Oma Toos

Doctor Lelykade 3R 2583 CL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oma Toos

Hollandse keuken op z'n best

De naam Oma Toos is niet bedacht. Grootmoeders authentieke Hollandse gerechten staan hier op de kaart zoals poffertjes, ossenworst en stamppotjes en wel de beste die je ooit hebt geproefd! Het interieur is allesbehalve oubollig, uitkijkend op de Jachthaven van Scheveningen, al kun je er wel tegelwijsheden lezen. Uiteraard met knusse kinderhoek.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Oma Toos

R. V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Eten erg lekker...bediening vriendelijk en goed...alleen de inrichting gooi ik wat mee doen..of dat nu komt door de grote ramen...doet een beetje 'kantine-achtig' aan....veder alles prima
Romeo M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Oma Toos is een erg gezellig en sfeervol restaurant. Ik ben er al een aantal keer geweest voor zowel lunch als avondeten. Het menu bestaat puur uit Hollandse gerechten. Simpel en gewoonweg lekker! De pannekoeken met fruit zijn erg aan te raden. En ook van de biefstuk met patat heb ik erg genoten. In het restaurant heerst een zeer aangename familiesfeer. Je kunt zowel op de begane grond als een verdieping hoger zitten. Zelf zit ik graag boven waar je een mooi uitzicht hebt over de haven. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het gratis parkeren rondom de locatie is een grote plus. Ik zou het iedereen aanraden om hier te komen eten!
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellige zaak met lekker Hollands eten, vriendelijke bediening en mooi uitzicht op de haven. Heb hier al meerdere keren heerlijk gegeten, de eerste keer kwam ik hier met onze eigen oma Toos van mijn tweeling. Ik ben dol op de sukade biefstuk en de pannenkoek Scheveningen! Voor de kids hebben ze een leuke speelhoek en je kan heel fijn gratis parkeren voor de deur.
Myriam K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Precies zoals de naam zegt ; lekker bij "Oma Toos". Zo is het ingericht zo is de service & zo is het eten. Perfect voor jong en oud. Heeeeerlijk.
Roland P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heel gezellig en leuk restaurant. Mijn zoontje werd voordat het hoofdgerecht uitgeserveerd was ziek en ik moest halsoverkop naar huis waardoor er ipv 5 personen maar 3 personen achterbleven. Geweldige service want ze hebben mijn hoofdgerecht meegegeven aan de 'blijvers' en zo heb ik alsnog ervan kunnen genieten.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
top restaurant! Een warm welkom. sfeer is gezellig.
goede service. We kregen genoeg aandacht! en heerlijk gegeten!
en uitzicht over de haven en ging met een goed gevoel naar huis ! Helemaal Top!
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Oma Toos is top, waar iedereen eens lekker 'Hollands' en 'ouderwets' eten kan eten. Echt een aanrader. Auto kan kosteloos voor de deur geparkeerd worden; ook erg fijn.
Estella O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zeer klantvriendelijk. Je word warm verwelkomd. Mooi plekje om te zitten. Leuk voor de kinderen. En heerlijk gegeten! Wij komen zeker weer terug!
Rowena B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Altijd gezellig om hier een bakkie te doen en wat lekkers te eten!
Niet duur, goeie service en erg klantvriendelijk.
Zeker een tip om ernaar toe te gaan!
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
2de kerstdag wezen dineren met onze hele familie. Wat een heerlijke tent, mooie versiering en vriendelijk personeel. Ik had de slibtongen en Opa en Oma de sukade biefstuk en dochter en kleindochter poffertjes en een pannenkoek nutella (de pannenkoek was opgespoten met nutella geweldig in andere pannenkoeken huizen krijgen we meesten een bakje van nutella op de pannenkoek) we hebben heerlijk gegeten. Der service was top snel en vriendelijk de hele tafel had vrijwel tegelijk het eten op tafel wij waren met 14 personen. Verder een mooi uitzicht op de jachthaven. Bedankt Oma Toos voor een heerlijke avond, een aanwinst voor scheveningen.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Oma Toos is een heerlijk restaurant waar oud hollandse gerechten worden geserveerdpannekoeken, poffertjes, stamppotjes etc. Wij hebben genoten van een truffelstampot met een speklapje, kinderen van poffertjes, pannekoek met nutella. Bediening is vriendelijk en snel, eigenaren ook in de bediening en zeer zichtbaar. Een kinderhoek met veel spulletjes voor de kinderen zorgt voor veel plezier. De locatie is top, met uitzicht over de haven.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Top locatie ! Super gezellig, ook voor kids leuke speelhoek. Heerlijk eten en goeie bediening ! Ga hier zeker vaker heen, echte aanrader !!
Vivien C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gisteren gegeten bij restaurant Oma Toos aan de haven van Scheveningen. Super mooie locatie volop uitzicht op alle zeilboten. Eten was heerlijk (pannenkoek spek en sliptongen), niets op aan te merken. Zeer kindvriendelijk, ze hebben een leuke speelhoek voor de kinderen (met TV). Spontaan personeel. Zeker een aanrader op Scheveningen.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eten OK, inrichting en service minder OK.
De poffertjes waren erg lekker.
Leuke speelhoek voor de kleintjes.
Inrichting is wat minder oubollig (prima), maar ook wel minder knus (jammer) dan je zou verwachten van een pannenkoeken restaurant.
Sanitair nog niet af? De lampen zonder kap en eentje hing op half zeven. Toiletten leken ook verstopt.
Weinig aandacht voor de klanten: onze borden hebben nog zeker een half uur op tafel gestaan nadat we klaar waren met eten. In die tijd is ook niemand komen vragen of we nog wat wilden bestellen of wilden afrekenen. Ook: mijn dochtertje 'verloor' tijdens het eten van de poffertjes haar 2e melktandje, voor haar een hele happening en trots liet ze hem dan ook aan het personeel zien. Maar ze reageerden hier nauwelijks op en kwamen er ook niet op terug met een aardigheidje voor haar ofzo...gemiste kans om wat extra's te doen.
Voorproever10 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Een tegenvaller.

