Omega

Freericksplaats 26 3054 GN Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Omega

Restaurant Omega staat garant voor puur en intens genieten. Hoogstaande kookkunsten gemixt met een tikkeltje eigenwijsheid, maar met oog voor detail. Bent u op zoek naar kwaliteit in een ontspanning omgeving, dan voelt u zich bij Restaurant Omega in Hillegersberg direct thuis! Bij binnenkomst kijk je direct in onze strak ingerichte keuken en zo neem je letterlijk een kijkje ‘in de keuken van Restaurant Omega’. Bij ons draait alles om puurheid, authenticiteit en kwaliteit; lekker en stijlvol uit eten in een ontspannen en vriendelijke sfeer. De basis is een betaalbare en toegankelijke kaart die zich culinair onderscheidt op versheid, creativiteit en een unieke smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Omega

Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Charissa H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Super vriendelijk personeel ! En goede service ! Goed eten ! Voor herhaling vatbaar ! Ook voor vegetarische gerechten veel keuzes.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Op woensdag 10 mei  zijn wij voor de eerste keer bij Omega gaan eten. De ontvangst was goed en vriendelijk. De bediening was niet alleen aan onze tafel netjes en correct maar ook bij de tafels om ons heen, een van de dames maakte daar ook tijd voor een praatje. Dat wordt zeer gewaardeerd!
Het eten is van erg goede kwaliteit: lekkere gamba’s met pasta, ieder vleesgerecht was lekker mals, ook de visgerechten waren gevarieerd gekruid.
Kortom, het was erg goed. Wij hebben al bij heel wat meerdere mediterranse  restaurants gegeten maar Omega staat nu hoog op onze lijst.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gisteravond voor het eerst gegeten in Omega. Na een heerlijke carpaccio van zeebaars voor mij en een prima Spaanse portie gamba's voor mijn vrouw gingen we door met een heerlijke ossenhaas voor mijn vrouw en een uitstekende souvlaki. Maar echt helemaal top was het nagerecht: vanille ijs met zoete olijven en olijfolie. We komen graag terug. Janine en Arjan
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een smakelijk ruim bemeten drie gangen diner, met garnalen in knoflook gebakken, burger van angus/varkenshaas spies, dame blanche als afsluiting.
Femke P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Hoge verwachtingen op basis van de recensies op Iens. Het eten was redelijk, maar wat ons betreft ook niet meer dan dat.Prijs-kwaliteit verhouding daarentegen is wat mij betreft uit balans.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Een fantastisch mooi én goed restaurant. Hier dineren is meer dan dineren vanwege het interieur en ronde tafels. Het eten is zeer goed, verrassende smaakcombinaties, mooi opgemaakte borden en een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ben fan!
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Puur eten en een geweldige sfeer. De gastheer is fantastisch met oog voor de details. De kaart heeft voor iedereen wat wils. De wijn mag je ook zeker niet overslaan. Zeker een aanrader als je een avond echt wilt genieten.
Edwardol N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ontzettend mooi restaurant met heerlijk eten en lekkere wijn. Bediening is uitermate vriendelijk en professioneel. Ook als men als nagerecht wil afwijken van de kaart is dit geen enkel probleem.
Het eten is van zeer goede kwaliteit. Tonijn van de grill erg goed vers en precies goed klaar gemaakt. Hetzelfde geldt voor de Zeebaars filet. Het decor is erg sfeervol. Gezellig, knus en toch ruimtelijk. Je hebt ruim voldoende privacy omdat je niet dicht op elkaar zit. Maar volgende keer een wil wel die mooie ronde tafel.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Niet zoals een traditioneel Grieks restaurant, maar wel heerlijke gerechten zoals een tonijn burger of een Zeebaars carpaccio vooraf en als hoofdgerecht pasta met truffel of tonijn van de gril. Dit in combinatie met de attente bediening is dit restaurant een aanwinst voor Hillegersberg.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer. Echt een aanrader!
