Omonia

31-715120357

Meer informatie over restaurant Omonia

Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Omonia is meer dan een snackbar. De grill schotels zijn zeer goed te doen. Had zelf "Mixed Grill", waar ook patat, rijst en tzatziki bij zat. Absoluut geen teleurstelling en als het binnenkort weer mooi weer is, kan je mij er weer terugvinden. Want als je er wilt eten, doe dat dan met mooi weer buiten, binnen is namelijk niet erg sfeervol. Ook geen aanrader voor een eerste date of iets dergelijks. Personeel is vriendelijk en ontspannen.
Mrsoul .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
De kwaliteit gaat erg achteruit de laatste tijd. Het vlees in de gyros was veel te grof gesneden, smaakloos en bijzonder droog. Over de salade al helemaal niet te spreken, alsof het uit de ijskast komt zo koud, daadoor geen smaak, feta was ook nergens te bekennen. Ik kom hier nooit meer.
Hugo M. N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Naast dat men hier heerlijk grieks eten heeft, is iedereen er altijd uitermate vriendelijk. Je wordt altijd snel geholpen met een lach. In de zomer is het terras een aanrader, in de winter zou ik alleen maar afhalen...
Vooral de stoofschotels zijn van een hoog grieks gehalte. Het vlees is mooi gaar en heeft precies de goede structuur. De overvloed aan bijgerechten maakt het helemaal af.
Clairepetite .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Dit is alsof je in Griekenland bent. Goede pita gyros, lekkere tzaziki en lekkere friet. Om mee te nemen naar huis, niet echt geschikt.