NOOIT meer een voet binnen te zetten!!
Jannie198 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Wij eten niet zo vaak bij een Grieks restaurant, maar zondagavond hebben we het toch weer eens geprobeerd.
We hebben geen voorgerecht genomen.
Het hoofdgerecht, allebei hetzelfde een pannetje met ossenhaas en mataxasaus,
Moet zeggen was lekker, mijn man heeft het vlees rood gevraagd en inderdaad het was nog mooi rood, hierbij serveren ze frietjes, rijst en salade.
Als nagerecht mijn man ijs met caramelsaus uit een fles helaas, ik heb gekozen voor de chocoladesoufle met ijs .
Albje .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Eten was wel te doen.Alles wel wat karig.Bediening ronduit matig.Gelijk al kortaf bij binnenkomst.Lang wachten en dit was ook duidelijk te merken bij andere tafels.Men ging uiteindelijk maar zelf naar de kassa en geen excuus voor de gemaakte fouten.nonchalance.Jammer als Middelburger is dit de laatste keer geweest.Tip voor management.Grote groep aanwezig : zorg dat je voldoende personeel hebt.
Emgef2012 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Een hele mooi zaak maar helaas is dat niet alles.
Wanneer er een klacht over het eten is moet je wel je klanten serieus nemen, bij 1 van de hoofdgerechten zat er een hele lange zwarte haar door het gerecht, werden niet serieus genomen door de manager, eerder afgedaan als zeuren, niemand in de keuken had lang haar ( wel in de bediening )
Nieuwe schotel aangeboden gekregen, helaas na 2 minuten op tafel en dan is ossehaas alleen aan buitenkant iets bruin maar van binnen niet te eten.
Weer geklaagd, schotel is ook van rekening afgehaald maar de avond was verpest.
Adriana_R .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Onassis is onlangs 'opgeknapt'. Het pand naast hun hebben ze bij de zaak getrokken. Verbetering!
We werden heel vriendelijk ontvangen door de gastheer die ons netjes naar onze tafel bracht (we hadden niet gereserveerd). Gelijk 2 Ouzo en 2 geroosterde knoflookbroodjes op tafel!
Eten is vers!! Je krijgt per persoon een kleine salade apart geserveerd.
Goed Grieks eten voor een mooie prijs!
SyHellen .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Prima prijs-kwaliteit verhouding, en altijd gezellig druk. Het pita brood is heerlijk en vers uit eigen keuken. Ze leggen eer in de pikilia schotel. Helaas is de (standaard) salade erg flets. Voor een degelijke Griekse hap!
Sandurraa .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Heerlijk gegeten, mooi decor voor een gezellige avond.
Vriendelijke bediening
Maakte on tripje naar Middelburg de moeite waard!
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Regelmatig gaan wij uit eten bij Onassis, vaak onverwachts en op een spontane manier. Altijd vriendelijke bediening, en heerlijke gerechten. Smaakvol, vers, en netjes geserveerd, mijn absolute favoriet is de geflambeerde kaas! Maar ook de gamba's zijn erg goed! Wij blijven terug komen!
Huib H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Dit restaurant heeft als credo: "As Greek As It Gets". En dat is precies waar Vangellis, Georgia en hun personeel voor staan: grieks eten zoals je dat in Griekenland ook voorgeschoteld krijgt. Een uitgebreide menukaart vol heerlijke gerechten die je in een ontspannen sfeer tot je nemen kan. Zeker een aanrader, ook met (kleinere) kinderen.