Olympos

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Olympos

edward D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten sfeer is goed de bediening kan wat vlotter, op letten wanneer glazen leeg zijn (omzet verhogend)
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Echt lekker gegeten en hele vriendelijke bediening. Aanrader!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Echt geen aanrader. Hadden grote schotel voor 2 personen besteld en viel enorm tegen. Eten hadden we binnen 4 minuten en na 30 minuten waren we klaar na binnenkomst. Vond het er smoezelig. Afgerekend 60 euro zonder toetje of koffie voor 2 personen. Gefrustreerd thuis en zelfs nog trek
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Co K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten lekkere wijn alleen de wachttijd kan beter.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Met 15 man wezen eten, gevraagd of we gezamenlijk voorgerechten konden eten en als hoofdgerecht vlees en vis. Ze waren totaal niet flexibel, we moesten iets aanwijzen op de kaart anders wist de kok niet hoe en wat zei hij. We zijn erg geschrokken van de rekening, we hadden ook wat rijst bijbesteld, 3 bolletjes voor 3,90! Moesten ook lang op de drankjes wachten....eten was zeker niet geweldig, heel gewoontjes voor veel geld,GEEN aanrader dus
Robert C.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
ik ken de Griekse keuken. Bij Olympos had 't beter gekunt.
Ellis Q.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima eten.
endhoven E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima gegeten in gezellig restaurant. Leuke kennismaking met Olympus. Aan te raden. Schotels zijn ruim. Voorgerecht voor 1 persoon is prima met 2 te delen.
Teresa S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben heel erg genoten . Eten een wijn waren lekker.
Muziek geluid is prima . Een makkelijk te parkeren
Zeker wij komen terug
Marjoleinn91 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Olympos met de AH-actie. Een aantal jaar geleden waren we hier al eens geweest, maar toen viel het tegen. Vanwege positieve verhalen van anderen besloten we om het nu toch maar weer eens te proberen. En dat beviel gelukkig erg goed! Lekkere gerechten en zeer vriendelijk personeel. Enige minpuntje is dat het vlees net iets te zwarte grillranden had.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vanavond bij Olympus gegeten met mijn man, 2 vrienden en onze dochter. Alle vijf hebben we heerlijk gegeten. Toen we aankwamen, was het wel wat rumoerig en was het lastig om elkaar te verstaan, maar later ging het beter. De bediening was erg aardig. De Manitaria Feta en de Meze Chirino zijn een aanrader.
sroq .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De service was goed en we hebben er heerlijk gegeten. Bij het afrekenen ging er even iets mis maar dat was snel verholpen.
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Leuke ontvangst door enthousiaste mensen en erg lekker gegeten.
Prettige ambiance en zelfs voor een dinsdag avond redelijk druk in de zaak(vinden wij altijd een goed teken)
zedelagh .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was zoals gewoonlijk er goed. Kom hier namelijk wel eens meer. Bediening was erg vriendelijk. Het zat er gezellig vol.
Teun M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, met attent personeel. Wij komen hier zeker weer terug.
Even hadden wij het gevoel weer in Griekenland te zijn.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We waren hier al eens eerder geweest, en onze ervaring was hetzelfde, eten is goed, niet hoogstaand, maar gewoon lekker. Inrichting wat oubollig, maar misschien is dat wel typisch Grieks. Bediening net als de vorige keer teleurstellend. Niet onaardig, maar kortaf en onpersoonlijk. Willen duidelijk geen binding met hun klanten. Geen woord teveel bij het opnemen van de bestelling. Dit is jammer, want je wil je graag welkom voelen, en dat voelden wij ons zeker niet.
info704 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed en lekker eten. Attente bediening.
In tegenstelling tot vele andere restaurants die meedoen aan de Albert Heijn-actie, een goede, complete maaltijd.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en leuk ingericht restaurant. Wij hadden gereserveerd met de AH actie. Je krijgt dan een beperkt keuze menu, maar het was heel goed.
e.r. S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
kan nog beter. personeel heeft niet zoveel kennis van de kaart, is wel correct.
shoarma was droog en hard.we hebben weleens lekkerder gegeten bij een griek.
aanrader;nee