Olympos

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We waren hier al eens eerder geweest, en onze ervaring was hetzelfde, eten is goed, niet hoogstaand, maar gewoon lekker. Inrichting wat oubollig, maar misschien is dat wel typisch Grieks. Bediening net als de vorige keer teleurstellend. Niet onaardig, maar kortaf en onpersoonlijk. Willen duidelijk geen binding met hun klanten. Geen woord teveel bij het opnemen van de bestelling. Dit is jammer, want je wil je graag welkom voelen, en dat voelden wij ons zeker niet.
info704 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed en lekker eten. Attente bediening.
In tegenstelling tot vele andere restaurants die meedoen aan de Albert Heijn-actie, een goede, complete maaltijd.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en leuk ingericht restaurant. Wij hadden gereserveerd met de AH actie. Je krijgt dan een beperkt keuze menu, maar het was heel goed.
e.r. S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
kan nog beter. personeel heeft niet zoveel kennis van de kaart, is wel correct.
shoarma was droog en hard.we hebben weleens lekkerder gegeten bij een griek.
aanrader;nee
Maartje O.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
vriendelijke ontvangst en bediening.
Typisch Griekse recepten. De moussaka was wat droog.
Porties zijn behoorlijk groot.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
3 gangen menu prima en ruim voldoende. Bediening vriendelijk. Aanraderen we komen zeker nog eens terug.
sroq .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen. Kregen een ouzo als welkomstdrankje. We hebben hier heerlijk gegeten ( de moussaka is mijn favoriet) en het toetje was ook prima. Een aanrader! Wij komen hier zeker terug!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Topper
I H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Al meerdere malen gebruik gemaakt van de ah restauranttactie, altijd waren de menu's 25 euro nu opeens opgeschakeld naar 37,50 !!
ykelefevere .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Bediening was vriendelijk en attend het eten was van goede kwaliteit en het was fijn om op het terras te zitten.
Parkeren was geen probleem.De prijs van het diner en de drankjes was in verhouding redelijk.
Harm J.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Restaurant zag er bij aankomst netjes onderhouden uit. Bij binnenkomst niet erg hartelijk ontvangen. Bij reservering aangegeven graag een plek bij het raam te krijgen; We werden naar een tafeltje aan de muur verwezen, dus wens kennelijk niet gelezen. Na dit aangegeven te hebben wel plek bij het raam gekregen.
Na bestellen drinken, ou ookzo van het huis. aardig gebaar! ook stokbrood (lekker vers) en hapje vooraf (stokbrood belegd met tomaat en knoflook kruiden met gesmolten kaas) van het huis. Voorgerecht gehaktballetjes met tomatensuas lekker maar had warmer gemogen. Hoofdgerecht Mousaka te vettig, weinig gehakt.Gyros smaakloos, kipfilet prima, Bifteki prima, Tzatziki weinig knoflook, smaakte meer naar frisse yoghurt met smaakje. Nagerecht: ijs lekker, slagroom uit spuitbus, slap. Al met al redelijk maar ken voor hetzelfde geld echt veel betere Griekse restaurants.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het cijfer spreekt voorzich. Restaurant dus warm aanbevolen.
Fam. D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Bij Olympos weet je precies wat je krijgt voor je geld. Altijd vlotte bediening en heerlijke griekse schotel.
Zowel gezellig eten met zn tweetjes als met de hele familie.
marcoedith V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We komen hier al een aantal jaren en waren blij verrast dat ze nu mee doen met de AH aktie. Net als de laatste keer ging er ook nu iets mis in de keuken wat toen werd erkent en gecompenseerd maar deze keer werd de suggestie gewekt dat het aan ons lag. Niet helemaal klant vriendelijk dus. Verder werd ons verteld na het voorgerecht dat het niet de bedoeling is via de AH aktie a la card te bestellen, na de site te hebben laten lezen werd gezegd dat het daar niet goed vermeld staat. Erg jammer dat het zo gelopen is, misschien dat een iets meer klantgerichte houding van de eigenaar meer toevoegd aan een plezierige avond.
Mirella R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We gaan hier regelmatig eten. De bediening is vriendelijk en adequaat. Een aanrader voor als je lekker en gezellig wilt eten!!
marcel S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, lekker gekruid en mals vlees,zeker een aanrader.
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Dit restaurant is knus en druk op de zaterdagavond tegelijk. Dat is een goed teken voor een niet restaurant in een niet toeristische lokatie. De porties zijn ruim. Het vlees is goed, De patat is wel erg standaard. Het voorgerecht eigenlijk te groot. De jonge bediening is niet superprofessioneel
Martha D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Vriendelijke bediening en lekker Grieks eten
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk tapas gegeten. Waren grote gerechtjes en heerlijk van smaak. Mooi opgemaakt en lekker van smaak. Kwalitatief goed! Vriendelijke bediening en de wijn was niet bijzonder maar gewoon goed.
Felicia M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Super lekker gegeten met z'n tweetjes. De bediening was vriendelijk en vlot. Wij hebben genoten van het lekkere eten, een goed glas retsina en de live muziek die er die avond werd gespeeld! Zeker een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar