Olympic

Meer informatie over restaurant Olympic

Voordelig
Janfam .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
We wilden weer eens Grieks gaan eten. Goede recensies op IENS waren de directe aanleiding voor een eetbezoek aan Olympic. De ontvangst was vriendelijk. De tafelopstelling is goed en de sfeer is heerlijk ongedwongen, rustig en relaxed. Mijn keus was één van de vier dagmenu's. Dit bestond uit een spies met drie verschillende soorten vlees, een bol licht op smaak gebrachte rijst, giros, tzatziki en patat. Het was een royaal gevuld bord met eten, heerlijk van smaak voor een prima prijs.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wij komen hier al jaren en met erg veel plezier. De kwaliteit van het eten is altijd goed en constant en de prijzen zijn meer dan schappelijk. Aanrader: De dagmenu's zijn prima en voor weinig geld (€ 8,- en € 8,50). Verder zijn de mosselen als voorgerecht een absolute aanrader.
Schattigefamilie .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Al jaren gaan we naar Olympic! We zijn fan van de dag hap. Heerlijk bord vol, keuze uit 3 menu's voor een zeer schappelijke prijs. Vriendelijk personeel, Griekse inrichting.
Shilgerink .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Naar onze mening veruit het lekkerste Griekse restaurant in Enschede. Altijd erg lekker eten, voor een schappelijke prijs. Leuk terras waar je goed kunt zitten op een warme dag. Vriendelijke mensen in de bediening.
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Hier hebben we verrassend, voor een klein bedrag, heerlijk gegeten. Het menu was compleet, vers, lekker gekruid, gaar en oogde fantastisch. Zeker een aanrader voor degene die Grieks wil eten en van een kleine prijs houdt.
Het grappige in ons geval (lag eigenlijk een beetje aan ons zelf) dat we het welkomstdrankje, O ZO GEWOON, bij afscheid alsnog kregen aangeboden!! ;-)
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Dit restaurant wordt druk bezocht en dat gaf voor ons de doorslag om eens naar de Griek te gaan. We hebben geen Grieks gerecht besteld, vooraf gevulde champignons met stokbrood en als hoodgerecht een mix grill en een tournedos met champignons. Prima vlees, grootte porties en lekker gekruid. Als bijgerechten frites (met mayo)en gezoete gesneden kool. Aan kool op zich zit geen smaak en de inkoopprijs is laag. Vandaar.......Bediening is vriendelijk en charmant. De eigenaar kwam nog langs met ouzo. Wij hebben dit restaurant toegevoegd aan ons restauranten bestand.
Carla & Feike V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Heerlijk Grieks eten, en een vriendelijke goede bediening.
Vlees is heerlijk mals, en porties ruim voldoende
Gaan hier regelmatig eten, en dat zegt toch ook genoeg.. :-)
Vragender .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Een relatief klein maar gezellig restaurant met zomers de mogelijkheid op het terras te eten.
Net als bij zoveel restaurants in deze studentenstad wordt er elke dag een keuze uit twee dagmenu’s (daghappen) geboden à € 8,95
Door een combinatie te maken en bijvoorbeeld te starten met een leuk voorgerecht zoals de Diavora wat bestaat uit een plateau met heerlijke koude en warme voorgerechtjes uit de Griekse keuken voor € 12,50 (per 2 personen) en vervolgens een keuze uit één van de twee dagmenu’s te maken heeft men voor een laag bedrag een mooi 2 gangen menu voor € 15,20 per persoon.
Lekker karafje witte Imiglykos er bij en de avond kan niet meer kapot.
Eten smaakt prima en is van goede kwaliteit.
De bediening bestaat uit de eigenaar en twee vriendelijke jonge blonde dames die zeer adequaat en correct hun werk doen.
Naast de dagmenu’s kent dit restaurant een kaart zoals we die in elk Grieks restaurant tegen komen niets mis mee maar weinig verrassend.
Na het eten krijgen we een ouzo aangeboden, ik hou daar wel van en dat is toch iets wat sommige Griekse restaurants wel doen en sommige niet. Bij sommige restaurants krijg je het ook voor af, mij ontgaat elke logica op dit vlak.
SDavids .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Het lijkt soms of Griekse restaurants inwisselbaar zijn: zelfde kaart & zelfde decor en dezelfde vriendelijke en streng kijkende uitbater. Ook Olympic kan zich niet onderscheiden van de standaard Griek die in bijna elke Nederlandse stad te vinden is.
Maar dat heeft wel als voordeel: je weet wat je krijgt, je weet hoe het smaakt en de bediening is snel en attent. Nog een cliché? De ouzo na afloop. Volgende keer maar een andere Griek proberen op zoek naar de verschillen...
Tjeerdje93 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
meerdere malen zeer lekker gegeten. goede porties, zeer mals vlees. genoeg gekruid maar niet over gekruid. vaak een uzo van het huis. prijs eet-ervaring zeer goed