Omega

Freericksplaats 24-26 3054 GN Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Omega

Restaurant Omega staat garant voor puur en intens genieten. Hoogstaande kookkunsten gemixt met een tikkeltje eigenwijsheid, maar met oog voor detail. Bent u op zoek naar kwaliteit in een ontspanning omgeving, dan voelt u zich bij Restaurant Omega in Hillegersberg direct thuis! Bij binnenkomst kijk je direct in onze strak ingerichte keuken en zo neem je letterlijk een kijkje ‘in de keuken van Restaurant Omega’. Bij ons draait alles om puurheid, authenticiteit en kwaliteit; lekker en stijlvol uit eten in een ontspannen en vriendelijke sfeer. De basis is een betaalbare en toegankelijke kaart die zich culinair onderscheidt op versheid, creativiteit en een unieke smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Omega

Maandag: Gesloten
Dinsdag - vrijdag: 16.30 - 22.00 uur
Zaterdag - zondag: 16.30 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Omega

S.n. B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Lekker gegeten maar niet bijzonder. Aardige bediening.
Frits W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima restaurant, vlotte en attente bediening, uitstekend eten en drinken!!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk eten en fijne bediening!
susan H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Positief verrast door de sfeer maar vooral door de kwaliteit van het eten!
Heerlijke verse salade vooraf en het hoofdgerecht ossenhaas overtrof mijn verwachtingen.
De bediening was snel en attent en ook onze kinderen kregen alle aandacht.
Wij komen snel weer!
JanPl P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
10-11-2017 hebben we hier gegeten. Mijn vriendin had het restaurant op aanbeveling uitgezocht, ze zei tegen mij we gaan Grieks eten, ik was niet direct enthousiast omdat mijn ervaring met Griekse restaurants is dat het meestal allemaal hetzelfde smaakt. Maar je kan je vergissen want dit was totaal anders. De ambiance was chique en het eten ook. Ik koos de gegrilde tonijn, en die was erg lekker. Er waren twee kleine toefjes van een 'crème fraiche' achtige substantie dat had iets uitgebreider gemogen, of een beetje sojasaus. De tonijn lag op een bedje van heerlijke risotto en er waren bijgerechten, salade en friet. Prima ! Een tip voor de kaart; Tonijn met truffel is ook een heerlijke combinatie. Wat ik een groot pluspunt vond en vaak mis in een restaurant; de eigenaar was aanwezig, maakte een praatje aan elke tafel en was zeker niet opdringerig of te veel aanwezig. Hij was volgens mij het enige Griekse aan dit restaurant. We gaan hier zeker nog een keer eten als we in de buurt zijn en ik zal het ook aanbevelen aan mijn vrienden in Rotterdam.
Lies W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige huiskamersfeer, top
Charlotte M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We moesten even snel iets eten omdat we onverwacht in Rotterdam moesten zijn. Bij Omega terecht gekomen. Super lekker en gastvrij. Als we ooit weer in de buurt zijn met ons gezin gaan we hier zeer zeker weer eten. Top!
marita D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij vinden het een geweldig leuk restaurant met heerlijk eten en een uitstekende service. Hopelijk wordt het niet te druk want dan krijg ik geen plaats meer!!
Annie en John D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goede eetgelegenheid,alleen bij dinner verwacht je toch iets van salade en/of friet erbij.[was nu een beetje kaal]
Personeel zeer attent en vriendelijk.Voorgerecht mochten we omruilen voor iets anders[positief]
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima gastvrije zaak en prima eten. Bij aankomst hartelijk welkom. De kaart biedt genoeg mogelijkheden en de kwaliteit van het eten is absoluut een bezoek aan deze zaak waards. Een echte aanrader. Jammer dat de aandacht is verdwenen als de factuur is gevraagd.
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Omdat er de mogelijkheid was om op de dag zelf nog online te reserveren besloot ik dat te doen. Er vanuit gaande dat iemand de reserveringen die online geplaatst werden in de gaten houdt.
Bij aankomst was onze reservering onbekend, wat op zich kan, maar leg de schuld nooit bij de gast. Zeker niet als je gewoon een tafeltje vrij hebt. Ontvangst was verder prima.

