Olympia

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Olympia

Griekenland in Zwolle

In de afgelopen 15 jaar hebben veel liefhebbers de weg gevonden naar het Griekse restaurant Olympia in Zwolle, de plek waar de beste authentieke Griekse gerechten bereid worden in een typische sfeervolle Griekse ambiance. Op de kaart hebben zij 95 heerlijke Griekse gerechten met Olympische allure, een kaart om niet snel te vergeten! Geniet van typisch Grieks en een fijne avond!

Meer informatie over restaurant Olympia

6,5

Jouw recensie over het restaurant Olympia

eM V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Slecht. Vage gerechten, weinig grieks aan. Gyros van varken, turkse baklava vreemde onaangename voagen van geuren in de zaak. Nooit meer Olympia Zwolle!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We gingen uit eten met ons vieren met de zgn AH actie.
Niet erg bijzondere soepen vooraf en nagerecht griekse yoghurt met een walnoot erop en wat honing, waarbij je in 4 happen klaar was.
Hier durven ze dan 7,00 voor te vragen !
Bij afrekenen viel het eindbedrag erg tegen!
Bij navraag bleek ze 35€ te berekenen voor een 3 gangen menu. Dit is echt veel te veel voor wat je krijgt.
Bovendien staat in de AH actie dat dit restaurant aangeeft dat de prijs €30,00 is voor een 3 gangen menu, dus daar klopt niks van.
Achteraf terug gegaan en de eigenaresse hierop attent gemaakt.
Ze bieden hele actieschotels aan voor 2 personen voor €25 staat op grote borden en dan moeten wij blij zijn met €17,50 PP omgerekend??
Slaat nergens op.
Vlees was redelijk, maar rijst en aardappels en sla niet van verwacht niveau en hoeveelheid ook beperkt hiervan.
Wij voelden ons bekocht toen we afrekenden, hebben €10 terug gekregen toen we de gegevens op de site lieten zien van de AH actie.
Maar de avond had een nare afronding, door dit intermezzo.
Jammer. Eigenaresse is erg vriendelijk, maar moest haar wel overtuigen dat€35 gewoon niet klopt (voorgerecht (5,00 duurder hoofdgerecht 19,00 en 7 euro voor duurste toetje) komt altijd nog op minder uit dan €35 die zij aanslaat.

