Oma Toos

Doctor Lelykade 3R 2583 CL Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Oma Toos

Hollandse keuken op z'n best

De naam Oma Toos is niet bedacht. Grootmoeders authentieke Hollandse gerechten staan hier op de kaart zoals poffertjes, ossenworst en stamppotjes en wel de beste die je ooit hebt geproefd! Het interieur is allesbehalve oubollig, uitkijkend op de Jachthaven van Scheveningen, al kun je er wel tegelwijsheden lezen. Uiteraard met knusse kinderhoek.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Oma Toos

Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Met onze bruiloft een (onvergetelijk) diner gehad bij oma toos.
Wat fantastisch! Het oversteeg alle verwachtingen en was tot in de puntjes helemaal verzorgd.
Super mooi gedekte tafels, een welkomstdrankje en nog zo veel meer.
Buiten dat was het eten verrukkelijk en super gepresenteerd. Een snelle service en fantastisch personeel!

Alle lof voor oma toos!
Sara S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijke poffertjes en pannekoeken gegeten terwijl de kinderen zich uitleven in de speelhoek. Gevolgd door overheerlijke koffie. Kortom topavond!!! Bedankt Oma toos
Adriënne S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Oma Toos. Pal aan de Scheveningse haven. Ruime parkeergelegenheid. Gegeten Salade met verse gerookte zalm, makreel en garnalen. Kakelvers. En een heerlijk vis pannetje. Aanrader.
Morene D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Oma Toos! Eindelijk een kindvriendelijk restaurant in de Scheveningse Haven met een geweldige speelhoek! De oud-Hollandse stamppot was heerlijk en de service echt top! Op de begane grond is een invalidetoilet en er is een toilet op -1. Je hoeft dus nooit meer dan twee trappen te nemen.
Liesbeth C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De Vegapannenkoek en de Noorse pannenkoek waren heerlijk. De poffertjes van onze kleindochter vielen tegen: er was een halve pot Nutella over uitgestort. De man die de borden kwam brengen, had al gezegd dat iemand in de keuken was uitgeschoten, maar had dan een nieuwe portie gemaakt. Ze vond ze niet lekker zo. Jammer oma Toos. Bediening verder prima. Mooi uitzicht vanaf de 1e verdieping.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Opzich lekker gegeten geen hoogstandje qua Culinaire uitdagingen.
Maar prima restaurant het uitzicht is geweldig over de haven en de stad.

Wat wel een puntje was zijn de WC's die zitten dus helemaal beneden in de kelder als je boven zit te eten moet je dus 4 trappen naar beneden om hier te komen.
Ik zou als tip willen geven maak ook een WC boven!