Ome Jeu

7,1
6,7
Inge G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Interessant om te horen dat de inkoper bepaalt wat voor brood je onder je kroket krijgt. Het is een sneetje zomppig wit tostibrood. En dat blijft het heeft de inkoop bepaald. Ook al hebben ze broodjes met bruin, niet voor de kroket. Zal de inkoper niet snappen dat hij er is voor de klant en niet andersom? Als je geen wit brood wilt, zeker niet naar toe gaan.
Danyel V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Super lekker, broodje ome jeu is een classic, ga er zeker terug.
Inrichting gezellig, en de dikke kok in de keuken hilarisch.
Wat een leuke zaak
Wendyvanderbroeker .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Ik heb hier meerdere keren al geluncht.
Het is super fijn hier! Een klein zaakje, met het beste terras van Roermond!
Lunchen kun je hier echt fantastisch verse spullen, goed bereid, Goede koffie, Top Bieren!
Ontbijt is ook super! Leuke manier van pesenteren! Helemaal top!
Top service! Een echte aanrader!!
HLahaye .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Vanmorgen 08 mei 2016 met zijn vieren wezen ontbijten.
Van de menukaart twee volledige ontbijten (zoals vermeld met gebakken ei) en wat aanvullingen besteld .
Na 45 minuten kwam e.e.a. eindelijk, maar geen gebakken maar gekookte eitjes.
Op de vraag wat er gebeurd was met de gebakken eieren werd geantwoord " er ligt toch een ei op uw bord" waarna ik opmerkte dat er toch echt op het menu GEBAKKEN EI stond. Er werd wat gemompeld over moederdagmenu en dat we dan ook maar de volle prijs moesten betalen.
Ik heb de "vriendelijke " dame gezegd dat ik niets van een moederdagontbijt wist, dat we menus hadden gekregen en dat we daarvan besteld hebben. Als er dan een storing ergens is mbt een moederdagontbijt dan had de collega dat wellicht bij de bestelling kunnen vertellen.
De "vriendelijke" mevrouw merkte op dat dat geen collega was en dat zij DE BAAS was.
Waarna na enige tijd alsnog gebakken eieren kwamen, wel met ongevraagde kaas overbakken.
Toen hebben we verdere communicatie een aanvullende koffiebestellingen etc. maar achterwege gelaten en zijn zo snel mogelijk vertrokken.

Ipv excuses voor het lange wachten, de miscommunicatie bij de bestelling koos deze "mevrouw" er dus voor om onvriendelijk te zijn, en gewoon niet prettig e.e.a. af te handelen.

Dus was dit ons laatste onbijtje bij Ome Jeu.
Marian1960 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
De ambiance en het personeel was prima. Het eten werd erg leuk gepresenteerd, maar was het net niet. De salade met noten en champignons bestond hoofdzakelijk alleen maar uit die ingredienten waardoor hij erg eenzijdig was. Bij elke hap had je wel 2 halve walnoten. De prijs/kwaliteit verhouding was redelijk. Ze zijn in elk geval op de goede weg.