Olympia

Gerrit van Assendelftstraat 2 1961 NK Heemskerk Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse trots in Heemskerk

Even ontsnappen aan de dagelijkse sleur en en je overgeven aan de bruisende Griekse cultuur. Dat is een avondje uit bij Restaurant Olympia in Heemskerk. De chef presenteert met trots zijn veelzijdige gerechten en de bediening doet er alles aan om het jou naar de zin te maken. Daar is niet zoveel voor nodig, want de kaart staat boordevol Griekse specialiteiten waar de wijnen naadloos op aansluiten. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Olympia

Smakelijkgenieten .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
constante kwaliteit, zoals altijd heerlijk bij Olympia en ook het AH keuzemenu is uitgebreid en met zorg gemaakt Een aanrader!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben er met z,n tweetjes heerlijk gegeten. De bediening was vlot vriendelijk en werkte hard. De hoeveelheid opgediend eten was wel erg veel , Beter had geweest kleinere porties op te dienen, e.v kan je dan later wat bijbestellen.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vriendelijk ontvangen,vlotte bediening,eten goed op smaak,met glutenvrij en lactosevrij eten kan je weinig uit de voeten,maar ze houden er zeker rekening mee T lijkt me ook eens lekker ,lactosevrije zaztiki ! Ik eet alleen kip of vis. Mijn man heeft heerlijk gegeten,eet alles De droge witte wijn ,daar zat weinig smaak aan ,jammer!
rckievit .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Goede ontvangst, zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Hebben via de AH actiebonnen gegeten. Menulijst is voldoende om uit te kiezen. Het is de derde keer dat wij hier komen en zal er vaker komen.
Conny P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker gegeten sfeer mag wel wat vernieuwd worden.paar jaar terug een keer Geweest zag er nog hetzelfde uit
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, en de verzorging was prima, Ik vond het heel prettig dat we gewoon van de kaart konden kiezen, en niet een voorgeschoteld diner kregen
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Leuke gezellige locatie. Heerlijke inktvisringetjes gegeten, zoals ze horen te smaken. Keuze uit de AHkaart is er genoeg . Voor elk wat wils.
Marten M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben er al een paar keer gegeten . wij zijn tevreden , een goede prijs kwaliteit verhouding.....................................................................................................................
jrkolenbrander .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Nette bediening goede prijs kwaliteit verhouding, verzorgde omgeving, een beetje gedateerd. Een gelegenheid om nog eens terug te komen.
a D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voorgerechten waar smakelijk. Hoofdgerecht vielen daar in tegen.. Tussen het serveren het eerste drankje en noteren van de gewenste gerechten zit te veel tijd. Positief is wel dat er na het doorgeven van de gewenste gerechten en daadwerkelijk serveren er brood met tzatziki geserveerd wordt.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Vond het er niet heel gezellig uitzien. Niet sfeervol en de tafel was te laag ten opzichte van de stoel. Verder wel lekker gegeten
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Uitgebreide kaart en heerlijk gegeten! Kinderen vonden het ook erg lekker. Komen zeker nog een keer terug.
jrkolenbrander .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voor relatief aardig bedrag best aardig gegeten, hoeveelheid meer dan voldoende, de smaak kan iets meer gekruid, maar dat is een persoonlijke mening. Ik heb meer Grieks gegeten in andere restaurants waar de smaak meer mijn keus zou zijn, maar over het algemeen geen klachten. Vriendelijke bediening.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk eten in een prettige sfeer met een vriendelijke bediening.
Een restaurant waar je helemaal jezelf kunt zijn. Het naakt niet uit of je er samen, met vrienden of familie eet.
Wij zijn er vaker geweest en komen graag terug.
Goedemorgen mevrouw Brugman,
bedankt voor de positieve recensie. misschien tot gauw!
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Grieks restaurant. Zeer uitgebreide kaart met veel Griekse specialiteiten. Het was gezellig druk. Goede sfeer. Prima gegeten.
ilonka11 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De kwaliteit van de ingrediënten was prima. Het had wat mij betreft wel kruidiger gemogen. De porties waren van goede grootte.
palans .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
een fijn restaurant om met familie of vrienden te gaan eten.
het eten is lekker
de prijs/kwaliteit verhouding is prima.
de bediening vriendelijk en goed.
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het was heerlijk!!! Veel keus en goed eten. Zou zeker nog een keer terug komen! Het restaurant is klein en knus en leuk ingericht, nu ook richting de kerst. Echt een aanrader!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Er was voldoende keus op de kaart en de porties waren ruim! De beenruimte aan tafel was wat krap. We komen zeker nog eens hier eten.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Origineel grieks bier (Mythos) gedronken met natuurlijk een Ouzo 'on the side'.
De Baklava als toetje was verrukkelijk.