Olympia

Melkmarkt 20 8011 MC Zwolle Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Tono Salata
      Tiro Salata
      Melitzano Salata
  • Hoofdgerechten
    • Hoofdgerechten worden geserveerd met vers gebakken aardappels, tzatziki, rijst en salade!
      Gyros
  • Nagerecht
    • Combinatie van 3 soort ijs met slagroom en vruchten saus

Speciale deals

-50% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Olympia

Griekenland in Zwolle

In de afgelopen 15 jaar hebben veel liefhebbers de weg gevonden naar het Griekse restaurant Olympia in Zwolle, de plek waar de beste authentieke Griekse gerechten bereid worden in een typische sfeervolle Griekse ambiance. Op de kaart hebben zij 95 heerlijke Griekse gerechten met Olympische allure, een kaart om niet snel te vergeten! Geniet van typisch Grieks en een fijne avond!

Meer informatie over restaurant Olympia

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Frank H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Cedric V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Eten was niet goed, aangebrand vlees, rijst te gaar gekookt. Leken wel de restjes die opgeschept waren. Hoofdgerecht kwam direct na voorgerecht terwijl borden nog op tafel stonden. Muziek veel bas en weinig Grieks. Toetje betalen zonder deze gevraagd te hebben. Slechtste Grieks restaurant waar we ooit gegeten hebben.
Netty P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Fijne bediening. Men dacht met ons mee.
Wouter R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Eten was heerlijk
Vriendelijke mensen
Snelle bediening
Zullen er zeker nog een keer gaan eten
De wc was niet echt kind vriendelijk
Arnold W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Ik ben hier op een middag geweest. Het was tegen etenstijd. Dus zeer rustig. Maar dat maakte de eigenaresse niet uit. Ik werd met alle egards geholpen en vriendelijk te woord gestaan.
Het eten was heerlijk klaar gemaakt. Het bord was netjes opgemaakt. Een reden des te meer om Zwolle nog eens op te zoeken.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Hier gegeten met ah actie...voorgerecht en hoofdgerecht kwamen snel, was ook erg lekker. Keuze uit baklava en Griekse yoghurt als dessert, en dat duurde heel lang voordat t werd gebracht.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Hier gegeten met ah actie...voorgerecht en hoofdgerecht kwamen snel, en waren erg lekker. Nagerecht duurde erg lang voordat we het kregen en beperkte keuze...Baklava en Griekse yoghurt.
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Boven ons hoofd knipperde steeds een lamp. Personeel was vriendelijk
Sietske G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We mochten kiezen uit de menukaart, beperkt keuze van aantal nummers. Ik vroeg wat ik als dessert kon kiezen. Toen kreeg ik het antwoord: daar kom ik later op terug. En liep ze weg. Ik ben er later op terug gekomen waarom ik het vroeg toen hadden we de keus uit 2 desserts. Het voorgerecht zag er aantrekkelijk uit, het hoofd gerecht bevatte een bolletje rijst en 1 aardappel in stukjes. en nog geen 30 gram groente, een schnitzel, gyros en gehakt met tzatziki. Ik heb dus een schaaltje groente extra besteld waar ik €6,50 voor mocht betalen. Bij het hoofdgerecht hadden we een drankje willen bestellen maar dat werd gebracht en de borden van het voorgerecht stonden nog op tafel dus geen gelegenheid gekregen. Toen bij de 2 bolletjes Griekse Yoghurt met 2 walnoten en honing maar een kopje thee besteld. Bij het afrekenen sprak degene die ons het botte antwoord gaf de hoop uit tot ziens. Maar ons zien ze hier niet meer terug.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Vriendelijke behulpzame bediening eten was erg lekker alleen voor mij aan de zoute kant. Voeg thuis geen zout toe in het eten. Inrichting vond ik wat gedateerd
Wilco L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
2x gereserveerd met 40% korting bij dit restaurant en zonder enige toelichting wordt mijn reservering geannuleerd door het restaurant. Vervolgens is reserveren zonder korting wel mogelijk op de eerder geboekte datum en tijd. Erg vreemd en misleidend.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Via socialdeals (beperking in kaartkeuze) daar gegeten.
Zeer vriendelijk personeel, goede kwalliteit eten en smaakvol.
Restaurant is geschikt om met het hele gezin te eten, of romantisch met zijn tweeën.
Dorry L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima prijs/kwaliteit, om snel een maaltijd te gebruiken, prima
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Prima gegeten
De tafel van Armanda D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten. Alleen niet alles van de kaart mogen kiezen, maar wel genoeg keuze.. De Prijs was zeer gunstig. Aardig personeel. We gaan hier zeker nog een keer heen.
Jannie D.
We werden snel en vriendelijk geholpen.
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Met AH bon alleen keuze voor varkensvleesgerechten. Werd prima opgelost. Hoofdgerecht kwam pas na 1 uur met excuses dat de printer id keuken stuk was. Eten goed. Inrichting ongezellig. Te veel tafeltjes met felle verlichting gaf kantine gevoel.
M W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het voorgerecht kwam pas na een uur, maar eerlijk het was ook overvol in het restaurant die avond. Carpaccio was wel ok, maar het nagerecht (baklava) was heerlijk. Bifteki was ook lekker, alleen het vlees wat daaronder zat was echt heel erg zoutig.
Iris A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Met AH kortingscode hier wezen eten. Voorgerecht brood koste nog eens 10 euro! 2x water bestellen weer 10 euro! De beloofde toetjes keuze bestond niet meer, was nu beetje griekse yoghurt met honing en 2 walnoten. Zeer teleurstellend.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lekker eten, vriendelijke bediening!! ????
Susan L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We hadden maar keuze uit 6 gerechten terwijl er wel 20 waren in dezelfde prijsklasse.
2 maal een gerecht besteld met feta wat er niet in zat , deze zat schijnbaar bewerkt in de dressing....?
Zonder aan te geven dat dit extra kosten had kregen we brood en tzaziki. 6 euro!!
Zonder een keuze te maken kregen wij een dessert. Met noten dus moet je je voorstellen als je een allergie hebt.
Frisdrank zonder prik. Ons dessert konden we niet meer aan de tafel opeten maar in de wachtruimte omdat ze de tafel al nodig hadden voor de volgende reservering. Schandalig!!