Olympos

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Olympos

Ellis Q.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima eten.
zeelandia72 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima gegeten in gezellig restaurant. Leuke kennismaking met Olympus. Aan te raden. Schotels zijn ruim. Voorgerecht voor 1 persoon is prima met 2 te delen.
Teresa S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben heel erg genoten . Eten een wijn waren lekker.
Muziek geluid is prima . Een makkelijk te parkeren
Zeker wij komen terug
Marjoleinn91 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Olympos met de AH-actie. Een aantal jaar geleden waren we hier al eens geweest, maar toen viel het tegen. Vanwege positieve verhalen van anderen besloten we om het nu toch maar weer eens te proberen. En dat beviel gelukkig erg goed! Lekkere gerechten en zeer vriendelijk personeel. Enige minpuntje is dat het vlees net iets te zwarte grillranden had.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vanavond bij Olympus gegeten met mijn man, 2 vrienden en onze dochter. Alle vijf hebben we heerlijk gegeten. Toen we aankwamen, was het wel wat rumoerig en was het lastig om elkaar te verstaan, maar later ging het beter. De bediening was erg aardig. De Manitaria Feta en de Meze Chirino zijn een aanrader.
sroq .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De service was goed en we hebben er heerlijk gegeten. Bij het afrekenen ging er even iets mis maar dat was snel verholpen.
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Leuke ontvangst door enthousiaste mensen en erg lekker gegeten.
Prettige ambiance en zelfs voor een dinsdag avond redelijk druk in de zaak(vinden wij altijd een goed teken)
zedelagh .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was zoals gewoonlijk er goed. Kom hier namelijk wel eens meer. Bediening was erg vriendelijk. Het zat er gezellig vol.
Teun M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, met attent personeel. Wij komen hier zeker weer terug.
Even hadden wij het gevoel weer in Griekenland te zijn.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We waren hier al eens eerder geweest, en onze ervaring was hetzelfde, eten is goed, niet hoogstaand, maar gewoon lekker. Inrichting wat oubollig, maar misschien is dat wel typisch Grieks. Bediening net als de vorige keer teleurstellend. Niet onaardig, maar kortaf en onpersoonlijk. Willen duidelijk geen binding met hun klanten. Geen woord teveel bij het opnemen van de bestelling. Dit is jammer, want je wil je graag welkom voelen, en dat voelden wij ons zeker niet.
info704 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed en lekker eten. Attente bediening.
In tegenstelling tot vele andere restaurants die meedoen aan de Albert Heijn-actie, een goede, complete maaltijd.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en leuk ingericht restaurant. Wij hadden gereserveerd met de AH actie. Je krijgt dan een beperkt keuze menu, maar het was heel goed.
e.r. S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
kan nog beter. personeel heeft niet zoveel kennis van de kaart, is wel correct.
shoarma was droog en hard.we hebben weleens lekkerder gegeten bij een griek.
aanrader;nee
Maartje O.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
vriendelijke ontvangst en bediening.
Typisch Griekse recepten. De moussaka was wat droog.
Porties zijn behoorlijk groot.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
3 gangen menu prima en ruim voldoende. Bediening vriendelijk. Aanraderen we komen zeker nog eens terug.
sroq .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen. Kregen een ouzo als welkomstdrankje. We hebben hier heerlijk gegeten ( de moussaka is mijn favoriet) en het toetje was ook prima. Een aanrader! Wij komen hier zeker terug!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Topper
I H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Al meerdere malen gebruik gemaakt van de ah restauranttactie, altijd waren de menu's 25 euro nu opeens opgeschakeld naar 37,50 !!
ykelefevere .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Bediening was vriendelijk en attend het eten was van goede kwaliteit en het was fijn om op het terras te zitten.
Parkeren was geen probleem.De prijs van het diner en de drankjes was in verhouding redelijk.
Harm J.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Restaurant zag er bij aankomst netjes onderhouden uit. Bij binnenkomst niet erg hartelijk ontvangen. Bij reservering aangegeven graag een plek bij het raam te krijgen; We werden naar een tafeltje aan de muur verwezen, dus wens kennelijk niet gelezen. Na dit aangegeven te hebben wel plek bij het raam gekregen.
Na bestellen drinken, ou ookzo van het huis. aardig gebaar! ook stokbrood (lekker vers) en hapje vooraf (stokbrood belegd met tomaat en knoflook kruiden met gesmolten kaas) van het huis. Voorgerecht gehaktballetjes met tomatensuas lekker maar had warmer gemogen. Hoofdgerecht Mousaka te vettig, weinig gehakt.Gyros smaakloos, kipfilet prima, Bifteki prima, Tzatziki weinig knoflook, smaakte meer naar frisse yoghurt met smaakje. Nagerecht: ijs lekker, slagroom uit spuitbus, slap. Al met al redelijk maar ken voor hetzelfde geld echt veel betere Griekse restaurants.