Olympia

Gerrit van Assendelftstraat 2 1961 NK Heemskerk Nederland Kaart

Over restaurant Olympia

Griekse trots in Heemskerk

Even ontsnappen aan de dagelijkse sleur en en je overgeven aan de bruisende Griekse cultuur. Dat is een avondje uit bij Restaurant Olympia in Heemskerk. De chef presenteert met trots zijn veelzijdige gerechten en de bediening doet er alles aan om het jou naar de zin te maken. Daar is niet zoveel voor nodig, want de kaart staat boordevol Griekse specialiteiten waar de wijnen naadloos op aansluiten. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Olympia

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Voordelig
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het was heerlijk!!! Veel keus en goed eten. Zou zeker nog een keer terug komen! Het restaurant is klein en knus en leuk ingericht, nu ook richting de kerst. Echt een aanrader!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Er was voldoende keus op de kaart en de porties waren ruim! De beenruimte aan tafel was wat krap. We komen zeker nog eens hier eten.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Origineel grieks bier (Mythos) gedronken met natuurlijk een Ouzo 'on the side'.
De Baklava als toetje was verrukkelijk.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Eten was goed bediening goed ruimte is klein tussen de tafels totale indruk is goed en veel beter als enkele jaren geleden.
LEKKER GEGETEN.
Karinjacco .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten. We waren met de AH actie met 2 volwassenen en 2 kinderen. ER was voldoende keus op de kaart en het smaakte allemaal prima. Het vlees was lekker gekruid en de frietjes waren lekker knapperig en goed heet. Ook onze kinderen ( 9 en 10) hebben bijna alles opgegeten van een compleet 3 gangen diner.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Tafel gereserveerd voor 5 personen en speciaal gezegd dat wij buiten op het terras wilde zitten.Dat was oke
Daar aangekomen, was het terras vol, behalve 1 klein vierkant tafeltje was leeg.
Bediening zei of jullie gaan binnen zitten of buiten aan dat tafeltje.
Pardon wij hadden speciaal gereserveerd voor buiten???. Dat kon volgens de bediening niet, daar doen ze niet aan. Daar gingen we dan, toch aan het tafeltje. Volgens mij zagen ze dat ook niet zitten en kwamen ze met een extra tafeltje aan van binnen. Even in het kort de rest, borden nat en vies , ook gezegt maar ach bediening zei gewoon komt van de vaatwasser. Tapas waren best lekker maar niet speciaal , niet alles was lekker maar dat is voor iedereen anders. Verhoudingen van de porties tapas waren elke keer anders.
Voorproever-123 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Hoewel het een echte Griekse avond was, vanwege de temperatuur, smaakte het eten prima.
We zaten op een zeer eenvoudig terras met hele aardige bediening.
Gvda .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het is dat het zo'n mooie avond was en het op het terras goed toeven was, want met Grieks eten heeft deze diner-ervaring weinig te maken. Op het Albert Heijn restaurantactie menu stond voor ons een redelijk smakelijk platbroodje met tzaziki, gevolgd door te harde dolmades (met teveel en droog gehakt gevulde wijnbladeren) en een slap stuk feta met bladerdeeg en spinazie. Hoofdgerechten: zeer matig gekruide Bifteki en absoluut smakeloze Gyros, frietjes en een bolletje laffe rijst met tomatensaus dat in het Guiness Book of World Records in de categorie 'Kleffe Etenswaren' absoluut een toppositie zou verwerven. Nagerecht: een gigantisch groot stuk ijskoude 'baklava' met slagroom (?). De retsina: mwoah. Gelukkig voldeden de bijgeleverde pullen koude Amstelbier wél aan de verwachtingen. Netjes afgerekend dus (geen fooi) en braaf (en ook een beetje laf) 'ja' geantwoord of alles naar wens was, want we hadden het na anderhalf uur helemaal gehad en wilden graag snel naar huis. Gelukkig hoefden we dit keer voor deze teleurstelling niet het volle pond te betalen. Leve Appie!
