Olympia

Gerrit van Assendelftstraat 2 1961 NK Heemskerk Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse trots in Heemskerk

Even ontsnappen aan de dagelijkse sleur en en je overgeven aan de bruisende Griekse cultuur. Dat is een avondje uit bij Restaurant Olympia in Heemskerk. De chef presenteert met trots zijn veelzijdige gerechten en de bediening doet er alles aan om het jou naar de zin te maken. Daar is niet zoveel voor nodig, want de kaart staat boordevol Griekse specialiteiten waar de wijnen naadloos op aansluiten. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Olympia

• MasterCard , Pin
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Leuke gezellige locatie. Heerlijke inktvisringetjes gegeten, zoals ze horen te smaken. Keuze uit de AHkaart is er genoeg . Voor elk wat wils.
Marten M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben er al een paar keer gegeten . wij zijn tevreden , een goede prijs kwaliteit verhouding.....................................................................................................................
jrkolenbrander .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Nette bediening goede prijs kwaliteit verhouding, verzorgde omgeving, een beetje gedateerd. Een gelegenheid om nog eens terug te komen.
a D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voorgerechten waar smakelijk. Hoofdgerecht vielen daar in tegen.. Tussen het serveren het eerste drankje en noteren van de gewenste gerechten zit te veel tijd. Positief is wel dat er na het doorgeven van de gewenste gerechten en daadwerkelijk serveren er brood met tzatziki geserveerd wordt.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Vond het er niet heel gezellig uitzien. Niet sfeervol en de tafel was te laag ten opzichte van de stoel. Verder wel lekker gegeten
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Uitgebreide kaart en heerlijk gegeten! Kinderen vonden het ook erg lekker. Komen zeker nog een keer terug.
jrkolenbrander .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voor relatief aardig bedrag best aardig gegeten, hoeveelheid meer dan voldoende, de smaak kan iets meer gekruid, maar dat is een persoonlijke mening. Ik heb meer Grieks gegeten in andere restaurants waar de smaak meer mijn keus zou zijn, maar over het algemeen geen klachten. Vriendelijke bediening.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk eten in een prettige sfeer met een vriendelijke bediening.
Een restaurant waar je helemaal jezelf kunt zijn. Het naakt niet uit of je er samen, met vrienden of familie eet.
Wij zijn er vaker geweest en komen graag terug.
Goedemorgen mevrouw Brugman,
bedankt voor de positieve recensie. misschien tot gauw!
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Grieks restaurant. Zeer uitgebreide kaart met veel Griekse specialiteiten. Het was gezellig druk. Goede sfeer. Prima gegeten.
ilonka11 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De kwaliteit van de ingrediënten was prima. Het had wat mij betreft wel kruidiger gemogen. De porties waren van goede grootte.
palans .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
een fijn restaurant om met familie of vrienden te gaan eten.
het eten is lekker
de prijs/kwaliteit verhouding is prima.
de bediening vriendelijk en goed.
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het was heerlijk!!! Veel keus en goed eten. Zou zeker nog een keer terug komen! Het restaurant is klein en knus en leuk ingericht, nu ook richting de kerst. Echt een aanrader!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Er was voldoende keus op de kaart en de porties waren ruim! De beenruimte aan tafel was wat krap. We komen zeker nog eens hier eten.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Origineel grieks bier (Mythos) gedronken met natuurlijk een Ouzo 'on the side'.
De Baklava als toetje was verrukkelijk.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Eten was goed bediening goed ruimte is klein tussen de tafels totale indruk is goed en veel beter als enkele jaren geleden.
LEKKER GEGETEN.
karin D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten. We waren met de AH actie met 2 volwassenen en 2 kinderen. ER was voldoende keus op de kaart en het smaakte allemaal prima. Het vlees was lekker gekruid en de frietjes waren lekker knapperig en goed heet. Ook onze kinderen ( 9 en 10) hebben bijna alles opgegeten van een compleet 3 gangen diner.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Tafel gereserveerd voor 5 personen en speciaal gezegd dat wij buiten op het terras wilde zitten.Dat was oke
Daar aangekomen, was het terras vol, behalve 1 klein vierkant tafeltje was leeg.
Bediening zei of jullie gaan binnen zitten of buiten aan dat tafeltje.
Pardon wij hadden speciaal gereserveerd voor buiten???. Dat kon volgens de bediening niet, daar doen ze niet aan. Daar gingen we dan, toch aan het tafeltje. Volgens mij zagen ze dat ook niet zitten en kwamen ze met een extra tafeltje aan van binnen. Even in het kort de rest, borden nat en vies , ook gezegt maar ach bediening zei gewoon komt van de vaatwasser. Tapas waren best lekker maar niet speciaal , niet alles was lekker maar dat is voor iedereen anders. Verhoudingen van de porties tapas waren elke keer anders.
voorproever-123 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Hoewel het een echte Griekse avond was, vanwege de temperatuur, smaakte het eten prima.
We zaten op een zeer eenvoudig terras met hele aardige bediening.
gvda .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het is dat het zo'n mooie avond was en het op het terras goed toeven was, want met Grieks eten heeft deze diner-ervaring weinig te maken. Op het Albert Heijn restaurantactie menu stond voor ons een redelijk smakelijk platbroodje met tzaziki, gevolgd door te harde dolmades (met teveel en droog gehakt gevulde wijnbladeren) en een slap stuk feta met bladerdeeg en spinazie. Hoofdgerechten: zeer matig gekruide Bifteki en absoluut smakeloze Gyros, frietjes en een bolletje laffe rijst met tomatensaus dat in het Guiness Book of World Records in de categorie 'Kleffe Etenswaren' absoluut een toppositie zou verwerven. Nagerecht: een gigantisch groot stuk ijskoude 'baklava' met slagroom (?). De retsina: mwoah. Gelukkig voldeden de bijgeleverde pullen koude Amstelbier wél aan de verwachtingen. Netjes afgerekend dus (geen fooi) en braaf (en ook een beetje laf) 'ja' geantwoord of alles naar wens was, want we hadden het na anderhalf uur helemaal gehad en wilden graag snel naar huis. Gelukkig hoefden we dit keer voor deze teleurstelling niet het volle pond te betalen. Leve Appie!
corfuparga1 L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Met de AH actie naar de Griek.Ik dacht je krijgt vast minder maar het was heel erg lekker.Gegrilde zalm,precies goed bereid maar moet zelf wel nog wel wat zout en peper toevoegen maar dat is voor iedereen weer anders dus prima.Lekkere tonijnsalade en gehakt van de grill.De varkenshaas van de grill was ook lekker.
Ook zaten we in het zonnetje op het terras,net Griekenland.aardige bediening,we hadden een topavond!!!