Omega

Freericksplaats 24-26 3054 GN Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Omega

Restaurant Omega staat garant voor puur en intens genieten. Hoogstaande kookkunsten gemixt met een tikkeltje eigenwijsheid, maar met oog voor detail. Bent u op zoek naar kwaliteit in een ontspanning omgeving, dan voelt u zich bij Restaurant Omega in Hillegersberg direct thuis! Bij binnenkomst kijk je direct in onze strak ingerichte keuken en zo neem je letterlijk een kijkje ‘in de keuken van Restaurant Omega’. Bij ons draait alles om puurheid, authenticiteit en kwaliteit; lekker en stijlvol uit eten in een ontspannen en vriendelijke sfeer. De basis is een betaalbare en toegankelijke kaart die zich culinair onderscheidt op versheid, creativiteit en een unieke smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Omega

Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m zondag: 12.00 uur - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Bar , Wi-Fi
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gisteren hier wezen eten (18 juni) Zeer hartelijk ontvangst door de eigenaar, ook het personeel is vriendelijk en attent. Het eten was UITSTEKEND, vlees was mals en goed gekruid (niet te veel & niet weinig). Het was goed druk, zowel buiten als binnen, maar we kregen alles toch in een perfecte tijd geleverd. WAT ME OPVIEL: Is dat de eigenaar tussen door de beide toiletten controleerde, SUPER. We gaan hier binnenkort weer terug.
wimkroef .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vanuit het AH menu een goede en duidelijke keuze. Gezellig terras aan de voorzijde van het restaurant. Bediening zeer vriendelijk maar soms overdreven doordat meerdere serveersters naar hetzelfde vroegen b.v. of e.e.a. naar onze zin was. Vooraf: gerecht 1x met filodeeg en 1x met mosseltjes, hoofdgerecht met pasta en gamba's, desert ook smakelijk. Alle lof voor het geheel. Prijs-kwaliteit verhouding in orde.
martine D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
IJssel .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Fijn gegeten, verrassend goed, met nog een proeverijtje van het huis. Ook nog eens smaakvol ingericht. Niet eerder geweest, maar komen zeker nog eens terug!
JHa01 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Na wat gezoek uiteindelijk voor Omega gekozen op een zondagavond. Mooi ingericht restaurant en aardige, wat overdreven ontvangst. Het eten was goed, maar ook niet heel speciaal. Mixed grill bijvoorbeeld was veel te gaar. Begrijp alle recensies met 10 punten eigenlijk niet zo.
Er gebeurde echter iets waardoor ik hier voorlopig niet meer zal komen. Mijn dochter bestelde een gerecht met burrata, een soort zachte Italianse kaas op basis van mozarella en room. Ipv burrata werd er een slechte kwaliteit mozzarella gebruikt, zo’n harde ,die je alleen maar gebruikt om op een pizza te smelten. Misschien moet je geen Italiaans gerecht bestellen bij een Grieks restaurant. Toen mijn dochter er een opmerking over maakte, die werd doorgegeven aan de keuken, kwam er als reactie dat de kok zich inderdaad had vergist. Geen excuus en/of aangeboden drankje of kopje koffie (kostprijs max 4 euro?) . En....de burrata stond keurig op de rekening. Er is een marketing regel dat ontevreden klanten vaak meer tevreden worden dan die klanten die het al waren, mits hun klacht goed wordt afgehandeld. Bij mij dus niet. Nogmaals mij zien ze hier voorlopig niet meer.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij zijn op zterdag 3 juni met 4 personen wezen eten bij Omega
We zijn ontzettend entousiast ontvangen , mooie tafel gekregen vriendelijk en kundige bediening goede uitleg over de gerechten , welke ook uitskend van kwaliteit waren. Kortom een echte aanrader, wij gaan er zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Als restaurantbezoekers met zeer veel ervaring, kunnen wij zeggen dat Omega voor een zeer geslaagde avond gezorgd heeft.
Onze eerste test is altijd het proeven van de huiswijn. De sauvignon blanc was uitzonderlijk goed.
Omega heeft een beperkte menukaart, maar biedt voldoende keuzemogelijkheden.
De hoge kwaliteit van de gerechten, de ruime hoeveelheden en de smaakvolle bereiding hebben ons blij verrast. Verder moet ook de zeer correcte bediening genoemd worden.
Bedankt voor de fijne avond. Omega komt op onze lijst van aanraders.
Tiny en Ger Schmidt
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Het is een lekker restaurant .We hebben altijd wat moeite met de AH menu -keuzes.
We kregen een menu gratis .Maar het was voor ons toch nog wat prijzig.
Wel kregen we een doggybag en twee pennen mee.
De bediening was goed.
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zalig gegeten
