Olympia

Raadhuisstraat 273 2406 AE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse trots

Bij Olympia hanteren ze een zuivere kookstijl met uitsluitend verse en verantwoorde producten. Veel van deze producten zijn ook daadwerkelijk afkomstig uit Griekenland, wat een authentieke smaak garandeert. Laat je verleiden door de rijke Griekse keuken en ervaar de warmte en gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Olympia

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Lenny T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prima service, lekker eten, we mochten zelf een plek uitzoeken. De kinderen vonden het wachten best lang duren, maar dat viel echt wel mee....
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Helemaal goed, rustige en duidelijke bediening- net een beetje meer informatie geven als wat op de kaart staat dat is prettig. Ook omdat de kaart behoorlijk uitgebreid is is dat een goed aanvulling voor het maken van de juiste keuze.
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Beste Griek van Alphen a/d Rijn. Al vaker hier gegeten en nog nooit teleurgesteld. Traditioneel glaasje Ouzo vooraf, uitgebreide kaart, grote porties en vriendelijke bediening. Ze hebben recentelijk uitgebreid en we zaten deze keer in het nieuwe deel. Daar moet qua inrichting nog wel het e.e.a. gebeuren, maar je zit er wel lekker ruim en rustig!
tinyleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wilrieke W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij hebben erg lekker gegeten, hoofdgerecht had iets warmer gemogen maar dat was het enigste. Bediening was vriendelijk en erg behulpzaam. terras heeft mooi uitzicht.
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We komen er al jaren en vinden het er gezellig eten, goede kwaliteit/ prijs verhouding en ook zeker vriendelijk personeel!
DanielleFrank .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk op het terras gegeten. Het duurde wel wat lang maar erg vriendelijk personeel. We maakten gebruik van de ah actie, dus dan zijn de kosten erg goed te doen.
Marietta H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We waren met Sander en Leon en hebben er heel erg lekker gegeten de gastvrijheid is supper. echt een aanrader om daar te mogen zijn:)
Najat S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Alles was top! Zowel de bediening als het eten! De sfeer was ook erg goed. Het is zeker een aanrader hier te gaan eten!:)
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Voor de zoveelste keer weer zaaaalig gegeten bij Olympia. Super vlotte en gezellige bediening.....
e m V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, bediening goed , goede service , een aanrader.
wij komen zeker terug.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
super lekker en vers grieks eten....komen er erg vaak terug
bediening is ook erg vriendelijk, evenals de griekse eigenaar
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het eten bij Olympia is heel goed ..Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening is zeer vriendelijk en snel. Wij

raden het restaurant zeer zeker aan.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Altijd heerlijk eten daar, even op vakantie binnen je eigen stad.
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We rijden speciaal een stukje om wanneer er weer een AH Iens restaurantactie is, omdat het zonder actie wel wat prijzig is. Ook dit keer waren de gerechten heerlijk en het personeel vriendelijk. Ouzo van het huis, altijd top. De keftedakia was meesterlijk. Alleen de portie van de vegetarische moussaka was wel heel erg groot. De bijgeleverde frites, salade en tzaziki waren ook heerlijk en ruim voldoende. Zowel de glika elinika en de baklava waren prima. Wel even jammer dat bij het afrekenen de korting niet meteen verrekend werd, ondanks dat wij online hadden gereserveerd icm met tweede driegangen menu gratis. Dit werd wel probleemloos opgelost, maar toch... Tot de volgende actie maar weer, want voor de rest was alles prima!
Tom523 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Al een tijdje niet bij Olympia geweest, toch maar weer even proberen! De ouzo van het huis laat je al meteen in Griekse sfeer komen. Voor een vrijdagavond vond ik het rustig, maar dit was ook wel weer fijn. Je kon tenminste normaal een gesprek voeren. Voordeel van de rust was dat de bediening zeer adequaat reageerde. Van tevoren krijg je een broodje met dipjes, ik had het vermoeden dat de (pita)broodjes zelfgemaakt waren, zo lekker waren ze. De inktvisringetjes waren lekker, niet taai, kan je gelukkig weinig aan verpesten. Het sausje wat erbij zat gaf een lekkere pit eraan. De mixed grill was riant gevuld, zoveel dat we een deel mee naar huis moesten nemen! De alom bekende baklava als dessert was natuurlijk heerlijk, Olympia maakt gebruik van prachtige borden!

Samenvattend heb ik hier weer een top ervaring gehad, ga zo door Olympia!
wbuningh .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Het was goed eten bij de Griek, behoorlijke porties voor een redelijke prijs. En het was heerlijk toeven op het terras want we hadden een heerlijk zonnetje.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Wij komen er regelmatig , en vinden het redelijk goed . Kan soms iets beter ligt waarschijnlijk aan de kok..
Maar wij vinden het personeel heel erg vriendelijk en vlot..
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Wij komen hier regelmatig, hebben zowat alles op de kaart al gegeten en zijn nog nooit teleurgesteld. Een aanrader dus!
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Ik vind het altijd erg gezellig bij Olympia. Ook ga ik nooit met een hongergevoel weg! Het personeel is ook altijd erg vriendelijk.