Olympia

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Olympia

Griekenland in Zwolle

In de afgelopen 15 jaar hebben veel liefhebbers de weg gevonden naar het Griekse restaurant Olympia in Zwolle, de plek waar de beste authentieke Griekse gerechten bereid worden in een typische sfeervolle Griekse ambiance. Op de kaart hebben zij 95 heerlijke Griekse gerechten met Olympische allure, een kaart om niet snel te vergeten! Geniet van typisch Grieks en een fijne avond!

Meer informatie over restaurant Olympia

6,4

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Jeanet R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ons eten werd gebracht zonder bestek, het duurde even voor er een serveerster langskwam en we dus konden beginnen aan de maaltijd.
Als er vaker iemand was langsgekomen had ik een 3e drankje besteld.
De olijven met pit was even opletten (thuis eet ik altijd zonder)
De kip in Griekse saus was lekker.
H. K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer vriendelijk/ correct personeel. De tafels stonden iets te dicht op elkaar. De aankleding was sober met grote muurschilderingen in Griekse stijl. De in recensies gegeven cijfer van 7 verhogen wij naar een 8!
G. N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het tweede menu gratis van de Albert Heijn actie is op deze plek een farce. Want er wordt een beperkt menu samengesteld dat op de eigenlijke kaart veel minder kost en de keuze is beperkt. Als er voor die prijs amuses ontbreken voel je je gewoon in de maling genomen
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hadden gereserveerd via AH,toen we op afgesproken tijd kwamen was er geen tafel vrij er werd ook niet gevraagd op welke naam de reservering stond,beetje klungelig kwam het over
Moesten aan krap tafeltje in de hoek zitten,wat amper kon.
Heb gezegd dat ik daar niet wilde eten omdat we niet fatsoenlijk konden eten zo
Verder was het eten prima,wel kleine hoeveelheden,en naar mijn smaak de tomatensoep erg gekruid.
Ik zou niet zonder AH actie hier eten daarvoor vond ik de hoeveelheid en de prijs niet echt overeenkomen
Leen J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij waren hier met de AH restaurantactie en vonden het gebodene voor een Grieks restaurant erg beperkt. Keuze uit 3 soepjes als voorgerecht, 5 of 6 (goedkope) hoofdgerechten en 2 goedkope nagerechten. Het aanbod was naar onze mening niet in verhouding met de prijs. Voor 2 personen goedkoop gegeten, maar de aanbieding tweede maaltijd gratis, wordt zeker niet waar gemaakt. Wel was men zo aardig ons nog 1 hoofdgerecht extra aan te bieden. Deze deal is zeker geen promotie voor het restaurant, maar wie hiervan de oorzaak is AH of het restaurant is natuurlijk de vraag.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We werden ontvangen met de vraag of we gereserveerd hadden voor de AH actie. Hierna kregen we een krap tafeltje toegewezen en moesten 10 minuten wachten voordat er iemand kwam vragen of we iets wilden drinken. Hierna kregen we, dachten we, het voorgerecht 'brood' met tatzikiesaus , lekker, daarna de menu kaart, na weer geruime tijd konden we bestellen. Mes ontbrak maar zou worden na gebracht. na 15 min werd gevraagd of alles goed was, maar we moesten weer om een mes vragen. Op een gegeven moment werd afgeruimd en werd de vraag gesteld of alles in orde was. We hebben geklaagd over de lange wachtperioden. dat begreep men. na zeker 15 minuten moesten we opstaan om iemand naar ons te laten komen om het dessert te kunnen bestellen. Wij dachten nog steeds het AH menu te gebruiken. Omdat alles wel heel lang duurde hebben we besloten om na het dessert af te reken en te vertrekken. Tot onze grote verbazing werd de AH kaart niet geaccepteerd omdat we gebruik hadden gemaakt van de gewone kaart en hadden we kunnen weten dat dit niet het AH menu was omdat dat op de website te lezen staat. Ondanks protest onzerzijds kon er ook niet 'geschikt' worden. Wel konden we nog een keer terug komen om alsnog van de AH actie te profiteren.. Dit hebben we afgewezen en ook aangegeven nooit meer terug te komen.
