Olympia

Melkmarkt 20 8011 MC Zwolle Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Tono Salata
      Tiro Salata
      Melitzano Salata
  • Hoofdgerechten
    • Hoofdgerechten worden geserveerd met vers gebakken aardappels, tzatziki, rijst en salade!
      Gyros
    • Combinatie van 3 soort ijs met slagroom en vruchten saus

Speciale deals

-40% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Olympia

Griekenland in Zwolle

In de afgelopen 15 jaar hebben veel liefhebbers de weg gevonden naar het Griekse restaurant Olympia in Zwolle, de plek waar de beste authentieke Griekse gerechten bereid worden in een typische sfeervolle Griekse ambiance. Op de kaart hebben zij 95 heerlijke Griekse gerechten met Olympische allure, een kaart om niet snel te vergeten! Geniet van typisch Grieks en een fijne avond!

Meer informatie over restaurant Olympia

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Hugo R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten we gaan zeker nog een keer eten alles tot de puntjes verzorgd Wij hebben een fijne avond gehad!!!!!!!!!!
Karo B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
zeer goed restaurant komen er graag. Eten is prima en het personeel is zeer betrokken, vriendelijk en er is altijd tijd om even te vragen of alles naar wens is!! kortom : TOPRESTAURANT
Lora R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Uitstekend eten, vriendelijke bediening, prima prijs. Ik wist niet dat Grieks eten zo lekker kon zijn. ik ga er echt wel nog een keer heen
Twan L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Kwalitatief hoogstaand, met erg vriendelijk personeel en een zeer betrokken eigenaar. Een regelmatig bezoek waard!!!!!!!
Veronica Q.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Zeer fijne, snelle en vriendelijke bediening. Een echt Grieks restaurant met ook deze uitstraling.
Hier komen we zeker nog een keer terug!
Pepijn H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Al meerdere keren bij dit restaurant geweest en uiterlijk vriendelijk ontvangen door het personeel. Vervolgens heerlijk gegeten. Decor en sfeer in het restaurant is ook erg aangenaam.
Jobke H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Zeer vriendelijke mensen. Heerlijk eten. Je wordt niet van je plaats af gekeken ook al is het druk. Een aanrader voor iedereen die van Grieks eten houdt.
Jasmin A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Prima gegeten, uitermate goede ontvangst, bediening attent, vriendelijk en snel. Gerechten niet standaard op zijn Grieks op het bord maar uitstekende kwaliteit en met zorg bereid en opgediend.
Aanrader!
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wat kun je hier lekker eten en wat wordt je vriendelijk geholpen. Je kunt alles in overleg doen, snelheid van serveren tot combinaties van gerechten. Het personeel is altijd vriendelijk en denken met je mee.
Wij zijn er nu voor de vierde keer geweest maar komen zeer zeker nog terug.
Lobert S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Weer een erg gezellige avond gehad met lekker eten ,goede wijn en gezellige bediening. De kwaliteit van het eten is prima en opvaleend is dat ondanks een volle zaak de binlopers toch snel een fafeltje krijgen. Prima gastheeren en dames waardoor je het snel naar je zin hebt.
Rizza H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Erg lekker gegeten, vakantie in Griekenland kan er niet aan tippen. Gelukkig is het bij jullie altijd goed eten, ik ga hier vaker heen!
Milan W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Gezellig restaurant. Goed eten voor een redelijke prijs. Zeker. Aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Altijd goed, vast adres voor ons. Leuk personeel en niets is teveel moeite om het je naar de zin te maken. Beste Griek!!!!!!!!!!!!!!
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
We maakten dit keer gebruik van de AH-actie. De menu-keuze was boven verwachting. Uitstekende bediening, je krijgt hier het gevoel dat je echt welkom bent. Een aanrader
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten. Personeel zoals altijd heel vriendelijk, echt een aan rader!! zeker nog een keer gaan eten
Tess Z.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijke avond gehad, genoten van het eten en de bediening was super vriendelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sem G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Gezellig familie restaurant, goed en lekker Grieks eten voor een mooie prijs. Zeker een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker vers, goed verzorgd, vriendelijke bediening. Hield rekening met bijzondere wensen ook al kwamen we met een AH restaurantactie-bon.
Sann G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Hier gisteravond gegeten, het was in 1 woord van binnenkomst tot het weer weggaan geweldig. Het eten was van hele goede kwaliteit en de bediening was heel vriendelijk. Het restaurant zat helemaal vol maar je kreeg het idee dat elke klant even belangrijk was. Wij hebben er met zijn zessen een heerlijk ontspannen avond gehad en we komen er zeker nog eens terug.
Matthieu W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Wij waren met 6 personen, echt heerlijk gegeten!
Goede service, lekker eten! Hadden het geluk dat we buiten konden zitten! Was echt top!