Olympia

Veerpromenade 15 3351 HM Papendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Aan de gezellige Veerpromenade in Papendrecht vind je Grieks restaurant Olympia. Gelegen bij het winkelcentrum De Meent, dus je kunt het shoppen prima combineren met een gezellig diner. De inrichting van het restaurant is fris en modern, met Griekse accenten. Je wordt vriendelijk ontvangen met een ouzo van het huis. De uitgebreide kaart heeft veel te bieden, laat je gerust adviseren bij het kiezen van je gerechten en een bijpassende wijn. ’s Zomers proef je Griekse sferen buiten op het terras.

Meer informatie over restaurant Olympia

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Lia O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We komen hier graag, heerlijke echt Griekse gerechten
Berna V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellig en sfeervol ,lekker gegeten komen zeker nog een keer terug!
Lia O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima,Griekse gerechten zeer goed van smaak
Janwillem D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer goed eten,vriendelijk personeel.voor herhaling vatbaar
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten maar door de herrie van al de andere gasten konden wij elkaar aan tafel niet goed verstaan. Akoestiek is totaal niet goed. Bediening was super!!
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Leuk restaurant mag wel iets moderner en tafel was plakkerig, bediening ok eten ook ok. Niet erg bijzonder.
jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
ik was samen met man en kleinzoon geweest, die is 16 maanden wat was het personeel lief voor het manneke super! dus ook zeer kindvriendelijk en die vond het eten ook overheerlijk :-)
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
het eten is lekker , alleen de bij gerechten zijn een beetje aan de zuinige kant bvb. de salade daar haal je de norm van je 2 ons groente per dag niet mee, en van mij en vele anderen zou de friet ook wel vervangen mogen worden door iets anders ,dit is niet meer als een zielig hapje mislukte vette aardappel ! hopelijk gaat de eigenaar hier iets mee doen dan is het helemaal top !
Hettie N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Werden gastvrij ontvangen. Vriendelijke en vlotte bediening. Niet opdringen van consumpties. En zo met de ah zegels aanbieding een leuke prijs voor een 3 gangendiner
Jc V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het was een geslaagde avond niks te klagen.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk hier gegeten met de actie van iens/a.h. Goed keuze menu voor leuke prijs.
Bediening snel en vriendelijk.
Was lang geleden dat ik hier was maar kom zeker terug.
Grady V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Was lekker, maar veel, maar leuk dat we het keurig in een doosje mee kregen voor morgen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk eten en ruime portie's.
Zeer snelle bediening,
m.bos B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ik kom vaker bij Olympia en rijd daar graag 40 minuten voor om. Ik kom niet voor de gezelligheid maar puur voor het eten. Het eten is uitstekend en het restaurant ziet er leuk uit. De bediening kan stukken beter. Zondag 20 augustus weer eens geweest. Er werd bij binnenkomst 3 keer achter elkaar gevraagd wat we wilden drinken.
Na de bestelling ruim 45 minuten moeten wachten op het eten, geen excuses, het eten werd op de tafel gesmeten. Ach Olympia doe nou eens iets aan je personeel geen jonge meisjes maar zorg er voor dat je ervaren en vooral vriendelijke bediening krijgt.
dickydekrey .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
heerlijk gegeten , goede sfeer, alleen de hoeveelheid vonden wij erg veel, wij konden het niet op , en ook rondom ons ging er erg veel terug,
zeker aan te bevelen
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ik had betaald,bon van 20euro korting gegeven,deze is er niet afgetrokken,ik heb de rekening te laat bekeken, maar zou dit nog wel graag willen hebben.
Ik vind dit slordig,vooral omdat ik deze gaf met afrekenen.l
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie! Een mooi keuzemenu waaruit we genoeg lekkers konden kiezen. De tomatensoep was heerlijk, de gehaktballetjes in tomatensaus waren ook lekker, maar helaas wat te koud. De gevulde kipfilet (met spinazie en feta, overgoten met kaassaus) was verrukkelijk! De mixed grill was zoals het bij een goed Grieks restaurant hoort: smakelijk en veel. Ook de door ons gekozen nagerechtjes waren lekker: Griekse Yoghurt met honing en walnoten en de Witte Dame voor mijn man. Prettige, vriendelijke en rustige bediening in een ruimte waar de tafels zo geschikt waren dat er een prettige privacy was.
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Was erg druk maar gezellig
Adrienne D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ik vond de prijs € 39,95 voor het drie gangenmenu aan de hoge kant.
Als je de gerechten apart van de kaart besteld, dan ben je goedkoper uit. Het is dus niet helemaal gratis.
Maar we hebben wel lekker gegeten.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het eten was heerlijk, zoals gewoonlijk, de keuze vanuit de AH-aktie was meer dan genoeg. Keuze genoeg voor iedereen. Kort samengevat: een echter aanrader!