Verder geen commentaar!.
paulaboers1 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg ongezellig ingericht met lelijke muren. We hebben drie keer iemand aan tafel gehad die vroeg of we het hoofdgerecht al besteld hadden. Één van die drie had zelf de bestelling opgenomen. De prijzen liggen veel te hoog voor wat je krijgt. Er is namelijk niets culinairs aan. Ik snap nu wel dat je met de AH actie hier wel op zaterdagavond terecht kunt en bij vele andere restaurants niet. Ik ga er in ieder geval niet meer naar toe. En ik raad het ook niemand aan. Overigens, het eten was niet heel slecht hoor. Maar niet iets voor een avondje uit.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke bediening. Lekker eten. De servetten hadden van mij wat luxer gemogen; papieren servetjes is meer iets voor de MacDonalds.
Jan V.
Soep redelijk
Gyros klein gesneden en te lang doorgebakken
Toetje was minimaal
We hebben over de gyros geklaagd geen reactie.
We gaan vast niet weer naar dit restaurant
Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was veelste weinig, en niet goed op smaak. Ga hier nooit meer heen. Gevoel opgelicht te zijn, door te laten betalen voor iets.wat we niet hebben gehad
margreeth B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
eten matige kwaliteit en en kleine hoeveelheid en dat voor een menuprijs van 35 europ. Ambiance zeer ouderwets.
Personeel wel vriendelijk.
Adri G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
€35 voor 2 personen is redelijk. (2 voor 1 met AH actie) Indien €35 voor 1 persoon zou ik mij redelijk bekocht voelen. Kortweg prijs kwaliteit ver onder peil.
Mariëlle O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Tomatensoep was erg lekker, evenals het hoofdgerecht. Dessert was klein, maar voor ons precies goed. Vriendelijke bediening. We hebben er van genoten.
ria_denissen .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ik vind prijs kwaliteit niet in verhouding staan.
Had er meer van verwacht .
Het toetje was rond uit bedroevend !!!
Niet voor herhaling vatbaar .
greet V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met moeder en (schoon)dochters uiteten. De bediening was goed, goede uitleg over de gerechten bij vragen, erg gezellige bediening. Geïnteresseerd in de "klanten".
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vriendelijke bediening en goed eten. De inrichting geeft je het gevoel ergens in Griekenland te zijn. De folders voor een vakantie in Griekenland waren dus een welkome aanvulling op tafel.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hadden ons vooraf al wat verbaasd over bepaalde negatieve recensies en besloten ons daar niets van aan te trekken. Geschreven door allemaal zeikerds waarschijnlijk. Dat bleek te kloppen. Geweldig hoe we werden ontvangen door twee charmante dames voor wie werkelijk niets teveel was. Er was voor ons als familie een grote tafel heel fraai gedekt en de gerechten die daar even later voor ons werden neergezet waren smakelijk en echt Grieks!. Het vlees lekker gekruid en precies zo gaar en mals als het moest zijn, garnering (aardappelen, groenten en rijst) ook perfect. Drankjes werden steeds op tijd voor ons neergezet; we werden geen moment vergeten, al was het even tamelijk druk. We hebben daar de hele avond gezeten in sfeervol gedempt licht, met niet minder sfeervolle muziek en gingen als laatsten weg na een hartelijk afscheid. Een absolute aanrader!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
we hadden gereserveerd voor 2 personen, maar kregen een eenvoudig menukeuze alsof we met een voucher van AH kwamen. Blijkbaar zit hier toch wel een groot verschil in. Maar de kwaliteit was goed en lekker
Caty H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gister met mijn man bij jullie gegeten. Lang geleden dat we Grieks hebben gegeten. Lekker gegeten en erg vriendelijke bediening!
jeanet D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Vlotte bediening, maar eten was in vergelijk met andere klanten niet erg veel. Dit kwam denk ik omdat wij met een AH actie meededen. Wel vind ik €5 per consumptie veel te hoog