Oma Toos

Doctor Lelykade 3R 2583 CL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oma Toos

Hollandse keuken op z'n best

De naam Oma Toos is niet bedacht. Grootmoeders authentieke Hollandse gerechten staan hier op de kaart zoals poffertjes, ossenworst en stamppotjes en wel de beste die je ooit hebt geproefd! Het interieur is allesbehalve oubollig, uitkijkend op de Jachthaven van Scheveningen, al kun je er wel tegelwijsheden lezen. Uiteraard met knusse kinderhoek.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Oma Toos

9,1
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Super lekker eten, erg vriendelijk en behulpzaam personeel!
Zeker een aanrader !!
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vandaag wederom gegeten bij Oma Toos. Wij zijn vegetarisch en de kok verrast ons altijd met een heerlijke vegetarische stamppot. Het eten is voortreffelijk, verse producten en zeer vriendelijk personeel. Wij komen hier regelmatig. Echt een aanrader, voor zowel de zoetekauw, als voor de serieuze fijnproever van de Hollandse keuken. Tip, laat je verassen door de kok.
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het personeel was stuk voor stuk zo aardig, we voelden ons alsof we er al jaren kwamen.

Broodje vooraf een aanrader!
Eric A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Zeer goed eten, goede kwaliteit en mooie opmaak.
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
De kaart is niet groot en de gerechten zijn echt Hollands,maar de smaak is prima en de bediening heel aardig,maar vind voor het aanbod de prijs een beetje te hoog
Agaatha I.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het eten was super lekker! Hier komen we zeker nog eens terug.
Amrita S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Mijn favouriete plekje met mn kindje! Service naar mn hart; vriendelijk , gezellig ,oprecht en ook lekker vlot. Het eten is heerlijk en de locatie is mooi , schoon en modern. Grote kinderhoek en uitzicht over de haven. Dit miste het mooie scheveningen nog.
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Na de CPC loop konden we nog niet naar huis dus hier neergestreken. Super vriendelijke bediening en prima eten. hartige pannenkoeken zijn erg lekker en de kinderen hebben gesmuld van hun pannenkoeken en poffertjes. je zit ook wel heerlijk boven op het terras !
rekening 45 euro met drankjes erbij. prima !
Blommen .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Na de voorstelling van de Lion King hier s,middags geluncht, vriendelijk ontvangst,vrolijke en leuke bediening.
Zelfs de moeilijkste eters aten hun bordje leeg.
Compliment voor de koks en bediening.
Een absolute aanrader!!!!
R. V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Eten erg lekker...bediening vriendelijk en goed...alleen de inrichting gooi ik wat mee doen..of dat nu komt door de grote ramen...doet een beetje 'kantine-achtig' aan....veder alles prima
Romeo M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Oma Toos is een erg gezellig en sfeervol restaurant. Ik ben er al een aantal keer geweest voor zowel lunch als avondeten. Het menu bestaat puur uit Hollandse gerechten. Simpel en gewoonweg lekker! De pannekoeken met fruit zijn erg aan te raden. En ook van de biefstuk met patat heb ik erg genoten. In het restaurant heerst een zeer aangename familiesfeer. Je kunt zowel op de begane grond als een verdieping hoger zitten. Zelf zit ik graag boven waar je een mooi uitzicht hebt over de haven. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het gratis parkeren rondom de locatie is een grote plus. Ik zou het iedereen aanraden om hier te komen eten!
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellige zaak met lekker Hollands eten, vriendelijke bediening en mooi uitzicht op de haven. Heb hier al meerdere keren heerlijk gegeten, de eerste keer kwam ik hier met onze eigen oma Toos van mijn tweeling. Ik ben dol op de sukade biefstuk en de pannenkoek Scheveningen! Voor de kids hebben ze een leuke speelhoek en je kan heel fijn gratis parkeren voor de deur.
Myriam K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Precies zoals de naam zegt ; lekker bij "Oma Toos". Zo is het ingericht zo is de service & zo is het eten. Perfect voor jong en oud. Heeeeerlijk.
Roland P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heel gezellig en leuk restaurant. Mijn zoontje werd voordat het hoofdgerecht uitgeserveerd was ziek en ik moest halsoverkop naar huis waardoor er ipv 5 personen maar 3 personen achterbleven. Geweldige service want ze hebben mijn hoofdgerecht meegegeven aan de 'blijvers' en zo heb ik alsnog ervan kunnen genieten.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
top restaurant! Een warm welkom. sfeer is gezellig.
goede service. We kregen genoeg aandacht! en heerlijk gegeten!
en uitzicht over de haven en ging met een goed gevoel naar huis ! Helemaal Top!
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Oma Toos is top, waar iedereen eens lekker 'Hollands' en 'ouderwets' eten kan eten. Echt een aanrader. Auto kan kosteloos voor de deur geparkeerd worden; ook erg fijn.
Estella O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zeer klantvriendelijk. Je word warm verwelkomd. Mooi plekje om te zitten. Leuk voor de kinderen. En heerlijk gegeten! Wij komen zeker weer terug!
Rowena B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Altijd gezellig om hier een bakkie te doen en wat lekkers te eten!
Niet duur, goeie service en erg klantvriendelijk.
Zeker een tip om ernaar toe te gaan!
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
2de kerstdag wezen dineren met onze hele familie. Wat een heerlijke tent, mooie versiering en vriendelijk personeel. Ik had de slibtongen en Opa en Oma de sukade biefstuk en dochter en kleindochter poffertjes en een pannenkoek nutella (de pannenkoek was opgespoten met nutella geweldig in andere pannenkoeken huizen krijgen we meesten een bakje van nutella op de pannenkoek) we hebben heerlijk gegeten. Der service was top snel en vriendelijk de hele tafel had vrijwel tegelijk het eten op tafel wij waren met 14 personen. Verder een mooi uitzicht op de jachthaven. Bedankt Oma Toos voor een heerlijke avond, een aanwinst voor scheveningen.