Omonia

Meer informatie over restaurant Omonia

Kan beter
Erg rustig
Lang

Jouw recensie over het restaurant Omonia

wil D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Beste mensen van Omonia,
Als jullie dit lezen hoop ik dat jullie er wat aan hebben. Ongelofelijk wat een avond. Het begon al toen ik opstond. Ik stootte mijn teen tegen de rand van mijn bed om vervolgens mij mijn hoofd tegen de muur te botsen, nadat ik mijzelf kon herpakken en weer bij bewustzijn was, besloot ik een reservering te plaatsen bij Omonia. De reden waarom ik bij dit restaurant wilde eten is nog steeds een groot raadsel... Ik denk dat te maken heeft met mijn woensdagochtendse schoonmaak drift. Ik gebruik altijd veel ammonia om mijn bed mee schoon te krijgen dus de associatie met Omonia is snel gemaakt.
We hadden een reservering gemaakt om 17:00 maar konden pas om 19:00 komen. Onderweg kwamen we een leuk restaurantje tegen en besloten eerst daar te gaan eten.
We vonden eigelijk wel dat Omonia kleinere porties kon geven, helemaal omdat we al gegeten hadden. Ik snap niet dat ze daar geen rekening mee gehouden hebben.
Bij aankomst struikelde ik over de drempel van de deur en bezeerde daar mijn andere teen. Als kers op de taart kopte ik een ruitje in met mijn hoofd. Gelukkig had ik een helm op, want fietsen zonder helm is een gevaarlijke bezigheid. Tien procent van de bevolking is jaarlijks betrokken bij een verkeersongeval, een helm dragen is daarom iets noodzakelijks. Onderweg op de fiets ging ik nog even langs de winkel om nieuwe ammonia te halen. Het leek mij wel leuk om een pot ammonia op tafel te hebben tijdens het diner in Omonia, gewoon voor de sfeer. De bediening probeerde meerdere malen de pot ammonia te verwijderen, omdat mensen hadden geklaagd over een scherpe geur. Nou hallo, ik mag toch zeker wel zelf weten wat ik doe? Ik wil het graag wat huiselijk maken, ik ben namelijk een persoon dat veel waarde hecht aan een vertrouwde omgeving.
Het eten was lekker, alleen bevatte mijn moussaka geen aubergine en was de aardappel vervangen door bonen.
Al met al, het was een mooie avond alleen zou ik de volgende keer graag meer bij het raam zitten.
vincent V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Omonia is meer dan een snackbar. De grill schotels zijn zeer goed te doen. Had zelf "Mixed Grill", waar ook patat, rijst en tzatziki bij zat. Absoluut geen teleurstelling en als het binnenkort weer mooi weer is, kan je mij er weer terugvinden. Want als je er wilt eten, doe dat dan met mooi weer buiten, binnen is namelijk niet erg sfeervol. Ook geen aanrader voor een eerste date of iets dergelijks. Personeel is vriendelijk en ontspannen.
mrsoul .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
De kwaliteit gaat erg achteruit de laatste tijd. Het vlees in de gyros was veel te grof gesneden, smaakloos en bijzonder droog. Over de salade al helemaal niet te spreken, alsof het uit de ijskast komt zo koud, daadoor geen smaak, feta was ook nergens te bekennen. Ik kom hier nooit meer.
Hugo M. N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Naast dat men hier heerlijk grieks eten heeft, is iedereen er altijd uitermate vriendelijk. Je wordt altijd snel geholpen met een lach. In de zomer is het terras een aanrader, in de winter zou ik alleen maar afhalen...
Vooral de stoofschotels zijn van een hoog grieks gehalte. Het vlees is mooi gaar en heeft precies de goede structuur. De overvloed aan bijgerechten maakt het helemaal af.
clairepetite .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Dit is alsof je in Griekenland bent. Goede pita gyros, lekkere tzaziki en lekkere friet. Om mee te nemen naar huis, niet echt geschikt.