Olympia

Zaterdag 17:00 - 10:00

• Airconditioning , Terras
Duco H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het vlees is heerlijk en het staat snel op tafel. Goede service en snelle bediening. Er word echt aan je gedacht. Ik ben zelf gyros fan maar de rest van het vlees is ook goed en snel berijd. Heerlijke nagerechten en uitgebreide menu en dessert kaart. Echt een top griek!
Jochan737 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Prima restaurant. Uitgebreide menukaart, vlotte bediening, attente eigenaren en heerlijk gegeten. Ondanks dat het restaurant vol zat werden alle gasten snel van hun gerechten voorzien.
Erwin0506 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Bij Olympia heerlijk gegeten.
Uitgebreide menukaart. Origineel, gemaakt als een vakantiefotoboek.
De gerechten zijn ruim bemeten.
Bediening jong en vriendelijk.
Geinteresseerde eigenaar.
Gezellig in de Dorpsstraat in Nootdorp.
GrieksToprestaurant.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Wij zijn nu een aantal malen hier geweest en het is het lekkerste Griekse eten wat we tot nu toe hebben gegeten!
Echt ieder keer weer heerlijk... Mijn man neemt vrijwel altijd vooraf Keftedakia gehaktballetjes in eigengemaakte tomatensaus en als hoofdgerecht de Olympia schotel , of de mixed grill. Ik neem meestal Kip gevuld met champignons . Het is altijd constant van kwaliteit dus niets geen droog vlees of droge kip heerlijk mals met lekkere bijgerechten. De Tzatziki is ongekend lekker.
Alles meer dan voldoende . De bediening is echt heel hartelijk de eigenaar en zijn vrouw doen er alles aan om je welkom te voelen.
De zaak is gezellig echt Grieks ingericht en dat het soms erg vol is is te wijten aan het succes van deze zaak.
Wij zijn veel in griekse restaurants geweest ....omdat het ook mijn favoriete keuken is...deze is tot nu toe de beste .
Ook nog prettige prijzen een absolute aanrader!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Klein restaurant, altijd druk. Eten redelijk tot goed. Prijzen ook redelijk. Je zit wat krap ivm beperkte ruimte, maar het is goed te doen. Vriendelijk personeel. Uitgebreide kaart. Minpuntje was de keftedakia, het leek erop alsof deze waren opgewarmd in de magnetron?
Fransgaalem .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Mooi werk! Leuke zaak met vriendelijke en adequate bediening. Het eten is lekker en wordt met aandacht geserveerd, hetgeen dat nog wel eens ontbreekt bij een Griek. Hier kom ik zeker terug.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Super lekker eten, altijd ruim voldoende of het nu de vis of vleesgerechten zijn het is er altijd goed.
Het personeel is er vrolijk en vriendelijk in de weekenden is het altijd druk in dit gezellig uitziende grieks restaurant, als ik naar de griek ga is deze mijn eerste keus.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Lekker warme avond, het terras zat vol, wij kozen ervoor om binnen te zitten. Lekkere voorgerechten, dolmades en een pannetje met champignons in wijn/roomsaus. Als hoofd de gyros speciaal dit keer. Net als altijd geen teleurstelling. Meestal kies ik een schotel met kalfslever, op de grill perfect bereidt. Bediening komt regelmatig langs of alles naar wens is en of je nog wat wilt, bijvoorbeeld drankjes. Eigenaresse die aanwezig is, hartelijk en warm, je voelt je thuis en welkom. Veel persoonlijke aandacht. Kaart met ruime keuze, prima prijs/ kwaliteit.
Sandraproeft .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Hét restaurant in Nootdorp waar service naast lekker eten echt belangrijk is. Veel te grote porties voor de meeste buikjes en bij de gulheid vN deze eigenaren past.
Heerlijk eten in een altijd vol restaurant. Tip is dus reserveren!
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Vriendelijk personeel, aardige eigenaar. Wanneer je vaker komt, maken ze altijd een vriendelijk praatje met je.
Voor ons de beste Griek in de wijde omgeving. Niet vet. Mooie porties en een stabiele kwaliteit!
Alleen jammer dat ze geen lekkere huiswijn hebben...
TT81 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Prima eten bij Olympia voor een Griek, hoewel de porties wel enorm zijn. Ik ben geen kleine eter, maar allemachtig. Wellicht de porties iets aanpassen en de prijs iets naar beneden ? Er gaat nu wel een hoop de afvalbak in.

De service kan m.i. wel wat beter, tijdens het eten veel lege glazen, op ons initiatief kregen we dan toch weer wat te drinken. De lege glazen bleven vaak op tafel staan.
Wilco P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Meerdere keren hier gegeten. Ambiance is top, service is top en zoals eerder aangegeven zijn de eigenaar en eigenaresse vaak in de zaak aanwezig en doen er veel aan om het naar je zin te maken. Altijd even een praatje en veel aandacht voor de kinderen.

Het eten is erg lekker, gewoon goed Grieks. Vooral de Midia (gebakken mosselen met knoflook en olie besprenkeld) zijn een aanrader. Maar ook het vlees smaakt altijd top.

