Olympia

Hippolytusbuurt 43 2611 HM Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Olympia

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
gisteren gegeten via Social deal. Wij werden uitstekend geholpen en gelijk uitgelegd wat wij zouden krijgen. De voorgerecht was erg goed met allerlei grieks tapas. De hoofdgerecht een mix van vlees met friet, rijst en over gerechten erbij. Het toetje was wederom voortreffelijk met zelfgemaakt ijs, baklava en andere griekse lekkernijen. Het personeel was zeer vriendelijk. Een minpunt was dat wij erg lang moesten wachten voor de hoofdgerecht maar geen belemmering om weer naar toe te gaan. Zeker een aanrader!!
Jaka24 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
met regelmaat komen wij bij Olympia. Is en blijft voor ons een gezellig , goede zaak. Eten is prima en de prijs.... Waar kan je tegenwoordig en nog goedkoop eten? Het is het waard, voorgerecht, hoofdgerecht, ( fotiaschotel is een echte aanrader) nagerecht, koffie toe. En dat alles in 1 prijs en nog 4 drankjes bij het eten, ik vind het een superdeal.????
Boogerd.safari B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Eten is erg copieus. Te veel verschillende smaken in één gerecht. Wat is toch de gedachte achter al die mix gerechten met varkens-, rund-, lamsvlees, kip en door elkaar? Waarom niet gewoon óf lamskotelet, óf souflaki, óf varkensfricandeau apart? Bediening en sfeer zijn verder prima maar menukaart moet helemaal op de schop.
Helene1961 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
We waren met ze vijven en wilden zoals Grieken wat gerechten in het midden. Was geen probleem. Dame die ons bediende stelde voor specialiteiten van de kok te serveren. Een schaal vlees en een schaal vis, beiden voor vijf personen. Er zaten ook wat groente gerechten bij. Het Was heerlijk!
Kel32 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het eten was heerlijk!
De bediening was vriendelijk maar brachten het eten te snel achter elkaar. Het leek wel een fabriek.
Na de koffie kreeg ik het gevoel dat we moesten opschieten om af te rekenen.
Chrigon .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Een complete afgang. Vroeger aten we vaak voor weinig geld een lekkere stifado bij Olympia. Onlangs besloten we er weer eens heen te gaan. Meteen de stifado besteld (die lauw werd opgediend!) zonder voor- en nagerecht. Prijs 27,50 per portie. Hier komen wij nooit weer.
Spekkie1970 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
De porties van de gerechten waren stukken minder dan voorheen. Normaal was je snel voldaan van een bord eten. Salade die er bij geserveerd wordt is ook verminderd. Vroeger zat er nog een lekkere koolsalade onder. Nu alleen komkommer tomaat feta en olijf. En een paar slierten rode ui. Kwaliteit is het zelfde gebleven. Daar is niks op aan te merken.
Vanoevelenp .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Alles smaakte prima. Vriendelijk personeel. Ga vooral voor een twee gangen menu! Dan kun je naast je hoofdgerecht kiezen uit een voor of nagerecht voor 1 prijs.
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gewoon een goed Grieks restaurant. Prima prijs-kwaliteit verhouding als je gebruik maakt van de opties om en 2- of meer gangenmenu te nemen (met vrije keuze uit de hele kaart). Het lam uit de oven (Arnaki fournou) van mijn man en mijn visschotel (Ionion pelagos: tong, mosselen, inktvis, grote garnalen) zagen er met zorg klaargemaakt uit en smaakten prima. Ik vons hooguit de garnalen iets te gaar. De tzatziki is altijd zalig, evenals het huisgemaakte Griekse brood.
Lisahan .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Voor het eerst hiernaartoe gegaan. Aardige bediening, lekker gegeten. Je zit alleen op sommige plekken wat dicht op andere tafels. Maar gelukkig zaten we naast buitenlandse mensen dus hadden we geen last van elkaar. In z'n totaliteit ben ik tevreden en ik ga zeker nog een keer terug.
Marianne6765 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Het eten was voortreffelijk. De grootte van de porties was heel goed. De tietjes kunnen wat leuker opgediend worden. Er zat geen slagroom op t ijs. Jammer.
En ik vind het heel storend dat er steeds personeel rond liep en kwam vragen of we nog wilde drinken. Als ze zagen dat ons glas nog vol was vroegen ze maar of alles naar wens was.
We zijn 1,5 uur geweest heeben zeker 6 x gevraagd of we wilden drinken . En zeker 4 x of alls naar wens was. Vond dit heel storend
Mandytjj_ .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Echt een hele leuke tent! We eten hier echt heel vaak. Lekker eten en goede service . We eten hier regelmatig. Aanrader!
Salsadansen88 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Met 4 personen een 3 gangenmenu met allemaal verschillende gerechten. Iedereen was tevreden. Keuze genoeg en grote porties. Weer voor herhaling vatbaar.
ToosvanGerven .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Het eten was prima maaaaaar het concept een tweegangenmenu voor 28,50!!!!! Ik had niet veel honger en wilde slecht een hoofdmenu maar dat voor 28,50 is wel erg veel. Vaak neem ik ook 2 voorgerechten of een voorgerecht en toetje maar dan is 28,50 ook veel te veel. Er bleef dus veel eten over, jammer. Ons zie je hier dus nooit meer.
VivalasVegas .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het nieuwe concept valt erg tegen. De prijs is momenteel echt te hoog voor het voorgeschotelde gerecht. De service was, zoals al jaren, gezellig maar niet bijzonder. Een aantal jaar geleden keek ik er naar uit bij dit restaurant te gaan eten. Sinds vandaag hoeft het voorlopig niet meer!!
Hansprivee .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Het is een gezellig restaurant en het voedsel is erg lekker. Maar daar is de prijs ook naar. De actie bij 2 personen steeds voor de 2e persoon het gerecht gratis, was fijn. Toch was de rekening 60 euro. Geen alcohol, wel koffie na. Blijft dan een behoorlijk hoog bedrag
Jokepostvoorje .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten De bediening ook erg vriendelijk. Het enige wat verbeterd kan worden is het meubilair ... Raar om neer te zetten maar met zijn vijven aan een vier persoons tafeltje is wat krap . Maar het heeft de avond niet verpest Heerlijk gegeten en wij komen zeker nog een keer terug
Marcoooo .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Het eten is op zich prima en het restaurant is netjes en schoon. De bediening is ook gewoon goed. Het probleem is dat Olympia met de nieuwe prijs-strategie (alleen 3 gangen maaltijd mogelijk) hun doel om geen "vreetschuur" te zijn, is voorbij geschoten. €28,50 voor een bord giros en een griekse salade is namelijk echt te duur. Jammer, wij komen niet meer terug.
Jenniferdeen .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
De bediening was erg vriendelijk en geduldig. Eten is zeker niet slecht maar ook niet bijzonder.
De rode geserveerde huiswijn waar ik om vroeg, was echt niet lekker.
Andere wijnen niet geprobeerd.
Prijzen relatief duur t.o.v. de smaak van de gerechten.
Ligging is goed, vlakbij een grote parkeerplaats.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Olympia kiest volgens ons voor een ander marktsegment. De prijzen liggen aanmerkelijk hoger dan bij een ander goed Grieks restaurant. De maand februari was er een aanbieding, waarbij je, als je met twee was, per gang (minimaal 3) alleen het duurste gerecht betaalde. Niettemin waren we dus € 62,-- kwijt.