Toen we aan tafel gingen zitten werd er gevraagd of wij tapenade met warme pita wilden. Ja, natuurlijk...en daarna bekijken we de kaart wel. Later bleek dat deze smeerseltjes voor 6,50 op de rekening stonden. Niet netjes. Als gast vraag je ook niet bij alles hoeveel iets kost, maar die neiging krijg je zo wel.
Geef of ongevraagd een amuse of geef meteen een menukaart.

Dit zijn twee vlekjes op een verder fijne avond, waar wij hebben genoten van lekker eten en goede service.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten redelijk tot goed. Bediening niet goed opgeleid en slordig. De serveester stelde als mouserende wijn Pelligrino voor. Hoofdgerecht kwam zonder dat er gedekt was.
joselops62 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Omdat we van de A.H.actie aten, hadden we keuze uit 3 voorgerechten. Die werden met geruime tijd ertussen na elkaar geserveerd. Tevens waren er problemen met een apparaat dat een bepaald voorgerecht moest bereiden. Dat 3de gerecht kwam pasna een half uur. Waarschijnlijk hebben ze iets geimproviseerd. Dat was erg jammer.
Als tegemoetkoming kregen we kortingsbonnen voor een volgende keer. Omdat ik zei dat ik dat niet helemaal oké vond, kreeg ik nog een dinercheque en een fles wijn. Het blijft wat twijfelachtig, maar hij heeft zn best gedaan en we hebben lekker gegeten.
bakker.akkie .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
leuke avond met goede bediening en goed eten. Wat een onzin, dat een recensie 120 tekens moet bevatten, iets is goed of niet goed of slecht. Ik ga dus geen recensies meer invullen als het op deze manier moet.
Erik E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We waren blij verrast door dit restaurant. Ze bestaan nog niet heel lang en we kenden het ook nog niet. We maakten gebruik van het ah actiemenu. Vooraf had ik calamari, die was erg lekker en vers! Als hoofdgerecht souflaki. Prima portie en heerlyke smaak. Het vlees was mals en goed gekruid. Als dessert had ik het nougat ijs. Dit was ook ontzettend lekker. Het personeel is erg beleefd en vriendelijk. De zaak straalt warmte, rust en klasse uit. Zelfs de handcreme op het toilet rook echt heerlijk. We hebben een top avond gehad. Bedankt!
Marisa N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Verrassend lekker! Heerlijk gegeten, gezellig en knusse sfeer en de bediening erg vriendelijk. Echt een avondje in de watten gelegd. Hier komen we zeker terug!
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Naar aanleiding van de AH-actie deze gelegenheid bezocht. Parkeren in de omgeving is een groot probleem. Werden netjes ontvangen en een leuke tafel aangewezen. Direct een consumptie gebracht alsmede de kaart voor een driegangenmenu. Toen gebeurde er een half uur niets. Konden de toeloop blijkbaar niet aan hoewel de eigenaar bijna overal een uitgebreid praatje ging maken. Nadat onze bestellingen opgenomen waren kregen wij ca. 20 minuten later ons voorgerecht en daarna weer een half uur gewacht op ons hoofdgerecht. Gelukkig was de bediening wel vriendelijk en de gerechten smaakte gewoon goed maar simpel opgemaakt. Al met al redelijk gegeten maar gelet op de trage bediening komen wij hier waarschijnlijk niet meer terug.
Wilbert H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Er is eigenlijk maar een min punt voor dit restaurant en dat is een parkeerplaats vinden. Heerlijk gegeten, Griekse invloed, maar zeker geen traditioneel Grieks restaurant. Ook leuk is dat je een voucher krijgt voor als je binnen 3 maanden nog eens terug komt. Wij gaan dat zeker doen, er staan nog voldoende lekkere gerechten op de kaart die we nog niet hebben geproefd.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellig restaurant met een prima keuken en fantastische bediening aangevoerd door de altijd gastvrije eigenaar. Reden om weer terug te komen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Enthousiaste en welkome ontvangst, goede gerechten, niet goedkoop maar wel redelijke prijs/kwal verhouding. Nette inrichting.