Omega

Freericksplaats 24-26 3054 GN Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Omega

Restaurant Omega staat garant voor puur en intens genieten. Hoogstaande kookkunsten gemixt met een tikkeltje eigenwijsheid, maar met oog voor detail. Bent u op zoek naar kwaliteit in een ontspanning omgeving, dan voelt u zich bij Restaurant Omega in Hillegersberg direct thuis! Bij binnenkomst kijk je direct in onze strak ingerichte keuken en zo neem je letterlijk een kijkje ‘in de keuken van Restaurant Omega’. Bij ons draait alles om puurheid, authenticiteit en kwaliteit; lekker en stijlvol uit eten in een ontspannen en vriendelijke sfeer. De basis is een betaalbare en toegankelijke kaart die zich culinair onderscheidt op versheid, creativiteit en een unieke smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Omega

• Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het was in een woord af, in lange tijd niet zo lekker gegeten buiten de deur. Zeker de moeite waard om snel weer terug te gaan.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen. Mooie ruim opgezette zaak. Meer dan voldoende keus aan wijn. Lekker vers brood met tapenade en tzatziki en een schaaltje olijven om te beginnen. Daarna erg lekkere en royale voorgerechten waarbij vooral de calamaris erg lekker bereid was. Niet de geijkte inktvisringen maar mooie op de plaat gebakken babyinktvisjes. Als hoofdgerecht gekozen voor een Griekse black Angus burger. Mooi broodje met onder andere gegrilde aubergine en gegrilde kaas en een flinke smaakvolle burger die misschien iets korter gegrild had mogen worden. Lekker dessert en prima koffie waarna we nog een heerlijke dessertwijn die (toevallig) hetzelfde heette als het restaurant, ingeschonken kregen van de uiterst sympathieke eigenaar Nikolas. Prima prijs kwaliteitverhouding. Kortom een restaurant om nog eens terug te komen.
koosboorsma .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Erg lekker gegeten.
Mediterraans restaurant welke net een andere smaak weet te creëren met haar gerechten dan de gebruikelijke Spaanse en Griekse restaurants.
vanrooy .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
.Hebben heerlijk gegeten bij omega. Aardige bediening. Heerlijk eten
Ditmaal via AH actie maar gaan zeker terug!
Wij hadden beiden de garnalen vooraf en de souvlakipennen.
Het dessert een frambozentaartje was ook erg lekker
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij vonden prijs kwaliteit te duur en de keuze te beperkt. Het bier was over de datum en moesten best even wachten op drankjes en eten dus twee voor de prijs van 1 oke maar t volle pond nee helaas
Tinka V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heel hartelijk ontvangst door eigenaar. Lekker gegeten, vooral de gerechten met tonijn vielen in de smaak. De porties zijn erg ruim en zouden in het kader van duurzaamheid van mij best wat kleiner mogen. Al met al een geslaagde avond en reden voor herhaling.
Chappie .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heel lekker gegeten. De porties zijn erg groot waardoor er het nodige teruggegaan is naar de keuken.
Vriendelijke bediening. Voor herhaling varbaar.
Daisy F.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Voor de 2e keer bij Omega gegeten en deze keer met de AH restaurant actie. 1 persoon heeft buiten deze actie meegegeten.
Een aparte menu kaart ivm deze actie met voldoende keuze.
Calamaris als voorgerecht deze was super lekker ook de pikante feta uit de oven, ( niet van het actie menu) was heerlijk. Hoofdgerecht Souflakie spiezen waren heerlijk, 3 goed gevulde spiezen. Buiten dit menu, Lamsrack ook heerlijk goed rosé gegrild. Dessert een frambozen tiramisu was heerlijk.
Ik denk dat Omega voor Rotterdam Hillegersberg een aanwinst is.
Daisy Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gegeten met de AH-actie. Het menu was een keuzemenu met - ik dacht - 5 keuzes per gang, dus voor ieder wat wils.
Voorgerecht gamba's in knoflookolie. Niks op aan te merken qua smaak en/of hoeveelheid.
Hoofdgerecht soufflaki. Was qua smaak en malsheid van het vlees prima. Ik (en degene met wie ik was die hetzelfde gerecht had) vond het erg zout en heb het niet al het vlees opgegeten. Bij aangeven bij serveerster werd dit positief opgepakt en werd een kopje koffie aangeboden na het eten.
Toetje een frambozentaartje. Vond dit niet echt spannend of bijzonder lekker.
Menu kost € 39,50. Met de AH-actie prima, want dan heb je er twee voor € 39,50, maar zonder deze actie zou ik het eten niet € 39,50 waard vinden.
Aardige bediening, na het eten kregen we nog een glaasje dessertwijn aangeboden.
duurde lang voor de rekening kwam (hebben er twee keer om moeten vragen en na de 2e keer duurde het nog steeds lang).
Grote zaak, had wat intiemer ingericht kunnen worden (bijv. mbt room dividers).
Al met al een neutrale ervaring, voor mij niet goed genoeg om nog een keer terug te gaan.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Na een hartelijk ontvangst, kregen we een prima keuzemenu dat bij de AH restaurantactie hoort. Wij komen graag terug om van de 'gewone' kaart te proeven.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een super gezellig restaurant. Het eten is van goede kwaliteit en het personeel bijzonder vriendelijk. Echte aanrader voor een leuk en smakelijk dinner.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Super vriendelijke en vrolijke ontvangst door het personeel van Omega. Heerlijke gerechten en fijne keuzes voor de aparte menukaart van AH Restaurant Actie. De gerechten worden met name door de Griekse keuken gedomineerd, wat voor ons alleen maar fijn was: veel vlees en lekker gekruid. Er waren kinderstoelen beschikbaar, maar helaas geen verschoningsmat (wel een verschoningstafel). De wijnen zijn ook uitstekend. We hadden voor de Imiglykos gekozen, Griekse mid-zoete witte wijn, wat lekker! Een aanrader voor zowel zakelijke als familiediner. Ook dineren met z'n tween kan prima!
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Mooie restaurant. Het eten is perfect en samen met een geweldige staff is dit een super restaurant om heen te gaan. Een aanrader.
Ernstanneke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
In dit prachtig ingerichte restaurant heerlijk gegeten. Alle gerechten waren met zorg bereid, een lekker biertje en ook goede huiswijn. Met kinderen werd ook goed rekening gehouden. Er was maar 1 minpuntje: de salades en saus werden vergeten en daar moest lang op worden gewacht. Ook een portie frites voor een kind werd niet gebracht wat voor een kind even een teleurstelling is. Maar snel een bordje voor hem gevraagd en van een volwassene daar de frites opgediend voor het kind ging huilen.
Omdat het heel druk was nemen wij het niemand kwalijk. De bediening was super gastvrij en vriendelijk en liet zich niet van de wijs brengen. Oor deze ambiance komen we zeker terug!
M. K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij waren hier nog nooit geweest, het eerste dat opvalt als je binnenkomt is een warmte van gezelligheid en gastvrijheid. Het interieur en de bediening kloppen bij elkaar. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht. De kaart is goed en de gerechten zijn zeker op nivo. Eigenlijk niets op aan te merken. Gewoon een lekkere zaak om te komen
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We waren met z' n vieren met AH-kaarten. Reactie bij binnenkomst: Oh, AH-gedoe! Het keuzemenu was aardig maar de prijs van € 40 was veel te hoog, ook omdat alle bijlagen extra betaald moeten worden. We hebben lang moeten wachten en pas na 2,5 uur klaar. Al vroeg waren bepaalde gerechten uitverkocht. Kwaliteit was redelijk tot goed, maar prijsniveau niet waard. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Beste Jeannette,

