Olympia

Raadhuisstraat 273 2406 AE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse trots

Bij Olympia hanteren ze een zuivere kookstijl met uitsluitend verse en verantwoorde producten. Veel van deze producten zijn ook daadwerkelijk afkomstig uit Griekenland, wat een authentieke smaak garandeert. Laat je verleiden door de rijke Griekse keuken en ervaar de warmte en gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Olympia

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Dankzij de AH -restaurantactie hebben we dit restaurant ontdekt. Het is wel even geluk hebben met een parkeerplaats vinden in de buurt. Ontvangst was goed, we kregen ieder een glaasje ouzo van het huis en je mocht een 3-gangen menu samenstellen van de originele menukaart.
Eigenlijk was alles wel smakelijk en de bediening is correct en behulpzaam. Ik wilde bijvoorbeeld een andere saus dan was aangegeven bij het hoofdgerecht (zoetzure tomatensaus is niet mijn ding), dat was geen probleem . Ik kreeg zelfs TWEE verschillende sausjes om uit te proberen wat er het lekkerst bij smaakte. Dat is nou echt een goede service! En het totaalbedrag was zeker gunstig i.c.m. de AH-actie. Nog zo'n goede service van ze is dat bij hun de AH- actie is verlengd tot eind februari. Daarom hebben we voor volgende week ook weer gereserveerd, ik kan niet wachten! :-)
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gegeten met de AH-actie. Eten was erg lekker. Gekozen voor gegrilde sardientjes vooraf en ossenhaas en souvlaki als hoofdgerecht. Vlees was supermals. De bediening was prima en heel knap hoe ze met aandacht en op tijd alles wisten te verzorgen, hoewel ze maar met zijn drieën op de vloer stonden en de zaak vol zat.
jaap K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een gezellig restaurant
Een aanrader om er is uit eten te gaan
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijke gerechten, gezellige zaak en goede bediening. Komen hier vaker. Nagerecht was Super lekker , kormos is zeker een aanrader als je van chocola houdt.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ruime keuze, je kon kiezen uit de gehele menukaart, dus geen beperkt keuzemenu. Betaling van het duurst voor-, hoofd- en nagerecht. Waardoor de prijs wel hoger uitvalt dan bij een driegangenmenu. Goede portiegrootte. Sfeervol restaurant.
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Beste Griekse restaurant van Alphen a/d Rijn. Ontvangst met een glaasje ouzo (gebeurt ook lang niet in alle Griekse restaurants meer!) Grote porties en heerlijk eten. Alleen in de manitaria (voorgerecht) is het wel erg zoeken naar de stukjes vlees.
patricia B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk eten, prima bediening. Prijs kwaliteit goed
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het personeel was erg gastvrij en vriendelijk. Er werd duidelijke uitleg gegeven over het menu en de gerechten. De bediening was heel vlot en professioneel. Er werd vaak met 2 personen tegelijk aan 1 tafel bediend zodat iedereen tegelijk een gang kreeg opgediend. Er was veel keus. de porties zijn erg groot.
aichaenhielke .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was verrassend goed vergeleken met een paar jaar terug. Vriendelijke attente bediening. Vegetarische schotel was lekker, bij het bonengerecht kunnen wat meer speciale kruiden.
Een opmerking: als er in de kaart staat dat Grieken van verse kruiden houden, waarom dat dan niet gebruikt in het restaurant ?!!! Dat is lekkerder en geeft ook een luxere uitstraling.
Bedankt en tot ziens !
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat ik zo waardeer aan dit restaurant is dat niemand vraagt wie wat besteld heeft. Dat wordt gewoon onthouden.
Anoukgempiet .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vooraf had ik de website betreft de AH actie al bekeken en zo een keuze in de gerechten vanuit het ruim gesorteerde 3-gangenmenu gemaakt ; aangekomen was dat niet nodig geweest. Het allervriendelijkste meisje van de bediening vertelde ons dat wij uit het totale menu onze 3 gangen mochten gangen en de 2 voordeligste voor- hoofd en nagerechten van de totale rekening zouden worden afgetrokken.Bij afrekening is dat ook keurig gedaan , maar op deze manier viel het "totale kostenplaatje" best tegen. Dit moest mij toch even van het hart.
Verder meer dan gastvrij ontvangen met een ouzo'tje en een likeurtje voor ons 4-en van de zaak .
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Niet bijzonder, gewoon goed. Mega kaart, wellicht wat kleinere kaart hanteren en dan wel kunnen uitblinken met je keuken. Sfeervol restaurant, goede locatie.
Lindsay D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en heel veel keus uit een driegangenmenu, het was super gezellig, de bediening was top. Zeker nog een keer terug naar Olympia.
Suze P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Lekker gegeten en correcte bediening
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Aan de smaak wordt bij Olympia veel aandacht besteed en dat was te proeven in de gerechten. De portionering is ruimschoots, dus voor sommige mensen te veel. Tip: Bied portionering aan, dus bent u een 'grote' eter of een matige.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, top bediening!
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Op zaterdagavond gegeten. Met AH actie. Prima ontvangst. Ziet er gezellig uit. Bediening erg vriendelijk en vlot. Eten erg lekker. Diverse voorgerechten, Stifado en kip met kaassauce gegeten. Erg lekker. Zeker griekwaardig! Zeker voor herhaling vatbaar. Ook zonder korting!
Bert C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Een Grieks restaurant zoals veel Griekse restaurants. Niet bijzonder. Porties redelijk groot, mijns inziens te groot.
Bediening goed en vriendelijk. Mogelijk om achterin de zaak een tafeltje te krijgen met uitzicht op de Rijn. Veel bootverkeer tijdens de maaltijd.
Flitter F.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We gingen met de AH actie eten samen met een ander stel. Uiteindelijk moisten we 150 euro afrekenen. 32,50 pp person terwijl 2e person 3 gangen gratis, sorry maar dat is deze tent echt niet waard. Op zich zaten we best aardig zo bij het water, en het eten was niet verschrikkelik of zo, maar ook echt niet zo goed! Vooral de koude aubergine mousse was echt niet lekker. Het vlees was ok maar niet echt smaakvol, vooral veel, wat bij de heren wel in de smaak viel, al hoewel die het nog best weinig vonden haha Enfin, ik zou hier niet nog eens heen gaan. Vond het personeel ook niet aardig. Helaas!
martijn411 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Leuke vlotte bediening. Glaasje ouzo voor de volwassenen en appelsap voor onze dochter van het huis doet het altijd goed. Heerlijk gegeten! De gerechten zijn behoorlijk groot, maar er werd vanuit de bediening gemeld dat het geen probleem is om eventuele restanten mee te nemen. Dus we kregen nog 2 bakjes vlees, een bakje tzatiki en een bakje salade mee. Echt top