Olympos

Rob S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Fam. D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Bij Olympos weet je precies wat je krijgt voor je geld. Altijd vlotte bediening en heerlijke griekse schotel.
Zowel gezellig eten met zn tweetjes als met de hele familie.
marcoedith V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We komen hier al een aantal jaren en waren blij verrast dat ze nu mee doen met de AH aktie. Net als de laatste keer ging er ook nu iets mis in de keuken wat toen werd erkent en gecompenseerd maar deze keer werd de suggestie gewekt dat het aan ons lag. Niet helemaal klant vriendelijk dus. Verder werd ons verteld na het voorgerecht dat het niet de bedoeling is via de AH aktie a la card te bestellen, na de site te hebben laten lezen werd gezegd dat het daar niet goed vermeld staat. Erg jammer dat het zo gelopen is, misschien dat een iets meer klantgerichte houding van de eigenaar meer toevoegd aan een plezierige avond.
Mirella R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We gaan hier regelmatig eten. De bediening is vriendelijk en adequaat. Een aanrader voor als je lekker en gezellig wilt eten!!
marcel S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, lekker gekruid en mals vlees,zeker een aanrader.
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Dit restaurant is knus en druk op de zaterdagavond tegelijk. Dat is een goed teken voor een niet restaurant in een niet toeristische lokatie. De porties zijn ruim. Het vlees is goed, De patat is wel erg standaard. Het voorgerecht eigenlijk te groot. De jonge bediening is niet superprofessioneel
Martha D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Vriendelijke bediening en lekker Grieks eten
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk tapas gegeten. Waren grote gerechtjes en heerlijk van smaak. Mooi opgemaakt en lekker van smaak. Kwalitatief goed! Vriendelijke bediening en de wijn was niet bijzonder maar gewoon goed.
Felicia M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Super lekker gegeten met z'n tweetjes. De bediening was vriendelijk en vlot. Wij hebben genoten van het lekkere eten, een goed glas retsina en de live muziek die er die avond werd gespeeld! Zeker een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuk restaurant, spontane Griekse en NL medewerkers en lekker eten. Vega was goed. Met voor, hoofd, nagerecht drankjes en gratis yamas-shooters 70 euro voor 2 ps. Gewoon lekker en gastvrij eten!
Ethan J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Op zaterdag hier gegeten. Uitstekend ontvangen door een vriendelijk personeelslid die onze jassen aannam en ons naar onze -gereserveerde, want zaterdag- tafel bracht. Het eten is waarschijnlijk het beste Griekse eten in de regio en zeker in Hoofddorp. Mals en sappig vlees, lekkere voorgerechtjes, lekkere moussaka (beter dan in Griekenland en ik ben daar vaak geweest). Al met al een aanrader. Wel reserveren trouwens, vooral in het weekend.
martin-M .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Afgelopen vrijdag hier geweest, wat een drama!
Voorgerecht kwam vlot en was prima . Vervolgens ruim een uur (!!!) moeten wachten op het hoofdgerecht. Diverse keren nagevraagd wanneer wij ons hoofdgerecht zouden krijgen maar verder dan "het komt er zo aan" kwam men niet. Na een uur wachten ben ik naar de bar gegaan om te betalen en maar elders wat te gaan eten, toen kwamen er opeens 2 hoofdgerechten, het 3e hoofdgerecht kregen we na 2 keer navragen ("het komt er zo aan") pas 5 minuten later.
Geen excuus, geen verklaring en men durfde ook niet meer te vragen of het gesmaakt had. Overigens waren de hoofdgerechten matig en het vlees droog.
Een matige keuken zou gecompenseerd moeten worden met uitstekende bediening en betrokkenheid maar hier slechts onmacht en desinteresse. Beslist geen aanrader.
Angie M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Na lange tijd weer geweest. Eten eerste keer teruggestuurd omdat het lauw was. Gyros was niet echt gekruid. Rest was ook niet heel bijzonder. Van de haar die ik in mijn eten vond was ik ook niet echt gecharmeerd. Bediening bood daarvoor excuses aan toen ik de volledige rekening gepresenteerd kreeg. Bij het afrekenen werd mijn bevinding van de haar ook nog in twijfel getrokken. U begrijpt: Hier kom ik niet meer.
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Al jaren vaste klant bij Olympos. Goed restaurant, eigenlijk beter geworden in de tijd, De gerechten zijn gelukkig iets kleiner tegenwoordig en zijn gewoon goed. Het kan met de drankjes af en toe iets te lang duren, maar als je dat weet houd je daar gewoon rekening mee. De bediening spreekt de Nederlandse taal niet altijd vloeiend maar ach dat heeft ook zo zijn charme. Wij blijven hier wel komen voor een lekkere Griekse maaltijd!
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten was geweldig en ook veel. Het voorgerecht heerlijk. De bediening was vriendelijk en goed en zeer snel. De akoestiek was helaas wat minder, daardoor kon ik mijn tafel genoot slecht verstaan en de muziek stond te hard.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Het eten is lekker, niet bijzonder, maar wel Ok.
De bediening die Nederlands niet als moedertaal hebben, hebben moeite om zich verstaanbaar te maken, en praten zacht dus komen amper boven alle herrie uit.

Het is nogal lawaaiig binnen, zeker als bijna alle tafels bezet zijn kun je elkaar moeilijk verstaan en zit je bijna te schreeuwen.

De porties eten zijn erg royaal, dus je hoeft niet bang te zijn dat je nog honger hebt als je weggaat.

De prijs is wel wat boven gemiddeld. Een combinatiemenu voor 2 personen en 3 frisdrankjes was 76 euro. Dit was dan enkel een voor- en hoofdgerecht.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We werden in een achteraf hoekje gezet. De bediening had meer tijd voor vrienden en we zagen zelfs iemand van de bediening van een tafel mee-eten!!! Het eten was wel oké maar niet voldoende om nog eens terug te keren.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Het bediening was prima. Samen met mijn partner viel onze keuze op samengestelde driegangenmenu, vooraf kreeg ik een tonijn salade wat aan een zoutige kant was, hoofdgerecht dat van verschillende soorten vlees bestond was uitstekend klaargemaakt, lekkere patataardappeltjes en rijst erbij en als dessert kreeg ik lekker warme baklava met vanille ijs. Het decor is niet slecht maar ook niet bijzonder.
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Lekker gegeten. De hoofdgerechten hebben de juiste hoeveelheid. Het gehaktgerecht was uitstekend klaargemaakt. Lekkere patataardappeltjes erbij. Geen een goede Griek dus. Het decor is niet slecht maar ook niet bijzonder. De bediening was ook redelijk goed, maar er werden foutjes gemaakt met de bestelling. Het bedienend personeel was deels te jong en te weinig getraind op klantvriendelijkheid.
toxotis8 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De reservering ging snel en gemakkelijk via internet. Ondanks de enorme drukte op zaterdagavond bleef het personeel vriendelijk en belangstellend. Het eten werd vlot opgediend nadat wij eerst verwelkomd werden met een glaasje ouzo. De kwaliteit van het eten was prima. Wij waren in jaren niet geweest en waren aangenaam verrast door de (verbeterde) kwaliteit van eten en bediening. Wij zullen Olympos zeker bij vrienden/bekenden aanbevelen.