Olympia

Raadhuisstraat 273 2406 AE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse trots

Bij Olympia hanteren ze een zuivere kookstijl met uitsluitend verse en verantwoorde producten. Veel van deze producten zijn ook daadwerkelijk afkomstig uit Griekenland, wat een authentieke smaak garandeert. Laat je verleiden door de rijke Griekse keuken en ervaar de warmte en gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Olympia

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Olympia

marianknoester52 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, konden zelf een tafel kiezen en ook het eten was weer heerlijk.
Net als de vorige keren.
We komen terug!!
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Tweede 3 gangenmenu gratis icm AH restaurantactie. Geen gezeur met een aangepaste kaart of extra bijbetaling maar gewoon lekker á la carte. Fijn dat we een rustig plaatsje in het restaurant kregen zoals gewenst, indien mogelijk via de gemaakte reservering. Gelukkig doen ze niet moeilijk over een glas kraanwater voor het innemen van onze medicijnen, top! Als welkomstdrankje kregen we allebei en lekker glaasje ouzo. De keftedakia is hier hemels. De Olympiaschotel van mijn tafelgenoot was smakelijk, ik koos voor een combinatie van vegetarische gerechten. Die was smakelijk behalve de gefrituurde? courgetteburger, die vond ik papperig vanbinnen. Bijgeleverde frites waren niet om over naar huis te schrijven, salade was oké. Zowel het toetje baklava als het toetje glika elinika was smakelijk. Personeel is er vriendelijk en het restaurant ziet er mooi uit.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Gister heerlijk gegeten. We hadden een vleesgerecht voor twee. Aardige bediening en leuke sfeer. Het enige minpunt was dat het eten afkoelde ondanks de warmhoutplaat eronder, deze was niet warm genoeg.
famstamschijf .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed eten voor een redelijke prijs, voorgerecht waren grote garnalen, hoofdgerecht gyros, en als nagerecht chocolademousse met bolletje vanille ijs met slagroom.
Het eten was amper in zijn geheel op te eten, veel dus. Enige kritiekpunt is dat er bij de gyros teveel rode uien werden geserveerd.
De bediening en ontvangst was vriendelijk.
Yvon61 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel gezellig restaurant. Heerlijk gegeten en leuke bediening. Uitgebreide kaart met veel keus. Voor herhaling vatbaar.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij olympia met de AH aktie. Fijn dat je a la carte kan eten met deze aktie en geen vastgesteld menu.
J.F. T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het personeel is erg vriendelijk en aardig wij komen zeker terug !! het eten was prima maar met voorgerecht was het voor ons teveel want vlees gerechten voeden goed . 1hoofdgerecht met 1 nagerecht is zeker voldoende.
dit was een aanbieding van AH. maar normaal is natuurlijk alles te bestellen wat je wilt hebben Pluimpje voor dit restaurant.......................
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We konden geen gebruik maken drie gangen aanbieding, (alles van de kaart 3 gangen 27,95) moesten alles los bestellen, de bij gerechten waren TE weinig voor twee personen, heel klein bakje sla, heel klein bakje patat, bij bestellen moest apart betaald worden, geen toetje voor glute vrij dieet , verse vruchten waren op en koffie werd niet als derde gang gezien, een domper, was voor ons 28 jarig huwelijk, we gaan ook zeker nooit meer terug hier.
Prijs - kwaliteit verhouden ( geen vergelijk)
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Hebben lekker gegeten en door vriendelijke medewerkers bedient.
Flip H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Goede service alleen late informatie over AH plan. Bij afrekening informatie ontvangen dat je gebruik moest maken van een 3 delig menu.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Ik ben met wat familieleden hier wezen eten en ik ben hier al vaker geweest, maar de bediening is top! Heel gezellig en erg vriendelijk. Het eten is echt ontzettend goed! iets wat je verwacht van een griek. Ook de prijzen zijn erg leuk, vooral als je een menu doet, want je krijgt ontzettend veel eten voor een vaste prijs. Dit is ontzettend leuk, erg gunstig en ik ben echt ontzettend positief over Olympia.
Ik kom zeker nog een keertje terug!! Echt een aanrader!
suzan V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, ontvangst met een glaasje ouzo, leuk restaurant, vriendelijke bediening. Het eten is zeker boven het niveau van een gemiddeld Grieks restaurants.......pas op met de desserts.........die zijn te lekker, zeker het dessert van kleine Griekse hapjes.
We gaan zeker een keer terug.
Chg B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader!
henk5301 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima kwaliteit. Vriendelijke bediening. Na de ouzo van het huis en het voorgerecht (dat al snel werd geserveerd) werd gevraagd of we "direct doorwilden" naar het hoofdgerecht, of even wilden wachten. Zodoende hadden we de wachttijd zelf in de hand. We hebben heerlijk gegeten voor een prettige prijs.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gezellig
Berna R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten was goed. Mag wel wat meer patat en gekookte groenten zou ook lekker zijn.
Het buiten zitten was verrassend, echt een vakantiegevoel.
We hebben genoten.
Caressa V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goed eten en gezellige bediening. Er hangt ook een gezellige sfeer, buiten gezeten, net als of je zelf in Griekenland bent
Jutta R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten ivm AH restaurantactie. Wij werden heel vriendelijk ontvangen en ook de volgende 2 uren prima bediend. Aan het begin van de avond mochten wij zelfs een tafel kiezen (wij kwamen met ons dochter van 9 manden) Later was het restaurant heel goed bezocht en druk. Brood met tapenade was al een geweldig beginnetje, warm voorgerecht (dolmades) was heel lekker en ook ons hoofdgerechten (mixed grill en stifado) waren geweldig. Nagerecht (verrassing en baklava) zou ik de volgende keer overslaan maar meer omdat ik zoete zware gerechtjes niet zo lekker vindt! Bedankt voor deze top avond, wij komen zeker terug!!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Restaurant Olympia houdt klanten van Albert Heijn voor dat zij tegen inleveren van hun AH spaartegoed een 2e driegangenmenu gratis krijgen.
Aan tafel bleek al gauw dat Olympia op ahrestaurantactie.nl had gelogen over de gangbare kosten daarvan, die bleken namelijk geen € 30,-- maar fors hoger. Door deze en enkele andere onverwachte scams bleek dat het geboden voordeel met AH gemiddeld slechts € 6,-- bedroeg, en Olympia, dat is GEEN driegangenmenu. Uiteindelijk waren wij na inleveren van ons AH spaartegoed voor 2 driegangenmenu's met 1 liter huiswijn zelfs MEER kwijt dan zonder.
Grieken hebben in de EU inmiddels een slechte reputatie opgebouwd als het gaat om corruptie maar als die nu hier in dit restaurant wordt voortgezet willen wij daar niet eten. Gelukkig heeft Alphen aan den Rijn een prima alternatief - Zorba de Griek - met een hogere beoordeling voor een lagere prijs.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Er was een prima bediening! Veel keus, wat lastig:) om te kiezen en heerlijke gerechten! Ook de Irish Coffee was uitsteken op temperatuur, eindelijk eens geel lauwe koffie. De whiskey was duidelijk verwarmd. Top