Olympiada

Havenhoofd 27-29 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Olympiada

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Olympiada

Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Onno J.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Nu een aantal keer wezen eten, zowel privé als zakelijk, kan er helaas maar een aanvinken. Uitstekend bevallen. Service is goed. Kan niet anders zeggen. Paar aanbevolen Griekse wijnen geprobeerd, die waren echt top! Griekse gerechten smaken voortreffelijk. Het is een absolute aanrader als je in de buurt bent!
W.G.J V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hier op 22 julli weeste eten met kinderen en kleinkinderen en hier uitstekend eten gehad, ruim voldoende en heerlijk van smaak. Ook de complimenten voor de gastvrije bediening. Het is hier altijd een feest om te gaat eten, top en van mijn het cijfer 10. Gr. Will
G G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Met zijn vieren hier vandaag gegeten. Voorgerecht was lekker. Hoofdgerecht een teleurstelling. 3 van ons hadden een schotel van 3 soorten vlees. Niet te eten zo zout. Heel jammer!
Plientje78 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Erg lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Gezellige uitstraling. Enige nadeel was dat er te weinig parkeergelegenheid was, maar het was dan ook weekend.
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Altijd goed eten, super service en kwaliteit! Vanwege een allergie van onze tafelgenoot is het menu aangepast, waardoor we allemaal heerlijk hebben gegeten. Ingrediënten zijn duidelijk vers en alles perfect bereid. Hier komen we graag regelmatig eten.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Ik ben hier nu 3x geweest. 1x met familie, 1x met een vriendin en nu weer met vrienden. Eten was iedere keer van goede kwaliteit en goed bereidt. De inktvis vooraf was deze keer weer erg mals en lekker. Als hoofdgerecht had ik de Retsina schotel. Grote portie van divers vlees. 2 lamskoteletten, giro's, souvlaki. Heerlijk! Als toetje de Baklava. Service is erg goed. Heb helemaal niets te klagen en ik heb best verwend op het gebied van uiteten gaan. De 4x staat al weer gepland voor eind August!
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Wij hadden pikilia als voorgerecht, dit hebben wij gedeeld omdat het best veel is, maar super lekker.
Daarna hadden wij filetakia dit was varkens- en osse- en lamshaas, erg mals en super lekker met onder het vlees heerlijke sausjes. De friet en de salade waren erg lekker. Daarna nog een heerlijke baklava. Het is echt een aanrader
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Voor ons een eerste kennismaking met Olympiade. Wij hadden trek in een 'klassieke' Griekse maaltijd en werden in Olympiade op onze wenken bediend. Wij bestelden de Olympia- en de Retinaschotel. Grote porties die goed gekruid en goed van smaak werden gereserveerd. Voor mijn vrouw werd het 'overschot' zonder problemen meegegeven in een doggybag. Jammer voor de hond, maar wij eten het toch zelf op; daarvoor is het te lekker. Wij waren aan de vroege kant en hadden een plek bij het raam. Gedurende onze maaltijd nam het aantal gasten gestaag toe en nam de sfeer toe. Het restaurant leent zich dan ook goed voor geroezemoes. Naast Olympiade was dit ook de eerste kennismaking met dit deel van Carnisselande. Wij kijken uit naar een volgend bezoek en zien ons zelf al zitten, wederom naast het raam, maar dan op het terras met uitzicht op de haven.
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag met 4 personen hier gegeten. Als voorgerecht kalamaris en tsaziki. Kalamaris was super zacht geen kauwgom. Hierna gemengde vleesschotel met sla en friet. Lekker gekruid en precies genoeg. Als afsluiting balkava met ijs. Komen hier zeker vaker terug.
ernst-1234 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Druk Grieks restaurant. Wij waren hier met 4 mensen de voorgerechten voldeden, al was de hoeveelheid calamares aan de kleine kant. Van de hoofdgerechten had de moussaka wel veel brood. De zeebaars was wat ver door en daardoor papperig. De Wijnen voldeden. Bediening was wat chaotisch steeds weer andere aan tafel, met als resultante dat we 4 keer gevraagd werden of alles naar wens was, maar daarnaast lang moesten wachten om wijn te kunnen bestellen.
De inrichting is je smaak of niet
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Al meerdere keren in dit restaurant gegeten. Kwaliteit is prima.
Ook deze keer weer een vol huis. Toch loopt het zowel in de keuken als in de bediening perfect.

