Olympia

Melkmarkt 20 8011 MC Zwolle Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Olympia

Griekenland in Zwolle

In de afgelopen 15 jaar hebben veel liefhebbers de weg gevonden naar het Griekse restaurant Olympia in Zwolle, de plek waar de beste authentieke Griekse gerechten bereid worden in een typische sfeervolle Griekse ambiance. Op de kaart hebben zij 95 heerlijke Griekse gerechten met Olympische allure, een kaart om niet snel te vergeten! Geniet van typisch Grieks en een fijne avond!

Meer informatie over restaurant Olympia

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Makkie N.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Het was zeer rustig, daardoor heb ik een goeie ervaring met jullie gekregen! Dankuwel! tot de volgende keer! ik vond vooral het brood heel lekker
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Lekker drankje gedaan met mijn vriendin, lekker bier, grote portie en zeker voor herhaling vatbaar! tot de volgende keer
ronald D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Leuke plek, heerlijke gerechten en goede service. Het was rustig het personeel nam de tijd voor je en dat was erg fijn. Het menu was goed op elkaar afgestemd en erg lekker in combinatie met de wijnen die de bediening voor ons had uitgekozen.
floor D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk gegeten, gerechten schurken tegen een ster aan qua kwaliteit. Service is van eenzelfde niveau. Voor een uitgebreid diner betaal je uiteraard ook meer dan gemiddeld, het is echter een echte avond uit. Aanbevolen!
stef J.
Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, het tempo was precies goed (ik heb redelijk ingevuld, maar voor een goed gesprek was ruim de tijd) er is aandacht, maar niet opdringerig. Het is altijd weer een verrassing wat er op je bord komt.
robert H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Een verbluffend goed restaurant. Heb er heerlijk kunnen genieten van een diner met zakenrelaties! Buitengewoon goede bediening en zeer vriendelijk en aangename omgang met de gast!
stef J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Overheerlijke gerechten, diverse smaken maar mooi gecombineerd met elkaar; super attente bediening, leuke sfeer, echt een aanrader! We komen zeker terug! ;-)
lieke K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Wij hebben bijzonder lekker gegeten, mooie smaak combinaties en de kwaliteit van het eten is top. De bediening is heel vriendelijk en biedt goede service. Gezellige ambiance met veel ruimte tussen de tafels.
Echt een aanrader!
domuniqeu A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Hele creatieve gerechten, erg smakelijk. Goede en vriendelijke bediening. Suggestie: bied vaker wat brood aan, voor de grote eter zijn de porties aan de kleine kant.
daantje H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
een ontzettend leuk en knus restaurant in oude centrum van zwolle,met een prima kaart en lekkere mooie gerechten.
personeel erg vriendelijk,dus ga zo door !!
teun Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Ik kom graag over een tijdje weer terug, dit was voor herhaling vatbaar. Oprecht genoten van het lekkere eten en de goede zorgen. Vooral de kleine hapjes waren een lust voor het oog en een genot op de tong. Alles tot in de puntjes verzorgd en heb me niet ongemakkelijk gevoeld, de sfeer was zeer aangenaam. Dank, en graag tot de volgende keer.
dellania A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Ontvangst was hartelijk. Bediening prima. Eten was echt goed met twee amuses om te beginnen. Lekker gegeten dus in goede ambiance
saskia H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Prima locatie om gezellig en lekker uit eten te zijn , heerlijk avondvullend , leuke gezellige inrichting en vriendelijk personeel.
sjaan O.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Wij namen allebei een aperitief, voor- en hoofdgerecht. Een van ons liet zich verrassen met bijpassende wijnen. Eerlijk en smakelijk eten, voldoende grote porties. Afgesloten met een dubbele espresso. De tweede was voor het huis. Prima getafeld. We komen terug.
kees M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Verrassend goed restaurant. De gerechten zijn zeer smaakvol en de aanbevolen wijnen uitstekend. echt heerlijk!!!!!!!!!!!!
bonno D.
jores D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
zeer lekker eten! beleefd personeel en een korte wachttijd. overigens ligt het zeer aantrekkelijk ik zal het griekse driesgangen menu aanbevelen! een aanrader!
boris A.
dylan N.
Bert N.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Fantastisch. Eigenlijk is alles goed aan dit restaurant. Het begint al met een heel vriendelijk ontvangs van het personeel. Vervolgens kregen we twee lekkere voorafjes van het huis. Hoofdgerecht was prima. Als afsluiter een kopje thee genomen en dat was ook een verwenning. Toen we vol zaten en naar huis wilden gaan voelde dat raar, we voelden ons zo ontspannen, alsof we eigenlijk al thuis waren... Wanneer we weer in Zwolle zijn komen we hier graag nog eens terug!