Charlotte Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker gegeten. Vooral het voorgerecht was heerlijk. Tonijn op drie verschillende manieren bereid. Het hoofdgerecht, moussaka was oké. We hadden geen toetje en hebben niet veel gedronken maar de rekening viel tegen, 115 euro voor twee personen. Moet zeggen dat ik voor dat geld wel eens lekkerder gegeten heb.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Fijn om zo een nieuw restaurant bij ons in de buurt te hebben! Gezellig, heerlijk gegeten. Pittige feta en griekse salade voor waren heerlijk. Hoofd kalfssukade en parelhoen waren goed. Parelhoen was beetje veel vlees, weinig ' on the side'. Lekker Swinckels bier erbij. Wij komen zeker terug.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Ontvangst was heel gastvrij, erg vriendelijk personeel. De gerechten zagen er allemaal smaakvol uit en waren ook erg lekker. Porties waren prima van formaat (en ik ben een grote eter). Tempo waarin deze werden geserveerd was ook perfect.
Als ik een minpuntje zou moeten benoemen: voor iemand met hele brede heupen zijn de stoelen waar wij op zaten misschien te smal, maar er zijn ook tafels met andere stoelen of banken.
Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen, een aanrader.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!! De souflaki en moussaka raad ik zeker aan om te nemen. Ontzettend vriendelijk personeel. Nicolaas is een hele attente gastheer. kortom we hebben een hele gezellige avond gehad en wij komen zeker terug! Bedankt voor de leuke avond Nicolaas:).
Marielle E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Vlees - en Visgerechten beiden goed van smaak. Komen hier zeker nog eens terug!
leo V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
top gegeten, vriendelijk bediening, was helemaal Fijn een aanrader gr Leo
Femke K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Binnengewandeld met het idee een simpel hapje te eten. Nog nooit hier binnen geweest dus ik was nieuwsgierig. De deur werd door personeel netjes open gehouden, heel attent. Je voelt je direct welkom waarna ik verrast werd door de schoonheid van het restaurant. Super sfeervol en goede stoelen. Ondanks we voor een hoofdgerecht binnenliepen waren we getriggerd door de menukaart, ikzelf vooral door de calamaris. Hier krijg je écht calamaris zoals het hoort en geen gefrituurde troep. Mijn partner had de pittige gehaktballen, vers van de grill. Beiden mooi opgemaakt, perfecte garing en heerlijke smaken. Als hoofdgerecht had ikzelf de souflaki en mijn partner moussaka. De souflaki was heerlijk! Mals vlees, perfect van smaak en heerlijke bijgerechten. Deze souflaki voldeed perfect aan de behoefte naar goed gegrild vlees.
Nicolaás is een zeer competente gastheer. Ik kom zelf uit de hotellerie en gastheren als hem zie je helaas te weinig. Eerlijk, spontaan, oprechte interesse en vakkundig. Ook zijn personeel draagt zijn stempel.
Wij komen graag terug met meer gezelschap om dit mooie restaurant te doen bloeien. Een klein nadeel, prijs-kwaliteit kan beter. Naar mijn mening wat aan de te hoge kant.
Nicolaás, keep up the good work!
Helene B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Met de vriendelijke ontvangst voelde ik mij meer dan welkom bij dit mooie en nieuwe restaurant. Mooie inrichting mer heerlijke stoelen. De menu kaart biedt heerlijke gerechten en het is moeilijk een keuze te maken. Als amuse kregen we lekkere wijnbladeren gevuld met rijst. Ik heb gekozen voor een carpaccio van zeebaars, die heerlijk was en goed op temperatuur. Als hoofdgerecht een souflaki van diverse malse vleessoorten. Het vriendelijke personeel kwam regelmatig informeren of alles in orde was. Ik ben hier nu voor de 2e keer geweest maar ik kom hier zeker. Een toprestaurant met personeel dat wat service verlenen is!