Olympus

Nieuwstraat 7 2651 CG Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Olympus

Milouverheyen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben hier op een zondagavond gegeten. Het eten was erg lekker en voldoende. Bij sommige Grieken krijg je soms echt veeel te veeel! Hier was het gewoon goed. Het brood vooraf was helaas niet vers maar nog steeds prima! De eigenaar was vrolijk en bediende goed! Het decor was typisch Grieks niet super sfeervol maar prima. De vloer plakte helaas wel wat. Zeker een gezellig restaurant als je even snel wilt eten!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijk bedient. Gerechten waren goed warm en we hoeften niet lang te wachten. Smaak was erg goed. Komen zeker een keer terug.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten, garnalen van de chef saganaki waren super. Bediening is vriendelijk.
Wij komen op zeker nog een keer terug
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Vriendelijke bediening, lekker en goed eten voor een redelijke prijs. Eten was goed, ik had calamari en deze was perfect. Mijn partner had smakelijke bifteki. Goede porties. Prettige sfeer. Decor is traditioneel "oubollig" Grieks maar niet overdadig. Dit is een tweede bezoek absoluut waard.
DAMKock .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Wij hebben met z'n tweeën héérlijk genoten van een voortreffelijke maaltijd in een zeer sfeervolle ambiance. De bediening was vriendelijk, discreet, enthousiast en zeer gastvrij. Alles werd aan de kant geschoven om een rolstoel toegang te kunnen bieden. De kok kwam zelfs vragen hoe de maaltijd gesmaakt heeft en we kregen na afloop koffie en/of thee van het huis aangeboden. Ook de jus d'orange werd voor onze ogen vers geperst. Eén en al lof en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Jolien D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Met zijn drieën zijn wij bij Olympus terechtgekomen nadat een andere restaurant in de straat, waarvoor we kwamen, dicht/falliet bleek te zijn. Bij binnenkomst kwam er niet direct iemand naar ons toe, waardoor wij zelf maar ergens in het restaurant plaats hebben genomen. De serveerster die naar ons toe kwam om drankjes op te nemen was erg onervaren en onzeker, maar wel vriendelijk. Het decor was niet naar mijn smaak en een beetje kil. Op de tafels lagen kleedjes die =, naar mijn mening, iets te lang zijn gebruikt.
Als hoofdgerecht heb ik voor de Moussaka gekozen. Die was duidelijk niet die avond vers bereid en de aubergine was ver te zoeken. Mijn tafelgenoten deelden een vleesschotel. Die was prima van smaak, ruim en goed warm. De bijgeleverd salade was wat mager, maar de frietjes en de tzatziki waren goed.
Ik denk niet dat ik hier heel snel weer terug zou gaan, maar het is best een prima tent voor een simpel Grieks hapje.
John R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Na afloop begreep ik waarom we zo joviaal werden ontvangen. Broodje met Tzatziki meneer? Ja hoor, doe maar. Rekening achteraf: € 9,50 ! Al met al redelijk eten, maar het is en blijft een afhaalrestaurant. Bovendien zeer sterk gezout. En om nu € 70 voor neer te tellen met 2 personen en een kind van 3, zonder voorgerechten, zonder nagerechten, zonder wijn. Nou, dat was 1 keer, maar nooit weer....Slechte klantenbinding.
Petramesdag .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Prima restaurant voor een 'even tussendoor' hapje eten in Berkel. Entourage is traditioneel en niet perse sfeervol. Echter, wel supervriendelijke eigenaar en het eten was goed; lekker vlees, goed heet, prima porties en goed betaalbaar!
Henk & Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Vandaag weer een keer bij Olympus gegeten. Zoals gebruikelijk zeer hartelijk ontvangen door de eigenaar en zijn personeel. Naast de gratis ouzo een heerlijk gerecht gegeten. Goed bereid, vers, smakelijk en netjes gepresenteerd. Afgesloten met koffie en metaxa. We komen beslist weer een keer terug.
Henkie13 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Gezellig gegeten met het gezin, helaas toch tegengevallen.
Eten is niet authentiek en veel te hoog op smaak, menu kaarten zijn vies en vet.
Bediening doet zijn best en zijn attent.
Het decor is duidelijk aan vervanging toe, maar voorlopig weer genezen van de Griekse keuken.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Op de zondagavond bij de Griek in Berkel gegeten. De zaak is gezellig ingericht. De ontvangst van de eigenaar is hartelijk met een glas Ouzo erbij. De Griekse gerechten smaken goed en kunnen we met een dikke 8 beoordelen. De salade, stokbrood (niet vers uit de oven) en de huiswijn komen niet verder dan een 6-. Dit kan veeel beter. De rekening valt gelukkig mee. Dit is zeker een adres om nog een keer terug te komen.
Rene1968 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Goede gastvrije bediening met een glaasje Ouzo bij binnenkomst en koffie van het huis na het diner. Lekkere verse gerechten met mals vlees en goede verse salades. Prima vond gehad hier !
Redfox .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Zondag 15-09-2013 laatste vakantiedag afsluiten met een etentje.
Dit keer voor het eerst bij Olympus .
Nou nou dat heb ik geweten hoor.
Nadat we hartelijk zijn ontvangen met een ouzo van het huis en een mandje stokbrood met kruidenboter kan ik je vertellen dat er zeker geen opjagerige sfeer hangt. Je bepaald hier zelf wanneer je eten door kan komen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Heerlijk genieten van een gezellige avond dus.
Nu het hoofd gerecht gekozen voor mixed gril Olympus.
ik ben normaal ook een liefhebber van midia als voorgerecht maar die staat helaas niet op de kaart, portie groot zat en voortreffelijk mals en zeker niet droog. Geweldige smaak echt genieten. Mijn vrouw heeft gekozen voor Gyros met schnitzel en mijn zoon gyros met souvlaki, ook deze zijn prima van formaat. Heerlijke salade tsasiki rijst en super fritjes met mayo. Het dessert valt daarin wat tegen niet al te groot voor een te hoge prijs. Wel lekker.
Nadat de rekening is gevraagd komt de eigenaar met de vraag of wij nog iets van het huis willen gebruiken, en dat kom je niet zo vaak meer tegen.
Van ons krijgt deze Griek een vette 10.
Michelbr .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Eens in de zoveel tijd brengen wij een bezoek aan onze plaatselijke Griek in Berkel en Rodenrijs. Doordat het persoonlijke aspect belangrijk is, hoef ik mijn bestelling nooit meer te zeggen en weet men nog steeds wat ik elke keer bestel.

