Olympia

Melkmarkt 20 8011 MC Zwolle Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Olympia

Griekenland in Zwolle

In de afgelopen 15 jaar hebben veel liefhebbers de weg gevonden naar het Griekse restaurant Olympia in Zwolle, de plek waar de beste authentieke Griekse gerechten bereid worden in een typische sfeervolle Griekse ambiance. Op de kaart hebben zij 95 heerlijke Griekse gerechten met Olympische allure, een kaart om niet snel te vergeten! Geniet van typisch Grieks en een fijne avond!

Meer informatie over restaurant Olympia

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Henry V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met 6 vrienden bij olympia gegeten.
Heerlijke rode imiglykos wijn bij 2 gangen Grieks tapas genomen. proeverij van alle kleine hapjes was bijzonder lekker.
Het was een prachtig locatie en mooi belevenis voor ons zesen!
Zeer warme ontvangst en gastvrije serveersters.
Echte aanrader.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
afgelopen zaterdag hebben we gegeten bij Olympia Zwolle. We vonden de tradionele griekse gerechten super. We kregen zoveel dat we het niet eens op konden krijgen. We hoefde nergens voor bij te betalen, zoals enkele restaurants in Zwolle. We hadden als vooraf uiensoep, pikant maar super lekker. Als dessert hadden we baklava, warm en echt lekker. Het personeel was vriendelijk en we werden hartelijk welkom geheten door een gastvrouw. Alles was er schoon en fris en kunnen ons dan ook niet vinden in de slechte ervaringen die opgevoerd zijn.
Ma Rie M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten is te duur voor wat je krijgt.
Ze hebben een 3 gangen menu samengesteld voor de AH actie voor €35. Er waren 3 soorten soep, wij hebben tomaten soep gekozen en een uiensoep. Tomaten soep was smakeloos, We hebben er zout en peper in gedaan maar dat hielp niet, het was meer water dan soep.
Gyros was redelijk en met drie kleine stukken aardappels er naast is een beetje weinig.
Voor dessert hadden ze twee keuzes: baklava of yoghurt. We hebben gekozen voor baklava en we waren verrast over hoe klein de portie was en dat met een klein bolletje ijs.
Dus in conclusie vond ik het behoorlijk slecht voor de gegeven prijs en zal dan ook zeker niet terugkeren naar dit restaurant.
Ma Rie M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten is te duur voor wat je krijgt.
marjanhjkp57 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
De zalmforel was zwart geblakerd, droog. De talapia was minimaal met een taaie korst. De prijs van het menu was verhoogd. De rijst,salade etc. zeer kleine porties, bijbestellen was duur.
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heb op 26 maart gegeten bij Olympia. Ik was er met mijn gezin. Voor de kinderen een pasta besteld en voor ons twee schotels met gevarieerde vlees. Alles kwam tegelijk en het smaakte fantastisch. Alles smaakte fantastisch Zelden zo goed gegeten. Bovendien was het zoveel dat wij het niet konden op krijgen, geen probleem bij hun, werd ons aangeboden om het mee te nemen. De gastvrouw was super en het personeel snel en vriendelijk. Griekse restaurant Olympia is een geweldige aanrader. Kom er snel weer, dit is nou een restaurant waar je heel graag maar terug gaat.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Gezellig met een groep vrienden hier gegeten voor we de stad in gingen. Zeer vriendelijke gastvrouw en bediening, we werden heel gastvrij ontvangen.
De Griekse boerensalade en brood met tzatiki en kruideboter besteld als voorgerecht besteld, lekker!
Er waren veel vlees gerechten om van te kiezen, toch maar voor een schotel voor 4 pers gegaan. We hebben van alles wat geprobeerd!
We hebben eerdere recensies gelezen...we hebben dit zelf niet ervaren; Kwaliteit-prijs verhouding klopte helemaal, wc's waren schoon, gezellige sfeer, vriendelijke personeel.. Wij komen zeker weer terug!!
Reza N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het viel fors tegen, moest lang wachten en is vlees zwart; stukjes. Gyros had geur van oud vlees, niet aangeraakt zo gelaten.
NOOIT MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anjela A.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Met een beetje argwaan zijn wij daar gaan eten ,maar het was zeer geslaagd leuke bediening en lekker gegeten , de kip rook iets onbekends maar was uitstekend.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Geweest met een groepje vrienden, tapas en een aantal vlees gerechten besteld, erg lekker!! Bediening was alert en service was vlot. We komen zeker snel een keer terug!
E M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk eten en gastvrije bediening! Echt een top restaurant!! We waren zeer tevreden met de service vanavond! Wij komen zeker terug!
Anjela A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellig en sfeervolle restaurant. Meest Grieks restaurant zijn blauw /wit maar deze was totaal anders
We gaan daar zeker gauw terug. Vriendelijkheid en heerlijke gerechten
Margo M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima gegeten met de familie. De bediening was charmant en vlot. Uitgebreide menu kaart met veel vleesgerechten. Zeker aan te bevelen!
Nanette .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ik had via een aanbieding gereserveerd en las later pas de recensies. Oei. Niet best over het algemeen. Maar goed, we hadden betaald en we wilden toch onze eigen mening vormen over dit restaurant.
We werden ontvangen door een vriendelijke dame. Op tafel stond een kapot theelichtje. Dat gaf geen goede eerste indruk. De muziek (soort hiphop) vond ik niet passen bij een Grieks restaurant maar deze stond zo zacht dat toen er meer mensen binnen waren je de muziek niet meer hoorde.