Kortom. Goede Griek. De enige Griek waarbij ik geen moeite heb dat mijn geld daar naar toe gaat :-)
Sjaaka70 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
We hebben nu al een paar maal gegeten in dit kleine restaurant en in het algemeen bevalt het iedere keer goed (anders kwamen we niet terug...). Aangezien we in Nootdorp wonen is dit restaurant voor ons zeer makkelijk.
De eigenaren zijn iedere keer in de zaak en zijn zeer hartelijk en gastvrij en, samen met de plezierige inrichting, maken onze bezoeken altijd aangenaam. Het enige wat voor verbetering vatbaar is zijn sommige gerechten; onze moussaka en ook de giros waren beneden maat. De moussaka had weinig aubergine in zich en was nogal smakeloos terwijl de giros inderdaad nogal klein gesneden en een beetje droog was. Voor de rest was het eten, we hadden diverse voorgerechten en een grill schotel, prima.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Zo eens per jaar bezoeken wij dit restaurant en elk jaar gaat het weer een stukje achteruit. De vleessoep was ronduit slecht, de schnitzel was heel taai en de gyros was zo klein gesneden, het was kruim. Wat betreft de overige vleessoorten: dertien in een dozijn, geen bijzondere smaak. Ik denk, dat er in de directe omgeving veel betere Griekse restaurants zijn.
Esma32 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Afgelopen maand in Olympia gegeten, waar we gelukkig hadden gereserveerd aangezien verder alle tafeltjes bezet waren. Bij binnenkomst werd ons een Ouzo geserveerd door een jongeman (na navraag of we allemaal wel 18 jaar oud waren) die het allemaal iets te veel werd en ineens besloot deze Ouzo om te gooien over de tafel waardoor het drankje op mijn rokje kwam. Kan gebeuren, maar helaas moest ik daarna zelf om een servet vragen om het schoon te krijgen.
We waren met vier personen, twee van ons bestelden de Ionion pelagos (visschotel) en twee gingen voor de souflaki speciaal. Toen we vroegen wat voor vlees de souflaki speciaal was, kregen we als antwoord 'gewoon spiesvlees' en uiteindelijk 'kip'. Wij dachten zelf rundvlees en nadat het door het meisje was nagevraagd in de keuken (de jongeman durfde niet meer in beeld te komen) bleek het inderdaad rundvlees te zijn.
De visschotel was een rijkelijk belegde plaat, niets op aan te merken. De souflaki speciaal was precies goed gebakken (roze), maar naar mijn smaak zaten er iets te veel uien op. Een vriend van mij vond dit echter niet, smaken verschillen. Alle gerechten waren groot, ik kreeg mijn souflaki (helaas) niet op.
We namen tenslotte allemaal nog een ander toetje en deze waren erg goed. Simpel, maar toch goede smaken en netjes bereid.
De gastvrouw was zeer aardig, de (jonge) bediening mag echter wel iets meer getraind worden.
Jonathan V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Wij hebben vaker bij Olympia gegeten. Altijd erg gastvriendelijk met veel aandacht voor de klant. Het uiten is uitstekend - een brede keuze uit het menukaart. De bediening is beleefd en efficient - de eigenaars zorgen er voor dat de klant zich zowel thuis als gewaardeerd voelt.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Ik heb van het weekend bij Olympia Nootdorp gegeten, het was heerlijk. Veel en zeker goed eten. Het restaurant zag er ook gezellig uit, er hing een leuke sfeer. Het personeel was behulpzaam en attent want mijn vriend was jarig en dus had ik gevraagd om een klein toetje voor zijn verjaardag. Dit pakte beter uit dan verwacht want hij kreeg een heerlijk Grieks gebakje voor ons gemaakt met een sterretje erop! Het was erg leuk om zijn verjaardag op deze manier af te sluiten. Wij gaan zeker nog een keer langs, bedankt!!
Rhuijser .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Ouzo vooraf zelfs voor de kleintjes, dit kan echt niet. Bediening was erg onprofessioneel en eten was overmatig veel. Kwaliteit van het eten is gemiddeld, maar kan zeker beter. Locatie en sfeer is zeker prima te noemen. Prijzen heb ik niet kunnen inzien.
Yffie .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Lekker gegeten in een gezellig straatje in nootdorp. Prijzen zijn prima voor wat je krijgt. Leuke binnenkomer blijft de gratis ouzo of vervanger als je daar niet van houdt. Bijgerechten lekker en voldoende.
Sabine P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Wat een teleurstelling werd ons avondje uit bij Olympia. Het vlees was taai en doorbakken en was ondanks de warmhoudplaat te snel koud. We hebben het aangegeven bij de bediening, maar met onze klacht werd niets gedaan. Een dessert of koffie hebben wij dan ook overgeslagen om zo snel mogelijk weg te gaan. Er zijn in de omgeving veel betere Grieken te vinden (Delft, Zoetermeer) en ik raad Olympia dan ook aan niemand aan.