Ome Hans

Vrijdag t/m Zondag 14:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Ome Hans

Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Een heerlijke grill spies mogen eten bij Ome Hans. Was er voor het eerst maar ga zeker nog een keer langs, het was heerlijk eten en de sfeer was precies goed.
Jorrit B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Het eten was top en de gastheren waren super. Extra compliment voor Luc voor zijn attentheid !
Tevens kwamen de gerechten voor de hele groep tegelijk. Ook zaten er de juiste tussenpozen tussen de gangen van de gerechten. Hulde !
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Vrienden uit Almere op bezoek. Afgesloten bij dit eetcafé. Het was op deze avond vrij rustig. Vriendelijk en behulpzaam personeel en de kok had zijn werk goed gedaan. We hebben dan ook heerlijk gegeten.????????
René E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten. Gerechten allemaal precies goed bereid.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Pompoensoep , runder stoofpot, garnalen spies heel erg smakelijk
Lekker sfeertje ook voor 65+ zeer vriendelijk en behulpzame bediening.
komen er zeker terug om nogmaals te genieten.
jenniferchristenhusz .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten en de gastvrijheid was prima. We hebben lekker gegeten en een mooie avond gehad. We gaan zeker nog een keer bij jullie eten.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Bestelling werd vlot opgenomen, helaas werd de speciale gerechten niet onder de aandacht gebracht. Porties hadden royaler kunnen zijn. Het speciaalbier was veel te duur. (4,70 per flesje!).
eric V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Deze week gegeten met vijf mensen op het terras. De kwaliteit van het eten laat helaas te wensen over. Het komt helaas wat ongeïnspireerd over. De kreeftensaus bij de zalm kwam bijvoorbeeld zo uit een pakje en ook het vegetarische hoofdgerecht met de kaas smaakte zeer flauw. Een frisse, nieuwe aanpak in de keuken zou het restaurant goed doen. Dit in tegenstelling tot de bediening, die vriendelijk en gastvrij overkomt. Wel zou het goed zijn, wanneer er wat gedaan wordt met onze opmerkingen aan tafel over de kwaliteit van het eten.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een erg slap aftreksel van de keten Loetje. Als je zo'n concept kopieert dan scoor je al snel minpunten. De prijzen waren daarentegen ook vrij hoog.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
De menukaart is niet echt groot maar wat ze brengen is super. Vanavond kabeljauw zo die hoort van de gril om te juichen. De geitenkaas met uien compote een aanrader. Doorgaan zo Ome Hans.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Prima gegeten de aanrader van de bedrijfsleider, special halve haan, echt een super kip lekker mals en smeuïg. Voldoende rauwkost en frieten.
Voorgerecht gegratineerde geitenkaas was ruime portie en prima bereid.
Decor: gezellig café achtig warm.
Voor de roker is het verwarmde buitenterras een uitkomst, ook om te eten.
We komen daar terug.