Onze excuses als een van onze bediening medewerkers u bij binnenkomst een ongepaste reactie heeft gegeven. Wij kunnen ons dit niet voorstellen. Wij zijn altijd blij wanneer gasten ons restaurant hebben gekozen voor een avond uit.

De prijs van ons (driegangen) keuzemenu is € 19,75 per persoon, u betaald voor twee personen € 39,50 (inclusief actie korting).

Onze excuses dat een aantal gerechten van het keuzemenu op zondag 2 juli uitverkocht waren.
In het weekend van 30 juni t/m 2 juli vond in Hillegersberg het Jazz Festival plaats. Door dit evenement was het dit weekend in ons restaurant veel drukker dan gebruikelijk en daardoor waren op zondagavond een paar gerechten van het keuzemenu uitverkocht. Wij doen beperkte inkoop om zo de kwaliteit en versheid van onze producten te garanderen.

Hartelijke groet,

Restaurant Omega
Daan O.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zeer goede kwaliteit en uiterst vriendelijk personeel. Een absolute aanrader! Er was voor mij alleen wat onduidelijkheid over wat we konden eten, bij binnenkomst kregen we een keuzemenu aangeboden, zonder dat er gevraagd werd of we a la carte wilden eten. Overigens kregen we wel EUR 40 korting op het keuzemenu, dat sprak de Hollander in mij dan wel weer aan :-)