We hebben vooraf zalmcarpaccio gegeten. De zalm was goed met heel veel sla eronder. Helaas ook met dunne reepjes wortel er tussen wat nogal overheerste. Bord zag er wel mooi uit.
Daarna een mixgrill en een kipschotel. De dame adviseerde aardappeltjes en patat erbij. De borden waren helaas koud en de kip had ook warmer gemogen. Smaak was goed.
De baklava die we hadden als dessert was erg lekker.

Helaas bleek bij het afrekenen van de drankjes dat er voor de aardappeltjes en patat extra betaald moest worden. Vreemd. Je verwacht toch geen hoofdgerecht met alleen wat sla en tzatziki.

Al met al viel het ons dus erg mee. Het eten smaakte goed en het personeel was vriendelijk. Doordat er extra voor de aardappels en patat betaald moest worden vind ik het uiteindelijk wel te duur voor wat je er voor kreeg.
Maaike W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. We hebben vanavond met vier personen het drie gangen menu gehad. Er waren drie verschillende soepjes besteld maar leken eigenlijk allemaal hetzelfde. Daarna 40 minuten gewacht voordat we het hoofdgerecht konden bestellen en toen duurde het nog een hele tijd voordat het geserveerd werd. De bifteki was erg zout en smaakte raar, de gyros eveneens en voor de kip gold hetzelfde. Het duurde erg lang voor de drankjes geserveerd werden en bij een spa rood met citroen hadden ze geen stampertjes. Na het toetje, wat prima was (wat kan er ook verkeerd gaan aan een bolletje vanille ijs) vroegen we om de rekening en daar stonden drankjes op die we niet hadden besteld. Al met al konden we er nog om lachen maar eigenlijk... voor ons écht nooit weer.
Mathew J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Recentelijk bij Olympia gegeten met vrienden. We wilden graag Grieks eten en ik heb de Knossos schotel gehad. Smaak was prima en de hoeveelheid ruim voldoende. Ondanks het feit dat the zaak vol was, bleef de bediening alert en vriendelijk. Wij komen terug!
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij hebben hier vanavond gegeten. De prijs staat niet in verhouding tot het eten. De bediening is jong en heeft het veel te druk.
Wij hebben de mixed grill en de tapas schotel besteld. Erg karig en de salade was oud (vanmorgen al klaar gemaakt) Hier komen we niet nog eens vond de sfeer ook totaal niet grieks, ook het eten was niet bijzonder. En het interieur is echt verouderd. En doet smoezelig aan.
MudB .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij zaten met een vrienden buiten en het was prachtig weer. Ik had in Harderwijk wel eens bij een Olympia gegeten en dat was heerlijk! Dus ik dacht laten wij hier gaan eten....... Ik had zwaardvis besteld en het was ZO taai dat ik het terug heb gegeven samen met een vriend die ook zwaardvis had besteld. Na een half uur kwam er nog geen nieuw eten, wij hebben gelijk betaald en hebben daar niet op gewacht. Dit doen we niet nog eens....
Abalfazl A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Wij hebben een gezellige avond gehad
Uiteten met een groep vrienden, daarvoor is Olympia een zeer geschikte plek. We hebben 3 gangen ala cart voor €27,50 PP gegeten de service was super! Wat een vriendelijke personeel. Warm ontvangst en overheerlijke eten
We komen zeker weer terug.
vakantie1961 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Gisteravond met vier personen daar gegeten. We hadden twee T-bone steaks en twee pizza's besteld. Mmmmm echt lekker en het personeel super gemotiveerd en vriendelijk. Mijn vrienden en ik komen echt terug