Waarom dan toch maar een 5 voor de service????
Een storend geheel is dat er voor een bij besteld portie frites een bedrag van 2,50 op de rekening verschijnt. Drukt wel op de beleving van een verder prima verlopen avond.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Echt een aanrader, heerlijk gegeten! Vooraf de amuse en als hoofdgerecht de gegrilde ossenhaas met stroganoffsaus! HEERLIJK! We zullen daar zeker vaker gaan eten!!
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Toen we uitgenodigd werden om in Barendrecht een Grieks restaurant te bezoeken met familie vermoedden we eigenlijk wel dat dit geen gemiddeld ''grote-schalen-met-vlees''-Griek zou zijn. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van de Griekse restaurants (althans, in Nederland).
Olympiada is een aardig ingericht restaurant maar op een lelijke plaats: zeker 's avonds is de lokatie echt troosteloos te noemen.
De gerechten werden redelijk snel geserveerd, het personeel was attent en adequaat, en niet in de laatste plaats smaakte alles prima. De gefrituurde sardines vooraf en de Sofrito (een ossehaas met een smakelijke balsamicosaus) waren smakelijk. De hoofdgerechten werden vergezeld van lekker gekruide frites en een paar bakjes salade.
Voor een Grieks restaurant een prima keuze, vandaar 7 uit 10.
Gaz .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Alweer een tijdje geleden dat wij bij Olympiade hadden gegeten. Na gisteravond zullen we dit restaurant wat regelmatiger bezoeken. De pilakia als voorgerecht had wat mij betreft wat uitgebreider kunnen zijn maar was niet slecht. De diverse schotels die mijn tafelgenoten en ik bestelden waren prima en Olympiada schenkt een prima Sauvignon van Griekse komaf. Bediening is erg attent en omdat het gehele Havenhoofd druk bezet was hing er een gezellige vakantiesfeer.
fraukez .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Hier al meerdere keren gegeten met vrienden. Tot op heden altijd goed. Tempo van uitserveren van de gangen is goed. Eén van ons had als hoofdgerecht, zo'n groot gehakt ding (lijkt op een cordon blue), zo groot dat het hele bord besloeg. Zag er niet zo representatief uit. Misschien dat ze dat beter in 3 kleinere stukken kunnen opdienen. Bij de hoofdschotels werd voor ons vieren 1 kom met sla en 1 kom met friet bij geserveerd. Eigenlijk misten we ook een portie rijst erbij.
Voor de rest is het eten goed en ook de hoeveelheid, en zijn de prijzen nog betaalbaar.
mirna_0101 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Samen met mijn man gegeten bij Olympiada. Het eten was heerlijk, mals vlees (olympia schotel).
Het personeel was zeer vriendelijk. De ambiance vond ik erg mooi, griekse stijl op een hele moderne manier. Zeker een aanrader!
Kayhleigh .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Vanwege het lekkere eten, de fijne ambiance en goed sfeer komen wij hier vaker eten. Echter afgelopen week een zware tegenvaller. Na 2 voorgerechten kwam ons hoofdgerecht. Tijdens het hoofdgerecht, vroeg mijn partner of we nog wat tzatziki saus mochten. Ons bakje werd meegenomen en bakje kwam terug met 2 eetlepels saus erbij.

Bij het vragen naar de rekening, stond er tot onze verbazing €5,50 bij voor "extra saus". Bij navraag bleek dit ook te kloppen.
Het ging ons niet om het geld maar als je gemiddelde menu prijs €20,- is en je er wat extra saus bij vraagt en daarvoor nog extra dient af te rekenen is dat toch wel wat apart.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Wij hebben vanavond hier heerlijk samen gegeten. Een vriendelijke en attente bediening. Leuke plaatsen op het terras, daar was het weer gelukkig prima voor.
We komen hier zeker nog eens terug! Prima restaurant echt een aanrader wat ons betreft.
willempie178 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
ik heb hier gister met met mijn vrouw gegeten, het eten was echt heerlijk! de bediening was vriendelijk en attent, het restaurant zag er heel erg mooi uit, met moderne en traditionele aspecten. kortom ik heb een TOP avond gehad. en ik kom hier zeker terug!