Oma Toos

Doctor Lelykade 3R 2583 CL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oma Toos

Hollandse keuken op z'n best

De naam Oma Toos is niet bedacht. Grootmoeders authentieke Hollandse gerechten staan hier op de kaart zoals poffertjes, ossenworst en stamppotjes en wel de beste die je ooit hebt geproefd! Het interieur is allesbehalve oubollig, uitkijkend op de Jachthaven van Scheveningen, al kun je er wel tegelwijsheden lezen. Uiteraard met knusse kinderhoek.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Oma Toos

9,2

Jouw recensie over het restaurant Oma Toos

Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima pannenkoeken, goede bediening.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk en smaakvol gegeten en gedronken met familie. Top!
merel D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
lekker gegeten heerlijke vlees service gericht ettent vooral de wijnen redelijk goed komen wij zeker terug voor andere gerechten
Bernardine R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wat een leuk en gastvrij personeel. De menukaart met oud Hollandse gerechten is ook een keer iets anders. Het eten was zeer smakelijk en daarbij het uitzicht op de haven bij opgeteld; komen wij hier zeker terug!
Elles J.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
aardige bediening, pannenkoek kwam wel heeel erg snel. Belangrijker is dat hij erg lekker was!
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, mooie lokatie en zeer vriendelijk personeel. Niet geheel onbelangrijk schone toilletten. Voldoende keus op de kaart, prijs kwaliteit goed in verhouding.
P.M.A. C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goede locatie, vriendelijke goede bediening en lekker gegeten. Ga beslist hier nog wel meer naar toe.
Plonia P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Leuk restaurant om pannenkoeken te eten met kindjes. Er is een speelhoek. Inrichting is leuk, uitzicht op de haven en de pannenkoeken zijn groot. Zeer vriendelijk personeel. En ook fijn, veel gratis parkeerplekken rondom het restaurant.
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Pannenkoeken waren heerlijk maar de oud-Hollandse gerechten helemaal top!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Super lekker eten, erg vriendelijk en behulpzaam personeel!
Zeker een aanrader !!
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vandaag wederom gegeten bij Oma Toos. Wij zijn vegetarisch en de kok verrast ons altijd met een heerlijke vegetarische stamppot. Het eten is voortreffelijk, verse producten en zeer vriendelijk personeel. Wij komen hier regelmatig. Echt een aanrader, voor zowel de zoetekauw, als voor de serieuze fijnproever van de Hollandse keuken. Tip, laat je verassen door de kok.
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het personeel was stuk voor stuk zo aardig, we voelden ons alsof we er al jaren kwamen.

Broodje vooraf een aanrader!
Eric A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Zeer goed eten, goede kwaliteit en mooie opmaak.
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
De kaart is niet groot en de gerechten zijn echt Hollands,maar de smaak is prima en de bediening heel aardig,maar vind voor het aanbod de prijs een beetje te hoog
Agaatha I.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het eten was super lekker! Hier komen we zeker nog eens terug.
Amrita S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Mijn favouriete plekje met mn kindje! Service naar mn hart; vriendelijk , gezellig ,oprecht en ook lekker vlot. Het eten is heerlijk en de locatie is mooi , schoon en modern. Grote kinderhoek en uitzicht over de haven. Dit miste het mooie scheveningen nog.
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Na de CPC loop konden we nog niet naar huis dus hier neergestreken. Super vriendelijke bediening en prima eten. hartige pannenkoeken zijn erg lekker en de kinderen hebben gesmuld van hun pannenkoeken en poffertjes. je zit ook wel heerlijk boven op het terras !
rekening 45 euro met drankjes erbij. prima !
Blommen .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Na de voorstelling van de Lion King hier s,middags geluncht, vriendelijk ontvangst,vrolijke en leuke bediening.
Zelfs de moeilijkste eters aten hun bordje leeg.
Compliment voor de koks en bediening.
Een absolute aanrader!!!!
R. V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Eten erg lekker...bediening vriendelijk en goed...alleen de inrichting gooi ik wat mee doen..of dat nu komt door de grote ramen...doet een beetje 'kantine-achtig' aan....veder alles prima
Romeo M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Oma Toos is een erg gezellig en sfeervol restaurant. Ik ben er al een aantal keer geweest voor zowel lunch als avondeten. Het menu bestaat puur uit Hollandse gerechten. Simpel en gewoonweg lekker! De pannekoeken met fruit zijn erg aan te raden. En ook van de biefstuk met patat heb ik erg genoten. In het restaurant heerst een zeer aangename familiesfeer. Je kunt zowel op de begane grond als een verdieping hoger zitten. Zelf zit ik graag boven waar je een mooi uitzicht hebt over de haven. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het gratis parkeren rondom de locatie is een grote plus. Ik zou het iedereen aanraden om hier te komen eten!