Olympia

Veerpromenade 15 3351 HM Papendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Aan de gezellige Veerpromenade in Papendrecht vind je Grieks restaurant Olympia. Gelegen bij het winkelcentrum De Meent, dus je kunt het shoppen prima combineren met een gezellig diner. De inrichting van het restaurant is fris en modern, met Griekse accenten. Je wordt vriendelijk ontvangen met een ouzo van het huis. De uitgebreide kaart heeft veel te bieden, laat je gerust adviseren bij het kiezen van je gerechten en een bijpassende wijn. ’s Zomers proef je Griekse sferen buiten op het terras.

Meer informatie over restaurant Olympia

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Bar , Wi-Fi
dickydekrey .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
heerlijk gegeten , goede sfeer, alleen de hoeveelheid vonden wij erg veel, wij konden het niet op , en ook rondom ons ging er erg veel terug,
zeker aan te bevelen
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ik had betaald,bon van 20euro korting gegeven,deze is er niet afgetrokken,ik heb de rekening te laat bekeken, maar zou dit nog wel graag willen hebben.
Ik vind dit slordig,vooral omdat ik deze gaf met afrekenen.l
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie! Een mooi keuzemenu waaruit we genoeg lekkers konden kiezen. De tomatensoep was heerlijk, de gehaktballetjes in tomatensaus waren ook lekker, maar helaas wat te koud. De gevulde kipfilet (met spinazie en feta, overgoten met kaassaus) was verrukkelijk! De mixed grill was zoals het bij een goed Grieks restaurant hoort: smakelijk en veel. Ook de door ons gekozen nagerechtjes waren lekker: Griekse Yoghurt met honing en walnoten en de Witte Dame voor mijn man. Prettige, vriendelijke en rustige bediening in een ruimte waar de tafels zo geschikt waren dat er een prettige privacy was.
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Was erg druk maar gezellig
Adrienne D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ik vond de prijs € 39,95 voor het drie gangenmenu aan de hoge kant.
Als je de gerechten apart van de kaart besteld, dan ben je goedkoper uit. Het is dus niet helemaal gratis.
Maar we hebben wel lekker gegeten.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het eten was heerlijk, zoals gewoonlijk, de keuze vanuit de AH-aktie was meer dan genoeg. Keuze genoeg voor iedereen. Kort samengevat: een echter aanrader!
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het eten was prima ! Alleen de bediening was zeer slecht . Lege glazen , eten op borden werd niet uitgeserveerd maar in je handen gegeven. Vooraf stokbrood met kruidenboter op een plank voor vier personen zonder enig bordje . Nee voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar .
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Tempo mag iets langzamer.
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het is een gezellig restaurant met vriendelijke mensen en goed eten
Martin E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Waren vroeg aanwezig, maar dat maakte niet uit. Bediening zeer snel. Er werd diverse keren gevraagd of alles oke is. Gaat naar onze mening iets te snel. Mogen wel iets vriendelijker kijken. Eten was prima en ruim voldoende.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Drie gangen menu van AH actie bood voldoende keuze. Het voedsel smaakte voortreffelijk. De porties waren voor ons te groot. Door AH actie nu betaalbaar (105 euro voor 4 personen), maar anders wel aan de prijzige kant.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Fijn diner genoten in gemoedelijk sfeer met vriendelijk personeel.
Angelique L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten. Prima een snelle service.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten geweldige gastheer en vriendelijk personeel ! Zeker voor herhaling vatbaar!!!
trudie K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
eten is erg goed. grote porties. vriendelijk personeel.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima gegeten, meer dan voldoende hoeveelheid per portie. In ons geval Moussaka en schotels Marathon
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gisteren met de hele familie (grote groep)gegeten bij Olympia. Tafel gereserveerd om 19.30 uur maar bij aankomst ruim 10 minuten buiten in de kou moeten wachten omdat de tafel nog niet gereed was. Tegenvaller voor ons en omdat we oma van 82 niet te lang in de kou wilden laten staan maar een drankje en de warmte opgezocht bij het buurkroegje. We zaten in twee grote groepen dus wisselden we zelf af en toe van plaats om iedereen toch te kunnen spreken.
Het vooraf geregelde voor- en hoofdgerecht, voor allen genoeg keus, was prima. Hoewel in de smaak van de gyros en de souvlaki geen verschil zat. Bediening was vlot maar de drankjes kwamen niet altijd goed door. Bediening mag ook best wat vriendelijker en gastvrijer zijn. De grootte van de groep was vooraf bekend en daar dien je dan toch op in te spelen. Ja, dat is dan even doorwerken. Blijf glimlachen en vraag even of je er bij mag om iets op tafel te kunnen zetten zodat je niet met een hete schaal tegen een hoofd aanstoot.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Leuk populair restaurant, zelfs doordeweeks erg druk (niet te druk), maar zegt wel iets natuurlijk. Erg ruime kaart, gezellige sfeer. prijs kwaliteit verhouding is goed. Zou zeker nog eens terug gaan.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
lekker gegeten vriendelijke bediening ,alleen jammer weer net zoals bij de meeste griekse restaurants alleen maar een klein beetje sla en geen warme groenten terwijl 2 ons groenten per dag toch heus de norm is !
PeTo .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Gisteravond voor het eerst geweest. Doordat we een kleintje bij ons hadden waren we om 17:00 uur al present. Vanaf een uur of half zes bleef het volstromen wat erop duidt dat het en prima restaurant is. Personeel was vriendelijk en lekker vlot. We gingen alle vier voor het gerecht van de kok wat zeer goed beviel. We hadden slechts een minpuntje, doordat de vele pannetjes niet op een warmhoudplaat oid stonden werd het wel snel koud. Los hiervan zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen. Tip: ze doen mee met de diner kortingskaart!