WIj komen hier daarom niet meer terug.
Nina G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
lang wachten, koud eten, diepvries giros, geen smaak, geen aanvulling bij het vlees, aangebrande vis, zwarte geblakende ribey, onherkenbare champignons en droge aangebrande aardappelpartjes. Zeker geen aanrader. Een grote teleurstelling.
goosensjb .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We wilden graag de AH-kaart verzilveren, maar helaas bleek er alleen een keuzemenu, dat ons niet aanstond. Dan maar alleen een hoofdgerecht - vis met garnituur. Er zat een vreemde smaak aan de vis, en ook aan de rijst en de soppige gebakken aardappelen. De tzatziki was wel heel goed. Al met al vielen prijs en kwaliteit niet mee.
De bediening was wel heel vriendelijk en adequaat. Toch geen aanrader....
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij vonden het veel te duur(35 euro) t.w. Soepje, gyros en griekse yoghurt met honing( 2 grote happen); vantevoren op site gekeken en de prijs voor ahrestaurantactie was 30 euro( wat overigens nog te duur was) we moesten voor een klein glas water 2,80 betalen; soepje kost 5,50; gyros 15,50 en yohurt 7,50( te gek voor woorden), maar dat is samen 28,50 en geen 35 euro, we hebben het aangekaart bij het afrekenen, maar de eigenaresse hield voet bij stuk, dus daar gaan we niet meer heen!
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
de soep werd lauw opgediend.
ik weet niet of ik nog terug zou gaan.
de sfeer is wat kil.
toiletten kunnen ook beter,wc- bril te klein en ruimte te klein.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Nog nooit heb ik in zo'n slecht restaurant gegeten. Wachttijden zeer lang, eten te zout. Om 18.00 uur was het gerecht dat ik uitkoos niet meer voorradig. Zou een spies krijgen met varkensvlees, maar ik kreeg iets heel anders te eten. Aan de recensies te zien snap ik niet dat IENS dit restaurant nog in de aanbieding heeft.
bert V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Dit keer niet lekker gegeten was taai vlees.
Biefstuk slechte kwaliteit.
Gieros erg vet, lamskotelet taai met veel vet.
Bediening goed en vriendelijk slechte kok.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Kwaliteit van het eten was goed maar werd wel kort na elkaar opgediend. Prijs was te hoog voor een AH restaurant actie. De menukeuze was inderdaad à la carte, maar wel een speciale beperkte carte. Niet het reguliere menu.
Verder goed eten en gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
sungirl85 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wat miste was wat wel en niet bij de prijs was inbegrepen. Op een bepaald moment kregen we drinken wat we niet besteld hadden. Het bedrag viel erg tegen.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Was lekker eten, inbegin goed feholpen en snel. Was maar 1pers in bediening toen het drukker werd duurde het erg lang voor het toetje en ook erg weinig.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij vonden de keuzemogelijkheden met de AH-restaurantactie erg beperkt en de prijs van het driegangenmenu (32 Euro) flink aan de prijs. Uiteindelijk besloten om de actie niet te gebruiken en gewoon van de kaart te bestellen. Het duurde behoorlijk lang en uiteindelijk kwamen de voor- en hoofdgerechten tegelijk. Ze waren onze voorgerechten duidelijk vergeten. Al met al geen groot succes. Jammer!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten is te duur voor wat je krijgt. Ze hebben een 3 gangen menu samengesteld voor de AH actie voor €35. We waren verrast over hoe klein de porties waren.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was de avond dat in Zwolle de halve marathon werd gehouden, dus dat het erg druk was hebben we alle begrip voor. Maar het eten was niet goed. We hadden gyros die dreven in het vet, de garnituur van sla was niet vers en de manier waarop de bediening aan het werk was, stoorde ons. Conclusie: wat een leuke avond had moeten worden, eindigde helaas in een grote teleurstelling. Jammer!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het is een prima restaurant met een vriendelijke bediening. Het eten was formidabel en ook een lekker wijntje werd er geserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar.
Henry V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met 6 vrienden bij olympia gegeten.
Heerlijke rode imiglykos wijn bij 2 gangen Grieks tapas genomen. proeverij van alle kleine hapjes was bijzonder lekker.
Het was een prachtig locatie en mooi belevenis voor ons zesen!
Zeer warme ontvangst en gastvrije serveersters.
Echte aanrader.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
afgelopen zaterdag hebben we gegeten bij Olympia Zwolle. We vonden de tradionele griekse gerechten super. We kregen zoveel dat we het niet eens op konden krijgen. We hoefde nergens voor bij te betalen, zoals enkele restaurants in Zwolle. We hadden als vooraf uiensoep, pikant maar super lekker. Als dessert hadden we baklava, warm en echt lekker. Het personeel was vriendelijk en we werden hartelijk welkom geheten door een gastvrouw. Alles was er schoon en fris en kunnen ons dan ook niet vinden in de slechte ervaringen die opgevoerd zijn.
Ma Rie M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten is te duur voor wat je krijgt.
Ze hebben een 3 gangen menu samengesteld voor de AH actie voor €35. Er waren 3 soorten soep, wij hebben tomaten soep gekozen en een uiensoep. Tomaten soep was smakeloos, We hebben er zout en peper in gedaan maar dat hielp niet, het was meer water dan soep.
Gyros was redelijk en met drie kleine stukken aardappels er naast is een beetje weinig.
Voor dessert hadden ze twee keuzes: baklava of yoghurt. We hebben gekozen voor baklava en we waren verrast over hoe klein de portie was en dat met een klein bolletje ijs.
Dus in conclusie vond ik het behoorlijk slecht voor de gegeven prijs en zal dan ook zeker niet terugkeren naar dit restaurant.
Ma Rie M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten is te duur voor wat je krijgt.
marjanhjkp57 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
De zalmforel was zwart geblakerd, droog. De talapia was minimaal met een taaie korst. De prijs van het menu was verhoogd. De rijst,salade etc. zeer kleine porties, bijbestellen was duur.