Omega

Freericksplaats 26 3054 GN Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Omega

Daan J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het was weer top. Geweldig ontvangst en zeer gastvrij. De bediening is perfect en vakkundig. Het eten is van uitmuntende kwaliteit. De smaak en opmaak van de gerechten zijn van een hoger niveau en zetten de mediteraanse keuken in een geheel ander voetlicht. Samen met een mooie rustige entourage is dit een restaurant wat bij ons hoog in het vaandel staat en wij hier graag naar terugkomen.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wat een geweldig restaurant!!!
Afgelopen vrijdag voor de tweede keer hier gegeten, bij de ontvangst en de amuses begint je avond al goed. De gastvrijheid van de bediening gaat vlekkeloos samen met de fantastische gerechten die ze hier neer zetten. Ga hier heen en laat je verrassen!!
Gooke O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Samen met een vriendin ben ik hier gaan eten. Omdat ik in de buurt woon maar ook omdat de recensies wel positief waren. Zelf waren wij een stuk minder enthousiast. We kozen de Proeverij Omega vooraf. Anders dan je zou denken (dit gerecht staat bij de koude voorgerechten) was een deel van het gerecht gefrituurd. Verder was het een voorgerecht dat je bij elke Griek kunt verwachten. Niets bijzonders en zeker niet creatief. Dit terwijl de prijs van het gerecht een stuk hoger ligt dan bij het gemiddelde griekse restaurant (en de hoeveelheid een stuk lager). Als hoofdgerecht hadden we de mixed grill en de souflaki. Ook hier een vergelijkbaar verhaal. De creativiteit ver te zoeken, de kwaliteit matig en de prijs-kwaliteitsverhouding helemaal zoek. Na namen we de chocolade bullet. Op zich ben ik enthousiast over het feit dat de mogelijkheid geboden wordt om een mini dessert te nemen bij koffie of thee. De bullet is echter een echt niet bijzondere bonbon. Deze had zonder meerprijs gewoon bij een kop koffie of thee neergelegd kunnen worden. Nu we er extra voor moesten betalen waren de verwachtingen te hoog gespannen en viel ook dit erg tegen. Kortom: bijzonder teleurstellend!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een aanrader en een culinaire aanwinst voor Hillegersberg. Dit restaurant is nog geen 2 maanden open verdient een dikke pluim. Uitstekende gerechten in een goede sfeer en vlotte en vriendelijke bediening.
Jur S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Tussen Kerst en Oud en Nieuw met 7 vrienden daar gegeten. Een superavond! Prachtige ambiance, zeer nette bediening en verrassende gerechten. Met andere woorden een absoluut geslaagde avond in dit Mediterraanse restaurant. Gelukkig geen bergen Gyros maar aparte gerechten die je niet gemakkelijk elders vindt. Tot zeker een volgende keer!
Stefanos G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Dit was de vierde keer voor ons,en het is weer elke keer super.
Prachtige zaak,zeer gastvrije en profesionele mensen in de bediening en de gerechten zijn top.Ga zo door Omega!
Edwardou .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Eerste kerstdag bij omega gegeten, wat een super enthousiaste, gastvrije en vriendelijke mensen lopen daar rond zeg! En dan nog maar over het eten te zwijgen..... echt subliem, net als de overheerlijke Omega dessertwijn. De hele entourage is echt geweldig. Ik raad het iedereen aan daar eens naar toe te gaan. Als ik een 10+ kon geven had ik zeer zeker gedaan
Nicolette ..
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gisteren bij Omega gegeten. Veel over gehoord! Om te beginnen kregen we een hartelijk welkom, prachtige zaak en ambiance. Als voorgerecht was de calamaris overheerlijk en ook onze Italiaanse wijn was goed. De borden zijn mooi opgemaakt en het vlees was mals. Wij komen zeker terug. Ik heb direct een reservering gemaakt voor mijn verjaardag in Januari.
Merel W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Vandaag voor de tweede keer bij Omega gegeten. De eerste keer beviel beter. Het restaurant was nu nagenoeg leeg. Prijs/kwaliteitverhouding zoek. Pasta met gamba's €34,50. Gerechten zijn op zich smaakvol, maar de porties zijn klein. Enigszins gemaakt aandoende 'gastvrije' bediening met veel buigingen en 'alstublieft' en 'dankuwel'.
As M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Zeer sfeervol. Prachtig ingericht. Eten zeer matig. Veel vlees met weinig creativiteit. Bediening heel pusherig. Continue glazen aan het bijvullen, voelde aan als omzet verhogen. Paar keer gevraagd om het niet te doen, maar ging gewoon door, Aangezien ik moest rijden en wil weten wat ik drink. Als de fles leeg was stond er binnen no time weer een fles op tafel. Het wekte bij mij behoorlijke irritatie op. Op het eten moesten we te lang wachten. Conclusie: zeer slechte prijs kwaliteit verhouding. Zeker niet voor herhaling vatbaar.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Geweldig restaurant, een genot om hier te dineren.
Inrichting is prachtig en sfeervol, met zeer fijne zitplaatsen waar je uren kunt vertoeven.

Het eten is een culinair hoogstandje.
Eigenlijk het beste in Rotterdam en omstreken.
Vriendelijk personeel met een gedreven eigenaar die weet hoe de vork in de steel zit.
Edwardou .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten! We hebben 3 gangen op met bijpassende wijnen! Bediening was ook heel erg goed. Alles klopte van begin tot eind. Mooie nieuwe restaurant aanwinst voor Hillegersberg . De verwachtingen die we hadden vooraf zijn zeker uitgekomen.
Henks48 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Prima aanwinst voor Hilligersberg. Helemaal nieuw, prima eten. Verrassende baklava. Prettige en ervaren bediening, goede wijnkeuze, kortom, doen!
JBdF .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Dit restaurant is nog niet officieel geopend, maar we wilden het toch al vast proberen.De ontvangst was heel hartelijk (zo fijn als de gastheer een handje geeft bij binnenkomst) en we hebben heerlijk gegeten. De kaart is een mooie mediterrane mix met duidelijke Griekse invloeden. De calamari en zeebaars carpaccio als voorgerecht waren overheerlijk. De hoofdgerechten (voor mij de gegrilde tonijn) eveneens. De presentatie van het eten is goed verzorgd en de zaak zelf is erg stijlvol. Aanrader dus!
Marion521961 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een nw restaurant in Hilkegersberg. Daar waar Kam Sang heeft gezeten. Mediteraans op luxe niveau, zo te zien aan de prijzen. Hoofdzakelijk Grieks. Zeer smaakvolle gerechten, geen grote hoeveelheden. Netjes en vol zorg bereidt en opgediend. Wijn wordt matig geschonken: zeer weinig in het glas. Opmerking over gemaakt. Prijzen aan de zeer hoge kant. Is kwaliteit, maar 17,50 voor carpaccio is erg duur. Dus neem een gevulde portemonnai mee.
Oordeel zelf...geniet..En of je terug komt??