Beetje rommelige zaak. De bestelde andijvie stamppot blonk uit door een wel zeer simpele uitvoering. Een bol stamppot met daarop wat uitgedroogde jus en een rechte! fabrieks rookworst. Daaromheen wat flinterdunne spekjes. Deed me allemaal zeer aan magnetronwerk denken. Waarom niet een kuiltje met Jus of Jus erbij in een apart schenkkommetje? Maar, met name de rookworst was slecht. Een gesneden halve worst van betere kwaliteit zou een wereld van verschil maken. Zo ook beter uitgebakken spek.

Dit was mijn eerste en laatste bezoek hier. Personeel overigens vriendelijk.
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Met onze bruiloft een (onvergetelijk) diner gehad bij oma toos.
Wat fantastisch! Het oversteeg alle verwachtingen en was tot in de puntjes helemaal verzorgd.
Super mooi gedekte tafels, een welkomstdrankje en nog zo veel meer.
Buiten dat was het eten verrukkelijk en super gepresenteerd. Een snelle service en fantastisch personeel!

Alle lof voor oma toos!
Sara S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijke poffertjes en pannekoeken gegeten terwijl de kinderen zich uitleven in de speelhoek. Gevolgd door overheerlijke koffie. Kortom topavond!!! Bedankt Oma toos
Adriënne S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Oma Toos. Pal aan de Scheveningse haven. Ruime parkeergelegenheid. Gegeten Salade met verse gerookte zalm, makreel en garnalen. Kakelvers. En een heerlijk vis pannetje. Aanrader.
Morene D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Oma Toos! Eindelijk een kindvriendelijk restaurant in de Scheveningse Haven met een geweldige speelhoek! De oud-Hollandse stamppot was heerlijk en de service echt top! Op de begane grond is een invalidetoilet en er is een toilet op -1. Je hoeft dus nooit meer dan twee trappen te nemen.
Liesbeth C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De Vegapannenkoek en de Noorse pannenkoek waren heerlijk. De poffertjes van onze kleindochter vielen tegen: er was een halve pot Nutella over uitgestort. De man die de borden kwam brengen, had al gezegd dat iemand in de keuken was uitgeschoten, maar had dan een nieuwe portie gemaakt. Ze vond ze niet lekker zo. Jammer oma Toos. Bediening verder prima. Mooi uitzicht vanaf de 1e verdieping.