Olympia

Raadhuisstraat 273 2406 AE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse trots

Bij Olympia hanteren ze een zuivere kookstijl met uitsluitend verse en verantwoorde producten. Veel van deze producten zijn ook daadwerkelijk afkomstig uit Griekenland, wat een authentieke smaak garandeert. Laat je verleiden door de rijke Griekse keuken en ervaar de warmte en gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Olympia

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

suzan V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, ontvangst met een glaasje ouzo, leuk restaurant, vriendelijke bediening. Het eten is zeker boven het niveau van een gemiddeld Grieks restaurants.......pas op met de desserts.........die zijn te lekker, zeker het dessert van kleine Griekse hapjes.
We gaan zeker een keer terug.
Chg B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader!
henk5301 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima kwaliteit. Vriendelijke bediening. Na de ouzo van het huis en het voorgerecht (dat al snel werd geserveerd) werd gevraagd of we "direct doorwilden" naar het hoofdgerecht, of even wilden wachten. Zodoende hadden we de wachttijd zelf in de hand. We hebben heerlijk gegeten voor een prettige prijs.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gezellig
Caressa V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goed eten en gezellige bediening. Er hangt ook een gezellige sfeer, buiten gezeten, net als of je zelf in Griekenland bent
Berna R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten was goed. Mag wel wat meer patat en gekookte groenten zou ook lekker zijn.
Het buiten zitten was verrassend, echt een vakantiegevoel.
We hebben genoten.
Jutta R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten ivm AH restaurantactie. Wij werden heel vriendelijk ontvangen en ook de volgende 2 uren prima bediend. Aan het begin van de avond mochten wij zelfs een tafel kiezen (wij kwamen met ons dochter van 9 manden) Later was het restaurant heel goed bezocht en druk. Brood met tapenade was al een geweldig beginnetje, warm voorgerecht (dolmades) was heel lekker en ook ons hoofdgerechten (mixed grill en stifado) waren geweldig. Nagerecht (verrassing en baklava) zou ik de volgende keer overslaan maar meer omdat ik zoete zware gerechtjes niet zo lekker vindt! Bedankt voor deze top avond, wij komen zeker terug!!
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Er was een prima bediening! Veel keus, wat lastig:) om te kiezen en heerlijke gerechten! Ook de Irish Coffee was uitsteken op temperatuur, eindelijk eens geel lauwe koffie. De whiskey was duidelijk verwarmd. Top
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het was heerlijk eten met vriendelijke bediening
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Olympia. Gezellig tafeltje aan het water leuke vlotte bediening en prima kwaliteit eten. Een aanrader!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Hebben vooraf garnalen en mosselen gegeten. Was lekker. Ook de gyros Tiganaki was lekker, de kip (met honing en kruiden), was wat vlak, geen herhaling waard. Traditioneel dessert gekozen : Griekse joghurt met honing en walnoten en baclava. Niets mis mee, ook niet spannend. Wijn was lekker, Mythos bier blijft een favoriet, gratis kan water wordt op prijs gesteld. Al met al een gemiddeld Grieks restaurant, waar we met plezier hebben gegeten. Overigens was de bediening top, anders gezegd : bovengemiddeld.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
vlotte bediening lekker gezellig gezeten geen gehaast.
Ruime porties. heerlijk dessert kon er nog net bij.
Kortom we komen zeker terug.
rudy M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prijs kwaliteit verhouding prima, eten goede kwaliteit en echt Grieks.
Een aanrader komen zeker terug.
Bediening snel en correct en klant vriendelijk.
Lenny T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prima service, lekker eten, we mochten zelf een plek uitzoeken. De kinderen vonden het wachten best lang duren, maar dat viel echt wel mee....
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Helemaal goed, rustige en duidelijke bediening- net een beetje meer informatie geven als wat op de kaart staat dat is prettig. Ook omdat de kaart behoorlijk uitgebreid is is dat een goed aanvulling voor het maken van de juiste keuze.
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Beste Griek van Alphen a/d Rijn. Al vaker hier gegeten en nog nooit teleurgesteld. Traditioneel glaasje Ouzo vooraf, uitgebreide kaart, grote porties en vriendelijke bediening. Ze hebben recentelijk uitgebreid en we zaten deze keer in het nieuwe deel. Daar moet qua inrichting nog wel het e.e.a. gebeuren, maar je zit er wel lekker ruim en rustig!
tinyleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten was een rustige avond we gaan zeker nog een keer terug is aan te bevelen dank de ah aktie is het ook niet zo duur
Wilrieke W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij hebben erg lekker gegeten, hoofdgerecht had iets warmer gemogen maar dat was het enigste. Bediening was vriendelijk en erg behulpzaam. terras heeft mooi uitzicht.
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We komen er al jaren en vinden het er gezellig eten, goede kwaliteit/ prijs verhouding en ook zeker vriendelijk personeel!
DanielleFrank .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk op het terras gegeten. Het duurde wel wat lang maar erg vriendelijk personeel. We maakten gebruik van de ah actie, dus dan zijn de kosten erg goed te doen.