Olympia

Raadhuisstraat 273 2406 AE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse trots

Bij Olympia hanteren ze een zuivere kookstijl met uitsluitend verse en verantwoorde producten. Veel van deze producten zijn ook daadwerkelijk afkomstig uit Griekenland, wat een authentieke smaak garandeert. Laat je verleiden door de rijke Griekse keuken en ervaar de warmte en gastvrijheid van het personeel!

Meer informatie over restaurant Olympia

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Olympia

conny.hendriks .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
eten was lekker en veel.
borden mooi opgemaakt met allerlei soorten vis
bediening konden alles goed uitleggen over de gerechten.
gezellig restaurant
Martien W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Erg lang wachten op het eten, alle drie de gangen, zeker half uur tussen de gangen. Rekening was 20 euro te veel berekend. Geen salade bij het hoofdgerecht. Zeer rumoerige tent ook omdat je zo dicht op elkaar zit. Ga er zeker nooit meer naar toe! Al in veel Griekse rest gegeten, maar deze is ver beneden maats....
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vond in mijn lade nog 2 AH kaarten. Vrienden gebeld en gevraagd of ze het leuk vonden om uit eten te gaan, was geen probleem. Na enig zoek werk gekozen voor Olympia in de Raadhuisstraat. Geen spijt van, het eten was geweldig, bediening perfect en de sfeer opperbest. Al met al een mooie avond gehad.
Germieke Q.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eerste ervaring, met AHactie. Leuke ambiance. Vriendelijke en attente bediening. We gaan vast nog een keer :) Lijkt me leuk als je zomers buiten kan zitten aan het water? Weet niet of dat ook echt kan.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Olympia is een sfeervol, echt Grieks aandoend restaurant, de bediening heel vriendelijk en het eten perfect!
Alles - bij het voor, hoofd en nagerecht - smaakte even verrukkelijk (moeilijk kiezen want het is een zeer uitgebreide en avontuurlijke menukaart....) en was heel mooi opgediend.
De achtergrondmuziek was rustig, mooi (echt Grieks, we hoorden harpmuziek) en harmonieus. Heel erg bedankt voor de fijne avond die we hier doorbrachten!
joke238 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
enthousiaste, betrokken en gezellige jonge medewerkers. In voor een grapje etc. was onze eerste kennismaking met dit restaurant maar zeker niet de laatste.
Eten was voor ons eigenlijk teveel en daarom kregen we ons toetje mee naar huis! Vandaag dus nog een keer nagenieten!
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, goede gezellige bediening.
Prijsverhouding/eten is goed.
We komen zeker terug, misschien wel met vrienden
Jaco B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Voor tweede keer geweest. Wederom een succes. Aanrader. Lekker eten. Vriendelijke bediening. Komen zeker terug. Albert heijn actie geen probleem. In zomer mooi om buiten aan water te zitten
adis .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was in 1 woord fantastisch . We mochten volgens de kaart gerechten uitzoeken , dus konden ook eens iets anders eten dan de gebruikelijke gerechten . En de bediening was correct en vriendelijk , leuke ambiance om in te eten. Wij waren erg tevreden .
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker gegeten grootte kaart vriendelijke medewerkers leuke zaak kortom reden genoeg om nog eens te gaan wat zeker gaat gebeuren
marianknoester52 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, konden zelf een tafel kiezen en ook het eten was weer heerlijk.
Net als de vorige keren.
We komen terug!!
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Tweede 3 gangenmenu gratis icm AH restaurantactie. Geen gezeur met een aangepaste kaart of extra bijbetaling maar gewoon lekker á la carte. Fijn dat we een rustig plaatsje in het restaurant kregen zoals gewenst, indien mogelijk via de gemaakte reservering. Gelukkig doen ze niet moeilijk over een glas kraanwater voor het innemen van onze medicijnen, top! Als welkomstdrankje kregen we allebei en lekker glaasje ouzo. De keftedakia is hier hemels. De Olympiaschotel van mijn tafelgenoot was smakelijk, ik koos voor een combinatie van vegetarische gerechten. Die was smakelijk behalve de gefrituurde? courgetteburger, die vond ik papperig vanbinnen. Bijgeleverde frites waren niet om over naar huis te schrijven, salade was oké. Zowel het toetje baklava als het toetje glika elinika was smakelijk. Personeel is er vriendelijk en het restaurant ziet er mooi uit.
locoplace .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De sfeer bij Olympia is zoals vanouds: gezellig en rustig. Op viel dat het personeel er die avond nog niet lang werkte: ze namen dubbele bestellingen op, kwamen met het eten van een andere tafel e.d. Ze waren echter zeker erg beleefd en vroegen alles na wat ze nog niet wisten.
We vinden de prijs/kwaliteitverhouding altijd zeer goed bij Olympia. Redenen genoeg om weer terug te komen.
De kok is altijd in om aan onze persoonlijke wensen te voldoen.
Houden zo!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Gister heerlijk gegeten. We hadden een vleesgerecht voor twee. Aardige bediening en leuke sfeer. Het enige minpunt was dat het eten afkoelde ondanks de warmhoutplaat eronder, deze was niet warm genoeg.
famstamschijf .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed eten voor een redelijke prijs, voorgerecht waren grote garnalen, hoofdgerecht gyros, en als nagerecht chocolademousse met bolletje vanille ijs met slagroom.
Het eten was amper in zijn geheel op te eten, veel dus. Enige kritiekpunt is dat er bij de gyros teveel rode uien werden geserveerd.
De bediening en ontvangst was vriendelijk.
Yvon61 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel gezellig restaurant. Heerlijk gegeten en leuke bediening. Uitgebreide kaart met veel keus. Voor herhaling vatbaar.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij olympia met de AH aktie. Fijn dat je a la carte kan eten met deze aktie en geen vastgesteld menu.
J.F. T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het personeel is erg vriendelijk en aardig wij komen zeker terug !! het eten was prima maar met voorgerecht was het voor ons teveel want vlees gerechten voeden goed . 1hoofdgerecht met 1 nagerecht is zeker voldoende.
dit was een aanbieding van AH. maar normaal is natuurlijk alles te bestellen wat je wilt hebben Pluimpje voor dit restaurant.......................
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We konden geen gebruik maken drie gangen aanbieding, (alles van de kaart 3 gangen 27,95) moesten alles los bestellen, de bij gerechten waren TE weinig voor twee personen, heel klein bakje sla, heel klein bakje patat, bij bestellen moest apart betaald worden, geen toetje voor glute vrij dieet , verse vruchten waren op en koffie werd niet als derde gang gezien, een domper, was voor ons 28 jarig huwelijk, we gaan ook zeker nooit meer terug hier.
Prijs - kwaliteit verhouden ( geen vergelijk)
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Hebben lekker gegeten en door vriendelijke medewerkers bedient.