Ruim keuze
Service super
Entourage waanzinnig
Volgende x gaan we met vrienden en dan
willen we graag zitten op het ronde bankje !
Zeker voor herhaling vatbaar !!
Atheking .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het is goed toeven in dit restaurant.
Alleen de portiegrootte kan echt minder, waarbij de prijs dan ook wellicht iets aangepast kan worden. Vriendelijke bediening en mooie presentatie van de gerechten. Prima vis van Schmidt en vlees van Chateaubriand. Staat garant voor kwaliteit.
Leuke avond gehad. een aanrader en voor herhaling vatbaar
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Omega. Eten was lekker, en zeer voldoende. De ontvangst en bediening was erg vriendelijk. Een aanrader!
Mariskavm .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Zaterdag 20 mei gegeten bij Omega, wat een tegenvaller, wij komen hier helaas niet meer terug.
Wij hadden via de AH restaurantactie gereserveerd en dit was jammer genoeg een reden voor het personeel om onderscheid te maken in de behandeling. Bij binnenkomst kregen wij een mooie tafel, maar toen na enkele minuten duidelijk werd dat wij via AH bij Omega kwamen werden we verplaatst naar een andere tafel. Dit was een minder prettige plek en deze tafel was ook anders ingedekt.
Bij het doorgeven van onze keuzes voor het voor- en hoofdgerecht moesten wij per se meteen de keuze voor het nagerecht doorgeven. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt, wat een slechte service. Na een (te lange) discussie mochten we bij wijze van hoge uitzondering het nagerecht na het afruimen van hoofdgerecht bestellen.
Het eten was gemiddeld, met de restaurantactie is de prijs-kwaliteitsverhouding net een voldoende waard, maar de reguliere prijzen zijn veel te duur voor de kwaliteit die je ervoor krijgt.
Charissa H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Super vriendelijk personeel ! En goede service ! Goed eten ! Voor herhaling vatbaar ! Ook voor vegetarische gerechten veel keuzes.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Op woensdag 10 mei  zijn wij voor de eerste keer bij Omega gaan eten. De ontvangst was goed en vriendelijk. De bediening was niet alleen aan onze tafel netjes en correct maar ook bij de tafels om ons heen, een van de dames maakte daar ook tijd voor een praatje. Dat wordt zeer gewaardeerd!
Het eten is van erg goede kwaliteit: lekkere gamba’s met pasta, ieder vleesgerecht was lekker mals, ook de visgerechten waren gevarieerd gekruid.
Kortom, het was erg goed. Wij hebben al bij heel wat meerdere mediterranse  restaurants gegeten maar Omega staat nu hoog op onze lijst.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gisteravond voor het eerst gegeten in Omega. Na een heerlijke carpaccio van zeebaars voor mij en een prima Spaanse portie gamba's voor mijn vrouw gingen we door met een heerlijke ossenhaas voor mijn vrouw en een uitstekende souvlaki. Maar echt helemaal top was het nagerecht: vanille ijs met zoete olijven en olijfolie. We komen graag terug. Janine en Arjan
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een smakelijk ruim bemeten drie gangen diner, met garnalen in knoflook gebakken, burger van angus/varkenshaas spies, dame blanche als afsluiting.
Femke P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Hoge verwachtingen op basis van de recensies op Iens. Het eten was redelijk, maar wat ons betreft ook niet meer dan dat.Prijs-kwaliteit verhouding daarentegen is wat mij betreft uit balans.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Een fantastisch mooi én goed restaurant. Hier dineren is meer dan dineren vanwege het interieur en ronde tafels. Het eten is zeer goed, verrassende smaakcombinaties, mooi opgemaakte borden en een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ben fan!
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Puur eten en een geweldige sfeer. De gastheer is fantastisch met oog voor de details. De kaart heeft voor iedereen wat wils. De wijn mag je ook zeker niet overslaan. Zeker een aanrader als je een avond echt wilt genieten.
Edwardol N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ontzettend mooi restaurant met heerlijk eten en lekkere wijn. Bediening is uitermate vriendelijk en professioneel. Ook als men als nagerecht wil afwijken van de kaart is dit geen enkel probleem.
Het eten is van zeer goede kwaliteit. Tonijn van de grill erg goed vers en precies goed klaar gemaakt. Hetzelfde geldt voor de Zeebaars filet. Het decor is erg sfeervol. Gezellig, knus en toch ruimtelijk. Je hebt ruim voldoende privacy omdat je niet dicht op elkaar zit. Maar volgende keer een wil wel die mooie ronde tafel.