Olympia

Zwanestraat 12 9712 CM Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Olympia

Tussen architectonische hoogstandjes vergen atletische figuren het uiterste van zichzelf. Aangemoedigd door een enthousiaste menigte en onder toeziend oog van de Griekse zon. Het is 776 voor Christus als in Olympia de eerste Olympische Spelen worden georganiseerd. Naast uitmuntende sportieve prestaties ontstond er ook broederschap. Iets dat restaurant Olympia met heerlijk Griekse gerechten ook tot stand brengt. Gezamenlijk eten met familie, vrienden of collega’s is goed voor de onderlinge banden. Zeker als je uitmuntende culinaire prestaties krijgt voorgeschoteld.

Meer informatie over restaurant Olympia

Dinsdag t/m zondag 17.00 - 00.00 uur

• Airconditioning , Terras
Uitmuntend
9,2
9,1
Kinds .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellig restaurant, buitengewoon vriendelijke bediening, heerlijke dagverse gerechten bereidt van verse producten, de keuken is heel schoon. Gevarieerd van daghap tot heerlijke schotels met vlees en vis en ook aandacht voor de vegetarische keuken met goede vervangers. Uitgebreide bijgerechten met veel groenten rijst en gebakken aardappeltjes, al 20 jaar ons vaste adres om met gezin vrienden en zakelijke contacten heerlijk te eten. Zeer betrouwbaar adres en ook voor daggasten van Groningen de moeite waard om naar op zoek te gaan. Wel reserveren bij voorkeur omdat dit een favoriet restaurant is.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij komen al jaren in dit restaurant. De beste Griek die wij kennen. Eten dikke prima, goede service en vriendelijk personeel. Kortom een aanrader
Bjorn S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
2e kerstdag gegeten en het was heerlijk en bovendien zeer veel... bediening was vriendelijk, behulpzaam en geduldig want er waren ook kinderen mee.

Groet, Björn
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij hebben met de kerst in dit restaurant gegeten. De binnenkomst was zeer vriendelijk. We kregen een super mooi plekje aan het raam. Vooraf allerlei hapjes olijven brood feta gehaktballetjes dips. Hoofdgerecht aliki scholtel met salade ,gefrituurde aardappel, sperzieboontjes, zalige rijst. En de lekkerste zelf gemaakte knoflooksaus. Ze vroegen nog of we genoeg hadden. Echt zalig. Als toetje Griekse yoghurt. En daarna koffie. Dit was echt genieten. Hier weten ze hoe Grieks eten moet worden klaar gemaakt.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Elke keer als wij in dit restaurant hebben gegeten, zijn wij zeer voldaan.
Het eten is verrukkelijk de service is goed .
Personeel is erg vriendelijk de sfeer is goed
Wij kunnen dit restaurant zeker aanraden.
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ben hier meerdere keren geweest. Lekker eten en goede en snelle bediening. Daarnaast is de prijs ook prima. Wij komen hier zeker weer
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Fantastisch lekker gegeten en genoten van de fijne sfeer en vriendelijke bediening. Het is absoluut een aanrader om hier naar binnen te lopen als je in de buurt bent, je zult er geen spijt van krijgen.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zeer goed eten vriendelijk personeel. Uitgebreide keuze staan veel gerechten op de menukaart. Ook een gezellige straat om na het shoppen lekker te gaan eten bij de Griek.
robert W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We komen hier al jaren en voor ons is dit het beste Grieks restaurant uit noord Nederland , de kwaliteit is altijd goed en je wordt er altijd zeer gastvrij ontvangen door het personeel. Prima prijs en super eten.
Natalia B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een leuke en gezellige restaurant met lekker eten!
Het bevindt zich in het centrum van de stad dus heel makkelijk te vinden en te bereiken.
paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
de sfeer en de atmosfeer is erg goed ! De bediening erg vriendelijk het eten smaakt ongelooflijk goed en voor een.zeer goede prijs !
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten met mijn gezin en vrienden. Verrassend en gastvrij op een prachtige locatie. Kruidenboter vooraf en tzatiki met Olympia schaal Heerlijk ossenhaas rundergehakt lamshaas plus gyros
Met Griekse salade rijst groente aardappelschijfjes en knoflooksaus
Ijs met warme kersen na.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met gezin en vrienden gegeten. Verrassend lekker en gastvrij heerlijk vakantie gevoel aan mooie gelegen restaurant. Inrichting kan beetje vernieuwing gebruiken maar blijft wel super authentiek en sfeervol. Moet ook niet te modern. Kruidenboter vooraf en tzatiki met Olympia schaal Heerlijk ossenhaas rundergehakt lamshaas plus gyros
Met Griekse salade rijst groente aardappelschijfjes en knoflooksaus
Ijs met warme kersen na
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de rijst is geweldig.
Genoeg vlees en bijgerechten voldoende.
Bediening is in uitstekende handen.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij komen regelmatig bij olympia en het eten is altijd weer uitstekend! De bediening is zeer vlot en persoonlijk. Wat oms betreft het beste Griekse restaurant van Groningen!
ebuikema .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Bij verschillende restaurants Grieks gegeten maar kom hier altijd weer terug en dat al weer heel wat jaartjes! Kwaliteit van het eten is altijd goed en erg lekker!!
robert W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij komen hier al jaren en voor ons is dir een van de betere Griekse restaurant van noord Nederland. Het eten is er altijd zeer smaakvol en dat voor een gunstige prijs. Zeer gastvrije personeel .Prima restaurant.
George F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De bediening was prima geregeld. De atmosfeer was echt Grieks en het eten was erg lekker met voor ieder wat wils. Vooral de variatie was erg prettig.
Jip J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de hele avond! was werkelijk fantastisch, gaan zeker veel vaker terug!
We hebben alle twee genoten van grieks 3 gangen menu! ruim voldoende eten, super lekker op smaak. Super leuk dat de bediening advies geeft welke stukken vlees je het beste als eerste kan eten. top begin van 2017!!
C K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
In Kerstvakantie met ons gezin weer eens in Groningen. Gegeten in ons favoriete Grieks restaurant: Olynpia,
Als vanouds, lekker, veel en fijne bediening. En uiteraard een goed glas Ouzo. Top!