Olympia

Melkmarkt 20 8011 MC Zwolle Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Tono Salata
      Tiro Salata
      Melitzano Salata
  • Hoofdgerechten
    • Hoofdgerechten worden geserveerd met vers gebakken aardappels, tzatziki, rijst en salade!
      Gyros
    • Combinatie van 3 soort ijs met slagroom en vruchten saus

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Olympia

Griekenland in Zwolle

In de afgelopen 15 jaar hebben veel liefhebbers de weg gevonden naar het Griekse restaurant Olympia in Zwolle, de plek waar de beste authentieke Griekse gerechten bereid worden in een typische sfeervolle Griekse ambiance. Op de kaart hebben zij 95 heerlijke Griekse gerechten met Olympische allure, een kaart om niet snel te vergeten! Geniet van typisch Grieks en een fijne avond!

Meer informatie over restaurant Olympia

7,2

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Otto S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Prima gegeten met de AH actie, alleen mogen de kerstboom en kerststukjes nu wel weg.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Wij hadden de ah dinerbon (2e gratis). De keuze viel ons tegen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het restaurant was niet verwarmd. De gasflessen waren leeg.(rotsmoes). Als restauranthouder zorg je toch voor verwarming. Voorgerecht carpaccio zalm. - paar reepjes zalm over wat niet aangemaakte groenvoer - gebakken mosselen in kruidenboter, verwarmd in magnetron, kruidenboter zal nog niet gesmolten op de mossel, smaak zurig. Hoofdgerecht alleen spiesjes waren redelijk. Giro’s koud. Geen nagerecht genomen omdathet stervend koud was. Al met al slechte ervaring. Niet aan te raden.
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We bestelden moussaka; die had te weinig aubergine, teveel niet lekkere bechamel, kaneel en aardappel en was met wat melig varkensgehakt gemaakt.
Verder 3 sorten vis. Alle drie even droog. Bah.
Wel aardige mensen en ongevraagd ouzo bij binnenkomst. Inrichting aftands.
Dini P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Beetje standaard Grieks restaurant, beetje saai
J. A. B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Weinig keus met de iens kaart. Maar het eten was prima.
Bediening : verstrooid. Twee dames die bedienden. De een sprak alleen maar Engels en de ander vergat steeds alles.
Denise H.
Vriendelijke en vlotte bediening
Kleine porties van een teleurstellende kwaliteit voor een flinke prijs!
Jerry R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Na lang 20 min kregen we drinken we moesten erg lang wachten op onze gerechten toen we de zalm kregen wat deze nog bevroren van binnen !
Wies V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Na vijf kwartier te hebben gewacht en de cola teruggestuurd omdat er geen prik in zat hebben wij de drank betaald en zijn boos en teleurgesteld weggegaan.
Bovendien moest ik van de wc worden gered want het slot deed het niet.
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Eten was zwaar onvoldoende. Half koud en veel te zout.
Uur op ons eten gewacht en ze komen niet bij je tafel of je nog wat drinken wilt.
Iedereen loopt door elkaar en weet niet wat ze moeten doen.
Kortom nooit weer. Ik zal het absoluut niet aanbevelen
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Voorgerecht een garnalencoctail: wel 6 garnalen bij mij! Mijn partner had zalm met heeeel veel sla. 3 kwartier gewacht op hoofdgerecht. Werd helaas geserveerd op een koud bord; waardoor ons eten snel koud werd. Zonde, want het was best lekker. Toetjes waren niet bepaald van een groot formaat, maar wel lekker.
Wij hadden er meer van verwacht. Jammer.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Hele aardige gastvrouw. Eten viel tegen, grote borden met weinig opvulling. Dus na het eten nog steeds trek. Verder was het vlees taai en smakeloos.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Zeer vriendelijke en attente gastvrouw. Prima eten.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het was niet goed. Lijkt wel of je met de ah kaart minder eten krijgt. Souvlaki was te gekruid en gehakt smaakte aangebrand. De cola die we bestelden was zonder prik en smaakte naar goedkope cola. Voor ons niet weer
Myrthe M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
De feta kaas die we kregen proefde niet als echte feta, misschien over de datum. Maar het smaakte erg chemisch en was niet als feta kaas die normaal gespr
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Niet lekker gegeten en erg kleine porties...
Elroy C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het was erg druk op het moment dat ik er at, daarbij waren er op dat moment 3 serveersters voor een volle tent. Ze deden wat ze konden om iedereen snel en goed te helpen wat ze aardig lukte, het was wat trager met het wegnemen met borden maar dat was wel te begrijpen
Natalia M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We hebben heel lang moeten wachten op eten wat het wachten niet waard was. Bovendien waren de drankjes ook raar. Cola was een soort zwarte limonade zonder prik om maar niet over de wijn te spreken. Wij komen niet meer terug.
Sietze H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Eten was oke. Hoofdgerecht was voldoende, voorgerecht viel tegen qua hoeveelheid. Smaak was prima. Sfeer en bediening waren wel ondermaats.
Marloes E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
In een woord vrezelijk , geen sfeer door te velle lampen.
Hoofdgerecht werd 2 uur later geserveerd.
En wat we kregen was of koud of smaakte naar genoeg het zelfde.
Niet voor herhaling vatbaar.