Olympia

Gerrit van Assendelftstraat 2 1961 NK Heemskerk Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Griekse trots in Heemskerk

Even ontsnappen aan de dagelijkse sleur en en je overgeven aan de bruisende Griekse cultuur. Dat is een avondje uit bij Restaurant Olympia in Heemskerk. De chef presenteert met trots zijn veelzijdige gerechten en de bediening doet er alles aan om het jou naar de zin te maken. Daar is niet zoveel voor nodig, want de kaart staat boordevol Griekse specialiteiten waar de wijnen naadloos op aansluiten. Wat wil je nog meer?

Meer informatie over restaurant Olympia

Jouw recensie over het restaurant Olympia

Margaret B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
L
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We moesten zelf na een kwartier om de kaart vragen en later, na 35 minuten vanaf binnenkomst, vragen of ze de bestelling wilden opnemen. Wel excuses maar daar koop je niks voor. Ze waren niet alert genoeg.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goede sfeer, heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Wij komen hier al jaren met heel veel plezier.
idastellingwerf .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De gerechten waren prima, porties ruimschoots voldoende . Wachttijden tussen de gerechten, waren wat lang, als je de tijd hebt is dat geen probleem.
Klaas W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ons gezelschap is gunstig gestemd.
Ik had Champignons als voorgerecht besteld en gekregen
en vond er geen enkele creativiteit in en vraag mij af waarom dit als voorgerecht geldt,
Zaak was gezellig vol en de Griekse muziek op de achtergrond fijn hoorbaar maar niet storend.
Het personeel was bekwaam en vriendelijk, maar had het zichtbaar te druk om ons iets meer aandacht te geven.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het is een klein, maar erg gezellig restaurant met een fijne sfeer. Het is daardoor ook niet te rumoerig. Eten was erg lekker.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Er was ruime keus in het menu van de AH restaurantactie en de porties waren ruim voldoende. Gezellige bediening.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het restaurant voldeed aan onze verwachtingen; gewoon en goed.
Vriendelijk personeel dat weliswaar met z'n tweeën was, maar voor iedereen een vriendelijk woord had.
Janet S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Restaurant is ons inmiddels bekend.
Hebben wederom heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs nu met de AH actie helemaal.
Zullen hier in de toekomst nog zeker regelmatig gaan eten.
annemariedeblois .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk eten en een enorme keuze voor het AH arrangement! Echt een aanrader! De bediening is ook prima! We komen zeker nog een keertje terug.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het restaurant had 's avonds een fijne sfeer, we konden kiezen uit lekker veel gerechten bij reserveren via de AH actie en het personeel was zeer vriendelijk.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zitplaats was ongezellig in kleine drukke ruimte. De moussaka was te flauw, de zalm was echter goed. De baklava was koud minder aantrekkelijk.
Matthew01 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een Griek gerund door zuinige Nederlanders,

Bij aankomst geen glaasje Ouzo! Dit is toch een typische Grieks drankje dat je hoort te krijgen bij de ’echte’ Griek? Wel lekker gegeten, maar zoals je al kan raden echte Nederlandse afgemeten porties. Als ik naar de Griek ga verwacht ik juist royale gastvrije schotels. Volgende keer dan toch maar weer naar Alkmaar of Zaandam bij de ‘echte’ Griek... Wel aardig en vriendelijk personeel, smaak was goed en een prima inrichting/sfeer.
J.H. S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prettige bediening en heerlijk eten.
Gezellige plek om te verblijven.
Aanrader dus.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
recop C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellig en lekker gegeten. Prima keuze menu voor de AH-actie!
We hadden een regelrechte stortbui op weg naar het restaurant en moesten door een laag water waden! Die was gelukkig na een half uur verdwenen.
Jojoli .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Ik vondt dat er een ruime keuze was in het voorgerecht ,hoofdgerecht en het nagerecht.en we hebben heerlijk gegeten.gaan we zeker vaker heen.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ik vond het restaurant heel gezellig fijne sfeer goed personeel, we werdenheel vriendelijk geholpen en eten was heerlijk
R.A. L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellig gegeten. Er was veel keus en de bediening was supervriendelijk. Heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader. Gezellig restaurant. We werden vlot geholpen.
Smakelijkgenieten .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
constante kwaliteit, zoals altijd heerlijk bij Olympia en ook het AH keuzemenu is uitgebreid en met zorg gemaakt Een aanrader!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben er met z,n tweetjes heerlijk gegeten. De bediening was vlot vriendelijk en werkte hard. De hoeveelheid opgediend eten was wel erg veel , Beter had geweest kleinere porties op te dienen, e.v kan je dan later wat bijbestellen.