Onassis

Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Onassis, Heerlijk warm en koud voorgerecht en Heerlijke gyros met Calamaris en tomaten rijst als Hoofdgerecht .. echt een aanrader Fam. de Haan Janssen.
Cindy L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Echte aanrader, geen typische Griek met alleen maar "bergen" gyros en vlees, maar lekkere authentieke gerechten en Griekse tapas, voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel, leuke ambiance.
Paardengekje .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Ik vind dit zelf een erg leuk en lekker restaurant. De gerechten zijn niet te groot en ook niet te klein, maar precies goed. De service is ook erg attent en snel. Een echte aanrader!
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Nog nooit teleurgesteld. We komen hier regelmatig met de kinderren en afgelopen zondag met vrienden. We hadden lekker voorgerechtjes die we als een soort tapas hebben genuttigd. Gehaktballetjes, gefrituurde sardientjes, tzatziki, inktvisringen. Alles even smaakvol en niet te grote porties, zodat het hoofdgerecht, smakelijk gekruid en mals vlees. Een elekker wijntje of biertje erbij. Alles in een mooi en verzorgd entourage. Het personeel is attent en vriendelijk. Een aanrader. Wij zijn nog nooit teleurgesteld. Reserveren op zondagavond is aan te bevelen.
Leon R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Komen er al sinds de opening in 2002.
Eten en service zijn in al deze jaren nog steeds van een hoog niveau.
De bediening en eigenaas zijn altijd vriendelijk en voor een praatje in.
Dus het is kortom een aanrader om er ook eens te gaan eten.We wensen het team van restaurant Onnasis Prettige kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar.
Mvg Familie Reinders.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Een gezellige zaak waar je heerlijk kunt eten. De bediening erg vriendelijk. Ook voor vegetariers voldoende keuze, de griekse vega tapas schotel is een aanrader. Het is er altijd erg druk maar dat merk je niet aan de kwaliteit van het eten of aan de wachttijd.
Jolaheye .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
We waren met een groepje heren van een mannenkoor. Het eten was voortreffelijk. Wij hadden de Griekse tafel genomen, heerlijk! Bediening heel vriendelijk en het interieur is niet te vergelijken met een ander Grieks restaurant. In 1 woord Geweldig. We gaan snel weer terug.
Schoutese .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
waren vroeger vaak hier te vinden sinds nieuwe menu kaart erg op achteruit gegaan met name de heerlijke warme meze geschrapt en de keuken is de keuken niet meer van eerst. toch nog eens geprobeerd, maar weet nu zeker dat we hier wegblijven en een ander grieks restaurant gaan zoeken. heel jammer, want deze was onze favoriet.