Corfuparga1 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Met de AH actie naar de Griek.Ik dacht je krijgt vast minder maar het was heel erg lekker.Gegrilde zalm,precies goed bereid maar moet zelf wel nog wel wat zout en peper toevoegen maar dat is voor iedereen weer anders dus prima.Lekkere tonijnsalade en gehakt van de grill.De varkenshaas van de grill was ook lekker.
Ook zaten we in het zonnetje op het terras,net Griekenland.aardige bediening,we hadden een topavond!!!
Paulterluin .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het eten was voortreffelijk. Goed van smaak en ruim voldoende.
Vriendlijke bediening. Opvallend was de rekening. Wiij waren met 5 personen en aten allen van de speciale ah menukaart.Het viel ons later thuis op dat de 5e persoon 23,50 euro betaalde en dat de overige 4 personen 29,50 euro moesten betalen. Dit vonden wij toch wel vreemd.
Josmulder1 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten de katolopolo was geweldig . Zo goed dat je nogmaals gaat. De bediening was zeer goed , je word op je wenken bediend. Het is een gezellige zaak je waant je echt in griekenland.
Hallo meneer mulder bedankt voor de leuke recensie. Misschien tot gauw.
Josemeel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten , fijne vlotte bediening.
Ben regelmatig bij " een griek" aan het eten maar de ambiance bij Olympia is een stuk aangenamer omdat het niet zo heel groot is.
Kreeg wel de indruk dat de zaak vol zat
met AH restaurant zegelplakkers waarvan wij er ook twee waren natuurlijk.
Menukaart is aangepast maar zeer uitgebreide keuze en we hebben heerlijk gegeten.
Betsy T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
we hadden geboekt met de ah actie en kregen een aangepaste kaart. Voor ieder wat wils. Eten was goed, bediening zeer vriendelijk. Ik vond alleen de tafels te dicht op elkaar staan. Als het weer meegezeten had hadden we liever op het terras gezeten. Kom zeker nog eens terug.
Jakob-Brink .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Prima ontvangst en de mogelijkheid om een andere tafel te krijgen vanwege de openstaande deuren werd direct opgelost. Ruime keus in AH menu. Eten was goed. Varkenshaas was wat aan de droge kant. De rose, in karaf, was goed van smaak, maar te duur.
Johnzwet184 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heb hier vaker gegeten maar de kwaliteit is top hier ga hier vast en zeker vaker naar toe.zelfs met de Albert heyn Aktie?
Meksan .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Hebben heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk en behulpzaam. Zeker om aan te raden. Zitten om een mooie locatie in het dorp.
Ronenmar .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
In het eenvoudige decor was het toch voor ons 4-en goed vertoeven. Typisch grieks zou je kunnen zeggen.
De droge witte wijn is niet bijzonder. Niet doen dus.
Voorgerechten zijn smaakvol, o.a. inktvisringen en feta met spinazie.
De hoofdgerechten zijn lekker. Moussaka, zalm en giros. De borden zijn eenvoudig van opmaak maar de smaak is goed. Gewoon een simpel maar lekker toetje, ijs en baklava.
De bediening is vlot en vriendelijk.
Kortom: het is best een leuke plek om de middag/avond door te brengen,
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijk op t terras gezeten. Voldoende keuze in voor, hoofd en nagerechten
Goede kwaliteit eten
Goede bediening.
Komen zeker nog eens terug
Bedankt voor de positieve recensie! Blij te horen dat jullie genoten hebben.
Siemdevries .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het eten was prima ruim voldoende en alles goed op temperatuur.
Het restaurant zag er netjes uit, en de bediening was vriendelijk.
We gaan er zeker nog eens naar toe.
Irma L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten. Ik had een smakelijke tomatensoep vooraf en fijne Souvlaki als hoofdgerecht en Baklava als toetje. Prima!