Oma Toos

Doctor Lelykade 3R 2583 CL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Oma Toos

Hollandse keuken op z'n best

De naam Oma Toos is niet bedacht. Grootmoeders authentieke Hollandse gerechten staan hier op de kaart zoals poffertjes, ossenworst en stamppotjes en wel de beste die je ooit hebt geproefd! Het interieur is allesbehalve oubollig, uitkijkend op de Jachthaven van Scheveningen, al kun je er wel tegelwijsheden lezen. Uiteraard met knusse kinderhoek.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Oma Toos

9,1

Jouw recensie over het restaurant Oma Toos

Sarita B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Zeer vriendelijke bediening. Wachttijd was kort. Speelgelegenheid voor kinderen. Twee zitgedeelten, boven en beneden. Boven was het rustiger dan beneden. Goede kwaliteit/prijsverhouding.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Leuk en mooi gelegen aan de haven, met vriendelijke personeel.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We hebben prettig gegeten in een mooie locatie.
Nadia O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Pannekoeken en poffertjes erg lekker.
Locatie is mooi, je kijkt op de haven uit.
Inrichting is oke, op het tijdstip dat wij er waren een beetje luidruchtig vanwege waarschijnlijk akoustiek. Mijn tafelgenote had last van de overweldigende baklucht, misschien kan het afzuigsysteem beter.
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
De keuken en de bar waren prima .
Het bedienend personeel deed ondanks de drukte rustig aan wat wachttijden veroorzaakte die niet nodig zijn. Oorzaak — misschien te weinig personeel voor deze dag!!

Verder heel goed gehad !!
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant aan de haven. Vriendelijke bediening. Lekkerste pannenkoeken van den haag en omstreken!! Aanrader
Viola T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Oma Toos is geweldig! Qua uitstraling in de zaak is het vooral eenvoudig, maar wel Oud Hollands en gezellig. De bediening was echt super, een voorbeeld van hoe het overal zou moeten zijn. Er was overzicht en aandacht voor de klant en dat konden wij erg waarderen. Daarbij was het eten echt super! Met een biefstukje ben ik toch vaak huiverig omdat ik vaak wordt teleurgesteld in restaurants. Maar deze was echt supermals en precies goed! Ik zou Oma Toos zeker aanraden als je zin hebt in een lekkere Hollandse pot of een goed biefstukje.
Aimée K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Lekkere pannenkoeken gegeten, kids hebben fijn gespeeld in de speelhoek. Aardig personeel.
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Hele leuke tent! Lekkere pannenkoeken en mooi uitzicht. Aardig personeel en erg relaxte sfeer.
Jelle T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Top restaurant en voor kids helemaal geweldig
Seline R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Zeer gezellige zaak qua sfeer en personeel. Eten is ook goed!
Claire O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het eten was gewoon goed, niet geweldig lekker. De kruidenboter heeft weinig tot geen smaak (vonden wij). Leuke speelhoek voor de kinderen, wel jammer dat deze bij de uitgang is. Kleine kinderen kunnen dus weglopen en als ouder heb je daar geen zicht op als je eet. Wel erg leuk dat het er is.
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Tafeltje boven gekregen met uitzicht over de jachthaven van Scheveningen. Een prachtige plek dus. Bestelling gedaan: 3 pannenkoeken, 1 naturel, 1 met kaas en 1 met spek en appel. Oh en vooraf nog een broodje met smeersels.
De stukken brood zijn groot en lekker. De smeersels zijn kruidenboter en heel verrassend een kerrie-ragout....vreemd/apart. Ik vond de ragout best lekker maar mijn vrouw niet. Kwestie van smaak. Maar hierdoor ben je daarna wel beperkt in de keuze van alleen kruidenboter als je de ragout niet lekker vind.
De pannenkoeken kwamen netjes nadat het brood op was. Ze zagen er goed uit. De naturel was niets op aan te merken. De kaaspannenkoek was behoorlijk aangebakken, sommige stukken aan de onderkant een beetje zwart. Kaas was te mild qua smaak. De Appel-spek pannenkoek...spek iets te kort door gebakken, schijfjes appel te dun om echt smaak te geven. Er valt dus nog wel wat te verbeteren. Ze mogen nog wel een keer in de herkansing.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Super eten voor een redelijke prijs gezien de ligging. De bediening was erg vriendelijk en snel.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het was heel gezellig ik kom nog wel een keer terug.
Jeannot H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Geweldige tent! Ik heb hier de hele dag heerlijk gezeten en kom hier zeker terug. Bijzonder vriendelijk personeel! Echt een aanrader!
Rosanna V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima restaurant Oma Toos, op toplocatie gelegen; vlotte bediening en lekker eten, niet alleen voor de pannenkoeken. Ook andere heerlijke gerechten.....
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was een gezellige boel heel veel kinderen niet zo rustig maar dat hoort tegenwoordig ouders laten ze maar

gaan. dit was mijn commentaar. Ik ben wel van plan om weer te komen eten dat was lekker.

Met vriendelijke groeten E van Duijn
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Zeer
Mooie locatie met zicht op jachthaven. Leuke speelhoek voor de kinderen. Aanrader als je uiteten wilt met kleine kinderen. Akoestiek is slecht in combinatie met veel kindergeluid moeilijk om een normaal gesprek te voeren. Eten was redelijk kwa kwaliteit, gezien de prijs had ik meer en betere bereiding verwacht. Kortom leuk om een keer geweest te zijn.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gastvrij terwijl het stampvol was. Uitstekend eten. Goede wijn. Mooi uitzicht over de jachthaven. Bijzondere kaart met stamppotten, flensjes, griemerlpudding enz zoals oma toos het altijd maakte.. Aanrader.