Olympia

Hippolytusbuurt 43 2611 HM Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Kom kennismaken met dit Griekse specialiteitenrestaurant in het gezellige hart van Delft. Hier vind je een grote variëteit aan Griekse specialiteiten met ingrediënten en kruiden die zoveel mogelijk uit Griekenland zelf komen. Puur, authentiek en eerlijke gerechten waar je smaakpapillen van gaan tintelen. Hier proberen je ze kennis te laten maken met elke provincie en elk eilandje van Griekenland; een culinaire ontdekkingstocht dus!

Meer informatie over restaurant Olympia

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Debbie J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het restaurant is gesloten per 1 januari.
Super jammer! Kwam daar al vanaf dat ik in de kinderstoel zat.
Altijd lekker gegeten!
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Hier kom ik niet meer! Het eten is slecht. De uitstraling is nog oke. De ober deed zijn best met gratis zatziekie en oezo. Maar helaas.
Sjaan N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mijn man bestelde vooraf tonijnsalade maar de serveerster kwam zeggen dat dat op was, dat kan en geen probleem. Als toetje bestelde wij het ijs en toen kregen we een schaaltje waarin drie halve bolletjes ijs lagen zonder ook maar iets van een beetje slagroom of chocolaatje of ander versiering, dat was echt een aanfuiting als je er 7.50 voor moet betalen
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was heel erg lekker en restaurant ziet er mooi uit van binnen. Personeel overlegt weinig met elkaar, wij hebben 3x drankjes besteld voordat we iets kregen. Verder een hele leuke avond gehad.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was niet bijzonder, beetje flauwtjes allemaal. Wij vonden het erg druk, kon echt de gesprekken van onze buren verstaan omdat de tafels zo dicht op elkaar staan.
Gerdien K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De prijzen zijn hoog(vergeleken met andere Griekse restaurants) en de kwaliteit is daar niet naar.
De menukaart is te groot, niet overzichtelijk.
Het nagerecht was niet vers! Echt jammer.
Giovannina .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gisteren avond zijn wij met mijn man en een vriendin na een filmvoorstelling in de bioscoop Lumen naar Athene gegaan. De ligging is ideaal. Het is heel gezellig en ook het eten is goed. Wij hadden gebakken mosselen, calamari, soep en lamsvlees uit de oven. Daarbij rijst, patat en erg lekkere salade.
Annemarie F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Onpersoonlijke bediening, foutjes, bestelling opnemen met vuil servies van andere tafels. Voelde me niet echt welkom. Eten niet echt bijzonder en verschil in dessert met de buren die hetzelfde hadden besteld.....
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Er is sinds kort een nieuwe eigenaar die nog heel veel moet leren. Wij hebben heel lang moeten wachten voor we iets te eten hadden. Tafel gereserveerd om 18:15u en het voorgerecht kwam pas om 19:50u.
Kreeg van de ober te horen dat er zieken waren, dat kan natuurlijk altijd, maar in een studentenstad als Delft moet toch wel een student te vinden zijn? Ik heb de ober de tip gegeven om de mensen bij binnenkomst een mandje met brood met een smeerseltje aan te bieden om de eerste trek te stillen. Mijn man was om 20:45u over zijn trek heen en heeft maar een klein beetje van de hoofdmaaltijd gegeten. Wel als goedmakertje een non-alcoholic drankje aangeboden gekregen. Alle lof voor het schaarse personeel.
M.S. V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg lekker, hoewel er wat zeentjes in de lever zaten. Toetje aan de prij: 4 bolletjes (saai, maar wel lekker) vanille-ijs voor € 7,50!
Bediening heel erg aardig, attent en vlot.
