Olympos

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Olympos

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker eten, alleen beetje jammer dat iedereen gratis ouzo aangeboden kreeg behalve wij.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
T was er te warm en rumoerig ,slechte geluidbeheersing
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eten was ok. De bediening ver onder de maat. Na 20 minuten eindelijk kaarten gekregen. Na 1.45uur hadden we alleen nog wat stokbrood en kruidenboter gehad. Heel jammer, want de vorige keren dat we hier waren was alles echt top.
jacinta V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Er is wat nieuw personeel zagen we die uiterst vriendelijk waren. We werden zelfs netjes in de jas geholpen!Sommige gerechtjes lijken wat kariger geworden. Vroeger zat overal bijna wel een klein hoopje ztaziki bij. Dat mist nu. De aardappeltjes waren minder smaakvol want gekookt, maar nauwelijks gebakken. Vroeger kregen we heerlijke frietjes! Ik had baklava als nagerecht; ik was wat teleurgesteld omdat er maar een soort baklava was. Het hoeven maar hele kleine stukjes te zijn, maar 3 soorten zou wel te doen moeten zijn voor die prijs.
Het ouzootje bij binnenkomst vind ik nog steeds erg vriendelijk en gastvrij overkomen. En lekker!
edward D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten sfeer is goed de bediening kan wat vlotter, op letten wanneer glazen leeg zijn (omzet verhogend)
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Echt lekker gegeten en hele vriendelijke bediening. Aanrader!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Echt geen aanrader. Hadden grote schotel voor 2 personen besteld en viel enorm tegen. Eten hadden we binnen 4 minuten en na 30 minuten waren we klaar na binnenkomst. Vond het er smoezelig. Afgerekend 60 euro zonder toetje of koffie voor 2 personen. Gefrustreerd thuis en zelfs nog trek
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Co K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten lekkere wijn alleen de wachttijd kan beter.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Met 15 man wezen eten, gevraagd of we gezamenlijk voorgerechten konden eten en als hoofdgerecht vlees en vis. Ze waren totaal niet flexibel, we moesten iets aanwijzen op de kaart anders wist de kok niet hoe en wat zei hij. We zijn erg geschrokken van de rekening, we hadden ook wat rijst bijbesteld, 3 bolletjes voor 3,90! Moesten ook lang op de drankjes wachten....eten was zeker niet geweldig, heel gewoontjes voor veel geld,GEEN aanrader dus
Robert C.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
ik ken de Griekse keuken. Bij Olympos had 't beter gekunt.
Ellis Q.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima eten.
endhoven E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima gegeten in gezellig restaurant. Leuke kennismaking met Olympus. Aan te raden. Schotels zijn ruim. Voorgerecht voor 1 persoon is prima met 2 te delen.
Teresa S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben heel erg genoten . Eten een wijn waren lekker.
Muziek geluid is prima . Een makkelijk te parkeren
Zeker wij komen terug
Marjoleinn91 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Olympos met de AH-actie. Een aantal jaar geleden waren we hier al eens geweest, maar toen viel het tegen. Vanwege positieve verhalen van anderen besloten we om het nu toch maar weer eens te proberen. En dat beviel gelukkig erg goed! Lekkere gerechten en zeer vriendelijk personeel. Enige minpuntje is dat het vlees net iets te zwarte grillranden had.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vanavond bij Olympus gegeten met mijn man, 2 vrienden en onze dochter. Alle vijf hebben we heerlijk gegeten. Toen we aankwamen, was het wel wat rumoerig en was het lastig om elkaar te verstaan, maar later ging het beter. De bediening was erg aardig. De Manitaria Feta en de Meze Chirino zijn een aanrader.
sroq R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De service was goed en we hebben er heerlijk gegeten. Bij het afrekenen ging er even iets mis maar dat was snel verholpen.
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Leuke ontvangst door enthousiaste mensen en erg lekker gegeten.
Prettige ambiance en zelfs voor een dinsdag avond redelijk druk in de zaak(vinden wij altijd een goed teken)
zedelagh .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was zoals gewoonlijk er goed. Kom hier namelijk wel eens meer. Bediening was erg vriendelijk. Het zat er gezellig vol.
Teun M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, met attent personeel. Wij komen hier zeker weer terug.
Even hadden wij het gevoel weer in Griekenland te zijn.