Op 31 mei hier gegeten rond 17:15. Bij binnenkomst was nog maar 1 tafel bezet en werden we persoonlijk ontvangen en te woord gestaan. Na het socializen met de eigennaar heb ik het volgende besteld:

Vooraf Kalamaria: Prima hoeveelheid en smaak was goed. Bij de meeste Griekse restaurant krijg je wat minder kalamaria geserveerd en hier was de portie groot te noemen.

Hoofd Cyprus Schotel voor 2: Een flinke schaal met kipfilet (2), ossehaasjes (2), lamskoteletten (2) en Gyros. Daarnaast rijst, patat en salade erbij. De hoeveelheid was ruim en zeker voor 2 personen. Uiteindelijk kregen we lang niet al het Gyros op maar de smaak van alle vleesgerechten was goed te noemen.

Na Irish Koffie: Niets op aan te merken en natuurlijk prima!

Na het vragen van de rekening kregen we nog een drankje naar keuze van het huis. Het maakte niet uit of het ging om een koffie, cappucino of in mijn geval weer een Irish Koffie.

Ik kijk er nu al weer naar uit om hier binnenkort weer eens te mogen genieten van een heerlijk Mythos biertje onder het genot van een lekkere maaltijd!
Elsbeth F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Heerlijk gegeten. Goede porties, ruim, maar niet overdreven. Goede, grekse salade erbij. Service was vriendelijk en vlot. Zaak was vol ( zaterdagavond) maar nooit lang hoeven wachten. Gratis kopje koffie na het betalen van de rekening.
Decor cliché Grieks.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
We komen hier vaker en wederom heerlijk gegeten, flinke hoeveelheid, aardig personeel ;), wat ons dit keer opviel...echt heerlijke patat, meteen doorgegeven.. Ze zijn pas overgestapt op ander merk..