P. K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij waren hier met de AH-actie en kwamen dus tot de ontdekking dat je dan ook geen ouzo vooraf krijgt. Verder mag je gewoon van de kaart kiezen, maar omdat je verplicht bent om een voor-, hoofd- en nagerecht te bestellen, ben je eigenlijk nog duurder uit dan als je gewoon met z'n 2en daar gaat eten en besteld wat je ook op kan. Want eigenlijk hadden we na het voor- en hoofdgerecht al genoeg op, maar moesten wel nog een nagerecht bestellen. Wat we ook veel zagen, was dat mensen dus een 'doggybag' mee namen. Dus voor de AH-actie was dit restaurant eigenlijk nog duur.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Besteed eens wat meer aandacht aan klantvriendelijkheid, Eten in een restaurant is niet alleen eten, maar een beleving. Bediening moet beter worden en de snelheid in de keuken omhoog anders zie ik het somber in. Duurde allemaal erg lang. Voorgerechten goed, hoofdgerechten goed, maar de gyros kon warmer, krokanter en meer op smaak. Bij het nagerecht werd ons op een onplezierige manier tot twee maal toe duidelijk gemaakt dat als we met een AH voordeelkaart kwamen, we een nagerecht moesten nemen anders verviel de korting. Koffie kon niet. Waren we ook van plan, dus waarom deze agressieve informatie is ons niet duidelijk. Waar blijft echter het zakelijk inzicht. Twee nagerechten betalen en twee koppen koffie gratis is nog altijd goedkoper dan 4 x een nagerecht.
wl.de.steur .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Men leek verrast door onze (tevoren gereserveerde) komst. Er waren computerproblemen waardoor de reservering was verdwenen. Desondanks werd er snel een tafel voor 6 personen geregeld. Grote klasse! Wij komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ontvangst was heel ontspannen en uitnodigend bediening was rustig en gezellig eten was verrassend goed al met al een aanrader ????????
m B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
gezellig restaurant ook met kinderen goed te doen, zouden misschien voor kindertjes een paar kleine speeltjes moeten hebben in de vorm van een kleurboekje of leesboekjes. niet verplicht maar wel fijn,
eten zat en goed van kwaliteit, en ook een korte wachttijd
Cecile B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima gegeten met de AH driegangendiner bon. Je moet alleen drie gangen eten, ook al hoef je geen dessert en zeg je bereken het duurste gerecht maar, dan nog kun je geen thee nemen (die ik dan ook nog wil betalen) Het lijkt of ze niet snappen dat ze dan wel goedkoper uit zijn. Maar goed, verder geen klachten alleen is het restaurant erg vol gezet met tafels en stoelen zodat je direct naast je buren zit. Geen privacy verder.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij waren met de AH dineractie. Vond de voor en nagerechten erg duur en de hoeveelheid van het hoofdgerecht karig. Doordat we drie gangen hadden was het voldoende maar als je alleen voor voor en hoofdgerecht gaat is het echt te weinig.
7,50 voor 3 bolletjes ijs zonder enige aankleding vind ik ronduit schandalig.
Verder vind ik het jammer dat er ook geen glaasje ouzo werd neergezet.
De Saganaki en Keftedakia waren wel erg lekker.
De gyros vond ik te fijngesneden en zacht.
Kortom, niet voor herhaling vatbaar.
Sander M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Patat was oud, vlees was lauw. Verder hadden wij de specialiteit van de kok, toen werd er niet verteld wat we op ons bord kregen. Direct na het eten afgerekend, koffie ergens anders gedaan. Later die avond nog een biertje gedaan met vrienden, en zij vertelden dat olympia de afgelopen jaren inderdaad erg achteruit is gegaan. Zonde! Want eerdere ervaringen hier waren goed.
Tamara G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Hoorde geen achtergrond muziek, een na het hoofdgerecht kwam het personeel niet zo vaak langs onze tafel
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We komen hier al jaren en tot onze verbazing kregen we niet het gebruikelijke glaasje ouzo bij binnenkomst. Normaal gesproken is de bediening altijd erg vlot, maar deze keer moesten we vrij lang wachten totdat er weer iemand langsliep. Ook konden we niet een speciale koffie kiezen terwijl dat even duur is als een gemiddeld dessert. (We konden een dessert naar keuze wel in een doggybag mee krijgen dus hebben we dan maar twee yoghurt met walnoten meegenomen). Wij zijn van mening dat je gewoon dezelfde service moet geven als altijd, ook al kom je met de AHRestaurant actie een hapje eten. Dan doe je pas écht aan klantenbinding. Jammer, een gemiste kans!