Olympia

Gerrit van Assendelftstraat 2 1961 NK Heemskerk Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse trots in Heemskerk

Even ontsnappen aan de dagelijkse sleur en en je overgeven aan de bruisende Griekse cultuur. Dat is een avondje uit bij Restaurant Olympia in Heemskerk. De chef presenteert met trots zijn veelzijdige gerechten en de bediening doet er alles aan om het jou naar de zin te maken. Daar is niet zoveel voor nodig, want de kaart staat boordevol Griekse specialiteiten waar de wijnen naadloos op aansluiten. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Olympia

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het restaurant had 's avonds een fijne sfeer, we konden kiezen uit lekker veel gerechten bij reserveren via de AH actie en het personeel was zeer vriendelijk.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zitplaats was ongezellig in kleine drukke ruimte. De moussaka was te flauw, de zalm was echter goed. De baklava was koud minder aantrekkelijk.
J.H. S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prettige bediening en heerlijk eten.
Gezellige plek om te verblijven.
Aanrader dus.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
recop C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellig en lekker gegeten. Prima keuze menu voor de AH-actie!
We hadden een regelrechte stortbui op weg naar het restaurant en moesten door een laag water waden! Die was gelukkig na een half uur verdwenen.
Jojoli .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Ik vondt dat er een ruime keuze was in het voorgerecht ,hoofdgerecht en het nagerecht.en we hebben heerlijk gegeten.gaan we zeker vaker heen.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ik vond het restaurant heel gezellig fijne sfeer goed personeel, we werdenheel vriendelijk geholpen en eten was heerlijk
R.A. L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellig gegeten. Er was veel keus en de bediening was supervriendelijk. Heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader. Gezellig restaurant. We werden vlot geholpen.
Smakelijkgenieten .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
constante kwaliteit, zoals altijd heerlijk bij Olympia en ook het AH keuzemenu is uitgebreid en met zorg gemaakt Een aanrader!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben er met z,n tweetjes heerlijk gegeten. De bediening was vlot vriendelijk en werkte hard. De hoeveelheid opgediend eten was wel erg veel , Beter had geweest kleinere porties op te dienen, e.v kan je dan later wat bijbestellen.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vriendelijk ontvangen,vlotte bediening,eten goed op smaak,met glutenvrij en lactosevrij eten kan je weinig uit de voeten,maar ze houden er zeker rekening mee T lijkt me ook eens lekker ,lactosevrije zaztiki ! Ik eet alleen kip of vis. Mijn man heeft heerlijk gegeten,eet alles De droge witte wijn ,daar zat weinig smaak aan ,jammer!
rckievit .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Goede ontvangst, zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Hebben via de AH actiebonnen gegeten. Menulijst is voldoende om uit te kiezen. Het is de derde keer dat wij hier komen en zal er vaker komen.
Conny P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker gegeten sfeer mag wel wat vernieuwd worden.paar jaar terug een keer Geweest zag er nog hetzelfde uit
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, en de verzorging was prima, Ik vond het heel prettig dat we gewoon van de kaart konden kiezen, en niet een voorgeschoteld diner kregen
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Leuke gezellige locatie. Heerlijke inktvisringetjes gegeten, zoals ze horen te smaken. Keuze uit de AHkaart is er genoeg . Voor elk wat wils.
Marten M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben er al een paar keer gegeten . wij zijn tevreden , een goede prijs kwaliteit verhouding.....................................................................................................................
jrkolenbrander .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Nette bediening goede prijs kwaliteit verhouding, verzorgde omgeving, een beetje gedateerd. Een gelegenheid om nog eens terug te komen.
a D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voorgerechten waar smakelijk. Hoofdgerecht vielen daar in tegen.. Tussen het serveren het eerste drankje en noteren van de gewenste gerechten zit te veel tijd. Positief is wel dat er na het doorgeven van de gewenste gerechten en daadwerkelijk serveren er brood met tzatziki geserveerd wordt.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Vond het er niet heel gezellig uitzien. Niet sfeervol en de tafel was te laag ten opzichte van de stoel. Verder wel lekker gegeten
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Uitgebreide kaart en heerlijk gegeten! Kinderen vonden het ook erg lekker. Komen zeker nog een keer terug.
jrkolenbrander .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voor relatief aardig bedrag best aardig gegeten, hoeveelheid meer dan voldoende, de smaak kan iets meer gekruid, maar dat is een persoonlijke mening. Ik heb meer Grieks gegeten in andere restaurants waar de smaak meer mijn keus zou zijn, maar over het algemeen geen klachten. Vriendelijke bediening.