Olympia

Raadhuisstraat 273 2406 AE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over restaurant Olympia

Griekse trots

Bij Olympia hanteren ze een zuivere kookstijl met uitsluitend verse en verantwoorde producten. Veel van deze producten zijn ook daadwerkelijk afkomstig uit Griekenland, wat een authentieke smaak garandeert. Laat je verleiden door de rijke Griekse keuken en ervaar de warmte en gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Olympia

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Aichaenhielke .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat ik zo waardeer aan dit restaurant is dat niemand vraagt wie wat besteld heeft. Dat wordt gewoon onthouden.
Anoukgempiet .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vooraf had ik de website betreft de AH actie al bekeken en zo een keuze in de gerechten vanuit het ruim gesorteerde 3-gangenmenu gemaakt ; aangekomen was dat niet nodig geweest. Het allervriendelijkste meisje van de bediening vertelde ons dat wij uit het totale menu onze 3 gangen mochten gangen en de 2 voordeligste voor- hoofd en nagerechten van de totale rekening zouden worden afgetrokken.Bij afrekening is dat ook keurig gedaan , maar op deze manier viel het "totale kostenplaatje" best tegen. Dit moest mij toch even van het hart.
Verder meer dan gastvrij ontvangen met een ouzo'tje en een likeurtje voor ons 4-en van de zaak .
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Niet bijzonder, gewoon goed. Mega kaart, wellicht wat kleinere kaart hanteren en dan wel kunnen uitblinken met je keuken. Sfeervol restaurant, goede locatie.
Lindsay D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en heel veel keus uit een driegangenmenu, het was super gezellig, de bediening was top. Zeker nog een keer terug naar Olympia.
Suze P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Lekker gegeten en correcte bediening
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Aan de smaak wordt bij Olympia veel aandacht besteed en dat was te proeven in de gerechten. De portionering is ruimschoots, dus voor sommige mensen te veel. Tip: Bied portionering aan, dus bent u een 'grote' eter of een matige.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, top bediening!
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Op zaterdagavond gegeten. Met AH actie. Prima ontvangst. Ziet er gezellig uit. Bediening erg vriendelijk en vlot. Eten erg lekker. Diverse voorgerechten, Stifado en kip met kaassauce gegeten. Erg lekker. Zeker griekwaardig! Zeker voor herhaling vatbaar. Ook zonder korting!
Bert C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Een Grieks restaurant zoals veel Griekse restaurants. Niet bijzonder. Porties redelijk groot, mijns inziens te groot.
Bediening goed en vriendelijk. Mogelijk om achterin de zaak een tafeltje te krijgen met uitzicht op de Rijn. Veel bootverkeer tijdens de maaltijd.
Flitter F.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We gingen met de AH actie eten samen met een ander stel. Uiteindelijk moisten we 150 euro afrekenen. 32,50 pp person terwijl 2e person 3 gangen gratis, sorry maar dat is deze tent echt niet waard. Op zich zaten we best aardig zo bij het water, en het eten was niet verschrikkelik of zo, maar ook echt niet zo goed! Vooral de koude aubergine mousse was echt niet lekker. Het vlees was ok maar niet echt smaakvol, vooral veel, wat bij de heren wel in de smaak viel, al hoewel die het nog best weinig vonden haha Enfin, ik zou hier niet nog eens heen gaan. Vond het personeel ook niet aardig. Helaas!
Martijn411 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Leuke vlotte bediening. Glaasje ouzo voor de volwassenen en appelsap voor onze dochter van het huis doet het altijd goed. Heerlijk gegeten! De gerechten zijn behoorlijk groot, maar er werd vanuit de bediening gemeld dat het geen probleem is om eventuele restanten mee te nemen. Dus we kregen nog 2 bakjes vlees, een bakje tzatiki en een bakje salade mee. Echt top
Omayiayia .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Dit was voor ons de eerste keer dat we bij Olympia aten. De tijd die we hadden gereserveerd bleek later te worden maar dat was geen enkel probleem. Het eten was lekker de bediening vriendelijk en goed. We komen zeker nog eens terug.
Karinverdoes .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij zijn goed ontvangen en konden een drie gangenmenu kiezen.
Het eten was prima de bediening waren heel vriendelijk. Het was niet de eerste keer dat wij daar hebben gegeten de andere keer was het ook prima. Ik zou ze zeker aanraden aan vrienden en bekende
Anjazonderop .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was prima, en vlot!! De gerechten waar goed bereid en ruim voldoende. En met de AH restaurantzegels was het was een een leuke prijs. We komen hier zeker nog een keertje terug!!
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gisteravond via de AH restaurantactie zeer goed gegeten. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en mochten zelf uit een aantal tafeltjes kiezen. Als voorgerecht namen wij de gebakken courgette en de gevulde paprika met feta, allebei zeer smaakvol en geserveerd met een mandje brood. Toen als hoofdgerecht de zwaardvisschotel en kip spiesjes, ook zeer lekker en geserveerd met patat en griekse salade. En als afsluiter de dame blanche en griekse chocoladetaart, wederom lekker! Wat het allemaal zeer smaakvol maakte was het gebruik van niet te veel griekse kruiden, waardoor de producten hun eigen smaak ook behielden. Voeg daar een mooie inrichting aan toe en je hebt een geweldig diner!
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
f
Fantastisch gegeten Alles van de kaart dus geen apart menu, ondanks AHzegels.
Zeker aan te raden, en alles ruim voldoende.
Komen zeker nog eens terug.
Rosemarievw .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een gezellig restaurant met een ontspannen sfeer. Het eten zoals altijd heerlijk. Grote porties. Vriendelijke attente bediening. Wij komen graag weer terug!
Locoplace .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Olympia is een gezellig Grieks restaurant met een goede keuken. Veel afwisselende gerechten en een uitgebreide kaart. Daarnaast kun je ook zelf wensen aangeven. De bediening is erg goed en attent. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Als je lekker de tijd wil nemen en uitgebreid wil eten, dan is het restaurant zeker aan te raden.