Omega

Meer informatie over restaurant Omega

9,1
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Geweldig restaurant, een genot om hier te dineren.
Inrichting is prachtig en sfeervol, met zeer fijne zitplaatsen waar je uren kunt vertoeven.

Het eten is een culinair hoogstandje.
Eigenlijk het beste in Rotterdam en omstreken.
Vriendelijk personeel met een gedreven eigenaar die weet hoe de vork in de steel zit.
Edwardou .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten! We hebben 3 gangen op met bijpassende wijnen! Bediening was ook heel erg goed. Alles klopte van begin tot eind. Mooie nieuwe restaurant aanwinst voor Hillegersberg . De verwachtingen die we hadden vooraf zijn zeker uitgekomen.
Henks48 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Prima aanwinst voor Hilligersberg. Helemaal nieuw, prima eten. Verrassende baklava. Prettige en ervaren bediening, goede wijnkeuze, kortom, doen!
JBdF .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Dit restaurant is nog niet officieel geopend, maar we wilden het toch al vast proberen.De ontvangst was heel hartelijk (zo fijn als de gastheer een handje geeft bij binnenkomst) en we hebben heerlijk gegeten. De kaart is een mooie mediterrane mix met duidelijke Griekse invloeden. De calamari en zeebaars carpaccio als voorgerecht waren overheerlijk. De hoofdgerechten (voor mij de gegrilde tonijn) eveneens. De presentatie van het eten is goed verzorgd en de zaak zelf is erg stijlvol. Aanrader dus!
Marion521961 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een nw restaurant in Hilkegersberg. Daar waar Kam Sang heeft gezeten. Mediteraans op luxe niveau, zo te zien aan de prijzen. Hoofdzakelijk Grieks. Zeer smaakvolle gerechten, geen grote hoeveelheden. Netjes en vol zorg bereidt en opgediend. Wijn wordt matig geschonken: zeer weinig in het glas. Opmerking over gemaakt. Prijzen aan de zeer hoge kant. Is kwaliteit, maar 17,50 voor carpaccio is erg duur. Dus neem een gevulde portemonnai mee.
Oordeel zelf...geniet..En of je terug komt??