Olympia

Melkmarkt 20 8011 MC Zwolle Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Olympia

Griekenland in Zwolle

In de afgelopen 15 jaar hebben veel liefhebbers de weg gevonden naar het Griekse restaurant Olympia in Zwolle, de plek waar de beste authentieke Griekse gerechten bereid worden in een typische sfeervolle Griekse ambiance. Op de kaart hebben zij 95 heerlijke Griekse gerechten met Olympische allure, een kaart om niet snel te vergeten! Geniet van typisch Grieks en een fijne avond!

Meer informatie over restaurant Olympia

6,8
7,2
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Nog nooit heb ik in zo'n slecht restaurant gegeten. Wachttijden zeer lang, eten te zout. Om 18.00 uur was het gerecht dat ik uitkoos niet meer voorradig. Zou een spies krijgen met varkensvlees, maar ik kreeg iets heel anders te eten. Aan de recensies te zien snap ik niet dat IENS dit restaurant nog in de aanbieding heeft.
bert V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Dit keer niet lekker gegeten was taai vlees.
Biefstuk slechte kwaliteit.
Gieros erg vet, lamskotelet taai met veel vet.
Bediening goed en vriendelijk slechte kok.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Kwaliteit van het eten was goed maar werd wel kort na elkaar opgediend. Prijs was te hoog voor een AH restaurant actie. De menukeuze was inderdaad à la carte, maar wel een speciale beperkte carte. Niet het reguliere menu.
Verder goed eten en gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
sungirl85 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wat miste was wat wel en niet bij de prijs was inbegrepen. Op een bepaald moment kregen we drinken wat we niet besteld hadden. Het bedrag viel erg tegen.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Was lekker eten, inbegin goed feholpen en snel. Was maar 1pers in bediening toen het drukker werd duurde het erg lang voor het toetje en ook erg weinig.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij vonden de keuzemogelijkheden met de AH-restaurantactie erg beperkt en de prijs van het driegangenmenu (32 Euro) flink aan de prijs. Uiteindelijk besloten om de actie niet te gebruiken en gewoon van de kaart te bestellen. Het duurde behoorlijk lang en uiteindelijk kwamen de voor- en hoofdgerechten tegelijk. Ze waren onze voorgerechten duidelijk vergeten. Al met al geen groot succes. Jammer!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten is te duur voor wat je krijgt. Ze hebben een 3 gangen menu samengesteld voor de AH actie voor €35. We waren verrast over hoe klein de porties waren.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was de avond dat in Zwolle de halve marathon werd gehouden, dus dat het erg druk was hebben we alle begrip voor. Maar het eten was niet goed. We hadden gyros die dreven in het vet, de garnituur van sla was niet vers en de manier waarop de bediening aan het werk was, stoorde ons. Conclusie: wat een leuke avond had moeten worden, eindigde helaas in een grote teleurstelling. Jammer!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het is een prima restaurant met een vriendelijke bediening. Het eten was formidabel en ook een lekker wijntje werd er geserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar.
Henry V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met 6 vrienden bij olympia gegeten.
Heerlijke rode imiglykos wijn bij 2 gangen Grieks tapas genomen. proeverij van alle kleine hapjes was bijzonder lekker.
Het was een prachtig locatie en mooi belevenis voor ons zesen!
Zeer warme ontvangst en gastvrije serveersters.
Echte aanrader.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
afgelopen zaterdag hebben we gegeten bij Olympia Zwolle. We vonden de tradionele griekse gerechten super. We kregen zoveel dat we het niet eens op konden krijgen. We hoefde nergens voor bij te betalen, zoals enkele restaurants in Zwolle. We hadden als vooraf uiensoep, pikant maar super lekker. Als dessert hadden we baklava, warm en echt lekker. Het personeel was vriendelijk en we werden hartelijk welkom geheten door een gastvrouw. Alles was er schoon en fris en kunnen ons dan ook niet vinden in de slechte ervaringen die opgevoerd zijn.
Ma Rie M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten is te duur voor wat je krijgt.
Ze hebben een 3 gangen menu samengesteld voor de AH actie voor €35. Er waren 3 soorten soep, wij hebben tomaten soep gekozen en een uiensoep. Tomaten soep was smakeloos, We hebben er zout en peper in gedaan maar dat hielp niet, het was meer water dan soep.
Gyros was redelijk en met drie kleine stukken aardappels er naast is een beetje weinig.
Voor dessert hadden ze twee keuzes: baklava of yoghurt. We hebben gekozen voor baklava en we waren verrast over hoe klein de portie was en dat met een klein bolletje ijs.
Dus in conclusie vond ik het behoorlijk slecht voor de gegeven prijs en zal dan ook zeker niet terugkeren naar dit restaurant.
Ma Rie M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten is te duur voor wat je krijgt.
marjanhjkp57 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
De zalmforel was zwart geblakerd, droog. De talapia was minimaal met een taaie korst. De prijs van het menu was verhoogd. De rijst,salade etc. zeer kleine porties, bijbestellen was duur.
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heb op 26 maart gegeten bij Olympia. Ik was er met mijn gezin. Voor de kinderen een pasta besteld en voor ons twee schotels met gevarieerde vlees. Alles kwam tegelijk en het smaakte fantastisch. Alles smaakte fantastisch Zelden zo goed gegeten. Bovendien was het zoveel dat wij het niet konden op krijgen, geen probleem bij hun, werd ons aangeboden om het mee te nemen. De gastvrouw was super en het personeel snel en vriendelijk. Griekse restaurant Olympia is een geweldige aanrader. Kom er snel weer, dit is nou een restaurant waar je heel graag maar terug gaat.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Gezellig met een groep vrienden hier gegeten voor we de stad in gingen. Zeer vriendelijke gastvrouw en bediening, we werden heel gastvrij ontvangen.
De Griekse boerensalade en brood met tzatiki en kruideboter besteld als voorgerecht besteld, lekker!
Er waren veel vlees gerechten om van te kiezen, toch maar voor een schotel voor 4 pers gegaan. We hebben van alles wat geprobeerd!
We hebben eerdere recensies gelezen...we hebben dit zelf niet ervaren; Kwaliteit-prijs verhouding klopte helemaal, wc's waren schoon, gezellige sfeer, vriendelijke personeel.. Wij komen zeker weer terug!!
Reza N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het viel fors tegen, moest lang wachten en is vlees zwart; stukjes. Gyros had geur van oud vlees, niet aangeraakt zo gelaten.
NOOIT MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anjela A.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Met een beetje argwaan zijn wij daar gaan eten ,maar het was zeer geslaagd leuke bediening en lekker gegeten , de kip rook iets onbekends maar was uitstekend.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Geweest met een groepje vrienden, tapas en een aantal vlees gerechten besteld, erg lekker!! Bediening was alert en service was vlot. We komen zeker snel een keer terug!
E M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk eten en gastvrije bediening! Echt een top restaurant!! We waren zeer tevreden met de service vanavond! Wij komen zeker terug!